εύρεση μεγίστου

Ξεκίνησε από st, 08 Φεβ 2006, 12:47:29 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

st

Καλησπέρα,

αν στην εύρεση μεγίστου στοιχείου πίνακα χρησιμοποιήσουμε:

max<- A[1]
ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Ν
   ΑΝ Α[ι]> max ΤΟΤΕ
   κλπ...

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
είναι το ίδιο με το...
 
ΓΙΑ ι ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ Ν
Του βιβλίου

Απλά γλιτώνουμε μια επανάληψη;
Ευχαριστώ

evry

Ναι είναι το ίδιο, απλά κάνει έναν περιττό υπολογισμό.
Για να πω την αμαρτία μου δεν θα τολμούσα όμως να το βαθμολογήσω με 20/20. θα έκοβα πάρα πολύ λίγο, 0,000...κάτι
αλλά θα έκοβα. Πιστεύω ότι δεν είναι απλά ένα λαθακί αλλά δέιχνει ότι ο μαθητής δεν έχει καταλάβει τη διαδικασία.
Φυσικά μπορεί πάντα και να του ξέφυγε πάνω στη βιασύνη του.
Πιστεύω ότι είναι πάνω στην κρίση του καθενός και στη συνολική εικόνα του γραπτού.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis


Και τα δυο είναι σωστά, στην πρώτη περίπτωση εκτελείται μια περιττή επανάληψη

Στα πλαίσια του καθορισμού μεθοδολογίας (καλούπια) για το μάθημα (αφού τα παιδιά δίνουν 6 μαθήματα και δε νομίζω οτι ενδιαφέρονται όλοι για σχολές πληροφορικής) και δεδομένου οτι σε δισδιάτατο πίνακα η δομή Για πρέπει να έχει υποχρεωτικά αρχική τιμή το 1 (αλλιώς δεν επεξεργάζεται η πρώτη γραμμή) οι μαθητές μαθαίνουν πάντα να ξεκινούν από το 1 τον "αλγόριθμο εύρεσης μεγίστου/ελαχίστου"
Ο μόνος αλγόριθμος που ξεκινά από 2 είναι αυτός της "ταξινόμησης φυσαλίδας"

Προσοχή: δεν καταθέτω την άποψή μου, απλά καταγράφω την πραγματικότητα

Με εκτίμηση,

andreas

max <--A[1]
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1  ΜΕΧΡΙ  20
  ΑΝ  Α[Ι]>max  ΤΟΤΕ
      max <-- Α[Ι]  
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

Ε ... το παραπάνω  ΔΕΝ το παίρνει το  20 !!!

Ανδρέας

EleniK

Νομίζω ότι επανερχόμαστε στο θέμα σχετικά με το αν πρέπει να βαθμολογείται η ποιότητα ενός αλγορίθμου. Αντρέα συμφωνώ ότι δείχνει η παραπάνω μεθοδολογία ότι ο μαθητής δεν καταλαβαίνει την περιττή επανάληψη ή ότι του ξέφυγε. Δεν βγάζει όμως το σωστό αποτέλεσμα; οπότε σύμφωνα με τις οδηγίες που τους δίνονται πώς θα δικαιολογούσες τα μόρια που λείπουν; Εδώ βέβαια κάνω το δικηγόρο του διαβόλου μια και υποστηρίζω το να ξεκινάει η επανάληψη από 2. Για τους λιγότερο όμως συνεπείς λέω ότι και από 1 να βάλουν είναι σωστό, κάνοντας βέβαια το σχόλιο για την περιττή επανάληψη.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

gpapargi

Είμαι από αυτούς που θεωρούν πολύ σημαντικό πράγμα την ποιότητα του αλγορίθμου και πιστεύω ότι θα έπρεπε να βαθμολογείται (και κακώς δε γίνεται).

Αλλά αυτό το ζήτημα δεν έχει σχέση με την ποιότητα. Μια περιττή επανάληψη είναι ασήμαντο.

Το βασικό ζήτημα είναι να μην αλλάζεις την τάξη του αλγορίθμου. Πχ για να βρεις τους 2 πρώτους αριθμούς σε ένα πίνακα ν αριθμών με επιλογή (δηλ πρώρα να βρεις τον πρώτο και μετά τον δεύτερο) έχεις τάξη ν. Αν κάνεις πλήρη ταξινόμηση το κάνεις ν^2. Δηλαδη εγκληματείς. Το 1000 το κάνεις 1000000.

Η μια επανάληψη είναι ανάξια λόγου. Ας το κάνει όπως θέλει ο μαθητής. Δεν είναι αυτό το πράγμα η ποιότητα του αλγορίθμου.

Θα κάτσω να γράψω 2 λόγια στο θέμα που έθεσα για τους ανορθόδοξους αλγόριθμους

P.Tsiotakis

Γιατί δεν το παίρνει το 20; Δεν εκτυπώνει το μέγιστο;

Θα πάρει 20  αλλά χωρίς τόνο

Μην τρελαθούμε και τελείως, έτσι ;

Laertis

Ε, ρε τι έχει να γίνει πάλι στη βαθμολόγηση των γραπτών...
Αν σε αυτή την απλή περίπτωση υπάρχει διάσταση ανάμεσα στους βαθμολογητές, δεν θα ήθελα να φανταστώ τι θα γίνει αν μπει άσκηση αναζήτησης που αναζητά κάποιο στοιχείο σε πίνακα με τιμές που είναι μοναδικές και πολλοί μαθητές χρησιμοποιήσουν την επαναληπτική δομή Για ... , κάνουν περιττές επαναλήψεις βρουν σωστό αποτέλεσμα αλλά ....

Αν κόψουμε μια μονάδα για μια περιττή επανάληψη πόσες να κόβουμε για Ν περιττές επαναλήψεις ;
Ακούω προτάσεις   :-\

Φιλικά
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

P.Tsiotakis

Δεδομένα // Ν, βαθμός //
βαθμός <- βαθμός - Ν
Αν βαθμός < 0 τότε
  βαθμός <- 0
Τέλος_αν
Αποτελέσματα // βαθμός //

::)

vasiko

Δηλαδή για να καταλάβω επειδή είμαι σχετικά καινούριος και δεν έχω διορθώσει ποτέ γραπτά πανελληνίων. Δεν υπάρχει κάποια οδηγία από το υπουργείο σχετικά με τον τρόπο διόρθωσης των γραπτων; Ο καθένας διορθώνει κατά το δοκούν;;;;!!!!

che

Καλησπέρα συνάδελφοι.

Είναι φανερό πως εκτελείται μία επιπλέον επανάληψη. Εγώ από την άλλη για να είμαι ειλικρινής εξηγώ στους μαθητές μου αυτή την λεπτομέρεια αλλά τους προτρέπω να ξεκινήσουν τον βρόγχο με ι=1. Και αυτό γιατί πιστεύω πως και  αυτή η λύση βαθμολογείται με άριστα. Είναι πολύ πεσιμιστικό να πιστεύουμε πως ένας μαθητής είναι ικανός να αντιληφθεί 100% τα περί ποιότητας αλγορίθμου μέσα σε ένα χρόνο... Άπό την άλλη δεν ρισκάρω να τους μπερδέψω ανατρέποντας τους ότι η προσπέλαση ενός πίνακα ξεκινάει πάντα από την πρώτη θέση (με εξαίρεση την φυσαλίδα)


che

οπτιμιστικό εννοούσα (όχι πεσιμιστικό)  ;)