Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Θεωρία => Μήνυμα ξεκίνησε από: chzisi στις 21 Σεπ 2010, 03:48:49 ΜΜ

Τίτλος: Προβλήματα χωρίς δεδομενα
Αποστολή από: chzisi στις 21 Σεπ 2010, 03:48:49 ΜΜ
Υπαρχουν προβλήματα χωρίς δεδομένα??
Τίτλος: Απ: Προβλήματα χωρίς δεδομενα
Αποστολή από: gpitsa01 στις 21 Σεπ 2010, 05:42:21 ΜΜ
Ενοείς χωρίς να χρησιμοποιούμε την εντολή Διάβασε. Ναι αν υπάρχει κάποια γενήτρια που παράγει δεδομένα. Όπως π.χ
Να βρεθεί το άθροισμα των αριθμών από το 1 εως το 100.
σ<-0
Για ι απο 1 μεχρι 100
σ<-σ+ι
Τέλος_επανάληψης
Εμφάνισε σ

Τίτλος: Απ: Προβλήματα χωρίς δεδομενα
Αποστολή από: evry στις 22 Σεπ 2010, 09:16:37 ΠΜ
Παράθεση από: gpitsa01 στις 21 Σεπ 2010, 05:42:21 ΜΜ
Ενοείς χωρίς να χρησιμοποιούμε την εντολή Διάβασε. Ναι αν υπάρχει κάποια γενήτρια που παράγει δεδομένα. Όπως π.χ
Να βρεθεί το άθροισμα των αριθμών από το 1 εως το 100.
Αυτά που είναι με έντονη γραφή είναι τα δεδομένα. Από τη στιγμή που δίνονται είναι δεδομένα
Τίτλος: Απ: Προβλήματα χωρίς δεδομενα
Αποστολή από: Circle στις 22 Σεπ 2010, 01:19:18 ΜΜ
Παράθεση από: chzisi στις 21 Σεπ 2010, 03:48:49 ΜΜ
Υπαρχουν προβλήματα χωρίς δεδομένα??

Όχι, δεν υπάρχουν προβλήματα χωρίς δεδομένα.
Θυμήσου τον ορισμό των δεδομένων στην πληροφορική (δηλ με απλά λόγια: τα γνωστά στοιχεία που δίνονται με την εκφώνηση ενός προβλήματος ή αυτά που εύκολα (κ χωρίς επεξεργασία) μπορώ να συλλέξω).   8)
Τίτλος: Απ: Προβλήματα χωρίς δεδομενα
Αποστολή από: chzisi στις 06 Οκτ 2010, 12:42:44 ΜΜ
Είσοδος: Καμία , μία ή περισσότερες τιμές δεδομένων πρέπει να δίνονται ως είσοδος.
Δεν αναφέρομαι μονο στο δεδομένο που δίνει ο χρήστης με τη διάβασε. Και η αρχικοποίηση μιας μεταβλητης μεσα στον αλγόριθμο μπορούμε να πουμε ότι είναι δεδομένο.
Απορώ για το τι έννοει ο ορισμός "καμία".
π.χ. η δημιουργία μιας τυχαίας ακολουθίας αριθμών από εναν αλγόριθμο, είναι ένα τέτοιο παράδειγμα???
Τίτλος: Απ: Προβλήματα χωρίς δεδομενα
Αποστολή από: gthal στις 06 Οκτ 2010, 01:24:06 ΜΜ
Πρόσεξε:
άλλο τα δεδομένα του αλγόριθμου (είσοδος)
και άλλο τα δεδομένα του προβλήματος !!
Τίτλος: Απ: Προβλήματα χωρίς δεδομενα
Αποστολή από: ntzios kostas στις 06 Οκτ 2010, 01:51:55 ΜΜ
Πρόσεξε μην σε ακούσει ο Άλκης.  :) :) :) :) :)
Τίτλος: Απ: Προβλήματα χωρίς δεδομενα
Αποστολή από: gthal στις 06 Οκτ 2010, 01:55:17 ΜΜ
Ωχ!
Εμένα ; Γιατί ;   :angel:
Τίτλος: Απ: Προβλήματα χωρίς δεδομενα
Αποστολή από: alkisg στις 06 Οκτ 2010, 02:05:15 ΜΜ
Χαχα  ;D
Όχι ΟΚ το εξαντλήσαμε το θέμα παλιότερα (no link πρόχειρο), προσωπικά δεν έχω να προσθέσω κάτι καινούργιο...

printf("Hello world!"); :)
Τίτλος: Απ: Προβλήματα χωρίς δεδομενα
Αποστολή από: gthal στις 06 Οκτ 2010, 02:09:17 ΜΜ
Αν λες για το τι είναι είσοδος, θυμάμαι τη συζήτηση και μάλιστα ότι συμφωνούμε πως είσοδος ότι είναι ότι έρχεται στον αλγόριθμο απ έξω.
Το θέμα ετούτο πάντως για μένα είναι διαφορετικό : τι είναι δεδομένα για το πρόβλημα
... θα αναπτύξω όμως άλλη στιγμή λόγω πίεσης χρόνου  ;)
Τίτλος: Απ: Προβλήματα χωρίς δεδομενα
Αποστολή από: olga_ath στις 06 Οκτ 2010, 10:35:03 ΜΜ
@gthal Νομίζω πως συμφωνούμε (αν κατάλαβα σωστά  :angel:) Στα αρχικά μαθήματα ζητάω από τους μαθητές μολις διαβάσουνε την εκφώνηση να βρούνε α) τα δεδομένα εισόδου για τον αλγόριθμο που θα υλοποιήσουνε Β) τα ζητούμενα τα οποία θα αποτελέσουνε και την έξοδο του αλγορίθμου. Επίσης  ζωγραφίζω και το κλασικό κουτί στον πίνακα όπου φαίνεται η έξοδος και η είσοδος.

Αν σε ένα πρόβλημα έχουμε και σταθερές τότε γίνεται έκδηλο ότι τα δεδομένα εισόδου ειναι υποσύνολο των δεδομένων που μας δίνει το πρόβλημα. Επίσης συνηθίζω να υπογραμμίζω ότι δεδομένο για το προβλημα μας είναι και ο τροπος υπολογισμού οχ που πρέπει να εφαρμόσουμε που δεν είναι κπ νούμερο.

Αυτό (νομίζω) οτι βοηθάει να καταλάβουν ότι τα δεδομένα εισόδου  είναι μεταβλητές ή πίνακες αργότερα και να το αντιδιαστείλουν με τις σταθερές τις οποίες ούτε διαβάζουμε ούτε τις περικλείουμε στην εντολή Δεδομένα //    //.

Αν υπάρχουν αντίθετες απόψεις θα χαρώ να τις ακούσω  8)