απάντηση από CSTA (Computer Science Teachers Association )

Ξεκίνησε από fof, 02 Φεβ 2011, 09:38:38 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

pfan

Παράθεση από: Sergio στις 03 Φεβ 2011, 06:51:59 ΜΜ
Άντε, να αρχίσουμε να βλέουμε και κάποιες κινήσεις συσπείρωσης και ομαδικότητας.. Αυτό έχουμε ανάγκη τώρα, πιό πολύ από ποτέ..  Και ΙΣΩΣ να μας γίνει και συνήθεια.. ποιός ξέρει (πάντα αισιόδοξος.. ή μήπως αφελής ;; )

Σέργιο (επειδή ξέρω ότι είσαι πάντα αισιόδοξος) θα συμφωνήσω μαζί σου ότι τώρα είναι ανάγκη συσπείρωσης και ότι αυτό μπορεί να είναι η σπίθα για να δούμε όλους εμάς, μετά από αυτές τις διεργασίες, καλύτερους και σοφότερους.
Θέλω να δώσω συγχαρητήρια όχι μόνο στην fof αλλά και στην ΠΕΚΑΠ και σε όλους αυτούς (που είναι αφανείς σε εμάς) που προσπαθούν με το δικό του τρόπο ο καθένας για το καλύτερο της ελληνικής εκπαίδευσης.

Θα ήθελα να πω και άλλα πολλά αλλά το αφήνω για άλλη στιγμή το μόνο που θέλω να θυμίσω (κυρίως στους Αθηναίους) είναι το ραντεβού που έχουμε όλοι εμείς στις 15 Φεβρουαρίου
Πύρζα Φανή
Καθηγήτρια Πληροφορικής

fof

Θέλω να πώ ένα Μπράβο και ένα μεγάλο Ευχαριστώ! Στους συναδέλφους του κλάδου μας που παραμερίζουν για λίγο το διδακτικό τους έργο αυτή την περίοδο, αγωνίζονται για την διατήρηση του στο μέλλον ώστε να μην γίνουμε οι χαμάληδες του νέου Σχολείου!

Sergio

Παράθεση από: pfan στις 03 Φεβ 2011, 11:37:11 ΜΜ
.. το μόνο που θέλω να θυμίσω (κυρίως στους Αθηναίους) είναι το ραντεβού που έχουμε όλοι εμείς στις 15 Φεβρουαρίου

Εγώ θα έρω από Λάρισα μόλις τελειώσω το πρωινό μου 2ωρο την Τετάρτη.  Αν υπάρχουν συνάδελφοι που θέλουν να έρθουν από Λάρισα και αντιμετωπίζουν πρόβλημα μετακίνησης, ας μου στείλουν PM να έρθουν μαζί μου.  Έχω χώρο για άλλους 4.  Αν δε βρεθούν 4, μέχρι 2 μπορούμε να κατέβουμε και με τη μηχανή (κράνη υπάρχουν)
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Vangelis

Σε μια επικοινωνία με ξένες ενώσεις θα πρέπει αν είμαστε προσεκτικοί ώς προς το τι αντιπροσωπεύουν αυτές.   Μην ξεχνάμε ότι η ΠΕΚΑΠ δεν είναι  ΕΠΥ ούτε ΕΠΕ άρα μας ενδιαφέρουν κυρίως ενώσεις καθηγητών Πληροφορικής και όχι γενικά  Ενώσεις Πληροφορικής.
Σε αντίθετη περίπτωση μπορούν να προκύψουν αντίθετα αποτελέσματα πχ να θεωρηθεί η Πληροφορική = ΤΠΕ.
Επίσης πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στο τι ακριβώς ζητάμε απο αυτές τις ενώσεις?  Ένα γράμμα συμπαράστασης? κάτι άλλο?.   Πολύ θετικό λοιπόν το θέμα της επικοινωνίας αλλα ο χειρισμός του θέλει προσοχή.

Σέργιε άμα μπεις με σούζα στο Υπουργείο θα σε παραδεχθώ!!!.

fof

RE: Letter by Hellenic Association of IT education
From: Bertrand Meyer <Bertrand.Meyer@inf.ethz.ch>Add to Contacts
To: Fotini T <f.....@yahoo.com> 
Cc: meyer@inf.ethz.ch
--------------------------------------------------------------------------------
Dear Fotini:

Let me thank you for this letter and mention that we are circulating it to prepare an answer. You are raising problems that also arise in other countries and it is indeed the role of our association to help discuss such matters.


Thanks for contacting Informatics Europe,