Υπάρχει κάποια εγκύκλιος που έχει έρθει και λέει ότι στο διάγραμμα ροής μπορούμε να ενώνουμε τα σχήματα με απλές γραμμές εκτός αν πρόκειται για δομή επανάληψης;
Κάτι τέτοιο μου λεν οι μαθητές ότι τους είπε στο φροντιστήριο ένας συνάδελφος. Είναι αλήθεια;
:o
Πρώτη φορά το ακούω αυτό. Μήπως ήρθε μόνο σ'αυτόν η εγκύκλιος ? :D
Δεν ξέρω αλλά τα παιδιά επιμένουν ότι έτσι είναι και δε βάζουν τα βελάκια. Τέλος πάντων θέλω να ξέρω αν υπάρχει κάποια οδηγία για το θέμα γιατί εγώ τους λέω να τα βάζουν . Δεν είναι και τόσο σοβαρό το ξέρω αλλά δε θέλω να λέω πράγματα που δεν ισχύουν. Αν κάποιος συνάδελφος ξέρει κάτι ας μου το πει.
Ευχαριστώ.
To διάγραμμα ροής πρέπει να δείχνει ροή
Ροή χωρίς κατεύθυνση, δηλαδή βέλη δεν μπορεί να γίνει
Αλλιώς, μιλάμε για γεωμετρικό σχήμα
Οκ και να ξεχάσει ένα βελάκι για παράδειγμα μετά από διαδοχικές εντολές εκχώρησης δεν χάλασε και ο κόσμος, αλλά άλλο αυτό και άλλο δεν μπαίνουν βελάκια.
Θέλει όμως και λίγο προσοχή με τους μαθητές μας. Άλλα τους λέει ο συνάδελφος και αλλιώς τα μεταφέρουν.
Φυσικά και θέλει προσοχή. Γι αυτό και τους παρακάλεσα χθες να ξαναρωτήσουν. Σήμερα λοιπόν μου είπαν ότι ξαναρώτησαν και ο συνάδελφος τους βεβαίωσε ότι τα βελάκια δεν είναι απαραίτητα εκτός αν πρόκειται για δομή επανάληψης. ΕΠίσης ότι έχει εκδοθεί εγκύκλιος που θα τους τη δώσει. Οπότε περιμένω να δω τι θα μου φέρουν. Απλά ρώτησα κι εδώ για να σιγουρευτώ ότι δεν έχει εκδοθεί κάποια οδηγία που μου διέφυγε.
Ευχαριστώ πολύ.
Πες στα παιδιά απλά, να το κάνουν όπως το βιβλίο
Αν και πρέπει να εκδοθεί μια εγκύκλιος για αυτό το φλέγον θέμα... :D
αμαν βρε παιδιά, υπάρχει εξεταστής που θα κόψει αν το διάγραμμα ροής δεν έχει βελάκια. Σε λίγο θα γίνουμε ...φιλολογοι από την πολύ παπαγαλία
Αν έχει ξεχάσει ένα βελάκι, οκ δεν έγινε και τίποτα αλλά αν δε βάζει καθόλου βελάκια, τότε δε φαίνεται η ροή.
Και επίσης ακόμα και αν έχει δίκιο αυτός και πράγματι δε χρειάζονται τα βελάκια (πράγμα που αποκλείεται γιατί έτσι θα υπάρξουν αμφησιμίες) για ποιο λόγο να μην τα βάζουν? βαριούνται?
Γιατί δηλαδή να μη βάζουν τα ωραία βελάκια τους και να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο? Θέλουν να προκαλούν την τύχη τους?
(https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?action=dlattach;topic=1624.0;attach=673)
...δεν είναι πιο απλό απλά να τα βάζουμε;
Κατ΄αρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Ελένη φυσικά και δεν υπάρχει εξεταστής που θα κόψει αν το διάγραμμα ροής δεν έχει βελάκια (εκτός ίσως αν δε φαίνεται η δομή επανάληψης). Δεν είμαι υπέρ της παπαγαλίας απλά ρώτησα αν υπάρχει κάποια εγκύκλιος που δεν την ξέρω.
Από τη στιγμή που δεν υπάρχει κάτι τέτοιο έχω καλυφθεί και δεν θέλω τίποτα περισσότερο.
Ευχαριστώ.
Δεν είπα να μην βάζει καθόλου βελάκια, απλά μπορεί να ξεχαστούν evry.Ποιο σοβαρό λάθος που όμως συμβαίνει είναι να ξεχάσουν να βάλουν το Αληθής - Ψευδής στις εξόδους του ρόμβου.
Ναι ρε οκ, και εγώ αυτό είπα, το να ξεχάσει ένα βελάκι δεν έγινε τίποτα, είναι ανθρώπινο αλλά όταν βλέπεις ένα διάγραμμα ροής χωρίς καθόλου βελάκια ίσως σε κάποιες περιπτώσεις να πρέπει να κόψεις. Όταν λέω να κόψεις μιλάμε για 0,5 στα 100 έτσι? Επίσης το αν θα βάλει κάποιος βελάκια ή όχι δε νομίζω ότι έχει καμία σχέση με την παπαγαλία.
Πάντως από όσα γραπτά έχω δει, πιο συχνά συμβαίνει να μη βάζουν καθόλου βελάκια παρά να έχουν ξεχάσει 1-2. Όσον αφορά την αμφισημία που είπα σκέψου μια σειρά από διαδοχικές εντολές εισόδου και εξόδου και εντολές εκχώρησης. Αν δε βάλεις βελάκια δε φαίνεται η ροή.
Παράθεση από: vasiko στις 06 Νοε 2008, 08:58:47 ΠΜ
Υπάρχει κάποια εγκύκλιος που έχει έρθει και λέει ότι στο διάγραμμα ροής μπορούμε να ενώνουμε τα σχήματα με απλές γραμμές εκτός αν πρόκειται για δομή επανάληψης;
Κάτι τέτοιο μου λεν οι μαθητές ότι τους είπε στο φροντιστήριο ένας συνάδελφος. Είναι αλήθεια;
Αγαπητέ vasiko : δεν βγαίνει εγκύκλιος για άλλα σοβαρότερα προβλήματα που υπάρχουν στο μάθημα της ΑΕΠΠ και εσύ περιμένεις να βρεις εγκύκλιο που να αναφέρεται μόνο για τα βελάκια στο διάγραμμα ροής; Και μην πανικοβάλλεσαι με αυτά που λέει ο συνάδερφος στο φροντιστήριο καθώς εαν κυκλοφορούσε κάτι τέτοιο(εγκύκλιος) μάλλον θα το παραλάμβανες μέσω του σχολείου
Καλημέρα.
Γιατί να σχοληθούμε με αυτό το θέμα ; Υπάρχει λόγος ;
Εγώ αντί για βέλη θα βάζω καρδούλες συνεχόμενες που σχηματίζουν γραμμή ...
Όσο για τη βαθμολόγηση ΔΕΝ κόβεται ούτε 0.001 στα 100 !!!
Μην ξεχνάτε ότι υπάρχει και η πειραματική.
Ας μην αγχώνουμε τα παιδιά με τέτοιες τυπολατρείες.
Ανδρέας
Αυτο ειχα και εγω στο μυαλο μου Αντρεα.
Τα βελάκια στο διάγραμμα ροής δεν είναι τυπολατρία. Δεν είναι φυσικά και τόσο σοβαρό θέμα αλλά φανταστείτε 4-5 διαφορετικές εντολές εκχώρησης σε κουτάκια που συνδέονται μόνο με γραμμές. Αν δεν έχει καθόλου βελάκια δε φαίνεται η ροή. Άλλο να έχει ξεχάσει σε μερικά σημεία και άλλο να μη βάζει καθόλου.
Μία διευκρίνηση ζήτησα ρε παιδιά δεν είμαι τυπολάτρης. Είπα μήπως ήρθε καμιά εγκύκλιος που δεν έφτασε στα χέρια μου. Ούτε πανικοβλήθηκα βέβαια φίλε Γιώργο Καρκαμάνη, ούτε τα παιδιά άγχωσα φίλε andreas_p. Στα παιδιά είπα αυτό που έπρεπε να πω.
Μη βγάζετε συμπεράσματα από το πουθενά
Δύο φορές επιχείρησα να κλείσω το θέμα αλλά δε βλέπω να το καταφέρνω. Για να δούμε τώρα.
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.
Πάντως το διάγραμμα ροής, ονομάζεται έτσι, γιατί περιγράφεται η ροή των εντολών. Χωρίς τα βελάκια δεν υπάρχει ροή
φίλε vasiko "το πανικοβλήθηκες" το έθεσα καλοπροαίρετα με την έννοια ότι εάν είχε εκδοθεί αυτή η εγκύκλιος θα την είχες είδη λάβει στα χέρια σου δια μέσω του σχολείο σου και δεν είχα καμιά πρόθεση να σε θίξω. Συγνώμη για την άστοχη λέξη που χρησιμοποίησα.
Και το θέμα νομίζω ότι έχει κλείσει.