Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10
1
Γενικά / Απ: προγραμματιστης απο ημμυ
« Τελευταίο μήνυμα από Νικος-13 στις 14 Ιούλ 2018, 05:51:50 μμ »
Σας ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες σας, τελικα επελεξα το ημμυ!
2
Εξετάσεις 2017-2018 / Απ: Θέμα Γ
« Τελευταίο μήνυμα από Κωστας τζιαννης στις 14 Ιούλ 2018, 01:57:51 μμ »
Το τι υπαγορεύει ένα standard κάποιας γλώσσας, δυστυχώς δεν είναι επαρκές επιχείρημα στη συζήτηση του τι μπορείς να κάνεις με την ψευδογλώσσα του μαθήματος. Συζήτηση που έχει γίνει πάρα πολλές φορές εδώ μέσα. Το ότι υπάρχουν γλώσσες (και κατ' επέκταση υλοποιήσεις αυτών) που υποστηρίζουν VLA είναι αδιαμφισβήτητο, αλλά εαν δεν υπάρξει κάποια επίσημη θέση σχετικά με τους περιορισμούς της ψευδογλώσσας, το τι κάνει η C είναι καθάρα φιλολογική συζήτηση.

μα ναι και γω για αυτο ειπα οτι καλυτερα να λαμβανεις τη χειροτερη περιπτωση μιας και η ψευδογλωσσα γενικα ειναι βοηθητικο προγραμματιστικο εργαλειο και λογικα στα πλαισια του μαθηματος θελαν να διδασκεται οσο πιο αυστηρα γινεται σε τετοιου ειδους θεματα.οποτε  καλυτερα να βγει μια τελικη αποφαση απο το υπουργειο που να αποσαφηνιζει μια και καλη αυτο το θεμα(αν δεν εχει ηδη βγει) ωστε να μην υπαρχουν σκοτωμοι καθε χρονο
3
Ευχαριστούμε
4
Μετά το Λύκειο / Απ: Επιλογή σχολών Πληροφορικής
« Τελευταίο μήνυμα από dpa2006 στις 12 Ιούλ 2018, 06:22:30 μμ »
Επιπλέον η τεράστια αδυναμία μου στη Φυσική πού θα μου στοιχίσει?
Για παράδειγμα στην Επιστήμη Υπολογιστών Ηρακλείου, θα έχω πρόβλημα με τη Φυσική?
Όχι μην το φοβάσαι!
Είναι μόνο ένα μάθημα.
Πιστεύω ότι δεν θα σου δημιουργήσει πρόβλημα :)
5
Γενικά / Απ: προγραμματιστης απο ημμυ
« Τελευταίο μήνυμα από dpa2006 στις 12 Ιούλ 2018, 05:32:09 μμ »
Αν θέλεις να γίνεις προγραμματιστής μέσω ενός ΤΗΜΜΥ προτίμησε αυτός της Αθήνας,δηλαδή το  τμήμα ΗΜΜΥ του Εθνικού Μετσόβειου Πολυτεχνείου
Έχει το καλύτερο πρόγραμμα σπουδών από όλα τα ΗΜΜΥ στην Ελλάδα

https://www.ece.ntua.gr/media/457/odigos_proptyxiakwn_spoydwn.pdf


Μην το συγκρίνεις με το τμήμα Μηχανικών Υπολογιστών από Πάτρα
https://www.ceid.upatras.gr/sites/default/files/pages/1-108_teliko_ceid_site.pdf

Δεν έχουν μεγάλη σχέση τα τμήματα ΗΜΜΥ με το Μηχανικών Υπολογιστών Πάτρας,το οποίο έχει παρόμοιο πρόγραμμα σπουδών με τα τμήματα Πληροφορικής.Αυτό που είπε ο συνάδελφος dkontos για το Δίπλωμα των ΗΜΜΥ είναι αλήθεια και θα πρέπει να το λάβεις σοβαρά υπόψιν σου.
Με το νέο νομοσχέδιο για την παιδεία που ψηφίστηκε πρόσφατα,οι απόφοιτοι πενταετών σπουδών (και οι ΗΜΜΥ) δεν απαιτείται να έχουν αποκτήσει μεταπτυχιακό για να πραγματοποιήσουν Διδακτορικό.Το οποίο είναι σημαντικό αν το σκεφτείς και για εσένα αν είσαι ΗΜΜΥ  (4+2 έναντι 5 ετών)
Επίσης όπως θα δεις στο πρόγραμμα σπουδών των ΗΜΜΥ ΑΠΘ

http://ee.auth.gr/wp-content/uploads/2013/04/%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%93%CE%A1%CE%91%CE%9C%CE%9C%CE%91-%CE%A3%CE%A0%CE%9F%CE%A5%CE%94%CE%A9%CE%9D-THMMY-%CE%91%CE%A0%CE%98-2017-18-3.pdf

θα πρέπει να ακολουθήσεις αναγκαστικά Κατεύθυνση Ηλεκτρονικής Υπολογιστών ώστε να έχεις τη δυνατότητα να δηλώσεις σχετικά μαθήματα υπολογιστών που υπάρχουν στον τομέα Ηλεκτρονικής και δεν υπάρχουν στους άλλους τομείς.
Αυτό δεν ισχύει στα τμήματα Πληροφορικής γιατί τα μαθήματα αυτά (και πολλά περισσότερα στο Software,) υπάρχουν ως υποχρεωτικά για όλους.

https://www.csd.auth.gr/files/odigos%20spoudon_2017-18-ELL-v2.pdf

Για να καταλάβεις τι εννοώ,π.χ η Ανάλυση και Σχεδίαση Αλγορίθμων είναι υποχρεωτική στο Τμήμα Πληροφορικής,το ίδιο και τα Διακριτά Μαθηματικά(τα Μαθηματικά της Πληροφορικής...), ενώ σχεδόν σε όλα τα ΗΜΜΥ δεν είναι υποχρεωτικά...!Η Θεωρία Υπολογισμού επίσης υποχρεωτική στο Πληροφορικής,επιλεγόμενο στα ΗΜΜΥ.Επίσης μαθήματα που υπάρχουν σε τμήματα Πληροφορικής όπως τα Επικοινωνία Ανθρώπου Υπολογιστή,Σχεδίαση Γλωσσών Προγραμματισμού,Τεχνητή Νοημοσύνη, Βάσεις Δεδομένων,Διαχείριση Δικτύων,Προχωρημένα θέματα Αρχιτεκτονικής Υπολογιστών κ.α.
τα οποία είναι υποχρεωτικά στον κορμό ή τις κατευθύνσεις δεν υπάρχουν ή αν υπάρχουν είναι επιλογής σε ΗΜΜΥ.
Το ίδιο ισχύει και για άλλα μαθήματα,να μην τα αναφέρω.Δηλαδή αν θέλεις Software, τα τμήματα Πληροφορικής ίσως είναι μονόδρομος.
Εκτός αν πας ΗΜΜΥ και μετά κάνεις μεταπτυχιακό σε Πληροφορικής.
Δες όλα αυτά με προσοχή και αποφάσισε.
Επίσης τελειώνοντας να πω ότι είτε πας ΗΜΜΥ,είτε πας Πληροφορική, είτε Μαθηματικός, είτε Φυσικός κλπ μπορείς να περάσεις στα μεταπτυχιακά των τμημάτων Πληροφορικής και να κάνεις φυσικά Διδακτορικό(δεν είναι απαραίτητο ακόμη,αλλά το Μεταπτυχιακό όπως είναι η αγορά εργασίας πλέον,είναι...)
Για μεταπτυχιακά στο Πληροφορικής ΑΠΘ δες εδώ
http://msc.csd.auth.gr/
Αντιγράφω από εκεί:
Παράθεση
https://www.csd.auth.gr/el/studies/postgraduate/mtpx/internal-regulations-for-postgraduate-studiesΆρθρο 6: Κατηγορίες Υποψηφίων για Απόκτηση Μ.Δ.Ε.
  • Στο Π.Μ.Σ. “Πληροφορική και Επικοινωνίες” γίνονται δεκτοί για απόκτηση Μ.Δ.Ε. πτυχιούχοι Τμημάτων Σχολών Θετικών Επιστημών, Πολυτεχνικών Σχολών και άλλων Τμημάτων Πανεπίστημίων ή Τ.Ε.Ι. συναφούς γνωστικού αντικειμένου της ημεδαπής ή ομοταγών ιδρυμάτων της αλλοδαπής, οπότε υποβάλλεται και η αντίστοιχη βεβαίωση ισοτιμίας και αντιστοιχίας του πτυχίου από το Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. Υποψήφιοι μπορούν να είναι και νυν φοιτητές προπτυχιακών προγραμμάτων, οι οποίοι βρίσκονται στο τελευταίο εξάμηνο της υποχρεωτικής φοίτησης και αναμένεται να αποκτήσουν το πτυχίο τους μέχρι το τέλος της περιόδου εγγραφών στο Π.Μ.Σ.
  • Πτυχιούχοι που δεν διαθέτουν το αναγκαίο γνωστικό υπόβαθρο στις κατευθύνσεις της επιλογής τους δύνανται να υποβάλλουν υποψηφιότητα για να επιλεγούν ως μεταπτυχιακοί φοιτητές υπό τον όρο ότι σε διάστημα που δεν δύναται να υπερβαίνει τα δύο (2) πρώτα εξάμηνα θα προσκτήσουν τις απαιτούμενες βασικές γνώσεις.
  Οι απαιτήσεις σε βασικές γνώσεις καλύπτονται από προσφερόμενα μαθήματα στα πλαίσια του Προγράμματος Προπτυχιακών Σπουδών (Π.Π.Σ.) του Τμήματος Πληροφορικής του Α.Π.Θ. έχουν ενδεικτικά ως εξής:
 
  • Κατεύθυνση Ψηφιακών Μέσων: Σήματα-Συστήματα, Ψηφιακή Επεξεργασία Σήματος, Ψηφιακή Επεξεργασία Εικόνας, Αναγνώριση Προτύπων, Εισαγωγή στα Γραφικά Υπολογιστών.
  • Κατεύθυνση Δικτύων- Επικοινωνιών- Αρχιτεκτονική συστημάτων: Ψηφιακές Επικοινωνίες, Ψηφιακά Συστήματα, Επικοινωνιακά Συστήματα, Μοντελοποίηση & Προσομοίωση Υπολογιστικών Συστημάτων, Αρχιτεκτονική Υπολογιστών, Οπτικές Επικοινωνίες, Ψηφιακά Ηλεκτρονικά.
  • Κατεύθυνση Πληροφοριακών Συστημάτων: Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός, Πληροφοριακά Συστήματα Παγκοσμίου Ιστού, Ανάλυση Αλγορίθμων, Λειτουργικά Συστήματα, Βάσεις Δεδομένων, Τεχνολογία Λογισμικού, Τεχνητή Νοημοσύνη.
  • Κατεύθυνση Τεχνολογιών Πληροφοριών & Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην Εκπαίδευση: Θεωρίες Μάθησης & Εκπαιδευτικό Λογισμικό, Επικοινωνία Ανθρώπου-Υπολογιστή, Σχεδίαση & Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού, Εκπαιδευτικά Περιβάλλοντα Διαδικτύου.
  Οι προϋποθέσεις υποψηφιότητας των πτυχιούχων/διπλωματούχων της τρέχουσας παρ. 6.2 προσδιορίζονται από την Σ.Ε.Μ.Σ. ανάλογα με την κατεύθυνση που έχουν επιλέξει. Οι απαιτήσεις του παρόντος άρθρου μπορούν να ικανοποιηθούν με:
 
  • παρακολούθηση των μαθημάτων και εξέταση κατά το χρονοδιάγραμμα του Π.Π.Σ.,
  • ειδική εξέταση από το διδάσκοντα του αντίστοιχου μαθήματος.
  Η εξέταση του μεταπτυχιακού φοιτητή σε προπτυχιακό μάθημα θεωρείται επιτυχής, όταν η βαθμολογία του είναι τουλάχιστον έξι (6) σε κλίμακα 0-10. Αρωγός του μεταπτυχιακού φοιτητή στην προσπάθεια αυτή είναι ο σύμβουλος καθηγητής του Τμήματος. (όπως περιγράφεται στη συνέχεια στο αρ. 9). Από Γ.Σ.Ε.Σ. ορίζεται για κάθε μεταπτυχιακό φοιτητή σύμβουλος σπουδών ο οποίος είναι υπεύθυνος για την πορεία των σπουδών του (έχει συμβουλευτικό χαρακτήρα).

Τι σημαίνει το:
Παράθεση
Πτυχιούχοι που δεν διαθέτουν το αναγκαίο γνωστικό υπόβαθρο στις κατευθύνσεις της επιλογής τους δύνανται να υποβάλλουν υποψηφιότητα για να επιλεγούν ως μεταπτυχιακοί φοιτητές υπό τον όρο ότι σε διάστημα που δεν δύναται να υπερβαίνει τα δύο (2) πρώτα εξάμηνα θα προσκτήσουν τις απαιτούμενες βασικές γνώσεις
Σημαίνει πως αν κρίνουν από το πρόγραμμα σπουδών σου(παραδίδεις Αναλυτική Βαθμολογία) ότι δεν έχεις το απαραίτητο υπόβαθρο για το Μεταπτυχιακό από το πτυχίο σου,θα πρέπει να περάσεις κάποια σχετικά προπτυχιακά μαθήματα του Πληροφορικής που θα σου υποδείξουν.

Οι ίδιες απαιτήσεις για τους υποψήφιους Πτυχιούχους ισχύουν και για άλλα μεταπτυχιακά.
Για παράδειγμα αν θελήσεις από Πληροφορική ή Φυσικό να κάνεις Μεταπτυχιακό ή/και Διδακτορικό σε Πολυτεχνείο θα χρειαστεί να δώσεις κάποια προπτυχιακά μαθήματα της εν λόγω Πολυτεχνικής Σχολής και ίσως ο Διδακτορικός σου τίτλος να διαφοροποιείται σε σχέση με τους αντίστοιχους Μηχανικούς λεκτικά αφού ίσως δεν θα θελήσουν να σου δώσουν (λογικό σωστά;) επαγγελματικά δικαιώματα Διπλωματούχου Μηχανικού με την λήψη Διδακτορικού Διπλώματος Μηχανικού αφού απαιτείται να παρακολουθήσεις πενταετές πρόγραμμα σπουδών με ανάλογα μαθήματα και υποδομές.
6
Γενικά / Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Τελευταίο μήνυμα από petrosp13 στις 12 Ιούλ 2018, 12:18:48 μμ »
Κάθε αλλαγή θα είναι μάλλον υπέρ μας (εκτός αν θέλουν να μας εξαφανίσουν πλήρως)
Το υπάρχουν σύστημα είναι προβληματικό για τον κλάδο μας και για την επιστήμη της Πληροφορικής
Σε ώρες (Β΄-Γ΄), σε αριθμό παιδιών, σε επίπεδο μαθητών
Είμαστε το μόνο μάθημα που εξετάζεται πανελλαδικά και είναι 2ωρο
Είμαστε οι μόνες σχολές πρώτης γραμμής που παρέχονται και με άλλο δρόμο (μέσω θετικής) και χωρίς αντίστοιχο μάθημα
7
Γενικά / Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Τελευταίο μήνυμα από Eri στις 11 Ιούλ 2018, 11:58:40 μμ »
Εντάξει ολα κατανοητά αυτα που λέτε!
Δεν είναι όμως γελοίο όπου βρεθεί κ όπου σταθεί να μιλάει για το γεγονός ότι το 2020 τα παιδιά θα δώσουν εξετάσεις πανελλήνιες με άλλο σύστημα. Οπου παρουσιάζεται τηλεοπτικά σιγουρα αναφερει και αυτο.. επιτελους Υπουργός Παιδείας είναι ας προσέχει τι λέει...
8
Γενικά / Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Τελευταίο μήνυμα από ilias_s στις 11 Ιούλ 2018, 06:57:41 μμ »
Δε νομίζω πως είναι πρακτικά δυνατό να αλλάξει τώρα το ΠΣ των ΓΕΛ. Πριν λίγους μήνες έδωσαν β' ανάθεση σε εμάς τα μαθηματικά του Γυμνασίου για λόγους προφανείς (έλλειψη ΠΕ03 και πλεόνασμα ΠΕ86). Στο ενδιάμεσο έχουν κάνει αποσπάσεις και τοποθετήσεις και έναν προγραμματισμό που απ' όσο γνωρίζω λαμβάνει υπόψη και τις β αναθέσεις. Φέτος όλα αυτά γίνονται πιο νωρίς από άλλες χρονιές.

Μου φαίνεται πολύ δύσκολο το υπουργείο να ανατρέψει τον Αύγουστο αυτό που τρέχει να προλάβει τώρα. Περιττό να πω πως αν εφαρμόσει τα όσα έχει σχεδιάσει (4ωρο στη β ΓΕΛ κτλ κτλ) θα δημιουργήσει πρόσθετες ανάγκες όχι μόνο σε προσωπικό αλλά και σε βιβλία. Εδώ έχουν κάνει παραγγελίες και έχουν στείλει ήδη ένα μέρος στα σχολεία. Δε νομίζω πως μπορούν ή θέλουν να κάνουν τέτοιο άνοιγμα αυτή τη στιγμή.

Έχω την αίσθηση πως ο Γαβρόγλου ασχολείται πρωτίστως με την τριτοβάθμια όπου κάνει και τις περισσότερες αλλαγές.
9
Εξετάσεις 2017-2018 / Απ: Θέμα Γ
« Τελευταίο μήνυμα από itt στις 11 Ιούλ 2018, 06:28:43 μμ »
α οκ εγω εκει τρεχω  παντως τα περισσοτερα που κανω γιατι εχει απειρες επιλογες απο γλωσσες να διαλεξεις και πολυ ωραιο περιβαλλον.οταν θελω να κανω κατι που εχει μεταβλητο μεγεθος πινακα χρησιμοποιω τη c++ κυριως γιατι εχει vectors που ειναι πολυ πιο διαχειρισιμοι με την εννοια οτι μπορεις να προσθετεις και να αφαιρεις θεσεις χωρις να δεσμευσεις παραπανω απο οσες χρειαζεσαι.πχ αντι να βαλεις ενα Ν μαχ=10^4 πχ και μετα να λες διαβασε α[ι] και καποιες θεσεις να μεινουν αχρισιμοποιητες ,στη c++ κανεις το ιδιο αλλα δε δεσμευεις παραπανω θεσεις αφου οταν τελειωσει το διαβασμα του πινακα δεσμευεις μονο τις θεσεις τις οποιες εχουν διαβαστει

Το τι υπαγορεύει ένα standard κάποιας γλώσσας, δυστυχώς δεν είναι επαρκές επιχείρημα στη συζήτηση του τι μπορείς να κάνεις με την ψευδογλώσσα του μαθήματος. Συζήτηση που έχει γίνει πάρα πολλές φορές εδώ μέσα. Το ότι υπάρχουν γλώσσες (και κατ' επέκταση υλοποιήσεις αυτών) που υποστηρίζουν VLA είναι αδιαμφισβήτητο, αλλά εαν δεν υπάρξει κάποια επίσημη θέση σχετικά με τους περιορισμούς της ψευδογλώσσας, το τι κάνει η C είναι καθάρα φιλολογική συζήτηση.
10
Εξετάσεις 2017-2018 / Απ: Θέμα Γ
« Τελευταίο μήνυμα από Κωστας τζιαννης στις 11 Ιούλ 2018, 06:17:08 μμ »
Ο msvc δεν υλοποιεί την C99 και δεν υποστήριζει VLA. https://docs.microsoft.com/en-us/cpp/c-language/ansi-conformance

α οκ εγω εκει τρεχω  παντως τα περισσοτερα που κανω γιατι εχει απειρες επιλογες απο γλωσσες να διαλεξεις και πολυ ωραιο περιβαλλον.οταν θελω να κανω κατι που εχει μεταβλητο μεγεθος πινακα χρησιμοποιω τη c++ κυριως γιατι εχει vectors που ειναι πολυ πιο διαχειρισιμοι με την εννοια οτι μπορεις να προσθετεις και να αφαιρεις θεσεις χωρις να δεσμευσεις παραπανω απο οσες χρειαζεσαι.πχ αντι να βαλεις ενα Ν μαχ=10^4 πχ και μετα να λες διαβασε α[ι] και καποιες θεσεις να μεινουν αχρισιμοποιητες ,στη c++ κανεις το ιδιο αλλα δε δεσμευεις παραπανω θεσεις αφου οταν τελειωσει το διαβασμα του πινακα δεσμευεις μονο τις θεσεις τις οποιες εχουν διαβαστει
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10