Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από P.Tsiotakis, 15 Ιαν 2012, 03:50:57 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

P.Tsiotakis

http://www.esos.gr/component/k2/item/28143-%CF%80%CE%B5%CE%BA%CE%B1%CF%80-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%AE-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CF%8C-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CE%BD%CE%AD%CE%BF-%CE%BB%CF%8D%CE%BA%CE%B5%CE%B9%CE%BF.html

ΠΕΚΑΠ: Επιστολή στον υπουργό Παιδείας για το νέο Λύκειο

Προς:
Υπουργό Παιδείας
Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
κ. Γεώργιο Μπαμπινιώτη
Αναπληρωτή Υπουργό Παιδείας
Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
κ. Κων/νο Αρβανιτόπουλο
Υφυπουργό Παιδείας
Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
κ. Έφη Χριστοφιλοπούλου
Κοινοποίηση:
1) κ. Βασίλειο Κουλαϊδή
Γενικό Γραμματέα Υπουργείου Παιδείας
Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
2) Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Αξιότιμε κε Υπουργέ
Αξιότιμε κε Αναπληρωτή Υπουργέ
Αξιότιμη κα Υφυπουργέ
Σύμφωνα με το σχεδιασμό του ΥΠΔΒΜΘ για το νέο Λύκειο (Μάρτιος 2011), που ήδη
από το τρέχον σχολικό έτος εφαρμόστηκε στην Α' Λυκείου, το ωρολόγιο πρόγραμμα
της Β' τάξης αναμενόταν να τεθεί σε ισχύ από το σχολικό έτος 2012-2013 και θα
περιελάμβανε:


1. στην κατεύθυνση Α το μάθημα «Επιστήμη Υπολογιστών» και το μάθημα
επιλογής «Εμβάθυνση στην Επιστήμη Υπολογιστών».
2. στην κατεύθυνση Β το μάθημα επιλογής «Εφαρμογές Υπολογιστών».
με διδασκαλία των παραπάνω μαθημάτων για δύο (2) ώρες την εβδομάδα.
Η ΠΕΚΑΠ θεώρησε θετικό τον αρχικό σχεδιασμό του Υπουργείου για την Β' τάξη
του Νέου Λυκείου και ανέμενε τη νομοθετική ρύθμιση για την εφαρμογή του.
Ύστερα από την αναστολή οποιασδήποτε αλλαγής στο Λύκειο από την κυβέρνηση
και την απόφαση να υπάρξει άλλη μια μεταβατική χρονιά, η ηγεσία του ΥΠΔΒΜΘ
καθόρισε το ωρολογίου προγράμματος μαθημάτων για τις τάξεις Α' και Β' Λυκείου,
με έναρξη το σχολικό έτος 2012-13, όπως προκύπτει από τις Υπουργικές Αποφάσεις
που υπογράφει η κ. Χριστοφιλοπούλου όπως διέρρευσαν στη δικτυακή εκπαιδευτική
πύλη esos.gr, η οποία μάλιστα διαφήμιζε την αποκλειστικότητα της δημοσίευσης,
με ημερομηνία 3/4/2012 και αριθμό πρωτοκόλλου 36797/Γ2 και 36799/Γ2, αντίστοι-
χα.
Για το μεταβατικό αυτό πρόγραμμα, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής με το
υπ' αριθμ. 376/19-3-2012 έγγραφό του, που επικαλείται η ως άνω υπουργική απόφα-
ση για τη Β' Λυκείου, προτείνει την αντικατάσταση του μαθήματος της Τεχνολογι-
κής Κατεύθυνσης "Τεχνολογία Επικοινωνιών" με αντίστοιχο βιβλίο των εκδόσεων
Ιδρύματος Ευγενίδου, από το μάθημα "Εφαρμογές Πληροφορικής" με βιβλίο έκδο-
σης ΟΕΔΒ, των Γιακουμάκη, Γκύρτη, Μπελεσιώτη, Ξυνού, Στεργιοπούλου-Καλαντζή.
Εξ όσων γνωρίζουμε, ο συντονιστής της ομάδας εμπειρογνωμόνων για το νέο Π.Σ.
του Λυκείου παρέθεσε εκτενή και εμπεριστατωμένη επιχειρηματολογία για την
αντικατάσταση αυτή με εκπαιδευτικούς και επιστημονικούς όρους. Να σημειωθεί
ότι το βιβλίο αυτό χρησιμοποιείται και στο μάθημα επιλογής της Β' - Γ' Λυκείου
"Εφαρμογές Υπολογιστών".
Η εισήγηση του ΙΕΠ παρακάμφθηκε και η ηγεσία του Υπουργείου, αποφάσισε:
•Στην Α' Λυκείου να μειωθεί κατά μία (1) ώρα η ενότητα των σχεδίων έρευνας
(projects) και με χρήση ακόμη μίας (1) ώρας να (επαν)εισαχθεί το μάθημα
"Αρχές Οικονομίας". Σημειώνουμε ότι ο σχεδιασμός του Νέου Λυκείου είχε
σαν αποτέλεσμα και την κατάργηση του μαθήματος "Εφαρμογές Πληροφορι-
κής" που υπήρχε στο παλιό ωρολόγιο πρόγραμμα της Α' Λυκείου.
•Στη Β' Λυκείου, να εισαχθεί το δίωρο (2) μάθημα "Σχέδια έρευνας (projects)",
με μεταφορά του μαθήματος "Πολιτική και Δίκαιο" στη Θεωρητική κατεύθυν-
ση και να εισαχθεί ως επιλεγόμενο το μάθημα "Αρχές Οικονομίας".
Το βασικό επιχείρημα ενίσχυσης των οικονομικών μαθημάτων στο Γενικό Λύκειο
κατά τη μεταβατική περίοδο στην εισήγηση του ΙΕΠ, ήταν η πρόβλεψη σχετικής κα-
τεύθυνσης στη Γ' Λυκείου με την ταυτόχρονη έλλειψη σχετικών μαθημάτων στις
προηγούμενες τάξεις. Το ίδιο σκεπτικό όμως, αφορούσε και την προτεινόμενη αλλα-
γή για την Πληροφορική, που αγνοήθηκε.
Συνεπώς:
1. Θεωρούμε αυτονόητο και επιβεβλημένο ότι στο μεταβατικό αυτό στάδιο
εφαρμογής του ωρολογίου προγράμματος για την Β' Λυκείου πρέπει να υιο-
θετηθεί η πρόταση του ΙΕΠ για το μάθημα της Τεχνολογικής Κατεύθυν-
σης "Εφαρμογές Υπολογιστών". Πρότασή μας είναι να υπάρχει διακριτό
μάθημα Επιστήμης Υπολογιστών στις κατευθύνσεις της Β' και Γ' Λυκείου. Σε
κάθε περίπτωση, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για το αιτιολογικό της
άνισης μεταχείρισης που επιφυλάξατε στα επιστημονικά πεδία με την απόφα-
σή σας.
2. Για την Α' Λυκείου θεωρούμε ότι επιβάλλεται η εισαγωγή του μαθή-
ματος "Εφαρμογές Πληροφορικής". Το βασικό επιχείρημα του ΥΠΔΒΜΘ
στο προηγούμενο διάστημα πως δεν υπάρχει χρόνος στην Α' Λυκείου για επι-
πλέον μάθημα ακυρώθηκε από την ίδια την ηγεσία του. Η ΠΕΚΑΠ επανει-
λημμένα επεσήμανε το έλλειμμα πληροφορικής παιδείας στους μαθη-
τές που παρακολούθησαν το παλιό ΠΣ Πληροφορικής στο Γυμνάσιο
και θα παρακολουθήσουν το νέο ΠΣ στο Λύκειο. Η ηγεσία του Υπουργεί-
ου είχε δεσμευτεί πως θα επανεξετάσει το θέμα αλλά δεν επέδειξε τον ίδιο
ζήλο όπως για τα μαθήματα του οικονομικού πεδίου και των ξένων γλωσσών.
Πάγιο αίτημά μας είναι ότι η Πληροφορική πρέπει να διδάσκεται ως
μάθημα γενικής παιδείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
3. Αναμένοντας την αξιολόγηση της πιλοτικής εφαρμογής της "Ερευνητικής
Εργασίας" στην Α' Λυκείου, τα πρώτα συμπεράσματα είναι ήδη κοινός τόπος
στην εκπαιδευτική κοινότητα. Ο καινοτόμος θεσμός των projects δεν μπορεί
να αποδώσει τα αναμενόμενα αν δεν εμπλακούν ενεργά τα εργαστήρια Πλη-
ροφορικής (ΣΕΠΕΗΥ) και οι καθηγητές Πληροφορικής σε αυτά, με διακριτό
τρόπο. Ζητούμε λοιπόν να θεσμοθετηθεί η συμμετοχή και ενασχόληση
των καθηγητών Πληροφορικής στην διαδικασία διεξαγωγής των
project στις Α' και Β' Λυκείου με διακριτό ρόλο.
4. Θεωρούμε πως ανάλογες παρεμβάσεις σχετικά με την Πληροφορική Παιδεία
πρέπει να γίνουν και στο Επαγγελματικό Λύκειο, διότι διαφορετικά ενισχύε-
ται η πεποίθηση παραγκωνισμού του σημαντικού αυτού τομέα στην Δευτερο-
βάθμια Εκπαίδευση.
Τέλος, πρέπει να επισημάνουμε πως ως εκπαιδευτικοί λειτουργούμε με γνώμο-
να τη βελτίωση της παρεχόμενης παιδείας και όχι υπηρετώντας συντεχνιακά ή
άλλα κίνητρα, κάτι που θεωρούμε πως ως κλάδος έχουμε αποδείξει με τη συνεπή
και εποικοδομητική στάση μας όλο το προηγούμενο διάστημα. Ωστόσο, η στάση
αυτή δεν πρέπει να παρερμηνευτεί από κανέναν. Καταγράφουμε το τελευταίο
διάστημα κινήσεις από άτομα και συντεχνίες που ενδεχομένως υπηρετούν πελα-
τειακά και ιδιοτελή συμφέροντα που δυναμιτίζουν τις υγιείς προσπάθειες του
ΥΠΔΒΜΘ να κινηθεί σε αυστηρά παιδαγωγικά και επιστημονικά πλαίσια. Σε καμία
περίπτωση δε θα θέλαμε όλα τα παραπάνω να πυροδοτήσουν κινητοποιήσεις σε φυ-
σικό επίπεδο αλλά και σε όλα τα διαδικτυακά μέσα -φόρα και ηλεκτρονικούς διαύ-
λους, ειδικά σε μια ευαίσθητη περίοδο όπως είναι η τρέχουσα για την εκπαίδευση
αλλά και τη χώρα.
Σας καλούμε κύριε Υπουργέ να αξιοποιήσετε την υπερκομματική σας ιδιότητα
ώστε να αποκαταστήσετε το σεβασμό στη λογική που πρέπει να διέπει το Ωρολόγιο
Πρόγραμμα Σπουδών και να επαναφέρετε τη διδασκαλία της Πληροφορικής στο Λύ-
κειο ως μάθημα Γενικής Παιδείας. Οποιαδήποτε άλλη εξέλιξη ουσιαστικά αποκόπτει
τον Έλληνα μαθητή από το σημαντικότερο αντικείμενο μελέτης και ενασχόλησης,
από κοινωνικής και επαγγελματικής άποψης για τη σύγχρονη εποχή, μετά από αυτά
της Ελληνικής Γλώσσας και των Μαθηματικών.
Μετά τιμής
Για το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.
Ο Πρόεδρος
Νίκος Σκίκος
Ο Γενικός Γραμματέας
Ιωάννης Τσοπόκης__

P.Tsiotakis

Η τελευταία ανακοίνωση του μεταβατικού προγράμματος της Α' Λυκείου από το οποίο απουσιάζει μάθημα Πληροφορικής, ενώ αντίθετα επανεισάγεται μάθημα Οικονομίας αποτελεί το πιο πρόσφατο επεισόδιο στη συνεχή υποβάθμιση της Πληροφορικής στο Ελληνικό Σχολείο.
Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.) καλεί όλους τους καθηγητές Πληροφορικής σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας τη Δευτέρα 9/4/2012 στις 11.00 π.μ., στο ΥΠ.Δ.Β.Μ.Θ. κατά της υποβάθμισης της πληροφορικής παιδείας στην εκπαίδευση.
Απαιτούμε:

  • Μάθημα Πληροφορικής στην Α και Β τάξη Λυκείου
  • Άμεση σύσταση των οργανικών θέσεων στο Δημοτικό.
  • Επέκταση του νέου προγράμματος σε όλα τα Γυμνάσια.
  • Αλλαγή των αναθέσεων στα μαθήματα των ΕΠΑΛ.
Επίσης καλεί τους συναδέλφους εκτός Αθηνών να οργανώσουν τη Δευτέρα αντίστοιχες εκδηλώσεις στις έδρες των Περιφερειακών Διευθύνσεων όλης της χώρας,

Για το ΔΣ της ΠΕΚαΠ,
Μάνος Πουλάκης - Ειδικός Γραμματέας

peter13

#92
Άκυρο

Kostas_A

Παράθεση από: jfk1976 στις 05 Απρ 2012, 08:55:43 ΠΜ
άσε ρε φίλε, δεν θέλω να θυμάμαι τα περσινά που διάφοροι εξωνημένοι συζητούσαν για το πως θα γίνουμε τεχνικοί, ενώ η Πληροφορική έβγαινε από το Λύκειο.
ασε μας...

Δεν ξέρω ποιοί και αν συζητούσαν και τι ακριβώς. Δεν είμαι στα κόλπα. Ξέρω μόνο αυτά που διαβάζω, τις επίσημες αποφάσεις και σε καμμιά της ΠΕΚΑΠ δεν βρήκα τέτοια θέση*. Ίσως σε ένα σύνολο χιλιάδων ανθρώπων να υπάρχουν και άλλες απόψεις, και εδώ στο ΣΤΕΚΙ είδα ότι είχαν διατυπωθεί προτάσεις για ανάληψη τεχνικής στήριξης, και από αναπληρωτές συναδέλφους και συνάδελφισες που έτσι νομίζουν ότι θα διοριστούν νωρίτερα. Τώρα αν όποιος είχε τέτοια θέση είναι και πουλημένος, τι να πώ.
Αυτό που ξέρω όμως είναι οτι πέρσυ με τη δράση της ΠΕΚΑΠ το αρχικό σχέδιο του υπουργείου στο οποίο η Πληροφορική δεν υπήρχε καθόλου στο Λύκειο, άλλαξε και αυτό που είχαν τελικά εξαγγείλει είχε μεν μόνο  Πληροφορική στη Β' και Γ' τάξη , αλλά με ώρες περισσότερες από αυτό που ίσχυε και απ' ότι φαίνεται θα ισχύει και του χρόνου.
Άρα μένει να δούμε αν τώρα που δεν υπάρχουν οι εξωνημένοι, πετύχουμε τα καλύτερα.

* Πάντως βρήκα περίεργες θέσεις
όπως
"Προσλήψεις Πληροφορικών στα Γυμνάσια και τα Λύκεια όλων των τύπων για την κάλυψη των
διοικητικών – τεχνικών αναγκών με αυτοτελείς θέσεις προσωπικού που θα αναλάβουν και τη διαρκή
επιμόρφωση του εκπαιδευτικού προσωπικού των άλλων κλάδων"


εδώ:
http://www.epe.org.gr/various/YpomnhmaDiorismoi_2008-10-08.pdf

Σε αυτές τις θέσεις δεν θα μπορούσαν να απασχοληθούν και διορισμένοι πληροφορικοί που θα το ήθελαν; Είναι εξωνημένοι αυτοί που έκαναν αυτή την πρόταση;

dkonetas

κύριε Kosta_A
είναι καλό η αξιολόγηση απόψεων και θέσεων να μην απομονώνει επιλεκτικά σε ένα σημείο μία παρέμβασης. Αυτό στο οποίο παραπέμπετε εντάσσεται σε ένα σύνολο αιτημάτων τα οποία απορρίπτουν τη συσχέτιση του με τις  "περίεργες θέσεις" οι οποίες εκφράστηκαν από μέλη θεσμοθετημένων οργάνων (συνυπολογίζοντας και το χρόνο τον οποίο εκφράστηκαν) περί τεχνικής υποστήριξης. 

Συμφωνώ με την άποψη του κ. Ντζίου για την αναγκαιότητα διαλόγου απλά σέβομαι το δικαίωμα των διαχειριστών να αποφασίζουν για τον διαδικτυακό χώρο στον οποίο αφιερώνουν χώρο  (αν και  κατά τη γνώμη μου είναι  λανθασμένη) και δεν επεκτείνομαι ...   

evry

Συνάδελφοι τι ακριβώς προσφέρει στην συζήτηση, να "ξεθάβουμε" ανακοινώσεις αντίπαλων σε εμάς ενώσεων για να την πούμε ο ένας στον άλλον? Σε τι εξυπηρετεί όλο αυτό?
Θα παρακαλούσα πολύ να μην συνεχιστεί αυτή η αντιπαράθεση γιατί δεν προσφέρει τίποτα. Αν έχετε να αναρτήσετε κάποιο νέο σχετικά με το "νέο" λύκειο που είναι και το θέμα το νήματος μπορείτε να το κάνετε.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

jfk1976

Παράθεση από: Kostas_A στις 07 Απρ 2012, 07:54:06 ΜΜ
Δεν ξέρω ποιοί και αν συζητούσαν και τι ακριβώς. Δεν είμαι στα κόλπα. Ξέρω μόνο αυτά που διαβάζω, τις επίσημες αποφάσεις και σε καμμιά της ΠΕΚΑΠ δεν βρήκα τέτοια θέση*. Ίσως σε ένα σύνολο χιλιάδων ανθρώπων να υπάρχουν και άλλες απόψεις, και εδώ στο ΣΤΕΚΙ είδα ότι είχαν διατυπωθεί προτάσεις για ανάληψη τεχνικής στήριξης, και από αναπληρωτές συναδέλφους και συνάδελφισες που έτσι νομίζουν ότι θα διοριστούν νωρίτερα. Τώρα αν όποιος είχε τέτοια θέση είναι και πουλημένος, τι να πώ.
Αυτό που ξέρω όμως είναι οτι πέρσυ με τη δράση της ΠΕΚΑΠ το αρχικό σχέδιο του υπουργείου στο οποίο η Πληροφορική δεν υπήρχε καθόλου στο Λύκειο, άλλαξε και αυτό που είχαν τελικά εξαγγείλει είχε μεν μόνο  Πληροφορική στη Β' και Γ' τάξη , αλλά με ώρες περισσότερες από αυτό που ίσχυε και απ' ότι φαίνεται θα ισχύει και του χρόνου.
Άρα μένει να δούμε αν τώρα που δεν υπάρχουν οι εξωνημένοι, πετύχουμε τα καλύτερα.

* Πάντως βρήκα περίεργες θέσεις
όπως
"Προσλήψεις Πληροφορικών στα Γυμνάσια και τα Λύκεια όλων των τύπων για την κάλυψη των
διοικητικών – τεχνικών αναγκών με αυτοτελείς θέσεις προσωπικού που θα αναλάβουν και τη διαρκή
επιμόρφωση του εκπαιδευτικού προσωπικού των άλλων κλάδων"


εδώ:
http://www.epe.org.gr/various/YpomnhmaDiorismoi_2008-10-08.pdf

Σε αυτές τις θέσεις δεν θα μπορούσαν να απασχοληθούν και διορισμένοι πληροφορικοί που θα το ήθελαν; Είναι εξωνημένοι αυτοί που έκαναν αυτή την πρόταση;

Δε μιλάω για ανακοινώσεις. Μιλάω για τις ομιλίες και παρεμβάσεις στη περσινη συνεδρίαση της ΠΕΚΑΠ όπου κάποιοι έλεγαν "Πρεπει να μην θυμώσουμε το υπουργείο και να συζητήσουμε την χρησιμοποίηση μας σαν τεχνικούς" όταν το βασικό ζήτημα ήταν η κατάργηση της Πληροφορικής από το Λύκειο.
Μπορείς να μου βρεις την βιντεοσκοπημένη συνεδρίαση να σου πω και ποια άτομα ήταν αυτά?
Α και κάτι ακόμη. Η τεχνική υποστήριξη θα προχωρήσει σύμφωνα με πληροφορίες και θα εντάσσεται στην πράξη "Στηρίζω" του ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ (πρώην ΕΑΙΤΥ) .
http://et.diavgeia.gov.gr/f/eaity/ada/%CE%92%CE%9F%CE%96%CE%9B46941%CE%94-%CE%A3%CE%A90

Άρα δεν ίσχυε ο περσινός φόβος ορισμένων "ότι δεν πρέπει να αντιδράσουμε και να συζητήσουμε για την τεχνική στήριξη" . Αυτή έτσι και αλλιώς θα γίνει για τον λογο "ότι είναι πολλά τα λεφτά"

Η θέση όμως της Πληροφορικής στο Λύκειο συνεχίζει να κινδυνεύει...

Kostas_A

Παράθεση από: evry στις 08 Απρ 2012, 10:50:56 ΠΜ
Συνάδελφοι τι ακριβώς προσφέρει στην συζήτηση, να "ξεθάβουμε" ανακοινώσεις αντίπαλων σε εμάς ενώσεων για να την πούμε ο ένας στον άλλον? Σε τι εξυπηρετεί όλο αυτό?
Θα παρακαλούσα πολύ να μην συνεχιστεί αυτή η αντιπαράθεση γιατί δεν προσφέρει τίποτα. Αν έχετε να αναρτήσετε κάποιο νέο σχετικά με το "νέο" λύκειο που είναι και το θέμα το νήματος μπορείτε να το κάνετε.
Φίλε evry, αν κοιτάξεις προσεκτικά στα προηγούμενα θα δεις ότι ο pliroforikarios ξεκίνησε κάνοντας μια αναίτια επίθεση στην ΕΠΥ και στην ΠΕΚΑΠ με το  απαξιωτικό ότι κοιμούνται

Απάντησα ότι τώρα κάποιοι βάζουν στόχο την ΕΠΥ για να διαιωνίζεται ο πόλεμος μεταξύ μας, τώρα που η ζωή έλυσε θετικά το θέμα της διαμάχης ΠΕΚΑΠ-ΕΠΕ, αφού η ΕΠΕ αναγνωρίζοντας το χρόνιο λάθος της κατά της ΠΕΚΑΠ, συμμετέχει έχοντας μάλιστα την πλειοψηφία στο ΔΣ της ΠΕΚΑΠ.
Στην  απάντηση που δόθηκε από τον φίλο jfk1976 περί των εξωνημένων ανταπάντησα με το link για  τη θέση της ΕΠΕ , όχι για να την κατηγορήσω αλλά για να δείξω ότι κυκλοφορούν διάφορες απόψεις και όποιοι τις λένε δεν είναι πουλημένοι.
Και για να απαντήσω στον κύριο dkonetas που μίλησε για επιλεκτική απομόνωση, στο ίδιο Link , υπάρχει και άλλη πιο "περίεργη" θέση, όχι εκφρασμένη από μέλος θεσμοθετημένου οργάνου, αλλά από το ίδιο το θεσμοθετημένο Δ.Σ. της ΕΠΕ:
"Θεσμοθέτηση μονίμων θέσεων Πληροφορικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση για τη διδασκαλία μαθημάτων χρήσης υπολογιστών, την υποστήριξη άλλων μαθημάτων προκειμένου να διδάσκονται με τη χρήση υπολογιστών, την τεχνική - διοικητική υποστήριξη των σχολείων, καθώς και την επιμόρφωση σε μόνιμη βάση του υπολοίπου εκπαιδευτικού προσωπικού." (http://www.epe.org.gr/various/YpomnhmaDiorismoi_2008-10-08.pdf)

Παράθεση από: jfk1976 στις 09 Απρ 2012, 12:43:39 ΠΜ
Δε μιλάω για ανακοινώσεις.
Όπως είπα φίλε fk1976, ενημέρωση έχω διαβάζοντας μόνο τις επίσημες ανακοινώσεις των φορέων μας μιας και σε αυτές φαίνεται το αποτέλεσμα της συλλογικής απόφασης και μόνο αυτό με ενδιαφέρει και όχι τι είπε ο ένας και ο άλλος. Τις όποιες απόψεις έχω για πρόσωπα τις κρατάω για όταν ψηφίζω...
Συμφωνώ μαζί σου ότι η  θέση της Πληροφορικής στο Λύκειο συνεχίζει να κινδυνεύει και γιαυτό πρέπει να είμαστε πραγματικά ενωμένοι και όχι όπως πέρσυ...
Γιαυτό εύχομαι και επιτυχία σήμερα στην κινητοποίηση, αν μπορούσα θα ήμουν εκεί.

Τέλος, σέβομαι και εγώ το δικαίωμα των διαχειριστών να αποφασίζουν για τον διαδικτυακό τους χώρο και δεν θα συνεχίσω, αλλά καλό θα είναι όσοι είναι κοντά στα ΔΣ των ενώσεων να τους βάλουν το θέμα της ανάγκης για ένα χώρο συζητήσεων και για θέματα που μας αφορούν και δεν είναι αυστηρά επιστημονικά.

Καλή Ανάσταση σε όλους μας

P.Tsiotakis

Παράθεση από: jfk1976 στις 09 Απρ 2012, 12:43:39 ΠΜ
Δε μιλάω για ανακοινώσεις. Μιλάω για τις ομιλίες και παρεμβάσεις στη περσινη συνεδρίαση της ΠΕΚΑΠ όπου κάποιοι έλεγαν "Πρεπει να μην θυμώσουμε το υπουργείο και να συζητήσουμε την χρησιμοποίηση μας σαν τεχνικούς" όταν το βασικό ζήτημα ήταν η κατάργηση της Πληροφορικής από το Λύκειο.
Μπορείς να μου βρεις την βιντεοσκοπημένη συνεδρίαση να σου πω και ποια άτομα ήταν αυτά?
Α και κάτι ακόμη. Η τεχνική υποστήριξη θα προχωρήσει σύμφωνα με πληροφορίες και θα εντάσσεται στην πράξη "Στηρίζω" του ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ (πρώην ΕΑΙΤΥ) .
http://et.diavgeia.gov.gr/f/eaity/ada/%CE%92%CE%9F%CE%96%CE%9B46941%CE%94-%CE%A3%CE%A90

Άρα δεν ίσχυε ο περσινός φόβος ορισμένων "ότι δεν πρέπει να αντιδράσουμε και να συζητήσουμε για την τεχνική στήριξη" . Αυτή έτσι και αλλιώς θα γίνει για τον λογο "ότι είναι πολλά τα λεφτά"

Η θέση όμως της Πληροφορικής στο Λύκειο συνεχίζει να κινδυνεύει...

Το Υπουργείο είχε ζητήσει προτάσεις, το ΔΣ είχε ρωτήσει τα μέλη της ΠΕΚΑΠ αν πρέπει να καταθεθούν προτάσεις. Η γενική συνέλευση είπε όχι.

Προσωπικά θεωρώ οτι ήταν (και είναι) λάθος να μην καταθέσουμε προτάσεις. Πρώτον γιατί έχουμε προτάσεις και δεύτερον γιατί όπως είπες και συ θα γίνει έτσι κι αλλιώς....

Τα υπόλοιπα στο pekap@googlegroups.com

odysseas

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 09 Απρ 2012, 10:47:42 ΠΜ
Τα υπόλοιπα στο pekap@googlegroups.com

Αν και, κατά τη γνώμη μου, στη συγκεκριμένη λίστα αλληλογραφίας θα πρέπει να συζητούνται οι θέσεις της ΠΕΚαΠ. Ίσως οι θέσεις της ΕΠΕ θα πρέπει συζητούνται στην αντίστοιχη λίστα της ΕΠΕ (αν υπάρχει, δεν το γνωρίζω).

P.Tsiotakis

Ως εκπαιδευτικοί πληροφορικής σε ένα φόρουμ εκπαιδευτικών ασχολούμαστε με τα της εκπαίδευσης

jfk1976

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 09 Απρ 2012, 10:47:42 ΠΜ
Το Υπουργείο είχε ζητήσει προτάσεις, το ΔΣ είχε ρωτήσει τα μέλη της ΠΕΚΑΠ αν πρέπει να καταθεθούν προτάσεις. Η γενική συνέλευση είπε όχι.

Προσωπικά θεωρώ οτι ήταν (και είναι) λάθος να μην καταθέσουμε προτάσεις. Πρώτον γιατί έχουμε προτάσεις και δεύτερον γιατί όπως είπες και συ θα γίνει έτσι κι αλλιώς....

Τα υπόλοιπα στο pekap@googlegroups.com

Παναγιώτη τελευταίο σχόλιο γι' αυτό το θέμα και δεν το συνεχίζω άλλο.
Δε λέω να μην καταθέσουμε προτάσεις.Άλλωστε προτάσεις για την τεχνική στήριξη είχαμε από παλιά.
Λέω ότι όταν το υπουργείο ανακοινώνει την πρόθεσή του να καταργήσει την Πληροφορική από το Λύκειο, δεν θα πρέπει να συζητάς καν για άλλα θέματα, αλλά να θέτεις σαν βάση διαλογου την μη κατάργηση της Πληροφορικής από το Λύκειο.
Και τα λέω αυτά γνωρίζοντας ότι πρόθεση του υπουργείου ήταν (και είναι??) να καταργηθεί η Πληροφορική από το Λύκειο και οι καθηγητές να μεταφερθούν στα Δημοτικά και στις θέσεις τεχνικής υποστήριξης.
Νομίζω ότι έγινα κατανοητός.

jfk1976

Μπορεί να γίνει μια ενημέρωση απο το ΔΣ τι έγινε στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας, με ποιους συναντήθηκαν από την πλευρά του υπουργείου και τι ειπώθηκε?

Και κάτι ακόμα: Μπορούμε να στείλουμε ανακοίνωση ότι οι καθηγητές Πληροφορικής θα τιμωρήσουν τα δύο κόμματα εξουσίας που συγκυβερνούν αυτή τη στιγμή και δεν θα δουν την ψήφο κανενός καθηγητή Πληροφορική? Η τακτική lobbying δεν είναι κακή και είναι το δικαίωμά μας να την ασκήσουμε.

badim

ΠαράθεσηΤο Δ.Σ. της ΟΛΜΕ θεωρεί ότι το μάθημα «Πολιτική και Δίκαιο» πρέπει να είναι υποχρεωτικό και όχι επιλογής. Για το λόγο αυτό ζητάμε να μην γίνει καμία αλλαγή στα ωρολόγια προγράμματα της Β Λυκείου και να αποσυρθεί η σχετική υπουργική απόφαση.
            Καλούμε τους εκπαιδευτικούς να συμμετέχουν στην κινητοποίηση των συναδέλφων την Πέμπτη, 26/4 στις 13.00 έξω από το Υπουργείο Παιδείας και για τη διευκόλυνση συμμετοχής τους, το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ κηρύσσει 2ωρη στάση εργασίας την ίδια μέρα (12 - 14.00 και 14.00 – 16.00).
Δεν θυμάμαι το Δ.Σ της ΟΛΜΕ ΝΑ κύρηξε στάση εργασίας όταν μας πέταγαν έξω εμας και ιδιαίτερα τους τεχνολόγους

Katsadouros_Dhm

Παράθεση από: badim στις 25 Απρ 2012, 08:50:12 ΠΜ
Δεν θυμάμαι το Δ.Σ της ΟΛΜΕ ΝΑ κύρηξε στάση εργασίας όταν μας πέταγαν έξω εμας και ιδιαίτερα τους τεχνολόγους
Μπορούμε να κατηγορήσουμε την ΟΛΜΕ για πολλά πράγματα αγαπητέ badim, αλλά ας μην την κατηγορούμε για όλα...

Επισυνάπτω από περσινό δελτίο τύπου της ΟΛΜΕ:
"Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ κηρύσσει 2ωρη στάση εργασίας την ΤΡΙΤΗ, 15/2 (12 – 2 μ.μ. και 2 μ.μ. – 4 μ.μ.) για τη διευκόλυνση συμμετοχής των εκπαιδευτικών του κλάδου Πληροφορικής στην συγκέντρωση που οργανώνει η ΠΕΚΑΠ στις 1 το μεσημέρι στο Υπουργείο Παιδείας για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος."