Νέο Σχολείο- "ψηφιακή καρτέλα" και νέες καταστάσεις για πληροφορικούς!

Ξεκίνησε από apekodys, 25 Αυγ 2011, 10:25:34 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

fof

Παράθεση από: gimnasio στις 09 Σεπ 2011, 07:03:58 ΜΜ
Καλή σχολική χρονιά σε όλους!

Θυμάστε αν έχει έρθει από το υπουργείο έγγραφο που αναφέρει ότι ο πληροφορικός δεν υποχρεούται να αναλαμβάνει εργασίες σχετικές με τον η/υ; Νομίζω ότι υπάρχει τέτοιο.

Υπάρχουν άλλα σχετικά έγγραφα επίσημα;

από ΟΛΜΕ...

gimnasio

όταν διαφωνείς με το πρακτικό, πρέπει να το γράψεις μέσα να φαίνεται και επίσης να υπογράψεις απλά ή να υπογράψεις μ'επιφύλαξη; Το βγάζεις φωτοτυπία και το πας στον προϊστάμενο για μη ισότιμη κατανομή εργασίων;

Θα ήθελα να ξέρω από πριν τι να κάνω, ίσως μου χρειαστεί.......

Στο παραπάνω έγγραφο του Παναγιώτη υπάρχει και καμιά άλλη εργασία που πρέπει να συμπληρωθεί; Θυμάστε; Όσον αφορά το λύκειο είναι οι κωδικοί και τα μηχανογραφικά....

Circle

gimnasio, καλό θα ήταν να ταχτοποιηθεί το θέμα με μοίρασμα των εργασιών είτε αυτές γίνονται με χρήση η/υ είτε όχι, είτε τις λένε μηχανογράφηση είτε όχι. Αυτή τη ταχτοποίηση κατά τη δική μου γνώμη είναι καλό να γίνει με τον διευθυντή σε πρώτη φάση και σε δεύτερη με τον σύλλογο και να μην φτάσεις σε διαφωνία, επιφύλαξη κτλ. Για να πετύχεις το μοίρασμα των εργασιών και την καταγραφή τους στο πρακτικό θα σου έλεγα να προετοιμαστείς καλά για να τους κάνεις να καταλάβουν και να συμφωνήσουν.

Δηλαδή για φέτος ισχύει το έγγραφο 100177 /Γ7, 06-9-2011, «Διαδικασία ορισμού Υπευθύνων Σχολικών Εργαστηρίων Πληροφορικής και Εφαρμογών Η/Υ (Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.) των Γυμνασίων, Γενικών Λυκείων, ΕΠΑ.Λ και Σ.Μ.Ε.Α.Ε. Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης)» συνημμένο στο 1ο μήνυμα εδώ: https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=4103.0

Άρα ή αναλαμβάνεις κάτι που δεν έχει σχέση με υπολογιστή ή καταγράφεις τις εργασίες που γίνονται με Η/Υ ( το συνημμένο στο μήνυμα του Παναγιώτη θα βοηθήσει https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=4073.msg43950#msg43950) , επικαλείσαι το έγγραφο "Διαδικασία ορισμού ΣΕΠΕΗΥ..."και ζητάς να αναλάβεις μία ή περισσότερες και ότι "Υποστηρίζεις συμβουλευτικά τη λειτουργία του σχολείου σε θέματα που αφορούν στις Τεχνολογίες Πληροφοριών,...."  Αυτές οι εργασίες και η συμβουλευτική υποστήριξη θα καταγραφούν στο πρακτικό ανάθεσης εργασιών.

Για ό,τι άλλο περισσέψει και έχει σχέση με μηχανογράφηση - υπολογιστή - υπηρεσίες διαδικτύου, πρέπει να ανατεθεί στην ίδια συνεδρίαση σε άλλους συναδέλφους (πχ με πιστοποίηση ) οι οποίοι θα μπορούν να το διεκπεραιώσουν.

Αν νομίζεις ότι αυτό δεν είναι εφικτό και θα τις κάνεις όλες εσύ, τότε να τις έχεις έτοιμες γραμμένες σε χαρτί (όπως έχω ξαναπεί!)  για να αντιγραφούν στο πρακτικό! Μπορεί να είναι πολλές, αλλά μπορούν να καταγραφούν. Για παράδειγμα τα πρακτικά αποτελεσμάτων φοίτησης στο τέλος της χρονιάς είναι πάρα πολλές σελίδες, αλλά καταγράφονται!

Άλλες εργασίες που νομίζω δεν περιλαμβάνονται στο έγγραφο του Παναγιώτη αλλά υπήρχαν στο δικό μας σχολείο διότι είχαμε την σχολική επιτροπή, είναι: δημιουργία αρχείων και υποβολή ΚΒΣ, ΦΜΥ, ΙΚΑ καθαριστριών - αναπληρωτών - ωρομισθίων, υπολογισμός υπερωριών μονίμων και αναπληρωτών. Ίσως φέτος δεν υπάρχουν καθώς άλλαξε το καθεστώς με τις σχολικές επιτροπές. Θα γνωρίζω περισσότερα τη Δευτέρα και θα ενημερώσω.


Καλή επιτυχία, στο δικό μου και σε όποιο σχολείο γνωρίζω γίνεται και μοίρασμα και καταγραφή στο πρακτικό των εργασιών που αναλαμβάνουμε. Πιστεύω να το πετύχεις και εσύ αυτό.






Circle

Απάντησα με δεδομένο ότι δεν απαλλασσόμαστε απο εξωδιδακτικές εργασίες καθώς αυτό ισχύει μέχρι να αλλάξει (και αν αλλάξει) για φέτος.

Το ξέρετε όμως πολύ καλά ότι γενικά κάνουμε όλες αυτές ή κάποιες από αυτές ακόμη και όταν απαλλασσόμαστε διότι σε πολλά σχολεία δεν υπάρχει κάποιος άλλος στο σχολείο που να μπορεί ( ή να θέλει) να τις διεκπεραιώσει.


Keep Growing

"...O Υπεύθυνος Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ δεν απαλλάσσεται από εξωδιδακτικές εργασίες και εφημερίες. Υποστηρίζει συμβουλευτικά τη λειτουργία του σχολείου σε θέματα που αφορούν στις Τεχνολογίες Πληροφοριών, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αναλαμβάνει και τη διεκπεραίωση των σχετικών εργασιών."


ps. Είναι άλλο να κάνεις κάτι επειδή θέλεις να προσφέρεις (η προσφορά είναι το ιερότερο πράγμα όταν γίνεται ανιδιοτελώς) και είναι άλλο να εκβιάζεσαι να κάνεις κάτι.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

za√‘ag

«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

gimnasio

λοιπόν, τα πράγματα πήγαν καλύτερα απ'ότι περίμενα! Ενώ προχτές ο δ/ντής έδειξε να μη του αρέσει που ζητούσα ν'αφήσω κάποιες εργασίες του η/υ και ζητούσα δίκαιη μεταχείριση με τους πιστοποιημένους συναδέρφους, σήμερα από μονος του συμπεριέλαβε τις εργασίες όπως του είχα πει, αυτόνομες μέσα στο πρακτικό και έτσι απαλλάχτηκα από κάποιες. Ήρεμα, ωραία και χωρίς φωνές!

Το έκανα μετά από πολλή σκέψη μιας και είναι και καινούριος και μπορούσε να με παρεξηγήσει αλλά χαίρομαι που το έκανα και όλα πήγαν καλά.

Βοήθησαν τα παραπάνω έγγραφα καθώς και το ότι ο δ/ντής έκρινε λογικά. Ευχαριστώ συνάδερφοι για τις παροτρύνσεις σας!

dora

Ο ένας  πιστοποιημένος συνάδελφος είπε ότι έχει αυχενικό και δεν μπορεί να αναλάβει δουλείες που έχουν σχέση με τον υπολογιστή , :o
...... ο άλλος είπε ότι τον πονάνε τα μάτια του και δεν μπορεί να κοιτάζει τον υπολογιστή οπότε δήλωσε το ίδιο,  :o
.......κάποιος είπε ότι ο υπολογιστής του προκαλεί πονοκέφαλο ...... >:(
.....και  εγώ είπα ότι όταν κάθομαι με πονάει ο κ@#@ς μου οπότε δεν  μπορώ να τα κάνω όλα εγώ και να κοιτάξουν να αναθεωρήσουν τις ανοησίες (μην πω κάτι πιο χοντρό)που λένε, γιατί θα ζητήσω να γραφούν στο πρακτικό οι λόγοι που δηλώνουν απόν από τον υπολογιστή. ;D... έτσι ώστε να το θυμόμαστε και να μην έχουν πολλές αξιώσεις.

Vangelis


za√‘ag

Λοιπόν ... σήμερα έγινε κάτι που ... "δεν υπάρχει" !!

Μετά από τόσες μέρες κατάφερε το ΠΥΣΔΕ να με τοποθετήσει ... από τη διάθεση του που ήμουνα, στη διάθεση κάποιου γραφείου. Όπως κι έναν άλλο φίλο (ΠΕ19 κι αυτός αλλά αμέσως κάτω από εμένα σε μόρια). Πήγαμε στο γραφείο εχτές (14/9) και το βράδυ κατά τις 8:30 μας ειδοποίησαν να πάμε σε κάποιο σχολείο (Γυμνάσιο), ευτυχώς 1 για τον καθένα μας (και όχι 3 που είχα πέρυσι).

Σήμερα (15/9) το μεσημέρι λοιπόν κατά τις 2:30 ο φίλος μου με πήρε τηλ. σχεδόν ... έξαλλος.

- Τι έγινε, του λέω, εντάξει με το σχολείο; Όλα καλά;
- Άσε ... ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΣΕ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΛΗΨΗΣ!!

Έγινε πολύ συζήτηση ... να μη σας κουράζω ...

-- περιληπτικά--

Με το που τον είδε του φόρτωσε (ως ειδικό) ό,τι έχει σχέση με υπολογιστή ... Από email μέχρι ιστοσελίδα. Στατιστικά, e-school και και και ...
Ο άνθρωπος διαμαρτυρήθηκε και είπε ότι αυτές οι εργασίες αφενός δεν είναι προνόμοιο ενός καθηγητή πληροφορικής και αφετέρου είναι θέμα συζήτησης του συλλόγου. Αυτός κάνει τις κατανομές εργασιών. Ζήτησε να αναλάβει υπεύθυνος τμήματος και να βοηθήσει όποιους αναλάβουν κάποιες από τις "ηλεκτρονικές" εργασίες.

Το πιο "καλό" σημείο του διαλόγου μεταξύ τους:

(Δ/ντρια, θεολόγος)
- Ε, καλά τα παιδιά ξέρουν τι είναι ο υπολογιστής. Μπορούν να κάνουν μια διαφάνεια στο powerpoint.

(Πληροφορικός)
- Κοιτάξτε ... όλοι οι άνθρωποι ξέρουν τι είναι ο Θεός !!!

Υποθέτω ότι ο διάλογος μεταξύ τους θα είχε πολύ ενδιαφέρον.

Η ΤΕΛΙΚΗ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

ΔΕΝ ξέρω τι θα κάνω με σας. Δεν θα κάνετε σήμερα πράξη ανάληψης υπηρεσίας... Θα το ξανασκεφτώ!!!! Σκεφτείτε κι εσείς αυτά που σας είπα.


-----------

Νομίζω ότι το θέμα είναι σοβαρό. Δεν τον άφησε να κάνει πράξη ανάληψης υπηρεσίας .... γιατί;;; Γιατί αρνήθηκε να αναλάβει το eschool ή να φτιάξει ιστοσελίδα για το σχολείο;

Δεν πάμε καθόλου καλά !!!


Οι συμβουλές που του έδωσα για αύριο:

- Ψυχραιμία και ... cool σαν να μη συμβαίνει τίποτα.
- Αν τελικά του αρνηθεί να αναλάβει υπηρεσία, να του δώσει ΓΡΑΠΤΩΣ το λόγο που αρνείται κάτι τέτοιο.
- Αν θέλει μπορεί να καλέσει και το σύλλογο σε συνεδρίαση για το θέμα (οπότε θα έχει ΚΑΙ την όποια απόφαση του συλλόγου)
- Του έστειλα το έγγραφο που έβαλε ο Παναγιώτης με την "ανάλυση" της λέξης μηχανογράφηση και της e-αγγαρείας.
- Με τα "γραπτά" που θα έχει να πάει στο Γραφείο που ανήκει το σχολείο ΚΑΙ στο ΠΥΣΔΕ

Ες αύριον τα σπουδαία ....
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

andreas_p

Ζήτησε να αναλάβει υπεύθυνος τμήματος και να βοηθήσει όποιους αναλάβουν κάποιες από τις "ηλεκτρονικές" εργασίες.

Ούτε αυτό !!! Ούτε έναν δακτυλισμό. Να πάρει τμήμα , εφημερία και τίποτε άλλο.

Να ζητήσει εγγράφως την άρνησή της  για την πράξη ανάληψης !

Α

gimnasio

Είναι παράνομο αυτό που έκανε η δ/ντρια. Όπως λένε και οι συνάδερφοι γραπτώς να του εξηγήσει το λόγο!

za√‘ag

Τελικά εχτές Παρασκευή ΔΕΝ ανέλαβε υπηρεσία. Ενημέρωσε το αρμόδιο γραφείο για το θέμα και θα περιμένει μέχρι τη Δευτέρα.
Λέτε να αρχίσει τα μαθήματα κοντά στα Χριστούγεννα;
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

gimnasio

φίλη μου παλιά διευθύντρια μου είπε ότι είναι παρόνομο αυτό που έκανε η δ/ντρια και ότι μερικοί πιστεύουν ότι το σχολείο τους ανήκει. Το θέμα είναι τι κονέ έχει με τους προϊσταμένους γιατί μπορεί να ζητήσει άλλο άτομο να πάει στο σχολείο και να το καταφέρει αυτό. Δε τους βάζουν να υπογράψουν γιατί δεσμεύονται μετά.