Έκτακτη Γενική Συνέλευση της Π.Ε.ΚΑ.Π. στις 16/3/2011

Ξεκίνησε από skoud, 03 Μαρ 2011, 08:38:04 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Stefania

Παράθεση από: mirtilo στις 06 Μαρ 2011, 12:04:08 ΜΜ
Είναι αυτό πρόταση; Σχόλια είναι, κρίσεις είναι, διαπιστώσεις είναι, αλλά πρόταση δεν είναι. Μπορείς να γράψεις πιο ξεκάθαρα τι ακριβώς προτείνεις;

-Καθορίζουμε σε ένα αυστηρό πλαίσιο (ένα; δυο; τρία; δέκα; πράγματα αριθμημένα) τι είναι τεχνική υποστήριξη και την αναλαμβάνουμε. Κανένας συνάδελφος δεν θα κάνει τίποτα παραπάνω από αυτά τα ένα, δυο, τρία ή δέκα πράγματα που θα περιλαμβάνει η τεχνική υποστήριξη.

-Περνάμε υποχρεωτικά ελεύθερο λογισμικό σε όλα τα εργαστήρια (δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια)  και εκπαιδεύουμε τους μαθητές σε αυτά.

pgrontas

Προσωπικά μου κάνει εντύπωση που όλη η συζήτηση περιστρέφεται γύρω από την τεχνική και γραμματειακή υποστήριξη. Την διδασκαλία την εγκαταλείψαμε;

Το έχω γράψει πολλές φορές αλλά το ξαναγράφω επίσημα πλέον ως πρόταση:
Πρέπει να εξαντλήσουμε όλες τις δυνατότητες ώστε να είναι η πληροφορική βασικό μάθημα γενικής παιδείας στην Α' Λυκείου.
Τον στόχο αυτό τον θεωρώ απόλυτα διεκδικήσιμο, καθώς η Α' Λυκείου θα είναι η μεταβατική τάξη από το Γυμνασιο στο Νέο Λύκειο και θα έχει τις περισσότερες ομοιότητες με την παρούσα Α' Λυκείου.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

mirtilo

Παράθεση από: Stefania στις 06 Μαρ 2011, 12:16:10 ΜΜ
-Καθορίζουμε σε ένα αυστηρό πλαίσιο (ένα; δυο; τρία; δέκα; πράγματα αριθμημένα) τι είναι τεχνική υποστήριξη και την αναλαμβάνουμε. Κανένας συνάδελφος δεν θα κάνει τίποτα παραπάνω από αυτά τα ένα, δυο, τρία ή δέκα πράγματα που θα περιλαμβάνει η τεχνική υποστήριξη.
με ή χωρίς μείωση ωρών διδασκαλίας; Υποχρεωτικά ή προαιρετικά για τους καθηγητές;

Παράθεση από: Stefania στις 06 Μαρ 2011, 12:16:10 ΜΜ
-Περνάμε υποχρεωτικά ελεύθερο λογισμικό σε όλα τα εργαστήρια (δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια)  και εκπαιδεύουμε τους μαθητές σε αυτά.
Εκπαίδευση σε ποιό ελεύθερο λογισμικό; Δεν θα τεθεί εδώ κάποιο αυστηρό πλαίσιο σχετικά με το ποιό είναι το κατάλληλο ελεύθερο λογισμικό που θα χρησιμοποιείται και το οποίο θα διδάσκεται; Επίσης, δεδομένου ότι κάποιοι καθηγητές υποστηρίζουν ότι είναι σωστό να διδάσκονται γενικές αρχές της επιστήμης και όχι συγκεκριμένο λογισμικό, η εγκατάσταση και κατ' επέκταση η εκπαίδευση πάνω στο όποιο ελεύθερο λογισμικό τελικά αποφασιστεί να διδάσκεται και να χρησιμοποιείται, θα είναι υποχρεωτική ή προαιρετική για τους καθηγητές;


Αν μπορείς να διευκρινήσεις στην πρότασή σου και αυτά τα θέματα, για να είναι ξεκάθαρο τι ακριβώς προτείνεις.
αν οποιοσδήποτε θεωρεί οποιοδήποτε μήνυμα μου προσβλητικό, παρακαλώ να μου πει ποιό είναι και θα το διαγράψω

Keep Growing

Παράθεση από: Stefania στις 06 Μαρ 2011, 12:16:10 ΜΜ
-Καθορίζουμε σε ένα αυστηρό πλαίσιο (ένα; δυο; τρία; δέκα; πράγματα αριθμημένα) τι είναι τεχνική υποστήριξη και την αναλαμβάνουμε. Κανένας συνάδελφος δεν θα κάνει τίποτα παραπάνω από αυτά τα ένα, δυο, τρία ή δέκα πράγματα που θα περιλαμβάνει η τεχνική υποστήριξη.

...όσο δε κάνει τώρα, άλλο τόσο δε θα κάνει παραπάνω αν υπάρχει και η θεσμοθέτηση των ρόλων.
Επίσης, μπορεί να μου πει κάποιος συνάδελφος:
Εάν 1 μέρα, προκύψει τεχνικό θέμα άμεσης αντιμετώπισης σε ένα κενό του, μεταξύ 2 ωρών διδασκαλίας, την δεύτερη ώρα διδασκαλίας (αν την κάνει) θα μπορέσει να αποδώσει τα απαιτούμενα στους μαθητές του;
Άλλο. Θα αποδίδει καλύτερα στον Α ρόλο, στον Β ρόλο, στον Γ ρόλο, ή θα αποδίδει μέτρια σε όλους τους ρόλους; 
Άλλο. Αν κατά την διάρκεια αντιμετώπισης ενός τεχνικού θέματος, διαπιστώσει ότι "ξέχασε" να πάει να κάνει την ώρα διδασκαλίας του, θα έχει τύψεις μετά ή όχι; Διότι ο Διευθυντής του σχολείου δεν υπάρχει περίπτωση να του το θυμίσει έγκαιρα, γιατί πολύ απλά για αυτόν θα επείγει το τεχνικό θέμα.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Eri

Παράθεση από: Stefania στις 06 Μαρ 2011, 11:51:32 ΠΜ


Η τεχνική υποστήριξη όμως είναι εντελώς διαφορετικό θέμα (το εξάντλησα σε προηγούμενο μήνυμα). Δεν υπάρχει περίπτωση να είμαι καθηγήτρια πληροφορικής και να μπει μαθηματικός η άλλος κλάδος στο εργαστήριο μου. Δεν υπάρχει περίπτωση να μπει ιδιωτική εταιρεία και να ζητά τερατώδη ποσά για να συνδέσει π.χ. ένα υπολογιστή με τον εκτυπωτή. Ή να προσθέσει μνήμη. Ή να περάσει κάποιο antivirus. Ή να επισκευάσει το δίκτυο. Θα είναι χαρά μου να φτιάξω την ιστοσελίδα στο σχολείο που θα είμαι καθηγήτρια.

Η πρόταση μου στην ΠΕΚΑΠ, χωρίς wishful thinking για βοήθεια από πανεπιστημιακούς, πολυάριθμες συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας, αναγνώριση της άξιας της αλγοριθμικής είναι:
Τεχνική υποστήριξη (hardware, software, site) μαζί με υποχρεωτική εγκατάσταση στα εργαστήρια (linux, open office, kturtle) και εκπαίδευση των μαθητών πάνω σε αυτά και όλα τα άλλα θα έρθουν νομοτελειακά (οργανικές στα δημοτικά, 2ωρο στα γυμνάσια, ισχυροποίηση της πληροφορικής στα λύκεια). Τώρα αν κάποιοι δεν μπορούν, δεν ξέρουν, έχουν συνηθίσει στο αραλίκι και βαριούνται να μάθουν. Είναι θέμα ηγεσίας τελικά (ΠΕΚΑΠ – ΕΠΕ). Θα χαϊδέψει τους μόνιμους "ανενημέρωτους" συναδέλφους που αποτελούν την πλειοψηφία των καθηγητών πληροφορικής ή θα "συγκρουστεί" μαζί τους για το καλό των μαθητών, της εκπαίδευσης, του κλάδου και του σχολείου γενικότερα;

Γιατί αν αύριο σταλεί εγκύκλιος που υποχρεώνει τον καθηγητή πληροφορικής με οργανική θέση να φτιάξει την ιστοσελίδα του σχολείου του, πάω στοίχημα ότι εκατοντάδες (πρώην ανενημέρωτοι) θα συγκεντρωθούν έξω από το Υπουργείο. Καλά για ελεύθερο λογισμικό δεν το συζητώ. Θα γίνει σεισμός!

Μα ας ειμαστε ρεαλιστές ... αυτά τα κάνεις και τωρα! Τουλάχιστον όσοι εχούν οργανική και σεβονται τον εαυτό τους έχουν αφιερώσει χρόνο στο 'να φτιάξουν' το εργαστηρίο τους!  Ειναι εξάλλου τιμή μας να έχουμε σε κάθε σχολείο μια αίθουσα ολοδικιά μας, δε μπορώ να φανταστώ συνάδελφο που να μην έχει αφιερώσει χρόνο ακόμη και εκτός διδακτικού του ωραρίου για να φτιάξει την αίθουσα του!

Αλλά στο δια ταύτα... το παραπάνω, ισως και ένα site, ισως και η συντήρηση των 5 άλλών υπολογιστών που υπάρχουν στο κτιριο του σχολείου (και πολλούς λέω), το survey, μια συνδεση εκτυπωτη - υπολογιστη κ.ο.κ. και ένα μάθημα ειδικότητας το πιθανότερο 2ωρο ... θα μας δικαιολογήσουν θέση στα Λύκεια της χωράς;;..... Γιατι εγω βλέπω δυστυχως.... 2 μέρες την εβδομαδα Λύκειο και τις άλλες 3 δημοτικό ..μάθημα δλδ baby sitting και ... site ... συντηρηση .. κ.ο.κ. αντιστοιχα και στο δημοτικο!!

mirtilo

#65
Παράθεση από: Stefania στις 06 Μαρ 2011, 12:16:10 ΜΜ
-Περνάμε υποχρεωτικά ελεύθερο λογισμικό σε όλα τα εργαστήρια (δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια)  και εκπαιδεύουμε τους μαθητές σε αυτά.

Η άποψή μου είναι ότι πρέπει όλοι οι καθηγητές πληροφορικής, υποχρεωτικά να εγκαταστήσουν και να εκπαιδεύσουν τους μαθητές τους σε αυστηρά επιλεγμένα ελεύθερα λογισμικα που θα κατασκευάζονται και θα συντηρούνται από τους καθηγητές πληροφορικής ή έστω κατ'εντολή αυτών.

Έτσι ώστε στο ανοικτό λογισμικό να μπορούν να περιληφθούν με παιδαγωγικό τρόπο όλες οι αρχές τις επιστήμης, και να μην είναι προσανατολισμένο στην χρήση ή στην εμπορικότητα.

Δεν πρέπει δηλαδή να αφήσουμε τον κάθε καθηγητή, στο όνομα μια κακώς ενοούμενης εκπαιδευτικής ελευθερίας και επιστημονικότητας, να διαλέγει ότι λογισμικό θέλει. Αλλά το λογισμικό που θα επιτρέπεται στα σχολεία πρέπει να είναι υποχρεωτικά ανοικτού κώδικα και υποχρεωτικά εγκεκριμένο, για λόγους προστασίας από την διαφθορά όχι από κάποια επιτροπή εμπειρογνομώνων, αλλά με ψήφισμα από το σύνολο των καθηγητών.

Η πρότασή μου λοιπόν (επέκταση-διευκρίνηση της πρότασης της Stefania):
Αυστηρό πλαίσιο επιλογής λογισμικών, αποκλειστικά ανοικτού κώδικα, με ψήφισμα από το σύνολο των καθηγητών.  Εγκατάσταση αυτών των λογισμικών και διδασκαλία στους μαθητές, μέσω αυτών των λογισμικών, υποχρεωτικά από όλους τους καθηγητές πληροφορικής.
αν οποιοσδήποτε θεωρεί οποιοδήποτε μήνυμα μου προσβλητικό, παρακαλώ να μου πει ποιό είναι και θα το διαγράψω

Vangelis

Απο άρθρο του Πάσχου Μανδραβέλλη

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να μην λύνεις ένα πρόβλημα. Ο ελληνικός τούς συμπεριλαμβάνει όλους. Κατ' αρχήν δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε για τη φύση του προβλήματος. Δεύτερον αδυνατούμε να το ορίσουμε επακριβώς. Αδυνατούμε, δηλαδή, να το περιγράψουμε και να το μετρήσουμε. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, είτε να το υποτιμούμε είτε να το μεγεθύνουμε. Υποτιμώντας το, το αφήνουμε να διογκώνεται μέχρι να γίνει εκρηκτικό και μεγεθύνοντάς το προχωράμε σε λύσεις πανικού που δεν είναι πάντα οι καλύτερες. Ακόμη και στις ελάχιστες περιπτώσεις που δεν θα συμβούν όλα αυτά, αρχίζουν οι γενικεύσεις και οι άστοχες αναλογίες που μάς μπερδεύουν. Από αυτές περνάμε στις «εναλλακτικές» λύσεις που βρίσκονται στο πεδίο του φανταστικού για να καταλήξουμε στην μοιρολατρία του «σ' αυτόν τον τόπο τίποτε δεν μπορεί να γίνει».

Μάλλον διαβάζει στέκι ο τύπος.

mirtilo

Παράθεση από: Vangelis στις 06 Μαρ 2011, 10:01:13 ΜΜ
Απο άρθρο του Πάσχου Μανδραβέλλη

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να μην λύνεις ένα πρόβλημα. Ο ελληνικός τούς συμπεριλαμβάνει όλους. Κατ' αρχήν δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε για τη φύση του προβλήματος. Δεύτερον αδυνατούμε να το ορίσουμε επακριβώς. Αδυνατούμε, δηλαδή, να το περιγράψουμε και να το μετρήσουμε. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, είτε να το υποτιμούμε είτε να το μεγεθύνουμε. Υποτιμώντας το, το αφήνουμε να διογκώνεται μέχρι να γίνει εκρηκτικό και μεγεθύνοντάς το προχωράμε σε λύσεις πανικού που δεν είναι πάντα οι καλύτερες. Ακόμη και στις ελάχιστες περιπτώσεις που δεν θα συμβούν όλα αυτά, αρχίζουν οι γενικεύσεις και οι άστοχες αναλογίες που μάς μπερδεύουν. Από αυτές περνάμε στις «εναλλακτικές» λύσεις που βρίσκονται στο πεδίο του φανταστικού για να καταλήξουμε στην μοιρολατρία του «σ' αυτόν τον τόπο τίποτε δεν μπορεί να γίνει».

Μάλλον διαβάζει στέκι ο τύπος.



Ας θυμηθούμε την θεωρία. Αλγόριθμος είναι μια σειρά από βήματα που οδηγούν στην λύση ενός προβλήματος.

Δεν είμαστε έτσι όπως λές, έτσι μας θέλουν να είμαστε. Ας τους αποδείξουμε το αντίθετο. Ειδικά οι της πληροφορικής, αν δεν μπορούν βρουν τον αλγόριθμο και να λύσουν το πρόβλημα, τότε δεν μπορεί κανένας.
αν οποιοσδήποτε θεωρεί οποιοδήποτε μήνυμα μου προσβλητικό, παρακαλώ να μου πει ποιό είναι και θα το διαγράψω

mirtilo

Και για να πάμε από την θεωρία στην πράξη, προτείνω να χρησιμοποιηθεί αυτό
για να βγει το τελικό κείμενο της Γ.Σ.

Massive groups can speak with a single voice.
Δείτε το τραιλερ για το πως το χρησιμοποιούμε  εδώ.
αν οποιοσδήποτε θεωρεί οποιοδήποτε μήνυμα μου προσβλητικό, παρακαλώ να μου πει ποιό είναι και θα το διαγράψω

Gnirut

Παράθεση από: pthomop στις 05 Μαρ 2011, 01:55:10 ΜΜ
Ρε μεγαλε gnirut σαν να μην μας τα λες καλα. Ειμαι ΠΕ20 , με 12 χρονια προυπηρεσιας στον ιδιωτικο τομεα σε μηχανογραφησεις 4 εταιρειων, με μεταπτυχιακο, με πιστοποιηση MCP MICROSOFT κλπκλπκλπκλπ. Και σε πληροφορω οτι μπορω να διδαξω ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ και ΦΥΣΙΚΗ πολυ ανετα μεχρι την Β' Λυκειου.Πως καταλαβες οτι οι ΠΕ20 ειναι ικανοι μονο για διδσκαλια πληροφορικης? Αρκετα πια με αυτο το κομπλεξ που εχετε μερικοι με εμας.

Ποσοι απο εσας οταν διοριστηκατε νιωσατε υποτιμητικα οταν μαθατε οτι τα μαθηματα επιλογης δεν υπολογιζονται στον μεσο ορο? Τι κανατε για να αλλαξει αυτη η εμμετικη κατασταση ?
Μεχρι το παιδαγωγικο ινστιτουτο εφτασα για να διαμαρτυρηθω και η απαντηση που πηρα ηταν πως δεν χρειαζεται ο βαθμος να μετρα διοτι τα παιδια αγαπουν την Πληροφορικη και για αυτο την επιλεγουν. :D Και μαλιστα ενιωσαν καταπληξη που εθεσα τετοιο θεμα αφου μεχρι τοτε δεν ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ >:D . Τι κανατε τοσα χρονια συναδελφοι για αυτο?
Και γιατι ρε gnirut η ΕΠΥ το 2004 δεν με δεχτηκε να γινω μελος της επειδη ημουν αποφοιτος ΤΕΙ? Και γιατι οι κατοχοι πανεπιστημιακου πτυχιου πιστευουν οτι ειναι ανωτεροι απο εμας? Που σε οσα σεμιναρια CISCO και MICROSOFT εχω παρακολουθησει, οι αποφοιτοι πανεπιστημιακων σχολων ειναι πιο ασχετοι και απο την θεια μου την Μαρικα?Τι ρατσισμος ειναι αυτος? Γιατι να υπαρχουν 3-4 σύλλογικα οργανα για την ειδικοτητα μας? Ποια αλλη ειδικοτητα ειναι διασπασμενη? Αυτη την αλαζονεια πληρωνουμε σημερα  και μαλιστα πολυ ακριβα. Και θυμηθειτε με . Ουτε στο Δημοτικο θα μας πανε. Ετοιμαστειτε για μεταταξη . Και καντε εναν κοπο να ρωτησετε καποιους που φετος μεταταχθηκαν σε αλλες θεσεις τι ομορφα που περνουν. Τραβανε ολη την δουλεια μονοι τους και οι παλιοι αραχτοι και ωραιοι.

Ζητω συγνωμη για το υφος της απαντησης μου. Ουτε θελω να αυτοδιαφημιστω και να αυτοπροβληθω, ουτε πιστευω στην διασπαση που επιθυμουν μερικοι γιατι ετσι τους βολευει.

Δεν αμφιβάλλει κανείς ότι είσαι σπουδαίος πληροφορικός. Αλλά καλό θα είναι προτού απαντάς να διαβάζεις όλη την εξέλιξη των σχολίων. Εκεί θα έβλεπες ότι ουδείς είπε ότι οι ΠΕ19 είναι σπουδαιότεροι, όπως θέτεις την έννοια του σπουδαίος, από τους ΠΕ20.

mirtilo

#70
Παράθεση από: Gnirut στις 08 Μαρ 2011, 08:36:48 ΜΜ
Δεν αμφιβάλλει κανείς ότι είσαι σπουδαίος πληροφορικός. Αλλά καλό θα είναι προτού απαντάς να διαβάζεις όλη την εξέλιξη των σχολίων. Εκεί θα έβλεπες ότι ουδείς είπε ότι οι ΠΕ19 είναι σπουδαιότεροι, όπως θέτεις την έννοια του σπουδαίος, από τους ΠΕ20.

ΑΣΕΠ 2009

Βαθμός γραπτής εξέτασης τελευταίου διοριστέου (χωρις πτυχίο ασπαιτε)

για τον κλάδο ΠΕ20 : 55,21
για τον κλάδο ΠΕ19 : 71,43

Τα θέματα εξετάσεων ίδια

Άτομα ΠΕ19 που γράψανε καλύτερα από 55,21 και όμως δεν διορίστηκαν: περίπου 120

Αν είναι σε όλα ίσοι οι ΠΕ19 με τους ΠΕ20, γιατί δεν συγκρίνονται σαν ίσο προς ίσο στις εξετάσεις;


αν οποιοσδήποτε θεωρεί οποιοδήποτε μήνυμα μου προσβλητικό, παρακαλώ να μου πει ποιό είναι και θα το διαγράψω

ixn

Παράθεση από: Stefania στις 06 Μαρ 2011, 11:51:32 ΠΜ
Ούτε άλλη δημοσιότητα χρειάζεται. Βαρέθηκα (με την καλή έννοια) να διαβάζω συνέχεια για επερωτήσεις βουλευτών, επιστολές της ΠΕΚΑΠ, της ΕΠΕ -τραγική η σιωπή των υπολοίπων-. Αλήθεια τα 1000 μέλη που ψήφισαν στο e-tee (σύμφωνα με τον κύριο Ιωαννίδη σε παλιό μήνυμα του στο στέκι) και τα 4000 μέλη της ΕΠΥ (σύμφωνα με το site τους) που είναι εξαφανισμένα; Ειδικά η ΕΠΥ που πολλά μέλη του ΔΣ της είναι και συγγραφείς της ΑΕΠΠ, θα έπρεπε να ηγούνταν των κινητοποιήσεων.

Το κλειδί της αποτελεσματικότητας βρίσκεται στην ενότητα του κλάδου. Από την αρχή που ασχολήθηκα με το θέμα αλλά και όσο περνά ο καιρός δεν μπορώ να καταλάβω ποιες είναι οι αξεπέραστες διαφορές ανάμεσα στις διαφορετικές εκφράσεις του χώρου.
Από το 2004 προσπαθήσαμε για την ενότητα του κλάδου ώστε οι παρεμβάσεις μας να έχουν την βαρύτητα που αξίζει στον κλάδο. Αυτό που καταφέραμε ήταν, πριν λίγους μήνες σε πρόσκληση της ΠΕΚΑΠ να βγει μια κοινή ανακοίνωση. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ αν είναι η αρχή για παρόμοιες κοινές δράσεις, ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ αν η επόμενη κοινή ανακοίνωση γίνει μετά από άλλα τόσα χρόνια.
Ίσως ΤΩΡΑ είναι η δική σας σειρά (των επιστημόνων & επαγγελματιών Πληροφορικής), να απαιτήσετε από όσους θέλουν να σας εκπροσωπούν, την κοινή έκφραση του χώρου. Τότε θα μπορέσετε να αθροίσετε τους 1.000 του e-TEE με τους 4.000 της ΕΠΥ (για την ακρίβεια 5.500) μαζί με τα μέλη της ΠΕΚΑΠ, της ΕΠΕ, της ΕΜηΠΕΕ και του ΣΤΕΜΠ (που δεν ακούγεται καθόλου). Στις σημερινές συνθήκες που όχι μόνο οι καθηγητές πληροφορικής αλλά όλοι οι εργαζόμενοι, ειδικά του ιδιωτικού τομέα (βλέπε πρόσφατες απολύσεις σε μεγάλες εταιρείες του χώρου) βρίσκονται σε δύσκολη θέση, τουλάχιστον, φαντάζει πολυτέλεια η συντήρηση των «διαφορών».
Μια ημερίδα για τα θέματα Β΄θμιας με ομιλητές από όλους τους εκπροσώπους θα είχε ενδιαφέρον προκειμένου να καταγραφούν οι «διαφορές» τους.
Ενότητα λοιπόν, γιατί 1+1+1+1+1 (παλαιότερα υπήρχε και άλλο 1) δεν κάνει 5 αλλά ΜΟΝΟ 1 ίσως και ΛΙΓΟΤΕΡΟ, ΕΙΔΙΚΑ όταν πρέπει ο κλάδος να συζητήσει με την κυβέρνηση για τα θέματά του.

Νέστωρ Ιωαννίδης
Μέλος ΔΣ ΕΠΥ

iliasthes

Πληροφοριακά, νομίζω πως ο ΣΤΕΜΠ έχει συγχωνευθεί με την ΕΠΕ, χωρίς να είμαι σίγουρος. απλά μου το ανέφερε συνάδελφος και φίλος παλιό μέλος του ΣΤΕΜΠ.

gpapargi

#73
Μια που έχουμε το παράπονο ότι οι πανεπιστημιακοί μας δε μας στήριξαν όπως έκαναν οι οικονομολόγοι, ίσως μια ιδέα να είναι να βάλουμε στο παιχνίδι τους φοιτητές. Πχ αν η ΠΕΚΑΠ πέρναγε μια βόλτα από τις σχολές πληροφορικής και διοργάνωνε μια ενημέρωση των φοιτητών με θέμα «τα επαγγελματικά δικαιώματα της σχολής μετά το νέο νόμο για το λύκειο» πιστεύω ότι οι θα μάζευε πολύ κόσμο. Το θέμα αφόρα άμεσα τους φοιτητές και αυτοί μπορούν να ασκήσουν πίεση στους καθηγητές τους.

Νομίζω ότι είναι απολύτως διεκδικήσιμος στόχος το να ζητήσουμε να έχουμε υποχρεωτικό μάθημα αλγορίθμων για όσους πάνε για σχολές πληροφορικής. Αν αυτό δε γίνει θα πρέπει να μας εξηγήσει η πολιτική ηγεσία γιατί υπάρχει διαφορετική αντιμετώπιση μεταξύ πληροφορικών και οικονομολόγων. Αν τελικά γίνει τότε είναι πολύ σημαντικό. Κανείς δε θα ήθελε να μην μπορεί να δηλώσει στο μηχανογραφικό του τους ηλεκτρολόγους του πολυτεχνείου.

Επίσης πολύ σημαντικό είναι ότι μια τέτοια κίνηση όχι μόνο μας συμφέρει, αλλά και είναι απολύτως δίκαιοι από ηθική άποψη. Κάνης δεν μπορεί να πει «το ζητανε γιατί τους συμφέρει». Τι πιο φυσιολογικό από το να εξετάζεσαι σε μάθημα σχετικό με τη σχολή που θέλεις να σπουδάσεις; Όσο κακοπροαίρετος και να είναι ο συνομιλητής, το επιχείρημα στέκει και δε ημπόρει να σου πει ότι έχεις άδικο.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Πρόταση:
Μιλήστε με τον Α. Σπηλιωτόπουλο της Ν.Δ, που αν δε με απατάει η μνήμη μου είναι τομεάρχης σε θέματα παιδείας, να αρχίσει τις επερωτήσεις και τους τσακωμούς στη Βουλή με την Χριστοφιλοπούλου και την Διαμαντοπούλου. Το συνηθίζουν το τελευταίο διάστημα, γιατί όχι και τώρα (Το μήνυμα δεν είναι πολιτικό  ;) )