Θέμα Δ

Ξεκίνησε από gpapargi, 29 Μαΐου 2013, 10:20:48 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

gpapargi

Εδώ μιλάμε για θέμα Δ

soc_h

Το Δ4 βγαίνει σωστά και με όσο και με μέχρις_ότου;
Με άλλα λόγια, αν χρησιμοποιηθεί μέχρις_ότου και η ερώτηση για διακοπή της εισαγωγής μπει στο τέλος του loop, υπάρχει θέμα ως προς την 1η απάντηση του χρήστη;
Επίσης, σε ποια μεταβλητή καταχωρείται η απάντηση δ ή Δ; στη μεταβλητή χώρα ή σε 3η; Το Δ3 είναι σχετικά ασαφές...
Σωκράτης

gthal

Ναι, και το Δ3 είναι ασαφές!!!
"ο χρήστης θα πρέπει να δώσει το χαρακτήρα Δ ή δ για να σταματήσει"
και για να μη σταματήσει; να μη δώσει τίποτα, να κάθεται να το κοιτάζει;
προφανώς έχουν στο μυαλό τους "να δώσει κάτι άλλο" αλλά αυτά δεν εννοούνται, παιδιά!!!
τόση ώρα να σπας το κεφάλι σου να βρεις τι χάνεις και τελικά να προχωράς κάνοντας αυτό που ελπίζεις ότι εννοούν...
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

petrosp13

Ασαφές είναι και στο ότι δεν λέει στον χρήστη τι να πατάει για να συνεχίσει
Ο χρήστης θα δίνει τιμή σε μια μεταβλητή ξέροντας απλά ότι δεν πρέπει να πατήσει Δ ή δ;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

gthal

Θυμάται κανείς αν υπάρχει παράδειγμα με πίνακα συχνοτήτων στο διδακτικό πακέτο;
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

petrosp13

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

evry

Το πιο κοντινό σε αυτό που λες νομίζω ότι είναι ο υπολογισμός της επικρατούσας τιμής
είναι η άσκηση ΔΣ3 σελ. 110

δεν είναι όμως ακριβώς αυτό που θέλεις

δεν μου έρχεται κάτι άλλο

Παράθεση από: gthal στις 30 Μαΐου 2013, 12:02:05 ΠΜ
Θυμάται κανείς αν υπάρχει παράδειγμα με πίνακα συχνοτήτων στο διδακτικό πακέτο;
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

και στο κεφάλαιο 9 και στο 10 στο σχολικό δεν έχει (υποπρογράμματα και χωρίς);

Αθανάσιος Πέρδος

Επαναληπτικές Εσπερινά Θέμα 4ο
Εκεί έχουν ζητήσει συχνότητες.
Στο διδακτικό πακέτο βιβλίο μαθητή σελ 294, 295, 296

gthal

Παράθεση από: aperdos στις 30 Μαΐου 2013, 12:21:49 ΠΜ
Στο διδακτικό πακέτο βιβλίο μαθητή σελ 294, 295, 296
Το κοιτάζω τόση ώρα έκπληκτος που δεν το έχω προσέξει τόσο καιρό (δίνει και 3 λύσεις), αλλά απ' ότι βλέπω δεν είναι μέσα στην ύλη μας.

Οπότε δε θεωρείται κατ' ανάγκη διδαγμένη η κατασκευή πίνακα συχνοτήτων.
Καλείται ο μαθητής να επινοήσει τον τρόπο (ή να του κοπεί το χέρι γράφοντας πολλές αν)
Ε, δεν είναι λίγο μεγάλη απαίτηση για το "καλημέρα" σε μια άσκηση;
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

gpapargi

Πίνακες συχνοτήτων υπάρχουν 2 "ειδών". Η πρώτη περίπτωση είναι οι τιμές να είναι οι συνεχόμενοι ακέραιοι από το 1 μέχρι πχ το 100. Η δεύτερη είναι να είναι εντελώς τυχαίες τιμές. Η πρώτη περίπτωση είναι στα επαναληπτικά θέματα των εσπερινών 2005. Η δεύτερη είναι στο τετράδιο μαθητή κεφάλαιο 10 ΔΣ3. Ζητάει την επικρατούσα τιμή οπότε αναγκαστικά πρέπει να γίνει πίνακας συχνοτήτων.

petrosp13

Το ερώτημα είχε ακριβή περιγραφή για το πώς θα γίνει, οπότε γινόταν σχετικά ευκολότερο
Και το ότι οι θέσεις ήταν 5, το έκανε ακόμα ευκολότερο γιατί πολλοί πήραν 5 δομές Αν για κάθε πίνακα, ενώ βγαίνει και με μια εντολή
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

jimmy

Θα ήθελα να ρωτήσω αν το θέμα Δ θα μπορούσε να λυθεί και με ΌΣΟ.

Εμφάνισε "..."
Διάβασε απάντηση
Όσο απάντηση <> "Δ" και απάντηση <> "δ" επανάλαβε
      ...
      ...
      ...
      Εμφάνισε "..."
      Διάβασε απάντηση
Τέλος_επανάληψης

Επειδή στην εκφώνηση δεν προσδιορίζεται χρονικά πότε θα γίνει ο έλεγχος για το αν θέλει να συνεχίσει ή όχι (μετά την εισαγωγή ή πριν), με αυτό το σκεπτικό ρωτάω.

Αν θεωρηθεί λάθος πόσα μόρια από τα 3 που δίνει μπορούν να κοπούν;

Ευχαριστώ

petrosp13

Δεν νομίζω ότι υπάρχει λάθος
Ίσως θα ήταν καλύτερη τακτική να δοθεί από τον προγραμματιστή και όχι από τον χρήστη μια τιμή στην απάντηση πριν την επανάληψη, ώστε να ξεκινήσει αυτόματα η πρώτη επανάληψη
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

evry

#14
Αν κάποιος το κάνει έτσι?
τι λέτε? είναι σωστό?


Εμφάνισε "..."
Διάβασε χώρα, απ
Όσο χώρα <> "Δ" και χώρα <> "δ" επανάλαβε
      ...
      ...
      ...
      Εμφάνισε "..."
Τέλος_επανάληψης
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr