Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 10
21
@Γιάννης Αναγνωστάκης

1. Δεν υπάρχει βάση εισαγωγής. Κακώς κατ' εμέ αλλά δεν υπάρχει.

2. Ακόμα και αν υπήρχε βάση, υπάρχουν υποψήφιοι που διαγωνίζονται για τις ίδιες θέσεις, σε διαφορετικά μαθήματα!!!
Συνεπώς, βάζοντας δύσκολα θέματα στον προγραμματισμό, το μόνο που πραγματικά καταφέρνεις είναι να παραχωρήσεις θέσεις σε υποψηφίους άλλης ειδικότητας που δεν έχουν καν εξεταστεί στον προγραμματισμό. Αυτό θέλουμε;

Στην τελική εάν οι μαθητές δεν αξίζει βάση της αξιολόγησής τους να προκριθούν στην επόμενη τάξη ας μένουν στάσιμοι στο ίδιο έτος έτσι ώστε να συνετίζονται !!!!!!

Δεν συμβαίνει πουθενά αυτό. Ούτε στα ΓΕΛ ούτε πουθενά. Καλώς, κακώς, δεν συμβαίνει.

22
Να επισημάνω ότι τα θέματα δεν τα βάζουν άτομα  που έχουν κατέβει από τον Άρη  αλλά  συνάδελφοι που έχουν δουλέψει πολλά χρόνια σε ΕΠΑΛ και κάνουν το μάθημα αυτό.
Αν με 4 ώρες στη Β και 5 ώρες στη Γ Λυκείου οι μαθητές δεν μπορούν να δημιουργήσουν ένα κώδικα της μορφής:

 Φέρε γράμμα προς γράμμα ένα   string            for j in epig
     Αν το γράμμα αυτό είναι  αυτό που ψάχνεις τότε       if j==SUMA
   αύξησε τον μετρητή του                               SUMA=SUMA+1

Τότε τα άτομα αυτά δεν κάνουν για προγραμματισμό (η άλλη εκδοχή είναι αυτή του Νέστορα). 
23
Πάντως προσωπική μου εκτίμηση είναι πως η υποβάθμιση των ΕΠΑΛ οφείλεται και στους διδάσκοντες καθηγητές
που ναι μεν υπάρχει το κλίμα της χαλάρωσης αλλά το κυοφορούν και πολλές φορές το ενισχύουν!!!!!
Επομένως για την υποβάθμιση των ΕΠΑΛ εν πρώτοις  να αναλογιστούμε όλοι τις προσωπικές ευθύνες και μετά να βρούμε τα αίτια αλλού !!!!!
Στην τελική εάν οι μαθητές δεν αξίζει βάση της αξιολόγησής τους να προκριθούν στην επόμενη τάξη ας μένουν στάσιμοι στο ίδιο έτος έτσι ώστε να συνετίζονται !!!!!!
24
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ / Απ: Μάθημα Β Λυκείου
« Τελευταίο μήνυμα από ilias_s στις Χθες στις 05:28:29 μμ »
Κώστα νομίζω πως λέμε το ίδιο πράγμα. Τα θέματα, σε σύγκριση με αυτό που θέτει ως στόχο το υπουργείο, δεν είναι δύσκολα ΑΛΛΑ οι στόχοι του υπουργείου δεν μπορούν να επιτευχθούν σε αυτό το χρόνο που μας δίνει (πρακτικά λιγότερες από 28 ώρες). Οι στόχοι είναι επιτεύξιμοι μόνο για μία μερίδα μαθητών. Έτσι δικαιολογούνται και οι λίγοι μεν, υπαρκτοί δε, βαθμοί 15 και άνω.

Φυσικά, αν θέσουμε αυτό τον προβληματισμό σε οποιονδήποτε ΣΣ, η συνηθισμένη απάντηση είναι να δώσουμε μεγαλύτερη έμφαση (και χρόνο) όπου απαιτείται. Όμως, έχω την αίσθηση πως το πρόβλημα δεν είναι απλά ο περιορισμένος χρόνος ή ο όγκος της ύλης. Για εμένα το σημαντικότερο πρόβλημα με όλα τα 1ωρα μαθήματα είναι το μεγάλο κενό ανάμεσα στα μαθήματα. Ποιο είναι το ποσοστό αφομοίωση της ύλης όταν ανάμεσα σε δύο 45λεπτα μεσολαβούν 7 ημέρες;

Αν τώρα λάβουμε υπόψη και την ψυχολογία του μαθητή που θεωρεί πως ό,τι είναι 1ώρο μάθημα είναι και της πλάκας (ειδικά αν είναι γενικής παιδείας)... εύκολα εξηγούνται πολλά!
25
Linux / Απ: Scratch 2 τελευταία έκδοση
« Τελευταίο μήνυμα από aspd στις Χθες στις 05:05:34 μμ »
Κενό scratch
/opt/adobe-air-sdk/adobe-air/adobe-air /opt/adobe-air-sdk/scratch/Scratch-456.0.4.air  /home/user1/1.sb2

και πριν φορτώσει το scratch δείχνει τα παρακάτω μηνύματα
adobe-air: Extracting application to directory: /tmp/adobeair.qWGTsC6HQD
adobe-air: Attempting to start application
StageWebViewBridge.js Call to ScratchExtensions.resetPlugin got exception: TypeError: Result of expression 'targetFunction' [undefined] is not an object.
StageWebViewBridge.js Call to JSeditorReady got exception: TypeError: Result of expression 'targetFunction' [undefined] is not an object.

ΟΚ αν βγαίνει η έκδοση 3 ας το παρατήσω (κρίμα!). Δεν καταλαβαίνω όμως γιατί οι άλλοι δε φαίνεται να έχουν πρόβλημα!
Ευχαριστώ για τη βοήθεια.
26
Με μια πρωτη αναγνωση των στατιστικων φαινεται οτι με τα περσινα θεματα στον Τομεα Πληροφορικης, το 30% των μαθητων εχει απο 0 μεχρι 5000 μορια. Με τα φετινα θεματα το βλεπω στο 50%
27
Linux / Απ: Scratch 2 τελευταία έκδοση
« Τελευταίο μήνυμα από alkisg στις Χθες στις 03:49:02 μμ »
Δοκίμασε με ολόκληρο το μονοπάτι, "/home/aspd/Επιφάνεια εργασίας/1.sb2" και όχι μόνο με το όνομα αρχείου.
Αν δεν παίξει, τότε θα θέλει διόρθωση το ίδιο το scratch, που δεν ξέρω πόσο νόημα έχει, δεν βγάζουν την έκδοση 3 τώρα;
28
Linux / Απ: Scratch 2 τελευταία έκδοση
« Τελευταίο μήνυμα από aspd στις Χθες στις 03:46:58 μμ »
Όταν έδωσα την εντολή στο τερματικό
 /opt/adobe-air-sdk/adobe-air/adobe-air /opt/adobe-air-sdk/scratch/Scratch-456.0.4.air 1.sb2

εμφάνισε τα παρακάτω πριν ανοίξει το scratch2
adobe-air: Extracting application to directory: /tmp/adobeair.4NYGIBEL2q
adobe-air: Attempting to start application
StageWebViewBridge.js Call to ScratchExtensions.resetPlugin got exception: TypeError: Result of expression 'targetFunction' [undefined] is not an object.
StageWebViewBridge.js Call to JSeditorReady got exception: TypeError: Result of expression 'targetFunction' [undefined] is not an object.

29
Στατιστικά ΕΠΑΛ 2017:
πολύ χρησιμο!
Βεβαια τα θεματα στην Πληροφορική ηταν υπερβολικά ευκολα το 2017.
Για να δουμε φετος τι θα γινει!
30
2. Πάνω απο το 60% των θεμάτων ήταν αυτούσιες εφαρμογές του σχολικού βιβλίου ή του τετραδίου μαθητή. Μπορεί να μην μας αρέσει που έπεσε θέμα με κλάση ή με δυαδική αναζήτηση, αλλά ότι ζητούσαν υπήρχε μέσα στο βιβλίο/τετράδιο μαθητή. Το οποίο τετράδιο μαθητή μπορεί να μην είχε μοιραστεί σε όλα τα σχολεία, αλλά όποιος ήθελε, το έβρισκε, το κατέβαζε και το εκτύπωνε!!!
αγαπητε Γιαννη,
το οτι υπηρχαν αυτα στο βιβλίο ΔΕΝ σημαινει οτι τα παιδια μπορουσαν να τα κατανοήσουν και να τα γραψουν.
Εχεις διδαξει ποτε σε ΕΠΑΛ;
Εαν οι μαθητες του ΕΠΑΛ μπορουσαν να κατανοησουν αυτες τις εννοιες τοτε ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ σε ΕΠΑΛ, αλλα σε γενικό Λυκειο.
Πρεπει να το καταλαβουμε αυτο.
Παράθεση
3. Και στη τελική, τα παιδιά αυτά προορίζονται να γίνουν μελλοντικοί επιστήμονες πληροφορικής. Αν με τα θέματα αυτά γράφουν κάτω  απο 12, είναι έτοιμοι να κάνουν αυτό το βήμα; Πως θα ανταπεξέλθουν σε μία σχολή πληροφορικής αν δεν καταλαβαίνουν πως δουλεύει η δυαδική αναζήτηση; Μήπως τότε δεν τους ταιριάζει αυτή η ειδικότητα; Τα παιδιά αυτά θέλουν να μπουν σε μία σχολή, έχοντας ήδη θεωρητικά πιο χαμηλό υπόβαθρο στα μαθηματικά, να έχουν και πιο χαμηλό στη πληροφορική;
Ολα αυτα που λες σωστα ειναι, αλλα δεν μπορουν να εφαρμοστουν σε μαθητες με το επιπεδο των μαθητων ΕΠΑΛ στην Ελλαδα!
Φετος εκανα μαθημα σε Γυμνασιο, απο το οποίο 7 παιδια γραφτηκαν σε ΕΠΑΛ, δυο εξ αυτων στην Πληροφορικη.
Ξερετε τι βαθμους ειχαν στα Μαθηματικά; Δεκα! Που στην πραγματικοτητα ειναι 3! Στο τελικό διαγωνισμα του Ιουνίου εγραψαν 4!
Ενας λοιπόν που εχει (πραγματικο) 3 στα Μαθηματικά της Γ Γυμνασίου, ειναι δυνατον να καταλαβει τη δυαδική αναζητηση στη Γ Λυκείου;
Πολύ δυσκολο εως αδυνατο!
Δεν ειναι οτι δεν θα διαβασει. Βεβαια οι περισσοτεροι ΔΕΝ διαβαζουν, απλα πηγαινοερχονται στο σχολείο, μην γελιόμαστε!
Δεν εχει τη δυνατοτητα, το potential, δεν φτανει το μυαλό του, πώς το λενε!

Οσο για το αν θα τελειώσουν ποτε το καποιο ΤΕΙ ΠΛηροφορικής, και από το ΓΕΛ καποιοι ΔΕΝ θα τελειώσουν το ΤΕΙ τους ή το (χαμηλής βασης) ΑΕΙ.

Εδω δηλαδή, θα πρεπει να ανοιξει η συζητηση για την Τεχνική Εκπαιδευση στην Ελλαδα!

Και παλι λεω: ειναι πολύ σωστα αυτα που επισημαινεις Γιαννη, αλλα ειναι σε θεωρητικό επίπεδο!
Δυστυχώς το επίπεδο των μαθητων των ΕΠΑΛ ειναι πολύ χαμηλό!
Τι να κανουμε! Ετσι ειναι "δομημενη" η Δευτεροβαθμια εκπαιδευση στην  Ελλαδα!

ΥΓ: Περιμενω τα σχολια για τον βαθμο δυσκολίας των σημερινων θεματων στα Ψηφιακά Συστήματα.

Δημητρης
Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 10