Στο pe19.gr ..
https://drive.google.com/file/d/0B4LBU0Ise1peTmdIbU5ONTV1bHM/view (https://drive.google.com/file/d/0B4LBU0Ise1peTmdIbU5ONTV1bHM/view)
Για τη Θεωρία ισχύει η διδακτέα - εξεταστέα
Για το Εργαστηριακό ξεκινάμε από το κεφάλαιο 6? Θα δουλεύουμε παράλληλα διαφορετικά κεφάλαια? Θα μιλάμε για αλγοριθμικές δομές, ταξινόμηση κλπ. στο 3 ωρο της Θεωρίας και στο 2 ωρο για αρχεία, βάσεις κλπ? Τα παιδιά θα μπορέσουν να παρακολουθήσουν αυτή τη λογική? Εντός διδακτέας ύλης περιλαμβάνονται και κεφάλαια που είναι εκτός εξεταστέας (στο Εργαστήριο)
Ποια η γνώμη σας;
Τα εργαστηριακά μαθήματα αποκτούν όπως φαίνεται αυξημένη ανεξαρτησία με διαφοροποιημένη ύλη. Τώρα το πως θα τα δουλέψει ο καθένας είναι κάτι που σηκώνει κουβέντα. Θ + Ε γίνονται από ένα εκπ/κό ή δύο ? Βρίσκονται στο ίδιο κτίριο ΕΚ & ΕΠΑΛ? Συνεργάζονται και συνεννοούνται οι 2 εκπ/κοί ? Υπάρχει κοινή στοχοθεσία σε επίπεδο μαθήματος ή και τάξης? Γίνεται διαφοροποιημένη διδασκαλία ? κλπ.
χμμ Δύσκολος Αλγόριθμος προκύπτει!! :-\
Το είδα κ γω και εξεπλάγην.. :(
Υπάρχει περίπτωση να έχουμε πανελλαδικές μπροστά μας και να κάνουμε έξτρα ύλη; Δύσκολο!
Η θεωρία του μαθήματος έχει να κάνει με την προετοιμασία των μαθητών για τις πανελλαδικές.
Στο εργαστηριακό κομμάτι, δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να δούνε κομμάτια του βιβλίου που είναι εκτός εξεταστεάς/διδακτέας ύλη των πανελλαδικών και προφανώς στον καθηγητή το ερέθισμα να υλοποιήσει πιο σύνθετες εφαρμογες