Το Στέκι των Πληροφορικών

Επαγγελματικό Λύκειο => Γενικά => Προγραμματισμός Υπολογιστών => Μήνυμα ξεκίνησε από: sb στις 03 Οκτ 2017, 05:28:55 ΜΜ

Τίτλος: ΥΛΗ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Αποστολή από: sb στις 03 Οκτ 2017, 05:28:55 ΜΜ
Στο pe19.gr ..
https://drive.google.com/file/d/0B4LBU0Ise1peTmdIbU5ONTV1bHM/view (https://drive.google.com/file/d/0B4LBU0Ise1peTmdIbU5ONTV1bHM/view)

Για τη Θεωρία ισχύει η διδακτέα - εξεταστέα

Για το Εργαστηριακό ξεκινάμε από το κεφάλαιο 6? Θα δουλεύουμε παράλληλα διαφορετικά κεφάλαια? Θα μιλάμε για αλγοριθμικές δομές, ταξινόμηση κλπ. στο 3 ωρο της Θεωρίας και στο 2 ωρο για αρχεία, βάσεις κλπ? Τα παιδιά θα μπορέσουν να παρακολουθήσουν αυτή τη  λογική? Εντός διδακτέας ύλης περιλαμβάνονται και κεφάλαια που είναι εκτός εξεταστέας (στο Εργαστήριο)

Ποια η γνώμη σας;
Τίτλος: Απ: ΥΛΗ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Αποστολή από: taxata στις 04 Οκτ 2017, 07:46:59 ΜΜ
Τα εργαστηριακά μαθήματα αποκτούν όπως φαίνεται αυξημένη ανεξαρτησία με διαφοροποιημένη ύλη. Τώρα το πως θα τα δουλέψει ο καθένας είναι κάτι που σηκώνει κουβέντα. Θ + Ε γίνονται από ένα εκπ/κό ή δύο ? Βρίσκονται στο ίδιο κτίριο ΕΚ & ΕΠΑΛ? Συνεργάζονται και συνεννοούνται οι 2 εκπ/κοί ? Υπάρχει κοινή στοχοθεσία σε επίπεδο μαθήματος ή και τάξης? Γίνεται διαφοροποιημένη διδασκαλία ? κλπ.
χμμ Δύσκολος Αλγόριθμος προκύπτει!! :-\
Τίτλος: Απ: ΥΛΗ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Αποστολή από: dimitra στις 04 Οκτ 2017, 09:58:10 ΜΜ
Το είδα κ γω και εξεπλάγην..  :(
Υπάρχει περίπτωση να έχουμε πανελλαδικές μπροστά μας και να κάνουμε έξτρα ύλη; Δύσκολο!
Τίτλος: Απ: ΥΛΗ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Αποστολή από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 05 Οκτ 2017, 01:05:18 ΠΜ
Η θεωρία του μαθήματος  έχει να κάνει με την προετοιμασία των μαθητών για τις πανελλαδικές.
Στο εργαστηριακό κομμάτι, δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να δούνε κομμάτια του βιβλίου που είναι εκτός εξεταστεάς/διδακτέας ύλη των πανελλαδικών και προφανώς στον καθηγητή το ερέθισμα να υλοποιήσει πιο σύνθετες εφαρμογες