Αλιεύματα από blog Υφυπουργού κ.Πανάρετου

Ξεκίνησε από astef, 11 Μαΐου 2010, 10:58:09 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

astef

Συνάδελφοι σας παρακαλώ, ρίξτε μια ματιά στα σχόλια του θέματος "Η ομιλία μου στη Βουλή" του Υφυπουργού κ.Πανάρετου (http://tiny.cc/5u2w9)
Θα αλιεύσετε ορισμένα ενδιαφέροντα...σχετικά με τα του κλάδου μας..
Διαβάστε επιλεκτικά από την αρχή ως το τέλος...
Επισημάνσεις δικαιολογημένες για κάποιους και διχαστικές για κάποιους άλλους ...
Φωνές αγνών συναδέλφων ή φωνές αντικρουόμενων συλλόγων;;
Και το κυριότερο:
Θα υπάρξουν άραγε απαντήσεις από τον Υφυπουργό, ο οποίος αποδεικνύεται λαλίστατος στο blog, μόνον όταν ο ίδιος το θέλει, επιλέγοντας κατάλληλα το  θέμα και τη στιγμή;;;
Ένας κλάδος παντός καιρού ...

Vangelis

Zanzavar   έχω μια απορία εσύ αν είσουν υφηπουργός θα απαντούσες σε όλους (άντε στους περισσότερους) απο αυτούς που γράφουν σχόλια και μάλιστα ανώνυμα?.
Πρέπει να τιμάμε τέτοιες προσπάθειες όπως αυτή του κ. Πανάρετου και μακάρι να το έκαναν αυτό όλοι οι βο(υ)λευτές μας. 

astef

#2
Παράθεση από: Vangelis στις 12 Μαΐου 2010, 12:20:02 ΜΜ
Zanzavar   έχω μια απορία εσύ αν είσουν υφηπουργός θα απαντούσες σε όλους (άντε στους περισσότερους) απο αυτούς που γράφουν σχόλια και μάλιστα ανώνυμα?.
Πρέπει να τιμάμε τέτοιες προσπάθειες όπως αυτή του κ. Πανάρετου και μακάρι να το έκαναν αυτό όλοι οι βο(υ)λευτές μας.
Αγαπητέ Βαγγέλη,
Αν ήμουν στη θέση του Υφυπουργού θα απαντούσα ή σε όλα τα θέματα ή σε κανένα, ακόμα και ανώνυμα!!
Δεν κατάλαβα το κόλλημα με την ανωνυμία...
Τί πάει να πει δηλαδή, ότι ο κάθε ανώνυμος είναι εκ του πονηρού;;
Εξάλλου, αν διάβασες τα αντίστοιχα σχόλια, σκιαγραφείται η αντικειμενικότατη αλήθεια...όσο και αν αυτή πονάει κάποιους ή οδηγεί σε έριδες και διχασμούς...Αυτά είναι τα παρελκόμενα της παλαιόθεν πασίγνωστης (μόνο σε εμάς) στρέβλωσης!!
Αγαπητέ Βαγγέλη, πρέπει να ξέρεις ποιον και πώς πρέπει να τιμάς!!
Εγώ τιμώ και σέβομαι τον κύριο Πανάρετο ως συνάδελφο της Ανώτατης Εκπαίδευσης και ακόμη περισσότερο ως Πανεπιστημιακό δάσκαλο...
Δεν τιμώ όμως κανέναν, επειδή ανήκει σε συγκεκριμένο πολιτικό χώρο, επειδή είναι βουλευτής, Υπουργός, Πρωθυπουργός ή ο Θεός ο ίδιος.
Δεν πρόκειται να αλλάξω τώρα το εσωτερικό μου αξιακό σύστημα...Πολύ αργά!!
Επίσης, εννοείται ότι δεν απαξιώνω, αλλά δυσκολεύομαι απο την άλλη να τιμήσω τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία του κου Παναρετου, καθώς απαντάει μόνον για ό,τι θέλει και τη χρονική στιγμή που αυτός θέλει... ελπίζω λόγω έλλειψης χρόνου και όχι εκ του πονηρού...
Το blog δηλαδή, λειτουργεί ως σένσορας/καταγραφεάς απόψεων της κοινωνίας άνευ αναδράσεως;; Διότι απ'ότι έχω καταλάβει, το κομμάτι σχολίων του blog δεν ακολουθεί τη συνήθη λογική του σχολιασμού/συζήτησης μεταξύ των σχολιαστών, αλλά στρέφεται με ερωτήσεις προς το πρόσωπο του Υφυπουργού...και προσδοκά απαντήσεις!!Έχει, δηλαδή μία άλλη λογική που ο ίδιος ο Υφυπουργός την έχει δώσει με τις ως τώρα απαντήσεις του...
Τέλος, να έχεις κατά νου, αγαπητέ Βαγγέλη, ότι οι Κυβερνήσεις, οι Υπουργοί και οι Θεοί έρχονται και φεύγουν....πέρνοντας μαζί τους την "τιμή" και το "σεβασμό"...
Εμείς, οι καθηγητές όμως, μένουμε...με τους μαθητές μας...και τα προβλήματά μας!!
Ένας κλάδος παντός καιρού ...

Keep Growing

Επιτρέψτε μου, ως "καθαρόαιμος" πληροφορικός, να εκφράσω έναν προβληματισμό:
Δεδομένης της συγκεκριμένης πολιτικοοικονομικοκοινονικής συγκυρίας και του γεγονότος ότι δεν διορίζονται πλέον στον κλάδο των εκπαιδευτικών Πληροφορικής μη πτυχιούχοι Πληροφορικής:
Αν η Πληροφορική στην Δευτεροβάθμια εκπ/ση, διδασκόταν σήμερα μόνο από πτυχιούχους Πληροφορικής, το συγκεκριμένο νομοσχέδιο θα έλυνε τα προβλήματα στην διδασκαλία της Πληροφορικής, αλλά και γενικότερα στο εκπαιδευτικό μας σύστημα;
Για μένα, αυτό είναι το κυρίαρχο ερώτημα σήμερα.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

astef

Παναγιώτη, η απάντηση στο κυρίαρχο ερώτημα που θέτεις είναι φαινομενικά, όχι.
Αναρωτιέμαι, μήπως ουσιαστικά όμως για τον κλάδο μας, είναι ναι.
Λες σε ένα παράλληλο σύμπαν, όπου τα "θέματά" μας είχαν ξεκινήσει αλλιώς, η σημερινή κατάσταση να ήταν διαφορετική λόγω διαφορετικών στάσεων και αντιλήψεων που θα είχαν προϋπάρξει, όσον αφορά τον τρόπο που θα είχαν αντιμετωπίσει τα πράγματα διαφορετικοί άνθρωποι σε θέσεις-κλειδιά;;
Μπορεί, ναι, μπορεί και όχι...
Για το λόγο αυτό άνοιξα το παρόν θέμα, για να γίνει κουβέντα...μεταξύ μας και όχι σχολιασμός του προσώπου του Υφυπουργού...διότι το θέμα είναι εμείς τί κάνουμε, το πιθανότερο είναι ο Υφυπουργός να μην έχει ενημέρωση για το τί συμβαίνει ή να νομίζει ότι η Πληροφορική είναι μόνο δεξιότητα και όχι επιστήμη, όπως σωστά γράφει κάποιος ανώνυμος στο blog του Υφυπουργού...
Επίσης, προσωπικά θεωρώ ότι έχουν προκύψει πολλές στρεβλώσεις, παραλογισμοί και παράδοξα από τη λάθος "εκκίνηση" του πράγματος.
Με τις αναθέσεις στα εργαστηριακά των ΕΠΑΛ, αυτό που υποστηρίξαμε ως κύριο επιχείρημα και "αυτονόητο" ήταν υπέρ μας ή στρέφεται τελικά εναντίον μας;;
Μήπως πέφτουμε σε πολλές αντιφάσεις;; Μήπως οι περισσότερες φωνές εκ των έσω είναι υπερ της δεξιότητας και κατά της επιστήμης της Πληροφορικής;;Και αν είναι έτσι, γιατί συμβαίνει αυτό;;
Μήπως έχουμε γίνει  ο περίγελος του Υπουργείου και του ΠΙ;
Μήπως λέω "τρέλες";;
Δε θέλω να θίξω κανέναν, ούτε να μειώσω την προσφορά κάποιων, εκφράζω απόψεις προς προβληματισμό και συζήτηση...γιατί το που ακριβώς "πάμε"  έχει άμεση σχέση με το σημείο "εκκίνησής" μας...
Ένας κλάδος παντός καιρού ...

Keep Growing

Μακάρι να μπορούσα να δώσω εύκολα μια θετική απάντηση στο ερώτημα αυτό σήμερα συνάδελφε(το όνομά σου;  :) ).
Δυστυχώς το ζήτημα έχει ξεφύγει ολοφάνερα πλέον από συντεχνιακές ανησυχίες, από κλαδικές ανησυχίες ή από οποιεσδήποτε άλλες υποσυνολικές ανησυχίες.
Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι πρέπει να πάψουμε να αγωνιζόμαστε για το καλό του κλάδου μας.
Αντιθέτως, τώρα είναι που πρέπει να καλύψουμε αγωνιστικά κενά που συσσωρεύτηκαν "από τη λάθος "εκκίνηση" του πράγματος" ακόμα.
Δεν πρέπει όμως να ξεχνάμε και το περιβάλλον του προβλήματος, όπως μαθαίνουμε στους μαθητές μας.
Αλλιώς αγωνίζεται κάποιος-και διαφορετικά εργαλεία χρησιμοποιεί για να πετύχει τους στόχους του- σε μια ήρεμη, αδιάφθορη, συνειδητοποιημένη και ανθρώπινη κοινωνία και αλλιώς μέσα σε ένα καθαρά "τοξικό" - έτοιμο να εκραγεί- περιβάλλον.
Διότι αν δεν λάβουμε σοβαρά υπόψιν μας το περιβάλλον του προβλήματος (με όλες τις παραμέτρους του) τότε κινδυνεύουμε, όχι απλά να κάνουμε άλλη μια λάθος εκκίνηση, αλλά να στερέψουμε από νέες προσπάθειες. 
Εγώ είμαι οπαδός του δόγματος: Ο αγώνας ξεκινά από το βαθύτερο εγώ μου και τείνει προς το άπειρο, όχι όμως ως αποτέλεσμα αναλογικής διαδικασίας, αλλά ψηφιακής για να μπορώ να ορίζω διακριτά το επόμενο βήμα και να βλέπω καθαρά όλα τα προηγούμενα.   

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

astef

Παναγιώτη, ο Αντώνης είμαι, κάτσε να βάλω το παλιό μου nick και να αφήσω το μοδάτο "zanzavar" γιατί σας μπέρδεψα δίχως λόγο.
Θυμάσαι;;
Αυτός που ανέβασε το κείμενο περί οριζοντιοποίησης και οργάνωσε τη συλλογή και αποστολή των υπογραφών για τις δημοσιογραφικές ανακρίβειες του "ΕΘΝΟΥΣ" περί του μισθολογίου μας...
Εξαφανίστηκα τελευταία λόγω τρεξιμάτων και γενικότερων οικογενειακοπροσωπικών προβλημάτων...
Ένας κλάδος παντός καιρού ...

Keep Growing

Αντώνη, είπα και γω, λαβώθηκες σοβαρά σε κάποιον αγώνα και τα παράτησες; :)
Χαίρομαι που σε άκουσα.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

astef

Συνεχίζεται ο σχολιασμός "νέων θεμάτων μας" στο blog του Υφυπουργού.
Ο 11:25μμ αλλά κυρίως ο 2:10πμ τα λέει πάρα... μα πάρα πολύ καλά ....
Μπράβο στο συνάδελφο 2:10πμ!!!
Σίγουρα υπάρχει κενό ενημέρωσης στο Υπουργείο, ίσως και σκόπιμα...για να μην πώ ότι υπάρχει και παραπληροφόρηση...
Απαντήσεις δε ξέρω αν υπάρξουν. Αν υπάρξουν πάντως θα είναι πολύ περιφραστικές...κατά τη γνώμη μου πάντα...
Ενημέρωση-(Απαντήσεις)-Σχεδιασμός-Δράσεις;;;
Ένας κλάδος παντός καιρού ...

poursali

Παράθεση από: astef στις 13 Μαΐου 2010, 08:15:32 ΜΜ
Συνεχίζεται ο σχολιασμός "νέων θεμάτων μας" στο blog του Υφυπουργού.
Ο 11:25μμ αλλά κυρίως ο 2:10πμ τα λέει πάρα... μα πάρα πολύ καλά ....
Μπράβο στο συνάδελφο 2:10πμ!!!
Σίγουρα υπάρχει κενό ενημέρωσης στο Υπουργείο, ίσως και σκόπιμα...για να μην πώ ότι υπάρχει και παραπληροφόρηση...
Απαντήσεις δε ξέρω αν υπάρξουν. Αν υπάρξουν πάντως θα είναι πολύ περιφραστικές...κατά τη γνώμη μου πάντα...
Ενημέρωση-(Απαντήσεις)-Σχεδιασμός-Δράσεις;;;


+1

οι λυσεις ειναι απλες.. το μονο που πρεπει να ξεκαθαρισει ειναι η στοχευση
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

astef

Το νέο website του ΥΠΔΒΜΘ σε Joomla (δοκιμαστική λειτουργία) το είδατε;
Μόλις έπεσα πάνω του...
http://www.ypaideias.gr/
Πρόκειται για εσωτερική παραγωγή (καιρός ήταν επιτέλους), αξιολογότατη, πολύ περιεχόμενο, δύσκολη και καλή προσπάθεια οργάνωσης του...και ακόμα είναι στη beta!!
Συγχαρητήρια στους συναδέλφους που έπεισαν για τις ικανότητές τους και κατάφεραν να αναλάβουν και να υλοποιήσουν το έργο αυτό...Μπράβο!!
http://www.ypaideias.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=399&Itemid=447&lang=el
Παρατηρήστε το flip effect...που παραπέμπει στα παλιά... :D
Ένας κλάδος παντός καιρού ...

Keep Growing

Ωραία η βιτρίνα (Blogοφέρνει κιόλας). Για να δούμε τι γίνεται όμως μέσα στο κατάστημα ...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

Του έστειλα και γω το παρακάτω κείμενο (με ονοματεπώνυμο)


Μην ελπίζετε πλέον στο φιλότιμό μας κύριε υπουργέ.
Αυτό το είχαμε πεινασμένοι.
Αυτό το είχαμε πεινασμένοι και απαξιωμένοι.
Αυτό το είχαμε πεινασμένοι, απαξιωμένοι και αποπροσανατολισμένοι.
Τώρα όμως, η μπίλια που γύριζε στην ρουλέτα εδώ και χρόνια και μείς, με αγωνία, αφού μας αναγκάσατε να τζογάρουμε την ανθρώπινη-παιδαγωγική-επιστημονική μας αξιοπρέπεια, έκατσε και χάσαμε όλα μας τα "λεφτά", τώρα είναι η ώρα να ψάξετε για την ΠΑΡΗΓΟΡΙΑ ΣΤΟΝ ΑΡΡΩΣΤΟ.
Οι εποχές που ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ πληροφορικός ήταν το ελβετικό πολύ-εργαλείο στα χέρια της διοίκησης των σχολείων, καλύπτοντας την κάθε τεχνολογική ανεπάρκεια των οραματιστών της Ελληνικής Εκπαιδευτικής Πολιτικής διαχρονικά έχουν περάσει.
Εγώ αγαπώ την διδασκαλία, αγαπώ την δουλειά για την οποία διορίστηκα στο Ελληνικό Δημόσιο Σχολείο και θα εξακολουθήσω να την τιμώ για το καλό των μαθητών μας και όχι για το δικό σας «καλό».
Γιατί το σύνθημα πρέπει να είναι ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ και όχι πρώτα η απαξίωση του Εκπαιδευτικού με άπειρους και ευρηματικούς τρόπους.
Αμφιβάλλω κ. υπουργέ, αν εσείς και οι παρατρεχάμενοί σας, έχετε αποκωδικοποιήσει σωστά την κατάσταση στο σύγχρονο Ελληνικό σχολείο.
Διότι αν είναι θέμα ανικανότητας, μπορώ να το καταλάβω και να προσβλέπω σε επανορθωτικές κινήσεις. Αν είναι όμως θέμα επιλογής συνειδητής, τότε πείτε το ξεκάθαρα σε μένα, στα παιδιά μου και στους γονείς τους, έτσι ώστε να απαλλαγείτε από μένα τον μίζερο και αντιδραστικό ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ. 

Ένας ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Παράθεση από: astef στις 13 Μαΐου 2010, 08:59:20 ΜΜ
Το νέο website του ΥΠΔΒΜΘ σε Joomla (δοκιμαστική λειτουργία) το είδατε;


Δεν είναι εντυπωσιακό το site, αλλά εύχομαι να είναι πολύ λειτουργικό. Έχουν πολύ υλικό να ταξινομήσουν. Η επιτυχία τους θα είναι να το συντηρούν σωστά... Μερικά από αυτά τα ονόματα μας είναι γνωστά και από το support του vbi.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Παράθεση από: Keep Growing στις 13 Μαΐου 2010, 09:22:24 ΜΜ

Ένας ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ.


Παναγιώτη,

διάβασα με προσοχή το κείμενο που έστειλες στον πανάρετο.

Εγώ εύχομαι στον παραλήπτη, σε Σένα, σε μένα και σε κάθε Εκπαιδευτικό, να πάρουμε από τον υφυπουργό τον τίτλο του ονόματός του: παν-άρετος. πρόκειται για τίτλο τιμής, για αξιοπρέπεια, για πολιτισμό, για οικοδομή στις ψυχές των παιδιών. Πολλές φορές επαναστατούμε ενάντια σε όσα συμβαίνουν γύρω μας και τα βάζουμε με τις "αμαρτίες" των άλλων. Εγώ μένω σταθερός στην άποψή μου, την οποία εκφράζω εδώ και καιρό: πρώτα η εσωτερική επανάσταση ενάντια σε οτιδήποτε μαυρίζει τις παιδικές ψυχές και που μπορεί να το μεταδίδουμε εμείς σε αυτές, είτε από δική μας ανικανότητα να χαλιναγωγήσουμε τον εαυτό μας, είτε από χαζομάρα είτε ακόμη και χωρίς να το αντιληφθούμε, από έλλειψη διάκρισης...

Μου άρεσαν πολύ οι παρακάτω φράσεις σου:
"Οι εποχές που ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ πληροφορικός ήταν το ελβετικό πολύ-εργαλείο στα χέρια της διοίκησης των σχολείων, καλύπτοντας την κάθε τεχνολογική ανεπάρκεια των οραματιστών της Ελληνικής Εκπαιδευτικής Πολιτικής διαχρονικά έχουν περάσει.
Εγώ αγαπώ την διδασκαλία, αγαπώ την δουλειά για την οποία διορίστηκα στο Ελληνικό Δημόσιο Σχολείο και θα εξακολουθήσω να την τιμώ για το καλό των μαθητών μας και όχι για το δικό σας «καλό».
Γιατί το σύνθημα πρέπει να είναι ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ και όχι πρώτα η απαξίωση του Εκπαιδευτικού με άπειρους και ευρηματικούς τρόπους."

Αλλά Παναγιώτη, εγώ θα έγραφα ορισμένες φράσεις από το υπόλοιπο του κειμένου σου, χρησιμοποιώντας λέξεις περισσότερο αλατισμένες. Δε λέω ότι έχεις άδικο, λέω ότι θα έβαζα λίγο παραπάνω αλάτι.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...