Επιλογη σχολής εξωτερικό η Ελλάδα

Ξεκίνησε από yhol, 28 Μαΐου 2015, 07:43:16 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

yhol

Καλησπέρα σας είμαι μαθητής λυκείου από τα 5 ασχολούμαι με υπολογιστές και πρόσφατα έχω ξεκινήσει να μαθαίνω C++ .Του χρόνου που δίνω πανελλήνιες σίγουρα η πρώτη επιλογή θα είναι πληροφορική σκοπεύω στο μέλλον να ασχοληθώ με ασφάλεια πληροφοριακών συστημάτων.Εδω και καιρό έχω σκεφτεί να κάνω προπτυχιακές σπουδές στη Γερμανία συγκεκριμένα στο Μόναχο στο πολυτεχνείο του Μονάχου (Technische Universität München) και αυτό που θα ήθελα να σας ρωτήσω είναι εάν αξίζουν οι προπτυχιακές σπουδές στο εξωτερικό οι οποίες είναι 3 χρόνων και όχι 4 χρονων.Απο άποψη ποιότητας σπουδών έχει κανένας ακούσει σχετικά. Προς το παρόν αυτό που ξέρω μόνο από ποιότητας πανεπιστήμιου είναι ότι στο qs rankings βρίσκεται στην 32 θέση στο κόσμο ως προς την πληροφορική.....
Ευχαριστώ προκαταβολικά

itt

Παράθεση από: yhol στις 28 Μαΐου 2015, 07:43:16 ΜΜ
Καλησπέρα σας είμαι μαθητής λυκείου από τα 5 ασχολούμαι με υπολογιστές και πρόσφατα έχω ξεκινήσει να μαθαίνω C++ .Του χρόνου που δίνω πανελλήνιες σίγουρα η πρώτη επιλογή θα είναι πληροφορική σκοπεύω στο μέλλον να ασχοληθώ με ασφάλεια πληροφοριακών συστημάτων.Εδω και καιρό έχω σκεφτεί να κάνω προπτυχιακές σπουδές στη Γερμανία συγκεκριμένα στο Μόναχο στο πολυτεχνείο του Μονάχου (Technische Universität München) και αυτό που θα ήθελα να σας ρωτήσω είναι εάν αξίζουν οι προπτυχιακές σπουδές στο εξωτερικό οι οποίες είναι 3 χρόνων και όχι 4 χρονων.Απο άποψη ποιότητας σπουδών έχει κανένας ακούσει σχετικά. Προς το παρόν αυτό που ξέρω μόνο από ποιότητας πανεπιστήμιου είναι ότι στο qs rankings βρίσκεται στην 32 θέση στο κόσμο ως προς την πληροφορική.....
Ευχαριστώ προκαταβολικά

Δεν ξέρω για τις σπουδές, αλλά το μεγαλύτερο plus είναι σίγουρα η πολύ καλύτερη επαγγελματική αποκατάσταση.

dpa2006

#2
Παράθεση από: yhol στις 28 Μαΐου 2015, 07:43:16 ΜΜ