ΓΕΛ: Back to the Past

Ξεκίνησε από veni, 13 Μαΐου 2015, 12:22:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

tdrivas

#105
πρεπει ολοι,με τον τροπο του ο καθενας, να πιεσουμε για το μελλον. και η πιεση πρεπει να κινηθει προς την εφαρμογη ενος νεου προγραμματος σπουδων με δομικα στοιχεια την αλγοριθμικη,καποια γλωσσα προγραμματισμου και γενικοτερα στοιχεια επιστημης υπολογιστων. καποιοι αρεσκονται να παραμενουν στο 1999...

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

Empire

Παράθεση από: xristos_ts στις 28 Μαΐου 2015, 08:06:24 ΜΜ
Κάποιοι συνάδελφοί σου, οι οποίοι εργάζονται στον ιδιωτικό τομέα, συμφοιτητές σου και φίλοι σου ενδεχομένως, θα μείνουν άνεργοι. Ναι φίλε μου, υπάρχουμε κι εμείς, με οικογένειες και υποχρεώσεις όπως κι εσύ. Όπως ανέφερε κι άλλος φίλος σ' αυτό το χώρο, ίσως τα συμφέροντά μας να μη συμπίπτουν. Έχουμε όμως κάποια κοινά συμφέροντα. Πριν δύο καλοκαίρια ζήσαμε την αγωνία σας με τις υποχρεωτικές μετατάξεις. Προσωπικά, το έζησα με τη σύζυγό μου, καθηγήτρια επίσης πληροφορικής και πλέον διοικητική υπάλληλο στην Πρωτοβάθμια.
Η ΠΕΚΑΠ δυστυχώς, δεν μπορεί να μας εκπροσωπήσει όλους.
Η ΕΠΕ όμως μπορεί και πρέπει να το κάνει ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ!!!
Παρόλο που διδάσκουμε αλγοριθμική, η Φιλλένια μας έβαλε τα γυαλιά. Έκανε αυτό ακριβώς που χρειαζόταν για το πρόβλημά τους.
Έκανε όσο περισσότερο "θόρυβο" μπόρεσε.
Όλα τα τμήματα χημείας αντέδρασαν συσπειρωμένα.
Κάθε φορέας που σχετίζεται με τη χημεία έβγαλε ανακοίνωση όχι απλά υπέρ της χημείας, αλλά και πως πρέπει να διδάσκεται η πληροφορική!
Ελληνάρες καθηγητές αμερικανικών πανεπιστημίων το ίδιο. Μάλιστα ανέφεραν ότι η πληροφορική διδάσκεται σε τέτοια έκταση μόνο σε τριτοκοσμικές χώρες, στις οποίες είναι αδύναμη η διδασκαλία των μαθηματικών, αγνοώντας τις αλλεπάλληλες προτροπές του προέδρου της χώρας στην οποία εργάζονται υπέρ του προγραμματισμού!
Ζήτησαν και πήραν τη συμπαράσταση συνδικάτων άλλων χωρών, (όχι βέβαια της Κύπρου) για το διωγμό που υφίσταται η χημεία.
Οι ανακοινώσεις τους, όλες σκληρές, όχι άμεσα στο πρόσωπο του υπουργού, αλλά προς αόρατα κέντρα και συμβούλους που επηρεάζουν με καταστροφικό τρόπο, τον κατά τα άλλα συνετό υπουργό!
Και βέβαια, επειδή έχουμε να κάνουμε με βουλευτές, τα 15.000 μέλη αναφερόταν αμέσως μετά το καλημέρα.
Δυστυχώς, μια γυναίκα με δυο τρία εξαπτέρυγα, εξευτέλισε ολόκληρο τον κλάδο και την επιστήμη μας...

...ποιος ξέρει, ίσως η Φιλένια να έχει δίκιο και να μη χρειάζεται η "δεξιότητα" της πληροφορικής.
Ίσως κι εμείς να μην είμαστε καθηγητές αλλά απλά βοηθητικό προσωπικό με κάποιες αυξημένες δεξιότητες.

Καληνύχτα πληροφορική.
Καληνύχτα ΠΕΚΑΠ.
Καληνύχτα ΕΠΕ.

Αναφορικά στο έντονο....πως να σε εκπροσωπήσει αγαπητέ η ΠΕΚΑΠ όταν είχε "μαλλιάσει παλιότερα η γλώσσα"(ορισμένων εξ'ημών και όχι απαραίτητα στο παρόν forum ) ότι πολλά μέλη της ΠΕΚΑΠ ΔΕΝ είναι πληροφορικοί(αλλά μαθηματικοί κ.λ.π κ.λ.π κ.λ.π. μην επαναλαμβανόμαστε είναι παλιά "ιστορία").....έχουν μπερδέψει τα "μπούτια" τους σαν ένωση....είναι κάτι το πρωτοφανές εως γελοίο σαν κλάδος να μην εκπροσωπούμαστε απο μια καθαρά γαμ...μένη ένωση Πληροφορικών με ΠΤΥΧΙΑ και προγράμματα σπουδών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Ή/ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ με αποτέλεσμα ως κλάδος να οδεύουμε πολύ πίσω(εν τέλει) σε όλα(κυριολεκτικά) τα μέτωπα που ήταν "ανοιχτά" και μας απασχολούσαν άμεσα.
Περαστικά και εις χειρότερα....με τους μλκες που "μπλέξαμε" και δεν αναφέρομαι μόνο στο υπουργείο και τους γνωστούς οπισθοδρομικούς-"κολλημένους" κάφρους!!!!!

pvs

Πρέπει κάποια στιγμή ο κλάδος μας να εκπροσωπείται όπως πρέπει. Όταν εμείς δεν έχουμε ένα ισχυρό φορέα εκπροσώπησης ας μην περιμένουμε να ακουστούμε μέσα από forum ή με αναρτησεις σχολίων σε διάφορα site. Για την κατανομή σχολών δύο παρατηρήσεις. Ναι μεν η θετική έχει περισσότερες επιλογές αλλά το πακέτο μαθημάτων για τα περισσότερα παιδιά φαντάζει αρκετά δύσκολο κάτι το οποίο λογικά θα φανεί στις επόμενες πανελλαδικές. Επίσης, διαχρονικά υπάρχουν μαθητές που ενδιαφέρονται για οικονομικά και λογιστικά πόσο μάλλον στην τρέχουσα περίοδο που τα πάντα κινούνται γύρω από τα οικονομικά και την πληροφορική. Απλά σε πρώτη φάση τα φροντιστήρια που οι περισσότεροι ιδιοκτήτες είναι φυσικο-μαθηματικοί θα κάνουν πλήση εγκεφάλου στους μαθητές να επιλέξουν τη δική τους κατεύθυνση. Τέλος μην υποτιμούμε ότι έχουμε την αστυφυλάκων, την αξιωματικών αλλά και την πυροσβεστική αν είχαμε και τις ΣΜΥ και ΣΜΥΝ θα ήταν πιο ισορροπημένα τα πράγματα αλλά για να γίνεις υπαξιωματικός στον ελληνικό στρατό πρέπει να ξέρεις χημεία. Το θέμα είναι ότι όπως έχει ξαναγρφεί και εδώ αυτό που πρέπει να μας προβληματίζει περισσότερο από όλα είναι η όλη στάση του υπουργείου που φαίνεται να στρέφεται σε εκπαιδευτικές πολιτικές δεκαετίας '70.   

petrosp13

Παράθεση από: panos_s στις 28 Μαΐου 2015, 08:49:04 ΜΜ
Τέλος μην υποτιμούμε ότι έχουμε την αστυφυλάκων, την αξιωματικών αλλά και την πυροσβεστική

Μα δεν τις έχουμε
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Diotima

Παράθεση από: gkatsion στις 28 Μαΐου 2015, 06:27:29 ΜΜ
Υ.Γ. σε μικρή επαφή με 2 προέδρους τμημάτων μας, που είναι στην Οικονομία Πληροφορικής, μου είπαν ξεκάθαρα
ότι όπως έγιναν τα πράγματα, χίλιες φορές να είχαν δηλώσει Χημεία, να μπορούν να έχουν υψηλής ποιότητας φοιτητές...
Γιατί έτσι όπως μοιράστηκαν τα πράγματα δεν θα υπάρχουν αριστούχοι σε εμάς...

Τρομερή η λογική των 2 προέδρων, τελικά κοιτάνε όλοι μόνο τι τους συμφέρει, άσχετα αν είναι λογικό ή παράλογο. Αντί να σκεφτούν να επικοινωνήσουν με προέδρους άλλων σχολών και να υπάρξει μια σοβαρή αντίδραση από όλη την Τριτοβάθμια Πληροφορικής για το αίσχος που έγινε, μετάνιωσαν που δε διάλεξαν Χημεία! Και ποιος τους είπε ότι και να το έκαναν θα τους λάμβαναν υπ' όψη.
Δεν κατάλαβαν ακόμα ότι τους έγραψαν κανονικά και με το νόμο όλους;
Τα Πολυτεχνεία και τα Μαθηματικά που διάλεξαν Πληροφορική τα έλαβαν υπ' όψη;
Έχουν δει τις επιλογές των συναδέλφων τους στο ερώτημα της ΑΔΙΠ και έχουν καταλάβει ότι δεν πήραν υπ' όψη τους κανέναν τους και πέταξαν τις αποφάσεις τους στα σκουπίδια;
Από την απάντηση τους μου φαίνονται βαθιά νυχτωμένοι.

petrosp13

Αυτό έλειπε, να δίνουν τροφή και πάτημα οι πρόεδροι των τμημάτων Πληροφορικής σε επιτήδειους για να εντάξουν όλα τα τμήματα Πληροφορικής στην Θετική
Μην γελιέστε, αν γίνει κάτι τέτοιο με το υπάρχον σύστημα, δεν θα υπάρχει πουθενά εξεταζόμενο μάθημα
Αυτή ήταν και η λογική του νόμου του τεράστιου Κεδίκογλου
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

dolcefarniente

Πραγματικά, δε ξέρω ακόμα τι με εκπλήσσει περισσότερο..

    - ότι σε ένα Πεδίο που ονομάζεται Πληροφορικής-Οικονομικών μαθήματα βαρύτητας για τις σχολές είναι μόνο Μαθηματικά και ΑΟΘ;;;
    - ότι Σχολές όπως: ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ, ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ     
      ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ, ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
      ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ κλπ μπορούν να είναι προσβάσιμες ΧΩΡΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ αλλά ΜΕ ΧΗΜΕΙΑ;;;
    - ότι αν κάποιος θέλει να επιλέξει πληροφορική-οικονομικά δε μπορεί να επιλέξει και το 2ο πεδίο που έχει την πλειοψηφία των σχολών;;;

Δε μπορώ να καταλήξω, όπως και δε μπορώ να βρω προς το παρόν ένα σοβαρό λόγο για να επιλέξει κάποιος μαθητής το 5ο...


gkatsion

Αγαπητέ συνάδελφε τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως τα λες, και μην βιάζεσαι να κρίνεις κανέναν.

1ον. Μην την λέτε Θετική, γιατί το κράτος την λέει Θετική και Τεχνολογική και ΝΑΙ είμαστε Θετικά και Τεχνολογικά Τμήματα και όχι οικονομικά.
2ον. Ενώ εμείς έχουμε πλήρη επίγνωση της κατάστασης τι να σου πω... το βλέπω σε όλους μας σε κάθε μας συνάντηση.

Τα τμήματα διάλεξαν Πληροφορική να εξεταστούν, μαζί με Φυσική και Μαθηματικά, και όχι με ΑΟΘ!!!!!

Δυστυχώς τα τμήματα διάλεξαν Πληροφορική, αλλά η ένταξη των περισσοτέρων τμημάτων έγινε
--- ή ανά ίδρυμα (π.χ. οικονομικό πανεπιστήμιο (πληροφορική ασοε), όλα τα τμήματα οικ-πληρ), ΠΑΠΕΙ παλιά βιομηχανική
οικονομική κατεύθυνση, όλα οικ-πληρ
--- ή ανά σχολή (κοσμήτωρα) όπου ανήκουν τα τμήματα. Άρα ο κοσμήτωρας του φυσικοχημικομαθηματικού
επέλεξε Χημεία και όχι Πληροφορική (όλα τα τμήματα στην Θετική Τεχν), παρότι ο πρόεδρος του μαθηματικού μπορεί να
έλεγε πληροφορική. Το ίδιο και στα πολυτεχνεία, μπορεί οι Η/Μ & Η/Υ να είπαν σε κάποια Πληροφορική, αλλά οι μηχανολόγοι,
οι πολιτικοι μηχανικοί και οι άλλοι, είπαν Χημεία, οπότε όλοι Χημεία Θετ-Τεχν.

Μακάρι να έβαζαν το κάθε τμήμα εκεί που διάλεξε.

Και αν εσύ ήσουν στο πανεπιστήμιο θα ήθελες να σου έρθουν οι δυνατόν καλύτεροι φοιτητές
προετοιμασμένοι στα κατάλληλα μαθήματα. Αν όμως σου έλεγαν οι καλύτεροι σε Μαθ-Φυσική-Χημεία
ή η μέτριοι και κάτω σε Μαθ-Αοθ-Πληροφορική, τι θα διάλεγες; Δεν καταλαβαίνεις ότι πέφτει το επίπεδο
της σχολής;; Αλλά και το επίπεδο των μελλοντικών συναδέλφων μας;

Εμείς (32-42) είμασταν σχεδόν όλοι αριστούχοι των πανελληνίων, οι επόμενοι συνάδελφοι μας;

Υ.Γ. τουλάχιστον δεν είναι στην κατεύθυνση μας πια το ΤΕΙ Αυτοματισμού, αν και είμαι σίγουρος
ότι θα εξακολουθήσει να παράγει καθηγηταράδες της Πληροφορικής.

Παράθεση από: Diotima στις 28 Μαΐου 2015, 10:13:16 ΜΜ
Τρομερή η λογική των 2 προέδρων, τελικά κοιτάνε όλοι μόνο τι τους συμφέρει, άσχετα αν είναι λογικό ή παράλογο. Αντί να σκεφτούν να επικοινωνήσουν με προέδρους άλλων σχολών και να υπάρξει μια σοβαρή αντίδραση από όλη την Τριτοβάθμια Πληροφορικής για το αίσχος που έγινε, μετάνιωσαν που δε διάλεξαν Χημεία! Και ποιος τους είπε ότι και να το έκαναν θα τους λάμβαναν υπ' όψη.
Δεν κατάλαβαν ακόμα ότι τους έγραψαν κανονικά και με το νόμο όλους;
Τα Πολυτεχνεία και τα Μαθηματικά που διάλεξαν Πληροφορική τα έλαβαν υπ' όψη;
Έχουν δει τις επιλογές των συναδέλφων τους στο ερώτημα της ΑΔΙΠ και έχουν καταλάβει ότι δεν πήραν υπ' όψη τους κανέναν τους και πέταξαν τις αποφάσεις τους στα σκουπίδια;
Από την απάντηση τους μου φαίνονται βαθιά νυχτωμένοι.
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

gkatsion

Παράθεση από: dolcefarniente στις 28 Μαΐου 2015, 10:34:18 ΜΜ
Δε μπορώ να καταλήξω, όπως και δε μπορώ να βρω προς το παρόν ένα σοβαρό λόγο για να επιλέξει κάποιος μαθητής το 5ο...

Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο!! Δυστυχώς δεν υπάρχουμε (αναφέρομαι στους αριστούχους)

Οι οικονομολόγοι μάλιστα. Έφτιαξαν ολόκληρη κατεύθυνση για τις σχολές στους. Για αυτούς θα το διαλέξουν
όσοι το διαλέξουν, και όχι για εμάς. Θα έρθουν βέβαια και τα "άριστα" παιδιά για ευκολία...
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

vistrian

1ο ΕΠΕ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ                                      ΑΕΙ   97        ΤΕΙ   7
2ο ΕΠΕ ΘΕΤΙΚΩΝ – ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ                     ΑΕΙ   109      ΤΕΙ   84
3ο  ΕΠΕ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ                                    ΑΕΙ   49        ΤΕΙ   40
4ο ΕΠΕ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ                               ΑΕΙ   33        ΤΕΙ   4
5ο ΕΠΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ           ΑΕΙ   58        ΤΕΙ   65

Σε ποιο πεδίο υπάρχουν περισσότερα ΤΕΙ από τα ΑΕΙ; 5ο
Σε ποιο πεδίο τα υποχρεωτικά μαθήματα κατεύθυνσης δεν διδάσκονται 5 3; 5ο
Ποιες σχολές που ανήκουν στο ίδιο επιστημονικό τομέα δεν μπορεί να επιλέξει ένας μαθητής; της Πληροφορικής

Ξέρετε όμως με τι χαίρομαι. όποτε βρεθώ με "συνάδελφο" χημικάριο και τον ρωτώ να μου πει την άποψη του , μου λέει ΤΕΛΟΣ η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΉ ΙΙ, δεν μπορεί λέει να περνάει κάποιος χημικό κτλ χωρίς να έδινε χημεία
Απάντηση:
Χημικό περνούσες από την Θετική ΝΑΙ
Χημικό περνούσες από την Τεχνολογική Ι ΝΑΙ
Χημικό περνούσες από την Τεχνολογική ΙΙ ΝΑΙ
Χημικός Μηχανικός περνούσες από την Θετική ΝΑΙ
Χημικός Μηχανικός περνούσες από την Τεχνολογική Ι ΝΑΙ
Χημικός Μηχανικός περνούσες από την Τεχνολογική ΙΙ ΝΑΙ
και γενικά μπορούσες να επιλέξεις ΟΛΕΣ τις σχολές που έχουν σχέση με την χημεία,ΝΑΙ

τώρα για πες μου
Πως γίνεται να μην μπορεί ένας μαθητής να δηλώσει όχι ΄Πληροφορική και Μαθηματικό ΑΛΛΑ να μην μπορεί να δηλώσει ούτε καν ΟΛΕΣ τις σχολές ΠΛηροφορικής και Πολυτεχνεία Πληροφορικής

ΑΠΑΝΤΗΣΗ εεεεεεεε τι να πω;;; :-\

Ερώτηση επόμενη από το "συνάδελφο"
Ναι αλλά υπήρχε περίπτωση  εάν ο μαθητής διάλεγε ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΙΙ να μην έχει κάνει καθόλου χημεία, τότε ήταν καλά;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ. ΝΑΙ ΑΛΛΛΑ υπήρχε περίπτωση που και μαθητής της ΘΕΤΙΚΗΣ περνούσε σε σχολές Πληροφορικής χωρίς να διδαχθεί Πληροφορική καθόλου.

και για κλείσιμο του κράτησα το τελευταίο.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Δεν μου λες υπάρχει περίπτωση  μαθητής σε Λύκειο να έχει περάσει σε σχολές Πληροφορικής χωρίς να κάνει ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΩΡΑ ΜΑΘΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Απάντηση: μου λέει ΟΧΙ :-\
του ΑΠΑΝΤΩ
Πληροφορική Α λυκείου επιλογής ( μπορεί να μην έχει δημιουργηθεί τμήμα)
Θετική Κατεύθυνση Β Λυκείου (Δεν υπήρχε μάθημα Πληροφορικής)
Θετική Κατεύθυνση Γ Λυκείου (Δεν υπήρχε μάθημα Πληροφορικής)

Απάντηση εεεεεεεε :-\


ΥΓ έχει ο καιρός γυρίσματα και τα γυρίσματα αγαπητά troll :P δεν θα είναι πλέον τόσο ευνοϊκά για εσάς
VR in Computing

gkatsion

Έτσι είναι συνάδελφε ..... Τεχνολογική ΙΙ ΤΕΛΟΣ.

Η θετική και ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ όλη δική τους.

Και εμείς προσωρινά, με ελάχιστες επιλογές στο 5ο πεδίο των οικονομικών που το ονόμασαν κατεύθυνση,
αν μας αρέσει.

Αν δεν μας αρέσει μπορούν και να το κατεργήσουν και να το ανοίγουν οι μαθητές όπως
το άνοιγαν, δίνοντας από τις δύο πρώτες κατευθύνσεις έξτρα μάθημα το ΑΟΘ... άλλωστε Πληροφορική
περνάνε και χωρίς το ΑΟΘ από την 2η.

Υ.Γ. σήμερα έχω στεναχωρηθεί πολύ πραγματικά, περίμενα τα περισσότερα Πληροφορικής ΑΕΙ και ΤΕΙ
σε εμάς και μόνο σε εμάς.
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

xristos_ts

?..Αρβανιτόπουλος, Κεδίκογλου, Μπαλτάς, Κουράκης! Δεν θα σας ξεχάσουμε!...
Ας το κάνουμε σημαία!

merlin

Τώρα που τα βλέπω γραμμένα και επίσημα, ολοκληρώθηκε η αηδία που ένοιωθα τόσο καιρό...
Τελικά πόσο αριστερά πρέπει να πάμε για να ξεφύγουμε από τον συντηρητισμό;
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

seibei

Παράθεση από: merlin στις 28 Μαΐου 2015, 11:10:29 ΜΜ
Τώρα που τα βλέπω γραμμένα και επίσημα, ολοκληρώθηκε η αηδία που ένοιωθα τόσο καιρό...

Το ίδιο νιώθω και εγώ. Δεν περίμενα τέτοια ευνοιοκρατία και αυθαιρεσία από Μπαλτά-Κουράκη.
Απογοήτευση...

pvs

Παράθεση από: petrosp13 στις 28 Μαΐου 2015, 10:01:54 ΜΜ
Μα δεν τις έχουμε
Συναδελφε στο link του alfavita τις αναφέρει στο πεδίο μας εκτός αν καταλαβαίνω κάτι λάθος.