ΝΕΑ ΥΛΗ

Ξεκίνησε από marvic, 24 Σεπ 2015, 01:17:49 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

marvic

Καλησπέρα,
Θα ήθελα να ρωτήσω εάν είναι άσκοπο το δίδαγμα των αλγορίθμων και αν χρειάζονται μόνο τα προγράμματα με βάση την νέα ύλη.
Ευχαριστώ!!

Rathaniel

Τίποτα δεν είναι άσκοπο. Θεωρητικά είναι μέσα στην ύλη τους και πρέπει να διδαχθεί και υπάρχει και αρκετή θεωρία που πάει παρέα με το κεφάλαιο 2(τρόποι αναπαράστασης,κλπ).
Προσωπικά αφιέρωσα ένα μάθημα μόνο για τις εντολές και μετά πήγα στην λογική του προγράμματος.
Θεωρώ ότι το να περάσεις πριν τα προγράμματα από τα κεφάλαια 6.3 και 6.7 (θεωρία) είναι επίσης πολύ καλό πριν διδάξεις πρόγραμμα.
Χρηστίδης Αλέξανδρος,
Μηχανικός Επ/κών και Πλη/κών Συστημάτων,
Msc Στα Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής

marvic

Ευχαριστώ πολύ! Θα ξεκινήσω την παράδοση των προγραμμάτων (μικρές διαφορές εξάλλου)

Καρκαμάνης Γεώργιος

Η Δομή ακολουθίας θεωρώ πως είναι καλύτερα να διδαχθεί  σε μορφή αλγορίθμου ώστε οι μαθητές να εισαχθούν ομαλά στον προγραμματισμό και μετά το τέλος αυτής να γίνει και εισαγωγή στο πρόγραμμα.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 26 Σεπ 2015, 12:01:10 ΠΜ
Η Δομή ακολουθίας θεωρώ πως είναι καλύτερα να διδαχθεί  σε μορφή αλγορίθμου ώστε οι μαθητές να εισαχθούν ομαλά στον προγραμματισμό και μετά το τέλος αυτής να γίνει και εισαγωγή στο πρόγραμμα.

Συμφωνώ...Εγώ ακόμα και στη δομή επιλογής ακολουθώ μικτό μοντέλο...

meteo_xampos

Καλημέρα σας... Βρε παιδιά, τα προγράμματα εγώ δεν τα κάνω καθόλου... Σιγά μη κάθομαι να δηλώνω μεταβλητές όταν τελειώνουμε τον αλγόριθμο, ή να γράφω με κεφαλαία... Υπολογίζω ότι αν έγραφα πρόγραμμα αντί για αλγόριθμο, θα μου έπαιρνε 1-2 λεπτά παραπάνω... Αν κάνω 3-4 αλγορίθμους σε κάθε μάθημα, θα έχανα 6-8 λεπτά, και ο χρόνος φέτος είναι πολύτιμος, μιας και η ύλη της Β λυκείου είναι ουσιαστικά καινούρια για αυτά... Έχω δείξει στα κοπέλια πώς είναι η μορφή προγράμματος, και θα τους ζητάω να κάνουν σπίτι τις ασκήσεις σε τέτοια μορφή...

Λαμπράκης Μανώλης

Παράθεση από: meteo_xampos στις 26 Σεπ 2015, 02:12:41 ΜΜ
Καλημέρα σας... Βρε παιδιά, τα προγράμματα εγώ δεν τα κάνω καθόλου... Σιγά μη κάθομαι να δηλώνω μεταβλητές όταν τελειώνουμε τον αλγόριθμο, ή να γράφω με κεφαλαία... Υπολογίζω ότι αν έγραφα πρόγραμμα αντί για αλγόριθμο, θα μου έπαιρνε 1-2 λεπτά παραπάνω... Αν κάνω 3-4 αλγορίθμους σε κάθε μάθημα, θα έχανα 6-8 λεπτά, και ο χρόνος φέτος είναι πολύτιμος, μιας και η ύλη της Β λυκείου είναι ουσιαστικά καινούρια για αυτά... Έχω δείξει στα κοπέλια πώς είναι η μορφή προγράμματος, και θα τους ζητάω να κάνουν σπίτι τις ασκήσεις σε τέτοια μορφή...

καλησπέρα

να συμφωνήσω απόλυτα ... εγώ δεν θεωρώ πως πρέπει να γίνεται τόοοοοσο μεγάλη κουβέντα για την διάκριση αλγορίθμου / προγράμματος, καθώς στην ουσία ίδια είναι η λύση του προβλήματος .... και εγώ κάνω κάποιες ασκήσεις σε προγράμμα (όταν έχω πιο πολύ χρόνο) και κάποιες σε αλγόριθμο (όταν θέλω να κερδίσω χρόνο) ... όμως θεωρώ πως δεν είναι κάτι να μας προβληματίζει και τόσο πολύ

petrosp13

Το γεγονός ότι μπορεί να διδάσκουμε άδικα τα διαγράμματα ροής είναι πολύ σοβαρότερο θέμα από την δήλωση μεταβλητών
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tdrivas

Παράθεση από: meteo_xampos στις 26 Σεπ 2015, 02:12:41 ΜΜ
Καλημέρα σας... Βρε παιδιά, τα προγράμματα εγώ δεν τα κάνω καθόλου... Σιγά μη κάθομαι να δηλώνω μεταβλητές όταν τελειώνουμε τον αλγόριθμο, ή να γράφω με κεφαλαία... Υπολογίζω ότι αν έγραφα πρόγραμμα αντί για αλγόριθμο, θα μου έπαιρνε 1-2 λεπτά παραπάνω... Αν κάνω 3-4 αλγορίθμους σε κάθε μάθημα, θα έχανα 6-8 λεπτά, και ο χρόνος φέτος είναι πολύτιμος, μιας και η ύλη της Β λυκείου είναι ουσιαστικά καινούρια για αυτά... Έχω δείξει στα κοπέλια πώς είναι η μορφή προγράμματος, και θα τους ζητάω να κάνουν σπίτι τις ασκήσεις σε τέτοια μορφή...

Κεφαλαια???? Μην αναπαραγουμε τετοια χαζα κολληματα.....
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

Λαμπράκης Μανώλης

Παράθεση από: morfeus στις 26 Σεπ 2015, 06:23:50 ΜΜ
Κεφαλαια???? Μην αναπαραγουμε τετοια χαζα κολληματα.....

Και όμως τέτοιες περιπτώσεις υπάρχουν και τις ακούνε τα παιδιά τα οποία πάνω στο άγχος τους πελαγώνουν ... εμένα μου είπε μαθήτριά μου πως τους είπαν στο σχολείο πως ήρθε αυστηρή οδηγία πως η μόνη εντολή εξόδου που επιτρέπεται και σε ψευδογλώσσα είναι το ΓΡΑΨΕ και τίποτε άλλο  .... δεν ξέρω μπορεί να ήρθε, τι να πω, πάντως τέτοια θέμτα μόνο αρνητικά σχόλια μπορούν να δημιουργήσουν

andreas_p

εμένα μου είπε μαθήτριά μου πως τους είπαν στο σχολείο πως ήρθε αυστηρή οδηγία πως η μόνη εντολή εξόδου που επιτρέπεται και σε ψευδογλώσσα είναι το ΓΡΑΨΕ και τίποτε άλλο  ....

Δεν υφίσταται !!!

Α

fan

oύτε καν στα βαθμολογικά..