Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Μήνυμα ξεκίνησε από: Πέτρος Κ. στις 03 Απρ 2016, 04:26:14 ΜΜ

Τίτλος: Θεωρία - Ασκήσεις Κεφ 5
Αποστολή από: Πέτρος Κ. στις 03 Απρ 2016, 04:26:14 ΜΜ
Καλησπέρα.

Έχω μαζέψει για το 5ο κεφάλαιο τις ερωτήσεις θεωρίας και τις ασκήσεις του σχολικού βιβλίου, του τετραδίου μαθητή και του βιβλίου καθηγητή σε αυτό το doc: https://docs.google.com/document/d/1oKk6Wv-kQkCjk_myhbDtKdFhBUfwvlAVTHtUqqIrjiE/edit?usp=sharing  :)

Επιπλέον έχω προσθέσει ότι ασκήσεις μπορούσα να σκεφτώ.
Εχω αφήσει δικαιώματα επεξεργασίας σε όποιον μπαίνει, οπότε όποιος θέλει μπορεί να προσθέσει επιπλέον ερωτήσεις / ασκήσεις ή να διορθώσει υπάρχουσες.  8)

Τίτλος: Απ: Θεωρία - Ασκήσεις Κεφ 5
Αποστολή από: evion στις 04 Απρ 2016, 06:03:03 ΜΜ
Πάρα πολύ χρήσιμο έγγραφο για αυτό το αρκετά αμφιλεγόμενο κεφάλαιο.

Σ' ευχαριστούμε πολύ που το μοιράστηκες!
Τίτλος: Απ: Θεωρία - Ασκήσεις Κεφ 5
Αποστολή από: theoni στις 09 Απρ 2016, 03:32:55 ΜΜ
Χαίρεται στο προβλήμα 8 που πρέπει να συγκρίνουμε τους δυο αλγορίθμους ως προς την αποδοτικότητας τους  ο πρώτος αλγόριθμος ειναι πιο αποδοτικός απο τον δεύτερο που χρησιμοποιεί πίνακα???  ο δεύτερος χρησιμοποιεί περισσότερη μνήμη όποτε βάση  της θεωρίας πιο αποδοτικός θεωρείται εκείνος που χρησιμοποιεί λιγότερη μνήμη??????? Είναι σωστή η απάντηση μου?????
Τίτλος: Απ: Θεωρία - Ασκήσεις Κεφ 5
Αποστολή από: Αργυροπούλου Βασιλική στις 18 Απρ 2016, 03:16:04 ΜΜ
Ευχαριστούμε πολύ! :)
...τελικά πόσες πράξεις θα θεωρήσουμε το α<-- 2*i?
Σε άλλο θέμα το θεώρησα 2 πράξεις, αλλά εξακολουθώ να μην είμαι 100% σίγουρη..
Τίτλος: Απ: Θεωρία - Ασκήσεις Κεφ 5
Αποστολή από: Πέτρος Κ. στις 18 Απρ 2016, 09:06:06 ΜΜ
Παράθεση από: Αργυροπούλου Βασιλική στις 18 Απρ 2016, 03:16:04 ΜΜ
...τελικά πόσες πράξεις θα θεωρήσουμε το α<-- 2*i?


Αυτό είναι σίγουρα 2 πράξεις!  :)
Τίτλος: Απ: Θεωρία - Ασκήσεις Κεφ 5
Αποστολή από: Πέτρος Κ. στις 18 Απρ 2016, 09:07:18 ΜΜ
Παράθεση από: theoni στις 09 Απρ 2016, 03:32:55 ΜΜ
  ο δεύτερος χρησιμοποιεί περισσότερη μνήμη όποτε βάση  της θεωρίας πιο αποδοτικός θεωρείται εκείνος που χρησιμοποιεί λιγότερη μνήμη??????? Είναι σωστή η απάντηση μου?????

Ναι. Έτσι σκέφτηκα και εγώ.  :)
Τίτλος: Απ: Θεωρία - Ασκήσεις Κεφ 5
Αποστολή από: evry στις 18 Απρ 2016, 09:41:50 ΜΜ

Αν η πρόσθεση κατά 1 είναι μια πράξη τότε σίγουρα και η ολίσθηση θα είναι μια  >:D
Τίτλος: Απ: Θεωρία - Ασκήσεις Κεφ 5
Αποστολή από: theoni στις 20 Απρ 2016, 09:12:37 ΠΜ
Καλημέρα  στην τελευταία ασκησει στην 5 που λέει να συγκρίνουμε  την επίδοση της δυαδικής και την σειριακής αναζήτηση πως πρέπει να απαντήσουμε????
Τίτλος: Απ: Θεωρία - Ασκήσεις Κεφ 5
Αποστολή από: Κωστας τζιαννης στις 26 Μαΐου 2018, 12:54:05 ΠΜ
Παράθεση από: theoni στις 20 Απρ 2016, 09:12:37 ΠΜ
Καλημέρα  στην τελευταία ασκησει στην 5 που λέει να συγκρίνουμε  την επίδοση της δυαδικής και την σειριακής αναζήτηση πως πρέπει να απαντήσουμε????

δεν ξερω αν το βιβλιο λεει μεσα για βαθμους πολυπλοκοτητας(αυτοι ουσιαστικα δειχνουν ποσο αποδοτικος ειναι ενας αλγοριθμος.μικροτερος βαθμος σημαινει
καλυτερη αποδοση πιο γρηγορος δηλαδη). βαθμος πολυπλοκοτητας σειριακης αναζητησης=O(n) ενω δυαδικης=Ο(logn) αρα δυαδικη πολυ πιο γρηγορη πχ
αν n=10 τοτε για σειριακη εχω 10 ενω για δυαδικη log10=1
Τίτλος: Απ: Θεωρία - Ασκήσεις Κεφ 5
Αποστολή από: evry στις 26 Μαΐου 2018, 10:02:45 ΠΜ
log2=1 και όχι log10=1, στην πληροφορική όταν αναφερόμαστε σε λογάριθμο χωρίς βάση εννοούμε βάση 2 σε αντίθεση με τα μαθηματικά όπου η βάση είναι το 10.
Πάντως δεν έχει νόημα η απάντηση σε αυτό το thread γιατί το θέμα πλέον είναι εκτός ύλης
Τίτλος: Απ: Θεωρία - Ασκήσεις Κεφ 5
Αποστολή από: Κωστας τζιαννης στις 26 Μαΐου 2018, 10:31:15 ΠΜ
Παράθεση από: evry στις 26 Μαΐου 2018, 10:02:45 ΠΜ
log2=1 και όχι log10=1, στην πληροφορική όταν αναφερόμαστε σε λογάριθμο χωρίς βάση εννοούμε βάση 2 σε αντίθεση με τα μαθηματικά όπου η βάση είναι το 10.
Πάντως δεν έχει νόημα η απάντηση σε αυτό το thread γιατί το θέμα πλέον είναι εκτός ύλης

ναι σωστο παει πολυς καιρος απο τοτε που μου χρειαστηκε.η βαση οντως ειναι 2 αφου ο υπολογιστης δουλευει με ακολουθιες 0 και 1