Ασκήσεις με τράπεζες

Ξεκίνησε από summer, 01 Απρ 2009, 01:04:54 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

summer

Καλησπέρα σε όλους, στα βοηθήματα υπάρχουν αρκετές ασκήσεις με τράπεζες οι οποίες κατά τη γνώμη μου αν και στη λύση μπορεί να μην παρουσιάζουν κάποια ιδιαίτερη δυσκολία βγαίνουν εκτός γνωσιακού φάσματος των 17χρονων παιδιών.  Η ιδέα πχ του ανατοκισμού του αρχικού κεφαλαίου και των κλιμακωτών ετήσιων ή εξαμηνιαίων επιτοκίων που έχω δει νομίζω ότι είναι κάπως δύσκολη. Μέχρι στιγμής βέβαια οι χώροι στους οποίους κινούνται οι εκφωνήσεις είναι σε τομείς που τα παιδιά γνωρίζουν(γραμματόσημα,CD,κότες!),άρα δίνουν σημασία σε αυτό το σημείο.Θα ήθελα τη γνώμη σας...
Τίνα

nikosx

Καλημέρα.

Νομίζω ότι μπορούν να βάλουν οτιδήποτε αρκεί να το εξηγήσουν σωστά.
Αν σε ένα θεμά για παράδειγμα εξηγήσουν ότι στο τέλος κάθε χρόνου το ποσό που υπάρχει εκείνη τη στιγμή στην τράπεζα αυξάνεται κατα 12%, τοτε δε βλέπω κάποιο πρόβλημα.
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

Καρκαμάνης Γεώργιος

Τϊνα συμφωνώ και εγώ με τον Νίκο. Μπορεί να ζητηθεί οτιδήποτε αρκεί να εξηγηθεί σωστά. Δες και παλαιότερα θέματα να δεις ότι υπάρχουν θέματα που φαίνονται λίγο δυσνόητα, αλλά υπήρχε εξήγηση.

summer

Συμφωνώ μαζί σας,σας επισυνάπτω μια άσκηση που βρήκα σε ένα βοήθημα
για να μου πείτε την άποψη σας

Καρκαμάνης Γεώργιος

Τινα δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα στην άσκηση που επισυνάπτεις. Το μόνο μελανό σημείο είναι ότι δεν αναφέρει το αυτονόητο: τι είναι τόκος και πως υπολογίζεται με πράξη.
Να έχεις υπόψη(πιθανό και να το ξέρεις) ότι τα παιδιά δεν γνωρίζουν ορισμένα βασικά πρακτικά πραγματάκια όπως : η έκπτωση αφαιρείται , πως βγαίνει η έκπτωση, πως προστίθεται ΦΠΑ, επιτόκιο, τόκος κτλ.

summer

Σωστά, άρα καταλήγουμε ότι στην εκφώνηση πρέπει να αναλύονται πολύ καλά οι όροι που χρησιμοποιούνται.Αρα η συγκεκριμένη άσκηση από θέμα εκφώνησης (δεν αναφέρομαι στη λύση), πάσχει.
Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 14 Απρ 2009, 12:38:15 ΠΜ
Τινα δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα στην άσκηση που επισυνάπτεις. Το μόνο μελανό σημείο είναι ότι δεν αναφέρει το αυτονόητο: τι είναι τόκος και πως υπολογίζεται με πράξη.
Να έχεις υπόψη(πιθανό και να το ξέρεις) ότι τα παιδιά δεν γνωρίζουν ορισμένα βασικά πρακτικά πραγματάκια όπως : η έκπτωση αφαιρείται , πως βγαίνει η έκπτωση, πως προστίθεται ΦΠΑ, επιτόκιο, τόκος κτλ.

Καρκαμάνης Γεώργιος

Κάποια βασικά πράγματα πρέπει τα παιδιά να τα γνωρίζουν. Σου το λέω αυτό γιατί στις επαναληπτικές 2007 στο 4ο θέμα ζητούσε να βρεθεί η ποσοστιαία μεταβολή +-10% του μέσου όρου σε σχέση με τον ετήσιο μέσο όρο. Ένα μέγεθος που τα περισσότερα παιδιά(αυτά που δεν διδάσκονται ΑΟΘ) δεν το γνωρίζουν.
Αρα συμβαίνει και στα θέματα των πανελληνίων αυτό που αναφέρεις στην άσκηση σου.