ΓΕΛ: Back to the Past

Ξεκίνησε από veni, 13 Μαΐου 2015, 12:22:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Eri


tdrivas

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

tdrivas

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas


vistrian

Ακόμα ένα χτύπημα κάτω από τη μέση... λέτε να είναι το τελευταίο, μπαααα

Στο σχέδιο νόμου του υπουργείου Παιδείας "Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις" προβλέπονται στο άρθρο 60 τα παρακάτω:
Τι ισχύει από του χρόνου για τους φετινούς απόφοιτους Λυκείου απόφοιτοι 2014-15 (άρθρο 60)

Άρθρο 60
Απόφοιτοι Λυκείου του σχολικού έτους 2014-15
1.   Απόφοιτοι  Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων του σχολικού έτους 2014-¬‐5 καθώς και προηγούμενων σχολικών ετών, οι οποίοι συμμετείχαν ή προετοιμάστηκαν για να συμμετέχουν στις εξετάσεις για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση  σύμφωνα με το σύστημα εισαγωγής των καταργηθεισών διατάξεων του ν.2525/1997 όπως ίσχυε, έχουν το δικαίωμα αν το επιθυμούν να διαγωνισθούν με ανωτέρω καταργηθέν σύστημα  εισαγωγής κατά τα δύο επόμενα σχολικά έτη (2015-¬‐6 και 2016-¬‐7) προκειμένου να εγγραφούν στο 10% των θέσεων των Τμημάτων της Ανώτατης Εκπαίδευσης. :D

2.   Εναλλακτικά, οι  ανωτέρω υποψήφιοι έχουν το δικαίωμα κατά τα δύο επόμενα σχολικά έτη (2015-¬‐6 και 2016-¬‐7) να επιλέξουν να συμμετέχουν στις εξετάσεις για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση  σύμφωνα με το σύστημα εισαγωγής που θεσπίσθηκε με το ν.4127/2015 (Α΄ 50).

Στην περίπτωση αυτή:

α) οι  υποψήφιοι δεν έχουν δικαίωμα εγγραφής σε κάποιο ειδικό ποσοστό θέσεων των Τμημάτων της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και β) οφείλουν να καταθέσουν μέχρι την 25η Φεβρουαρίου ενυπόγραφη αίτηση στη  σχολική μονάδα από την οποία αποφοίτησαν, όπου θα δηλώνουν στους υποψήφιους ποιας Ομάδας Προσανατολισμού επιθυμούν να καταταχθούν και σε ποια μαθήματα πρόκειται να διαγωνισθούν.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Ένας μαθητής της Τεχνολογικής Κατ. ο οποίος έδινε φέτος Μαθηματικά Φυσική ΑΕΠΠ ΑΟΔΕ (Μαθηματικά Γεν ή Βιολογία Γεν) και δεν έγραψε καλά και θέλει να δώσει ξανά θα πρέπει του χρόνου να προετοιμαστεί σε άλλα μαθήματα πχ όπως χημεία

Εγώ έχω ήδη δύο μαθητές που θέλουν να περάσουν Ικάρων και θέλουν να ξαναδώσουν. Άρα του χρόνου θα πρέπει να εξεταστούν στην χημεία και όχι στην Πληροφορική.

Εάν δεν αντιδράσουν και τώρα οι γονείς και οι μαθητές τι να πω...

ΜΠΡΑΒΟ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΕΤΣΙ
VR in Computing

gkatsion

Αν ισχύει συνεχίζεται η κατρακύλα....
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

jfk1976

κάποιος μου είπε πως στο υπουργείο οι συμβουλάτορες των δυο υπουργών (φυσικοι και μαθηματικοί και όχι χημικοί) λένε στους υπουργούς ότι η Πληροφορική δεν είναι επιστήμη αλλά εφαρμογές..Να μην σας φαίνεται παράξενο δηλαδή πως έγινε το νέο σύστημα πρόσβασης..

petrosp13

#217
 :D
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Empire

Παράθεση από: jfk1976 στις 06 Ιουν 2015, 01:10:55 ΜΜ
κάποιος μου είπε πως στο υπουργείο οι συμβουλάτορες των δυο υπουργών (φυσικοι και μαθηματικοί και όχι χημικοί) λένε στους υπουργούς ότι η Πληροφορική δεν είναι επιστήμη αλλά εφαρμογές..Να μην σας φαίνεται παράξενο δηλαδή πως έγινε το νέο σύστημα πρόσβασης..

Δεν ξέρω αν "κάποιος" σου είπε.....μπορείς πάντως να ενημερωθείς απο την ΠΕΚΑΠ.....έχει στους "κόλπους" της αρκετούς φυσικούς κ' μαθηματικούς που "αλλαξοπίστησαν" για χάρη της Πληροφορικής!!!!

meteo_xampos

Ε και τώρα θα γίνει το αντίθετο... Θα αλλαξοπιστήσουμε εμείς για χάρτη των μαθηματικών και της φυσικής... Αν δεν είμαστε ενωμένοι, θα αναζητήσουμε αλλού επαγγελματική στέγη... Μόνο ενωμένοι θα καταφέρουμε να αναδειχθούμε σαν επιστήμη... Και ας έχει η ΠΕΚΑΠ Φυσικούς και Μαθηματικούς, και ας έχει η ΕΠΕ μόνο καθαρούς πληροφορικούς...

Empire

Παράθεση από: meteo_xampos στις 06 Ιουν 2015, 02:06:46 ΜΜ
Ε και τώρα θα γίνει το αντίθετο... Θα αλλαξοπιστήσουμε εμείς για χάρτη των μαθηματικών και της φυσικής... Αν δεν είμαστε ενωμένοι, θα αναζητήσουμε αλλού επαγγελματική στέγη... Μόνο ενωμένοι θα καταφέρουμε να αναδειχθούμε σαν επιστήμη... Και ας έχει η ΠΕΚΑΠ Φυσικούς και Μαθηματικούς, και ας έχει η ΕΠΕ μόνο καθαρούς πληροφορικούς...

Κάποια στιγμή ΕΠΕ-ΠΕΚΑΠ πρέπει να "κατεβάσουν" κοινή επιστολή στον ίδιο τον πρωθυπουργό παραθέτοντας το πρόβλημα και ν'απαιτήσουν συνάντηση μαζί του.Επαναλαμβάνω για πολλοστή φορά η σύζυγος του πρωθυπουργού είναι συνάδελφος-πληροφορικός δεν νοείται να μην έχει επίγνωση του θέματος.Πρέπει να σταματήσει αυτό το "κρυφτούλι" ορισμένων κλάδων εις βάρος μας,έχει ξεπεράσει τα όρια της οπισθοδρόμησης και του κομπλεξισμού......και έχει καταντήσει εμμονικό σύνδρομο.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Empire στις 06 Ιουν 2015, 02:37:01 ΜΜ
Κάποια στιγμή ΕΠΕ-ΠΕΚΑΠ πρέπει να "κατεβάσουν" κοινή επιστολή στον ίδιο τον πρωθυπουργό παραθέτοντας το πρόβλημα και ν'απαιτήσουν συνάντηση μαζί του.Επαναλαμβάνω για πολλοστή φορά η σύζυγος του πρωθυπουργού είναι συνάδελφος-πληροφορικός δεν νοείται να μην έχει επίγνωση του θέματος.Πρέπει να σταματήσει αυτό το "κρυφτούλι" ορισμένων κλάδων εις βάρος μας,έχει ξεπεράσει τα όρια της οπισθοδρόμησης και του κομπλεξισμού......και έχει καταντήσει εμμονικό σύνδρομο.

Κάποια στιγμή ας αποκτήσουμε 1 και μοναδική ένωση...

Empire

Παράθεση από: janag79 στις 06 Ιουν 2015, 02:54:46 ΜΜ
Κάποια στιγμή ας αποκτήσουμε 1 και μοναδική ένωση...

+++++++++++++++++++++++++++++++++

Diotima

#223
Παράθεση από: jfk1976 στις 06 Ιουν 2015, 01:10:55 ΜΜ
κάποιος μου είπε πως στο υπουργείο οι συμβουλάτορες των δυο υπουργών (φυσικοι και μαθηματικοί και όχι χημικοί) λένε στους υπουργούς ότι η Πληροφορική δεν είναι επιστήμη αλλά εφαρμογές..Να μην σας φαίνεται παράξενο δηλαδή πως έγινε το νέο σύστημα πρόσβασης..

Διάφοροι σύμβουλοι, από μέσα και απ' έξω, γνωστοί και παλιοί φίλοι, ευτραφείς κυρίες, καθηγητές και δάσκαλοι της Πρωτοβάθμιας, διαφόρων ειδικοτήτων φαίνεται ότι συνέβαλαν στη διαμόρφωση του νέου αισχρού και καταστρεπτικού εξεταστικού.
Και όλοι αυτοί έπρεπε να ικανοποιηθούν.
Το αποτέλεσμα ήταν η εφαρμογή του παραλογισμού που πάει να γίνει και οι επιπτώσεις του, ιδίως απέναντι στα νέα παιδιά θύματα και στον κλάδο των Πληροφορικών (αλλά και άλλων κλάδων).
Το σίγουρο είναι ότι όλοι αυτοί ήταν άσχετοι και όχι οι αρμόδιοι γι αυτά που έπρεπε να γίνουν.

Και κάτι άλλο:

Υπουργός, Μηχανολόγος-Ηλεκτρολόγος, Θεωρητικός Φυσικός, 72 ετών
Αναπληρωτής, Γιατρός Γενετιστής, Παιδίατρος, 67 ετών
Γενικός Γραμματέας, Μαθηματικός, 66 ετών
Γενικός Γραμματέας 2ος, Φυσικός, 66 ετών

Πιστεύετε ότι είναι χάσμα ειδικοτήτων ή χάσμα γενεών και άγνοιας όλος αυτός ο πόλεμος που έγινε και συνεχίζεται απέναντι στην επιστήμη της Πληροφορικής;
Οι Μαθηματικοί και οι Φυσικοί της Δευτεροβάθμιας κέρδισαν ή έχασαν με το νέο εξεταστικό;
Οι Μαθηματικοί που πολύ πιθανό να συνέβαλαν στο να φτιαχτεί αυτό το αίσχος αντιπροσώπευσαν τους συναδέλφους τους των Μαθηματικών τμημάτων που απάντησαν στην ΑΔΙΠ ότι θέλουν εξέταση στην Πληροφορική;
Αντιπροσώπευσαν και όλα τα άλλα Πολυτεχνικά και Πανεπιστημιακά τμήματα που διάλεξαν την Πληροφορική για εξεταζόμενο και τους συναδέλφους τους καθηγητές που αποφάσισαν;
Όλοι αυτοί αντιπροσωπεύουν σήμερα τις νέες γενιές που θα σπουδάσουν σε αυτά τα τμήματα; Αντιπροσωπεύουν τον νέο Μαθηματικό ή Φυσικό ή Μηχανικό Η/Υ;

Και το τελευταίο:

Καθηγητές Μαθηματικοί (ή Φυσικοί) που διδάσκουν Πληροφορική στον ιδιωτικό τομέα και άλλοι έχουν Μεταπτυχιακά στην Πληροφορική, άλλοι τα κάνουν τώρα, άλλοι δεν έχουν τίποτα(ή έκαναν τις 600 ώρες σεμινάρια), αλλά αγαπούν αυτήν την επιστήμη, έχουν κάνει πολύ προσωπική δουλειά και κόπο και κρίνονται συνεχώς για το αποτέλεσμα που προσφέρουν εδώ και πολλά χρόνια.
Καθηγητές που θα μπορούσαν να διοριστούν ως καθηγητές Πληροφορικής κάποτε αλλά δεν το θεώρησαν σωστό (ξέρετε υπάρχουν και τέτοιοι) αλλά από αγάπη και ενδιαφέρον στο αντικείμενο ασχολήθηκαν, το ανάδειξαν, συνεχίζουν να εξελίσσονται και πέρα από τη διδασκαλία, βοήθησαν όταν υπήρχε ανάγκη και κάλυψαν κενά στον ιδιωτικό τομέα βοηθώντας έτσι και τη δουλειά και τον κόπο των διορισμένων και ώθησαν παιδιά να σπουδάσουν την Πληροφορική γιατί έκριναν ότι τους ταίριαζε και γιατί έβλεπαν μακριά.
Πάρα πολλοί από αυτούς δε μπορούν να αντιπροσωπευτούν ούτε από την ΠΕΚΑΠ ούτε από την ΕΠΕ, αλλά ούτε και το επιδιώκουν.
Το ερώτημα είναι:
Ποιοι από αυτούς είναι αποδεκτοί στον αγώνα που πρέπει να γίνει για την ανατροπή των πραγμάτων, ή είναι καλύτερα να κάτσουν στην άκρη γιατί δεν τους πέφτει λόγος;
Σε μία συνάντηση και συζήτηση που πιθανόν γίνει μπορούν να συμμετέχουν, είναι αποδεκτοί ή όχι;
Μπορούν να συνεισφέρουν με τη δουλειά που έχουν κάνει;
Οι άνθρωποι αυτοί είναι αποδεκτοί από το στέκι;

ΥΓ: Στην πρόταση για μία και μόνη ένωση Πληροφορικών 101000+


vistrian

VR in Computing