Διαγώνισμα β' τετραμήνου

Ξεκίνησε από koni, 10 Μαρ 2009, 10:47:04 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

koni

Γεια σε όλους. Στο λύκειο που υπηρετώ εχει προκύψει μια κόντρα για το διαγώνισμα του β' τετραμήνου. Κάποιοι λένε ότι απο τη νομοθεσία επιβάλλεται μόνο ένα διαγώνισμα στο α' τετράμηνο και κάποιοι άλλοι λένε οτι η νομοθεσία λέει οτι στο α' τετράμηνο είναι υποχρεωτικό το διαγώνισμα και στο β' τετράμηνο προαιρετικό. Εγώ έχω βάλει διαγώνισμα και έχουν πέσει όλοι πάνω μου σαν τα κοράκια να με φάνε. Γίνεται χαμός....μου φέρνουν χαρτιά με νομοθεσίες... Υπάρχει κάποια νομοθεσία περί αυτού του θέματος, που να μου υποδείξει κάποιος ώστε να ξέρω τί πραγματικά γίνεται....Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων

Wizard

Βάζουμε ένα ωριαίο στο Α' τετράμηνο.

Π.Δ. 60/2006 (Α’ 65)
«Αξιολόγηση των μαθητών του Ενιαίου Λυκείου»
Άρθρο 7
...Κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους πραγματοποιείται μία (1) μόνο ωριαία γραπτή δοκιμασία, στο Α΄ Τετράμηνο, η οποία καλύπτει περιορισμένης έκτασης ενότητα και γίνεται ύστερα από βραχείας διάρκειας προειδοποίηση των μαθητών...
...Αν υπάρχει αντικειμενικό πρόβλημα η ωριαία γραπτή δοκιμασία μπορεί να πραγματοποιηθεί στο Β΄ Τετράμηνο...

pgrontas

O Wizard έχει δίκιο. Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί έγινε τόσος χαμός. Βάφτισε το και εσύ τεστ και καθάρισες.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

koni

Σ' ευχαριστώ πολύ wizard. Τώρα γιατί έγινε τέτοιος χαμός δεν ξέρω!!! Απλά δεν είμαι της άποψης ότι οι μαθητές πήραν ένα βαθμό στο πρώτο τετράμηνο και μετά πρέπει να καθησυχαστούν στο ότι "εντάξει μωρέ αφού δεν γράφουμε διαγώνισμα μόνο κανένα τεστάκι. Θα πάρω καμιά δύο μονάδες πάνω από το πρώτο τετράμηνο και είμαι εντάξει!!".  Καλώς ή κακώς δεν μπορείς να τους κρίνεις με ένα τεστ με μία άσκηση! Θα το βάφτιζα τεστ αλλά επειδή δύο παιδιά μιλούσαν τους είπα να βγουν έξω, αφού είχαν τελειώσει (ενώ συνήθως τους κρατάω μέσα). Τους είδε ο διευθυντής και σήμερα λοιπόν μου είπε να ζητήσω συγνώμη στα τα παιδιά που έβαλα διαγώνισμα (άκουσον άκουσον) και να τους πω ότι το ακυρώνω τελείως και δεν θα το μετρήσω ούτε καν σαν τεστ....Θα μας τρελάνει ο τύπος!!!

evry


  Κάνε ότι σου λέει ο διευθυντής, ζήτα συγγνώμη από τα παιδιά, πες τους ότι ακυρώνεις το τεστ, και μετά αντί να παραδόσεις βάλε άλλο τεστ, αρκετά πιο δύσκολο με 4 διαφορετικές ομάδες θεμάτων Α, Β, Γ, Δ. Θα μοιράσεις τα τεστ έτσι ώστε κάθε μαθητής να έχει διαφορετικά θέματα από όλους τους γειτονικούς τους (δες το σαν δισδιάστατο πίνακα :-) ).
    Τα θέματα να μην είναι για όλη την ώρα, κάνα 15-20 λεπτά, μάζεψέ τα και πες του ότι "επειδή είμαι νέα και δεν ξέρω με ενημέρωσαν οι άλλοι συνάδελφοι και ο δ/ντης που ξέρουν ότι δεν μπορώ να βάλω διαγώνισμα στο 2ο τετράμηνο, οπότε ο βαθμός σας θα βγει από τα προφορικά σας και το τεστ"
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

koni

Το σκέφτηκα και αυτό που λες evry. Το ζήτημα είναι ότι θα την πληρώσουν τα παιδιά επειδή ο διευθυντής είναι....!!!Και φυσικά δεν πρόκειται να ζητήσω συγνώμη....Απλά όταν του είπα ότι 6 χρόνια σε όλα τα σχολεία είτε ΤΕΕ είτε ΓΕΛ έβαζα διαγώνισμα το β' τετράμηνο και δεν συνάντησα πρόβλημα με κανέναν μου είπε ότι θα αναφέρει επειδή είμαι παράνομη!! Όπως λένε και στο χωρίο μου "Εμ κερατάς, εμ δαρμένος".

evry


  Είσαι σίγουρη ότι τα παιδιά δεν έχουν καμία σχέση? Από αυτά που λες η αντίδραση του δ/ντη μου φαίνεται υπερβολική. Γιατί να σου δημιουργήσει πρόβλημα? Δυο πιθανότητες υπάρχουν

1) Έχει κάποιο πρόβλημα μαζί σου, αλλιώς γιατί να ασχοληθεί? Για κάποιο λόγο ήθελε να σου δημιουργήσει πρόβλημα. Μήπως σου ζήτησε κάτι και δεν το έκανες?

2) Είναι μαθητοπατέρας, και κάποιοι μαθητές του παραπονέθηκαν ότι έβαλες διαγώνισμα

Δες τι από τα 2 συμβαίνει και καλό θα ήταν από εδώ και πέρα να είσαι τυπική για μην μπορεί να στη λέει. Και όσο για την αναφορά μην μασάς, κανείς δεν θέλει να μπλέξει με χαρτούρα.
Άλλωστε να ξέρεις ότι ο διευθυντής επειδή περνά από κρίσεις είναι πολύ πιο ευάλωτος από σένα σε αναφορές ΕΔΕ κλπ.
Απλά το λέει για να σε φοβίσει


What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

http://www.de.sch.gr/~anpapad/nomoi/kodikopoihsh/axiologisi_mathiton_lykeioy_simera.doc

όντως αναφέρει μια μόνο ωραία δοκιμασία στην αξιολόγηση το προεδρικό διάταγμα.

Στη θέση σου θα έβαζα πολλάαα τεστ στα παιδάκια, χωρίς φυσικά να βγαίνουν έξω μόλις τελειώσουν.
Καλή συνέχεια

koni

Δεν νομίζω ότι ευθύνονται οι μαθητές, ούτε οι γονείς τους, γιατί με φώναξε στα γραφείο αμέσως μετά το διαγώνισμα. Πότε πρόλαβαν να γίνουν όλα αυτά. Το κολλημένο μυαλό του κυρίου αυτού φταίει!! Δεν θέλω να δώσω συνέχεια στο θέμα για να μην χαλάω τη ζαχαρένια μου τζάμπα. Αν αυτός θέλει να ασχοληθεί ας ασχοληθεί μόνος του. Δεν είναι τυχαίο ότι στο σχολείο λέμε συνέχεια "Νόμος και τάξη". Σε όλα τα θέματα...!Πάντως σήμερα μπήκε το πρώτο τεστ και έπεται και συνέχεια. Επίσης επειδή θα σκάσω αν δεν το μετρήσω το διαγώνισμα θα τους το ξαναβάλω να το λύσουν στην τάξη ανά δύο άτομα και θα το μετρήσω σαν εργασία. Έτσι για το γαμώτο. Τώρα για την αναφορά ας την κάνει! Ας ψάξει να βρει διαγωνίσματα πρίν από 6 χρόνια....
Απλά φταίω και εγώ που δεν το έψαξα. Αφού είχε γίνει τις πρώτες δύο χρονιές (με παρότρυνση της διεύθυνσης για να μπούνε διαγωνίσματα) μετά δεν το έψαξα. Το θεωρούσα δεδομένο. Πάντως σας ευχαριστώ πολύ για τις νομοθεσίες. Τις είχα βρει και εγώ με το που έγινε το συμβάν αλλά λέω, δεν μπορεί να είναι έτσι κάτι θα έχει αλλάξει....Τελικά όντως μπορεί!