Βαθμολόγηση Γραπτών σε Βαθμολογικά Κέντρα

Ξεκίνησε από manpap, 29 Μαΐου 2010, 03:41:55 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

manpap

Επειδή οι 70 σελίδες που γέμισαν σε λίγες ώρες από καθηγητές και μαθητές είναι δύσκολο να διαβαστούν, ανοίγω το θέμα αυτό χωρίς να είμαι σίγουρος ότι είναι σωστό, καθότι υποθέτω ότι το κάθε βαθμολογικό κέντρο παίρνει τις δικές του αποφάσεις στα θέματα βαθμολόγησης και ίσως αυτές δεν πρέπει να κοινοποιούνται...
Ξεκαθάρισα ήδη ανάμεσα στα πολλά, κάποια σχόλια συναδέλφων βαθμολογητών μετά την συνάντηση που είχαν...
Εγώ μπορώ να πω για τους ΦΥΣΑΔΥ που εξετάσαμε χθες ότι είχαμε πει να κάβουμε 1 μόριο συνολικά, αλλά δε χρειάστηκε να το υλοποιήσουμε γιατί έτυχε οι μαθητές στην ομάδα μου να μην καταφέρουν να το αντιμετωπίσουν με επιτυχία.
Εμείς έχουμε συνάντηση σήμερα το απόγευμα και θα σας πω τις βασικές απόψεις και γραμμές βαθμολόγησης...
Ελπίζω πάντως οι συντονιστές του κάθε κέντρου να πάρουν μια κοινή απόφαση (για το θέμα αυτό τουλάχιστον)

Επίσης σκοπεύω να παρουσιάσω εδώ περίεργες λύσεις :o που πιθανόν να συναντήσω καθώς και στατιστικά βαθμολογίας από τα γραπτά... (πόσοστό λύσεων με πίνακα στο Γ :'( , ποσοστό 100σταριών, κλπ...) και αν έχετε και εσείς αντίστοιχα ...

Καλή δύναμη σε όλους τους βαθμολογητές για το δύσκολο έργο που ξεκινάνε... :)
Συντηρώ το μυαλό μου ακοίμητο, λαγαρό, ανήλεο. Το αμολώ να παλεύει ακατάλυτα. Άλλο αργαστήρι να κάνω το σκοτάδι φως δεν έχω.
Ν. Καζαντζάκης

agrinio

"Διαβάζω εδώ και κάποιες ώρες όλες τις απόψεις περί του 3ου θέματος και
λόγω ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗΣ και δικών μου γνώσεων είπα να πώ και εγώ την
άποψη μου είδικά σε μαθητές που λένε να ακυρωθούν οι συμμάθητές τους...



σε καθηγητές που λένε να ακυρωθούν γραπτά κάποιων παιδιών και ειδικά
σε κάποιους φοιτητές που μάλλον τσάμπα κουβαλάνε την ταυτότητα του
φοιτητή.


Ποιος σας είπε ότι ο ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ είναι εκτελέσιμη γλώσσα?

Ποιος σας είπε ότι η χρήση των μεταβλητών που κάνετε είναι σωστή?

Ποιος σας είπε ότι στον ΑΛΓΟΡΙΘΜΟ δεν μπορώ να κατασκευάσω ένα πίνακα
οποιαδήποτε στιγμή???

ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ.

Το πιο απλό παράδειγμα είναι στους αραιούς (sparse matrices) πίνακες που απο δισδιάστατους
πρέπει να κατασκευάσουμε μονοδιάστατο.

ΚΑΙ ΣΑΣ ΞΑΝΑΡΩΤΑΩ ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΣΤΟΝ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟ ΕΧΩ ΚΑΝΟΝΕΣ???????????????
Σε μια γλώσσα που δεν εκτελείται και που μπορεί να αναπαρασταθεί με φυσική γλώσσα και με ελεύθερο
κείμενο βάζετε κανόνες για να δικαιολογήσετε την άγνοια σας και την ασχετοσύνη σας??????

Γράφω κώδικα σε τέτοιο επίπεδο και τόσα χρόνια, που όλη η επιτροπή εξετάσεων να μαζέψει τα ένσημα της σε γραφή κώδικα
δε φτάνει τα δικά μου.

Οι οδηγίες το γράφουν καθαρά............. ΓΡΑΦΤΕ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟ............ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ
ΑΠΟΔΕΚΤΗ.

Και σε αυτό το θέμα οι λύσεις είναι πολλές και αποδεκτές (αναφορά στους άσχετους που λένε ότι έχει μόνο 2 λύσεις).

Ξαναλέω ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ κυρίοι είναι φαντασία και μετά γνώση.

Ποιος είμαι και τα λέω αυτά?
Ενας που έχει γράψει κώδικα για Σουηδικό Πολυτεχνείο, για σουηδική εταιρεία, για εταιρεία αμυντικών συστημάτων, για ΙΙΕΚ, για ΑΤΕΙ, για μία απο τις
μεγαλύτερες ΔΕΚΟ στην Ελλάδα.

Ολες οι λύσεις είναι σωστές. Διορθώστε τα όλα, αλλιώς σιωπήστε και η Επιτροπή και όλοι οι υπόλοιποι ποι στο βωμό του
να περάσω σε μία σχολή ας κόψουν τον κόπο των συμμαθητών τους."

ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ - MSc in Scientific Computing


manpap

Δύσκολη δουλειά θα έχουμε και φέτος. Η συζήτηση στο ΒΚ μας έκλεισε χωρίς διαφωνίες και σε πολύ καλό κλίμα. Αυτό που περιμένουμε και ελπίζουμε τώρα είναι να φροντίσουν οι συντονιστές μας να κρατήσουν μια ενιαία γραμμή βαθμολόγησης στο θέμα Γ, ώστε να μην αδικηθούν οι μαθητές. Ανεξάρτητα από το πιστεύει ο καθένας για την ορθότητα ή όχι της χρήσης πινάκων...
Πάντως θα ήταν ενδιαφέρον να αναφερθούν πόσα σωστά Γ θέματα θα βρεθούν στα γραπτά που θα βαθμολογήσετε, καθώς και πόσα 99αρια (ή 98αρια, δε ξέρω πόσο θα κόβεται)  βρέθηκαν που έχασαν μόνο από τη χρήση πινάκων...
Συντηρώ το μυαλό μου ακοίμητο, λαγαρό, ανήλεο. Το αμολώ να παλεύει ακατάλυτα. Άλλο αργαστήρι να κάνω το σκοτάδι φως δεν έχω.
Ν. Καζαντζάκης

Νίκος Αδαμόπουλος


Νίκος Αδαμόπουλος

Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε τι ποσοστό αριστούχων (>=90 ή >=95) έχει λύσει το Γ χωρίς πίνακα...

tropheus

Στο εξεταστικό κέντρο ήμουν επιτηρητής στο διάδρομο και καθώς είδα το θέμα Γ έσπευσα να δω πόσοι μαθητές λύσανε το θέμα με πίνακες ...
Περίπου 130 γραπτά που τσέκαρα (πέρασα από όλα τα τμήματα) λίγο πριν τη λήξη του χρόνου και μαντέψτε ...

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΓΡΑΠΤΟ ΧΩΡΙΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ Γ ....

themata

Παράθεση από: tropheus στις 30 Μαΐου 2010, 12:10:08 ΠΜ
ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΓΡΑΠΤΟ ΧΩΡΙΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ Γ ....

Αναμενόμενο είναι νομίζω η πλειοψηφία να έχει χρησιμοποιήσει πίνακες, αυτό όμως δεν μειώνει σε τίποτα  τις λύσεις χωρίς την χρήση τους...


xagapiou

Την οδηγία την έχω στα χέρια μου. Μόνο που αυτή η οδηγία ήταν μόνο προς τους βαθμολογητές και όχι στους μαθητές.

http://edu1920.blogspot.com/2010/05/28052010.html

petrosp13

Όταν η οδηγία επικαλείται στιγμή προγραμματισμού ενώ μιλάει για αλγόριθμο, τότε μιλάμε για επικίνδυνες αποφάσεις από επικίνδυνους ανθρώπους...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Άρης Κεσογλίδης

Agrinio, Petrosp13 συμφωνώ απόλυτα!
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2927.new#new
... ;)

Καλά...είμαι πολύ περίεργος να δω ΠΟΣΟΙ μαθητές ΔΕΝ χρησιμοποίησαν πίνακες.......
Και ακόμη πιο περίεργος, να δω ΠΟΣΟΙ καθηγητές ΔΕΝ χρησιμοποίησαν πίνακες!!!!!!!!!.......
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"

noname

Υπάρχουν νεότερα για τον τρόπο βαθμολόγησης του θέματος Γ;
Οι μαθητές και οι γονείς διαβάζουν κάτι τέτοια και είναι ανάστατοι.

ΠαράθεσηΠιο συγκεκριμένα :
α) Υπάρχουν βαθμολογητές και βαθμολογικά κέντρα στα οποία  θεωρήθηκε απαράδεκτη η οδηγία και αποφασίστηκε να μην εφαρμοστεί θεωρώντας και τις δύο λύσεις αποδεκτές.
β) Άλλοι βαθμολογητές αφαιρούν μέχρι και τις μισές μονάδες  δηλαδή πάνω από δύο μονάδες στην εικοσαβάθμια κλίμακα.

από: www.alfavita.gr/ank_b/ank31_5_10_909.php

epafos

Παράθεση από: petrosp13 στις 30 Μαΐου 2010, 02:07:24 ΠΜ
Όταν η οδηγία επικαλείται στιγμή προγραμματισμού ενώ μιλάει για αλγόριθμο, τότε μιλάμε για επικίνδυνες αποφάσεις από επικίνδυνους ανθρώπους...

Η λέξη "προγραμματισμός" δεν απαντάται αποκλειστικά στην επιστήμη της Πληροφορικής, αλλά χρησιμοποιείται στην καθημερινή ζωή. Είναι απολύτως προφανές το τι σημαίνει "προγραμματισμός αλγορίθμου", ακόμα κι αν το βιβλίο δεν έχει κάνει λόγο ακόμα για προγραμματισμό υπολογιστών. Εξάλλου, στη σελ. 28, στους τρόπους αναπαράστασης αλγορίθμου αναφέρεται: "με κωδικοποίηση, δηλ. με ένα πρόγραμμα γραμμένο είτε σε μια ψευδογλώσσα είτε σε κάποια γλώσσα προγραμματισμού...".

manpap

Αυτό που προέχει τώρα είναι να ασχοληθούμε με τη βαθμολόγηση κατά τέτοιο τρόπο ώστε να μην αδικηθεί κανένας μαθητής.
Αν έχω καταλάβει καλά, οι συντονιστές των βαθμολογικών συμφώνησαν σε ενιαία αντιμετώπιση αναφορικά με τη βαθμολόγηση του θέματος Γ. -1 μόριο η χρήση πινάκων. Βέβαια στη βαθμολόγηση, ο βαθμολογητής είναι αρμόδιος να κρίνει και να αξιολογήσει αυτό που διαβάζει, σύμφωνα πάντα με τις αποφάσεις που έλαβαν όλοι οι βαθμολογητές στην πειραματική βαθμολόγηση...
Εγώ ξεκινάω αύριο και ελπίζω να έχω νέα...
Συντηρώ το μυαλό μου ακοίμητο, λαγαρό, ανήλεο. Το αμολώ να παλεύει ακατάλυτα. Άλλο αργαστήρι να κάνω το σκοτάδι φως δεν έχω.
Ν. Καζαντζάκης

Καρκαμάνης Γεώργιος

Προς όλους τους βαθμολογητές:
Τελικά τι αποφασίσατε στην ενημέρωση σχετικά με το Γ θέμα;
Θα κόψετε μονάδες για χρήση πίνακα στην λύση του θέματος;
θα συμμορφωθείτε σύμφωνα με την οδηγία της ΚΕΕ;