Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2011-2012 από το Στέκι

Ξεκίνησε από Νίκος Αδαμόπουλος, 05 Απρ 2012, 02:00:51 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Νίκος Αδαμόπουλος

Επαναληπτικό Διαγώνισμα για το μάθημα της ΑΕΠΠ σχολικού έτους 2011-12
... μαζί με ενδεικτικές λύσεις.

- Ομάδα Διαγωνισμάτων από το "Στέκι των Πληροφορικών" -

Peandbal


P.Tsiotakis

Παιδιά είναι παρά πολυ καλο
Παρα παρα πολυ καλο
Συγχαρητήρια σε όλους

Αν είχα μαθητές φέτος θα το έδινα για πασχαλινό δώρο (τα αυγά κοστίζουν)

alpapanto

Συγχαρητήρια στην ομάδα που έβγαλε αυτό το διαγώνισμα.
Πραγματικά πολύ καλό, για έξυπνους μαθητές.
Θα ήθελα να κάνω μία μόνο παρατήρηση, καλοπροαίρετα πάντα.
Στο Α3 ίσως θα ηταν καλύτερο η διατύπωση να ήταν σε ΓΛΩΣΣΑ ετσι ώστε να φαίνεται τι τύπου ειναι οι μεταβλητές, αφού θα χρειαστεί να δηλωθούν στη συνάρτηση.
Και πάλι πολλά μπράβο στους δημιουργούς που έφτιαξαν ένα διαγώνισμα για δυνατούς λύτες!

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: alpapanto στις 06 Απρ 2012, 12:01:30 ΠΜ
Συγχαρητήρια στην ομάδα που έβγαλε αυτό το διαγώνισμα.

Ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια...

Παράθεση από: alpapanto στις 06 Απρ 2012, 12:01:30 ΠΜ
Στο Α3 ίσως θα ηταν καλύτερο η διατύπωση να ήταν σε ΓΛΩΣΣΑ ετσι ώστε να φαίνεται τι τύπου ειναι οι μεταβλητές, αφού θα χρειαστεί να δηλωθούν στη συνάρτηση.

Σχετικά με το παραπάνω:

Στο βιβλίο καθηγητή - σελ. 66 ( https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=1436.0 ) αναφέρεται μεταξύ άλλων:

"ΙΙ) Αν ο αλγόριθμος υλοποιηθεί ως υποπρόγραμμα ή συνάρτηση, τότε είναι προτιμότερο να μην έχει εντολές εισόδου-εξόδου.Οι γραμμές Δεδομένα και Αποτελέσματα παραπέμπουν ακριβώς στο πέρασμα παραμέτρων στη διαδικασία."

Υπάρχει δηλαδή άμεση σχέση μεταξύ των εντολών Δεδομένα/Αποτελέσματα <--> με το πέρασμα δεδομένων/αποτελεσμάτων από και προς το υποπρόγραμμα.

Επιπλέον, αν οι αλγόριθμοι δίνονταν σε ΓΛΩΣΣΑ τότε θα έπρεπε να βάλουμε ΔΙΑΒΑΣΕ και ΓΡΑΨΕ αντί των Δεδομένων/Αποτελεσμάτων, οπότε θα χάλαγε πολύ η άσκηση...

rocky wings

#5
Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 05 Απρ 2012, 02:00:51 ΠΜ
Επαναληπτικό Διαγώνισμα για το μάθημα της ΑΕΠΠ σχολικού έτους 2011-12

- Ομάδα Διαγωνισμάτων από το "Στέκι των Πληροφορικών" -
Συγγνώμη που παίρνω το θάρρος αλλά επειδή είμαι φοιτητής του τμήματος πολιτικών μηχανικών στην επαρχία εκ τεχνολογικής κατευθύνσεως και λόγω της παρούσας οικονομικής κατάστασης αποφάσισα να ξαναδώσω ,αναρωτιόμουν εαν θα μπορούσαν να μου αποσταλλούν οι λύσεις των ασκήσεων του διαγωνίσματος(2011-2012).Η πραγματοποίηση αυτού θα ήταν για μένα σωτήρια λεμβος.. Οι πολλαπλές απαιτήσεις της σχολής δυστυχώς μου περιορίζουν τη δυνατότητα αφοσίωσης και αφιέρωσης χρόνου στην έρευνα πάνω σε ασκήσεις.Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων  για την στήριξή σας και τις υποδείξεις τις οποίες περιμένω.Και πάλι ευχαριστώ.

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: rocky wings στις 06 Απρ 2012, 05:12:27 ΠΜ
...αναρωτιόμουν εαν θα μπορούσαν να μου αποσταλλούν οι λύσεις των ασκήσεων του διαγωνίσματος(2011-2012)...

Πριν το τέλος του Απριλίου θα έχουμε συγκεντρώσει τις λύσεις και θα τις έχουμε ανακοινώσει σε αυτό ακριβώς το θέμα. Οπότε δείξε απλώς λίγο υπομονή.

Καλή επιτυχία και στη φετινή σου προσπάθεια.

Υ.Γ. Μην ανεβάζεις δημοσίως το email σου γιατί θα γίνεται στόχος αποστολής ενοχλητικών και άχρηστων μηνυμάτων... Αν θέλεις κάνε edit  στο προηγούμενο μήνυμά σου

gpapargi

Με πρόλαβε ο Νίκος (ξανά  ;) )
Να προσθέσω κάτι: πάλεψε το διαγώνισμα μόνος σου. θα έρθουν και οι λύσεις, αλλά αν τις δεις κατευθείαν δεν έχει να σου προσφέρει κάτι. Αν δεν μπορείς το λύσεις τότε δες τες.

vasiko

Παιδιά το διαγώνισμα είναι σίγουρα από τα καλύτερα που έχω δει στο Στέκι. Πολλά συγχαρητήρια κι ευχαριστούμε.

maria.k.

Συγχαρητήρια και από μένα... Πραγματικά πολύ καλή δουλειά!!!
Μια απορία στο Θέμα Δ:
Ο αλγόριθμος δηλαδή θα σταματά όταν δοθούν οι συντεταγμένες με το μεγαλύτερο υψόμετρο?

Πανάγος94

πάντως σε σχέση με τα περσινά θέματα από το στέκι το πρώτο θέμα είναι αρκετά ευκολότερο...

fof

Νομίζω πως έτσι πρέπει να είναι τα διαγωνίσματα στην ΑΕΠΠ, να ακονίζουν λιγάκι το μυαλουδάκι!.... Όχι τυφλοσούρτη για παπαγάλους...

Ελπίζω τα θέματα των πανελλαδικών να είναι αντίστοιχου επιπέδου! Για 'καλούς' μαθητές  που αφιέρωσαν χρόνο στο να εμπεδώσουν την φιλοσοφία και τον σκοπό του μαθήματος!..

Φέτος περιμένουμε να ανέβει το κύρος και η αξία του μαθήματος με δύσκολα και έξυπνα θέματα σαν αυτά...

Μπράβο σας!!!!

rocky wings

Παράθεση από: gpapargi στις 06 Απρ 2012, 09:40:11 ΠΜ
Με πρόλαβε ο Νίκος (ξανά  ;) )
Να προσθέσω κάτι: πάλεψε το διαγώνισμα μόνος σου. θα έρθουν και οι λύσεις, αλλά αν τις δεις κατευθείαν δεν έχει να σου προσφέρει κάτι. Αν δεν μπορείς το λύσεις τότε δες τες.
Σας ευχαριστώ θερμά.

evry

Σε πρώτη φάση προσπάθησε να το λύσεις μόνος σου,
αν θες τη γνώμη μου, όταν προσπαθείς να λύσεις μια άσκηση και ξέρεις ότι οι λύσεις είναι στην πίσω σελίδα είναι σίγουρο ότι θα καταβάλλεις πολύ μικρότερη προσπάθεια από τι θα κατέβαλλες αν δεν είχες τη λύση διαθέσιμη. Είναι σίγουρο ότι αν μια άσκηση είναι στα όρια σου και έχεις τη λύση διαθέσιμη το πιθανότερο είναι μόλις βρεις την πρώτη δυσκολία να κοιτάξεις πίσω στη λύση και έτσι θα χάσεις την ικανοποίηση της δικής σου λύσης.
Η καλύτερη τακτική κατά τη γνώμη μου είναι να κρύψεις τις λύσεις κάπου, να προσπαθήσεις για 3-4 ώρες (ή και μέρες για κάποιες ασκήσεις) και μετά όταν καταθέσεις τα όπλα να δεις τη λύση, εκτός αν δεν καταθέσεις τα όπλα ποτέ  ;)

Πάντως αν θες ντε και καλά ένα διαγώνισμα που να έχει τις λύσεις μπορείς να δεις τα παλαιότερα

Διαγώνισμα 2009-2010
Διαγώνισμα 2010-2011


Παράθεση από: rocky wings στις 06 Απρ 2012, 05:12:27 ΠΜ
  Συγγνώμη που παίρνω το θάρρος αλλά επειδή είμαι φοιτητής του τμήματος πολιτικών μηχανικών στην επαρχία εκ τεχνολογικής κατευθύνσεως και λόγω της παρούσας οικονομικής κατάστασης αποφάσισα να ξαναδώσω ,αναρωτιόμουν εαν θα μπορούσαν να μου αποσταλλούν οι λύσεις των ασκήσεων του διαγωνίσματος(2011-2012).Η πραγματοποίηση αυτού θα ήταν για μένα σωτήρια λεμβος.. Οι πολλαπλές απαιτήσεις της σχολής δυστυχώς μου περιορίζουν τη δυνατότητα αφοσίωσης και αφιέρωσης χρόνου στην έρευνα πάνω σε ασκήσεις.Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων  για την στήριξή σας και τις υποδείξεις τις οποίες περιμένω.Και πάλι ευχαριστώ.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

ναι αφού ο τελικός προορισμός είναι το υψόμετρο αυτό.
Πάντως σαν παραλλαγή της άσκησης σκέψου την περίπτωση να πρέπει να σταματήσει όταν διασχίζει το υψόμετρο για να πάει στο σημείο προορισμού. Αυτό είναι πιο δύσκολο

Παράθεση από: m.k. στις 06 Απρ 2012, 11:14:08 ΠΜ
Συγχαρητήρια και από μένα... Πραγματικά πολύ καλή δουλειά!!!
Μια απορία στο Θέμα Δ:
Ο αλγόριθμος δηλαδή θα σταματά όταν δοθούν οι συντεταγμένες με το μεγαλύτερο υψόμετρο?


Επίσης μια παρατήρηση για το θέμα Δ
Έχει ενδιαφέρον αφού το λύσει κάποιος με τον πρώτο τρόπο που θα του έρθει στο μυαλό, να προσπαθήσει να τα κάνει όλα χρησιμοποιώντας μια μόνο επανάληψη.
Δηλαδή να παραμετροποιήσει με κάποιον τρόπο την κατεύθυνση.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr