Βιβλια

Ξεκίνησε από socnafs, 17 Οκτ 2017, 02:17:34 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

thsamara

Και στο δικό μου σχολείο (Ημαθία) το παλιό ήρθε.
Και δεν έστειλαν το Τετράδιο Μαθητή.
Θεοδώρα Σαμαρά

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παντού και τα παλιά βιβλία..Και στα δίκτυα παιδιά το ίδιο έγινε..Οπότε ακολουθούμε τα παλια + τις διορθώσεις ?

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Εγώ πάντως θα ήθελα μια πιο σοβαρή και υπεύθυνη ενημέρωση.
Είχε οριστεί να λάβουμε τα νέα, διορθωμένα βιβλία και ΔΕΝ τα λάβαμε ή είχε ορισθεί να λάβουμε τα περσινά (ξινά σταφύλια);
Αν ισχύει η 1η περίπτωση, γιατί δεν τα λάβαμε; Ποιος ευθύνεται και πώς κινούμαστε;
Αν ισχύει η 2η περίπτωση, γιατί διορθώθηκε το βιβλίο;
Και αν κάποιος φταίει γιατί δεν έκανε σωστά τη δουλειά του, με ενδιαφέρει να το μάθω.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

taxata

#18
Μία πρώτη κίνηση που θα βοηθούσε λίγο, θα ήταν να ανέβουν ξανά ή να σταλούν από επίσημη οδό και επικαιροποιημένα (εάν υπάρχουν αλλαγές) τα πανοράματα ώστε να τυπωθούν και να μοιραστούν στους μαθητές τουλάχιστον αυτά που αφορούν σε σημαντικές διορθώσεις.
Τάσος_Χατζηπαπαδόπουλος
Κύριε δεν έχω internet
http://users.sch.gr/chatzipap/

Σακαλής Αναστάσιος

Και στην Αλεξανδρούπολη ήρθε το παλιό βιβλίο. Πρότεινα στο Διευθυντή να στείλει e-mail στο Διόφαντο και πήραμε την εξής απάντηση:

"Βάσει Υ.Α. τα βιβλία προς διανομή είναι οι κωδικοί 24-0537 και 54-0576. Τα βιβλία είναι ακριβώς ίδια με τα αντίστοιχα που εκτυπώθηκαν πέρυσι γι' αυτό μπορούν να χρησιμοποιηθούν και τα περσινά."

Προφανώς δεν έχει εκτυπωθεί η έκδοση Β' - 2017 αφού στο Διόφαντο δεν έχουν ιδέα ότι υπάρχει νέα έκδοση και προτείνουν να χρησιμοποιηθούν τα περσινά βιβλία!
There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who dont.

bugman

Οι τύποι είναι για τα πανηγύρια! (δεν είναι κομματικό το ζήτημα, όντως είναι για τα πανηγύρια...αφού η Υ.Α. υποτίθεται ότι ετοιμάζεται από ειδικούς, ο υπουργός απλά υπογράφει...)
Το καλύτερο που έχουν να κάνουν είναι να βγάλουν τα νέα βιβλία και να χρεωθούμε όλοι...τα παλιά, τα οποία θα πάνε για ανακύκλωση. Το λάθος το διορθώνεις!


socnafs

Αν καποιος συναδελφος εχει εντοπισει σημαντικες διαφορες ας τις αναφερει μπας και βγαλουμε ακρη. Το πιο σημαντικο ειναι που δεν εχει φτασει το τετραδιο μαθητη που εχει ωραιες ασκησεις

taxata

Αυτή τη στιγμή υπάρχει μία ασυμβατότητα ενός εγχειριδίου σε ηλεκτρονική μορφή(2η έκδοση) και ενός τυπωμένου βιβλίου (1η έκδοση) που ήρθε στα χέρια των μαθητών και καθηγητών. Καθόσον πρόκειται για πανελλαδικό μάθημα κάτι τέτοιο είναι απολύτως απαράδεκτο.
Ας πάρουμε το σενάριο όπου ζητείται από τους μαθητές θέμα που εμπλέκει σημείο του βιβλίου όπου υπάρχει διόρθωση. Ποιο θα θεωρηθεί σωστό ?
1) Το επιστημονικά ορθό που υφίσταται στη 2η έκδοση(ηλεκτρονική μορφή). Είναι άραγε υποχρεωμένοι οι μαθητές να διαβάζουν από τον Η/Υ?
2) Το τυπωμένο γιατί έτσι γίνεται πάντα, όλοι οι καθηγητές διορθώνουμε με  το βιβλίο ακόμα και εάν περιέχει λάθη. (υπάρχουν παραδείγματα παλαιότερων εξετάσεων)
3) Και τα δύο ότι γράψεις είναι σωστό :-) όπως γίνεται συνήθως.
Και καλά να πρόκειται για τυχαίο γεγονός πχ για λάθος που δεν έπεσε στην αντίληψη κάποιου μέχρι την ώρα που ρωτήθηκε, αλλά εδώ είναι καλομελέτα και έρχεται ...

Να σημειώσω ότι βλέπω αλλαγές και στο βιβλίο των Δικτύων ( και εκεί υπάρχει διαφορά αναρτημένου και τυπωμένου), δεν ξέρω σε τι έκταση αφορούν οι αλλαγές, υπάρχουν πανοράματα ξέρει κάτι κανείς ....
Στα πανελλαδικά εξεταζόμενα απαιτείται μία σχετική σοβαρότητα. Οι διορθώσεις που αποστέλλονταν στους συγγραφείς από την κοινότητα των πληροφορικών με ποστ, μειλ ήταν για να μπορέσουν αυτοί να διορθώσουν την 1η έκδοση όπως και έγινε. Δεν μπορούν όμως να θεωρηθούν "επίσημες".
Δεν πρέπει να υπάρχει ανακολουθία τυπωμένου βιβλίου και ανεβασμένου στο ΙΕΠ και οι μισοί να διαβάζουν από το ένα και οι άλλοι από το άλλο.
Συνοψίζοντας ....
Η λύση που βλέπω είναι η εξής:
Να γίνει εκτύπωση της 2ης με άλλο νέο εξώφυλλο για να μην υπάρχουν μπερδέματα και να αποσυρθεί η 1η.
και μέχρι να έρθουν τα νέα βιβλία να ανέβουν στο ΙΕΠ επίσημα τα πανοράματα με οδηγία να τυπωθούν και να μοιραστούν στους μαθητές μαζί με αυτά που έχουν στα χέρια τους (1η έκδοση).
Τάσος_Χατζηπαπαδόπουλος
Κύριε δεν έχω internet
http://users.sch.gr/chatzipap/

evry

Η 2η έκδοση δεν έχει απλά διορθώσεις σε κάποια σημεία. Κάποιες ενότητες έχουν ξαναγραφτεί από την αρχή, όπως για παράδειγμα η ταξινόμηση της φυσαλίδας. Στα κεφάλαια 5 και 8 έχουν αλλάξει αρκετά πράγματα. π.χ. τώρα υπάρχει ο slice operator ώστε να είμαστε συνεπείς με την ύλη που διδάσκεται και στην Β. Επίσης δεν διορθώσαμε μόνο τα λάθη που ήταν στη λίστα με τα παροράματα αλλά και άλλα που βρήκαμε στην πορεία. Μερικά κομμάτια που δεν μας άρεσαν τα ξαναγράψαμε.
Θέλω να πω ότι το πρόβλημα δεν λύνεται με τα παροράματα.
Κατά τη γνώμη μου οι διδάσκοντες πρέπει να κάνουν από το νέο βιβλίο που είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ και να "ενοχλήσουν" με επίσημα ερωτήματα το υπουργείο και το ΙΕΠ ώστε να κινηθούν γρήγορα.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

taxata

Παράθεση από: evry στις 27 Οκτ 2017, 06:38:09 ΜΜ
Η 2η έκδοση δεν έχει απλά διορθώσεις σε κάποια σημεία. Κάποιες ενότητες έχουν ξαναγραφτεί από την αρχή, όπως για παράδειγμα η ταξινόμηση της φυσαλίδας. Στα κεφάλαια 5 και 8 έχουν αλλάξει αρκετά πράγματα. π.χ. τώρα υπάρχει ο slice operator ώστε να είμαστε συνεπείς με την ύλη που διδάσκεται και στην Β. Επίσης δεν διορθώσαμε μόνο τα λάθη που ήταν στη λίστα με τα παροράματα αλλά και άλλα που βρήκαμε στην πορεία. Μερικά κομμάτια που δεν μας άρεσαν τα ξαναγράψαμε.
Θέλω να πω ότι το πρόβλημα δεν λύνεται με τα παροράματα.
Κατά τη γνώμη μου οι διδάσκοντες πρέπει να κάνουν από το νέο βιβλίο που είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ και να "ενοχλήσουν" με επίσημα ερωτήματα το υπουργείο και το ΙΕΠ ώστε να κινηθούν γρήγορα.
Έχουμε ήδη προβεί στην όχληση Ευριπίδη η απάντηση ήταν ότι θα γίνουν διορθωτικές κινήσεις (δεν ξέρω ποιες ακριβώς και τι θα περιλαμβάνουν πχ νέα εκτύπωση?), γνωρίζοντας όμως τη γραφειοκρατία και ότι δεν είναι θέμα μόνο ενός ατόμου με καλή θέληση, δεν έχω μεγάλη αισιοδοξία τουλάχιστον για το χρονικό πλαίσιο της επίλυσης του ζητήματος. Μπορούν όμως να δοθούν επίσημες οδηγίες ώστε να διδάσκουν όλοι από το αναρτημένο και όχι από το εκτυπωμένο.
Τάσος_Χατζηπαπαδόπουλος
Κύριε δεν έχω internet
http://users.sch.gr/chatzipap/

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Εγώ πάντως δεν έχω πάρει ακόμη την απόφαση να πω στους μαθητές μου ότι πήραν το περσινό βιβλίο και όχι το φετινό...
Ο λόγος; Ντρέπομαι για τα χάλια...
Τους έδωσα το περσινό, ατσαλάκωτο βιβλίο, απλά για να έχουν ένα βιβλίο. Έχω όμως και μαθητές οι οποίοι δεν μπορούν να διαβάσουν μεγάλο κείμενο από οθόνη, λόγω προβλημάτων... τί να τους πω; Διαβάστε το pdf; Να τους τυπώσω εγώ το νέο βιβλίο;

Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: taxata στις 27 Οκτ 2017, 07:44:03 ΜΜ
Έχουμε ήδη προβεί στην όχληση Ευριπίδη η απάντηση ήταν ότι θα γίνουν διορθωτικές κινήσεις (δεν ξέρω ποιες ακριβώς και τι θα περιλαμβάνουν πχ νέα εκτύπωση?), γνωρίζοντας όμως τη γραφειοκρατία και ότι δεν είναι θέμα μόνο ενός ατόμου με καλή θέληση, δεν έχω μεγάλη αισιοδοξία τουλάχιστον για το χρονικό πλαίσιο της επίλυσης του ζητήματος. Μπορούν όμως να δοθούν επίσημες οδηγίες ώστε να διδάσκουν όλοι από το αναρτημένο και όχι από το εκτυπωμένο.

Αυτο σημαίνει ότι μιλήσατε με Υπουργείο για το θέμα; Μέχρι τότε τι να κάνουμε εμείς ; Να διδάξουμε απο το περσινό ή όχι;

taxata

#27
Μπορείτε να στείλετε  μειλ περιγραφής του ζητήματος στους ασχολούμενους με την πληροφορική, σχολ. συμβούλους, στο Υπουργείο ή στο ΙΕΠ είναι ένας τρόπος εκδήλωσης ενδιαφέροντος, βαρύτητας του ζητήματος αλλά και πίεσης.
ΕΠΙΣΗΣ
Θα ήταν πολύ χρήσιμη πληροφορία συνάδελφοι να ενημερώσετε  εάν έχει πάει σε κάποιο σχολείο η 2η έκδοση του βιβλίου του προγραμματισμού. Μέχρι τώρα η εικόνα που υπάρχει από αυτό το νήμα, είναι ότι έχει πάει η 1η έκδοση στα σχολεία.
Τάσος_Χατζηπαπαδόπουλος
Κύριε δεν έχω internet
http://users.sch.gr/chatzipap/

linap

Και σε μας (Αλμυρός Μαγνησίας) ήρθε το βιβλίο έκδοσης 2016 στο Προγραμματισμό. Και δεν ήρθε τετράδιο μαθητή.

Χρυσα Ξιξή

Καλησπέρα, και στο Άργος  Αργολίδας το περσινό βιβλιο ήρθε  και φυσικά δεν ήρθε  το τετράδιο του μαθητή