Πράξεις στο Εμφάνισε

Ξεκίνησε από neos12, 19 Σεπ 2006, 01:28:22 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

neos12

Αγαπητοί φίλοι,

θα ήθελα να σας κάνω μια ερώτηση. Αν μπορώ να κάνω πράξεις στην εντολή Εμφάνισε.
π.χ. Εμφάνισε χ+2/υ
Σας το ρωτώ γιατί το είδα γραμμένο σε ένα μόνο βοήθημα.

Ευχαριστώ

filippos

Μπορείς.

Σκοπός τουμαθήματος είναι η ανάπτυξη της αναλυτικής και συνθετικής ικανότηταςκαι αυτή δεν ... υποβαθμίζεται από τη χρήση αριθμητικών εκφράσεων στην εντολή εμφάνισε.

Εϊναι αλγοριθμικά σωστό έστω και αν δεν ορίζεται με την άπειρη σαφήνεια στο σχολικό βοήθημα.  Ο στόχος του μαθήματος δεν είναι η προσκόλληση στις συντακτικές και γραμματικές συμβάσεις κάποιας γλώσσας προγραμματισμού αλλά η ανάπτυξη της αλγοριθμικής σκέψης.

Η προγραμματιστική διάσταση του μαθήματος αφορά αποκλειστικά στην ανάπτυξη της σαφήνειας στην έκφραση, κάτι σαν "εργαστηριακή" (???) εφαρμογή των αρχών που διδάσκει το μάθημα.

alex

Καλά και λογικά αυτα που λες αγαπητε Φίλλιπε ομως στην διορθωση των εξετασεων αλλα είδα.Ενα μπαχαλο κυριολεκτικά.Καθενας διορθωνε οπως ήθελε.Λίγοι ήταν αυτοι που συμερίστηκαν κατι τετοιο.Οι πιο πολλοι στησαν τα παιδια στον τοιχο λες και διορθωνανε βετερανους προγραμματιστές.
Η ΑΕΠΠ εχει χορτασει απο αποψεις και ικασιες.Ειναι καιρός αυτοι που διαθετουν την πειρα και τα μεσα να αναζητήσουν επίσημες επιτελους απαντήσεις!

thanos_xg

Από το στιγμή που στο βιβλίο χρησιμοποιείται η πρακτική "κάνω πράξεις, εκχωρώ σε μεταβλητή, εμφανίζω τιμή μεταβλητής", νομίζω ότι δεν χρειάζεται να μπερδέψουμε τα παιδιά με τέτοιες σκέψεις.

Ας αφήσουμε τις "περιέργες" προγραμματιστικές τεχνικές για τα ΑΕΙ/ΤΕΙ
Θανάσης Χ.

filippos

Για να καταλάβω ρε παιδιά:

πιστεύετε ότι ο μαθητής που διατυπώνει το:

Εμφάνισε Α + 2

αντί του

Β <- Α + 2
Εμφάνισε Β

πρέπει να χάσει μονάδες;

Προσωπικά θεωρώ δεδομένο ότι οι δύο λύσεις είναι ισοδύναμες και πρέπει να "βαθμολογηθούν" το ίδιο.

Όσο για την "πικρή" παρατήρηση του alex σχετικά με τα όποια "ευτράπελα" παρουσιάζονται κατά τη διαδικασία βαθμολόγησης, θεωρώ ότι αυτά αποτελούν περισσότερο ευθύνη των συντονιστών βαθμολόγησης και λιγότερο των συναδέλφων βαθμολογητών.

Οι νέοι συνάδελφοι χρειάζονται "τα φώτα" των παλαιότερων για να διακρίνουν το ουσιώδες από το επουσιώδες.

Όσο για τις "απόψεις και εικασίες", επίσης θα συμφωνήσω, με την παρατήρηση όμως ότι η διδασκαλία του μαθήματος πρέπει να βασίζεται σε προσεκτική ερμηνεία των "επιταγών" του αναλυτικού προγράμματος, του ΕΠΠΣ και του διδακτικού πακέτου.

Όσο για τις "επίσημες απαντήσεις" είδαμε χρόνια τώρα τι γίνεται.  Μέχρι να έρθουν (εάν έρθουν) οφείλουμε να διδάσκουμε (αλλά και να βαθμολογούμε) το μάθημα σωστά, με βάση του πραγματικούς του στόχους, την παιδαγωγική μας ευαισθησία και την κοινή λογική.

Καλή χρονιά σε όλους και καλή δύναμη στους μαθητές μας.

alex

Ευχομαι φετος να είναι καλυτερα τα πραγματα.Θα βοηθήσει και εμας τους νεους.Καλη χρονια και καλο κουραγιο σε ολους.

Vangelis

Συνα΄δελφοι γειά σας
Συμφωνώ με τον Φίλλιοπο αλλά μην "πυροβολείτε" τους συντονιστές.  Στον ελάχιστο χρόνο της ενημέρωσης δεν προλαβαίνουν να κάνουν τέτοιες παρατηρήσεις.  Ούτε μπορούν να είναι πάνω απο κάθε καθηγητή που διορθώνει.  Προσωπικά με κίνδυνο να παραξηγηθώ απο συναδέλφους πήγαινα και διόρθωνα μαζί τους μερικά γραπτά ή ξαναβαθμολογούσα γραπτά που είχαν κοιτάξει.   Αδυναμίες πολλές και οι λύσεις δεν είναι πάντα εύκολες.  Θα πρέπει να γίνει μια ομάδα στο Υπουργείο ή στο Παιδαγωγικό που θα λύσει όλα αυτά τα προβλήματα και θα ξεκαθαρίσει το σκοπό και τον τρόπο διδασκαλίας του μαθήματος μας.   

EleniK

Οι πράξεις δίπλα σε εμφάνισε βαθμολογικά θεωρούνται σωστές. Από εκεί και περα όμως, κατά τη διδασκαλία του μαθήματος, είναι καλή τακτική να αποτρέπουμε κάτι τέτοιο.

Καλή σχολική χρονιά σε όλους
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19