ΓΕΛ: Back to the Past

Ξεκίνησε από veni, 13 Μαΐου 2015, 12:22:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Γιάννης Αναγνωστάκης

#270
Παράθεση από: papaluk στις 13 Ιουν 2015, 11:58:40 ΠΜ
http://www.kathimerini.gr/819135/article/epikairothta/ellada/prosexws-kleiston-se-panepisthmia-kai-tei

Αναφέρεται το άρθρο και στην ΑΕΠΠ..


Κοινοποιήστε το σε όποιο μέσο μπορείτε..Ιστορική μέρα που μας αναφέρει η καθημερινή...

Μπορείτε επίσης να ποστάρετε το άρθρο και διάφορα σχόλια... στο https://www.facebook.com/tasos.kourakisb?fref=ts

ο che τον έχει στολίσει για τα καλά θα έλεγα..

tdrivas

Μπαλτάς στον Ελεύθερο Τύπο:

  • Πρόσβαση σε χαμηλής ζήτησης σχολές άνευ εξετάσεων αλλά με άλλα κριτήρια
  • Σύνδεση ύλης πρώτου έτους με Γ Λυκείου

http://xenesglosses.eu/wp-content/uploads/2015/06/93084727.jpeg
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

Spyridon

"Σε ποια μαθήματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων είναι δύσκολο το άριστα;;; "

http://sep4u.gr/15033/se-pia-mathimata-ine-diskolo-to-arista/

"Από τα παραπάνω στοιχεία εντύπωση προκαλεί το μεγάλο ποσοστό των υποψηφίων της Θετικής Κατεύθυνσης που παίρνει άριστα στη Χημεία και τη Βιολογία Κατεύθυνσης . Περίπου 1 στους 3 γράφει άριστα!!!"

Η πίσω πόρτα της Θετικής...


petrosp13

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Diotima

Η επιστολή των πρυτάνεων και προέδρων τμημάτων είναι πάρα πολύ καλή εξέλιξη!!!

Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συναδέλφους που έμμεσα ή άμεσα απάντησαν στις ερωτήσεις που έθεσα στη σελ. 15 του Back to the Past με τη συζήτηση που ανοίχτηκε εδώ.
Οι ερωτήσεις μου αυτές ήταν εντελώς ειλικρινείς και απευθύνονταν σε όλους. Ο λόγος που τις έθεσα ήταν κυρίως γιατί ήθελα να προσδιορίσω τη θέση μου μέσα σε ένα χώρο που εγώ πιστεύω ότι ανήκω.
Κι αυτό γιατί μέσα σε αυτό το χώρο εντόπισα και διαισθάνθηκα πολλές φορές ότι υπάρχουν διαφορετικές απόψεις, διαφωνίες και κόντρες σε πολύ σοβαρά θέματα που με αφορούν άμεσα. Προκειμένου λοιπόν να ψάχνομαι αν όντως συμβαίνει αυτό που αισθανόμουν και εκτιμούσα θέλησα να ρωτήσω ευθέως.
Ενώ παρακολουθώ πολύ καιρό το στέκι ως απλός θεατής πάντα αισθανόμουν μια «παγωμάρα» στο να συμμετέχω πιο ενεργά. Όλες οι απόψεις είναι σεβαστές από εμένα, κάθε ένας έχει την ελευθερία του λόγου του άσχετα αν συμφωνώ ή όχι με αυτές. Αυτό λέει και αποδέχεται απόλυτα η λογική μου.
Εκτός όμως από το διανοητικό υπάρχει και το συναισθηματικό κέντρο σε έναν άνθρωπο.
Δε θα ήθελα ποτέ να επιβάλλω την παρουσία μου σε ένα χώρο που θαυμάζω και εκτιμώ πάρα πολύ εδώ και πολλά χρόνια και ξέρω ότι πολλοί άξιοι άνθρωποι έχουν δουλέψει για να τον δημιουργήσουν, τον συντηρούν και προσφέρουν τον ελεύθερο χρόνο τους για να υπάρχει και να δίνει τόσα πολλά και τους ευχαριστώ για όλα αυτά. Ήταν αναγκαίο για μένα να ξέρω αν είμαι αποδεκτή εδώ και οι συζητήσεις που ακολούθησαν με βοήθησαν πολύ. Ταυτόχρονα έμαθα και πράγματα που δεν τα ήξερα.

Εγώ έχω «επιλέξει» να εργάζομαι σε φροντιστήριο, είμαι απλή εργαζόμενη, όχι ιδιοκτήτης, και έχω και 6 χρόνια εμπειρία και σε ιδιωτικό σχολείο. Ναι, ξέρω ότι ανήκω σε μια μικρή μειοψηφία, αλλά δεν είμαι εντελώς μόνη μου. Υπάρχουν κι άλλοι σαν εμένα. Δε θα εξηγήσω εδώ τους λόγους που με οδήγησαν σε αυτήν την επιλογή μου και τις απόψεις μου, το θέμα που συζητάμε είναι άλλο και όχι εγώ, απλά θα πω ότι είναι κυρίως θέμα «ιδιοσυγκρασίας» και το να το αναλύσω θα οδηγούσε σε μακροσκελή συζήτηση εκτός θέματος.
Δεν ανήκει στις γνωστές φροντιστηριακές αλυσίδες. Κάποτε αρνήθηκα να εργαστώ σε μία από αυτές που μου το πρότεινε γιατί «καλουπώνει» τους καθηγητές να κάνουν το μάθημα με τον τρόπο που θέλουν αυτοί, χωρίς καμία παρέκκλιση. Είμαι άνθρωπος που δεν «καλουπώνομαι» καθόλου εύκολα και το θεώρησα και υποτιμητικό και ακραία περιοριστικό για τον τρόπο που εγώ θέλω να εργάζομαι.

Κατά τη γνώμη μου το κυριότερο αυτήν τη στιγμή είναι οι Πληροφορικοί να ενώσουν όλες τις δυνάμεις που έχουν σε μία μεγάλη δύναμη που θα ανατρέψει τα πράγματα. Από όπου κι αν προέρχονται αυτές οι δυνάμεις. Θέλω να συμβάλλω σε αυτό όσο μπορώ περισσότερο.
Μακάρι να υπήρχε μία ένωση που θα μας αντιπροσώπευε όλους. Το θέμα είναι, μπορεί να υπάρξει;
Υπάρχει η συναίνεση από όλους τους διαφορετικούς κόσμους που θα ανήκαν σε αυτήν; Αν οι περισσότεροι θα το ήθελαν και απαντούν ναι, τότε πιστεύω ότι ναι μπορεί να γίνει. Αν όμως οι περισσότεροι θεωρούν ότι έχουμε διαφορετικά συμφέροντα και στόχους τότε δε μπορεί να υπάρξει μια τέτοια ένωση.

Νομίζω ότι η κοινή αιτία που θα οδηγήσει σε μία τέτοια ένωση θα πρέπει να είναι η αγάπη μας για την Πληροφορική Επιστήμη με στόχο την αναγνώριση της από όλους ως μία από τις πλέον σημαντικές Θετικές Επιστήμες, ισότιμη με όλες τις άλλες. Και με αυτόν το στόχο θα πρέπει να διεκδικήσουμε για την Πληροφορική ΤΑ ΠΑΝΤΑ στην εκπαίδευση και ειδικά στο Λύκειο την ισότιμη αντιμετώπιση της με τις άλλες Θετικές Επιστήμες. Αυτή η επιδίωξη θα μπορούσε να φέρει βασικό μάθημα σε όλες τις τάξεις του Λυκείου, εξεταζόμενο Κατεύθυνσης στη Γ' Λυκείου για όλες τις συναφείς σχολές και ισότιμη μεταχείριση των συναδέλφων Πληροφορικών είτε εργάζονται στο Δημόσιο είτε στον Ιδιωτικό τομέα.
Η Πληροφορική πρέπει να αποκτήσει στην Ελλάδα το κύρος που της αξίζει στην εκπαίδευση και που έχει ήδη κατακτήσει στις Ευρωπαϊκές χώρες αλλά και διεθνώς.
Και πέστε μου, ποιος δε θα είχε συμφέρον από αυτό το αποτέλεσμα;

Θυμάμαι μάλιστα ότι 2 με 3 χρόνια πριν το σχέδιο Αρβανιτόπουλου, κάποιοι μαθητές μου έλεγαν ότι η ΑΕΠΠ θα καταργηθεί κι όταν τους ρωτούσα ποιοι το λένε αυτό μου έλεγαν ότι τους το λένε καθηγητές στο σχολείο. Οπότε το πράγμα το σκέφτονταν και το προπαγάνδιζαν από τότε.

Στο ερώτημα: Μπορούν τώρα να αλλάξουν τα πράγματα, μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου, εγώ απαντώ:
Πιστεύετε ότι μπορεί να παραμείνει; Μπορεί δηλαδή η επιστημονική και εκπαιδευτική κοινότητα να αντέξει αυτόν τον παραλογισμό για πολύ; Εγώ δεν το νομίζω και πιστεύω ότι τα πράγματα μπορούν να ανατραπούν και ίσως και σύντομα.

Σε μία σχετική συζήτηση πρόσφατα με άνθρωπο από το ΥΠΟΠΑΙΘ που εντελώς «συγκυριακά» τυχαίνει να γνωρίζω (δεν είμαι γραμμένη σε κανένα κόμμα, ούτε χωμένη πουθενά, ούτε έχω διάφορα κονέ, ούτε ασχολούμαι ενεργά με το συνδικαλισμό) του απεύθυνα αυτήν ακριβώς την ερώτηση. Αν τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν. Μου είπε, μα τα πράγματα όπως είναι δεν είναι εφαρμόσιμα. Είναι τόσο παράλογα.
Πρέπει να υπάρξει αντίδραση και από την Τριτοβάθμια αλλά και από τους καθηγητές Πληροφορικής μαζική και έντονη αντίδραση, αλλά συνήθως υπάρχει μικρή συμμετοχή και αν δεν ενδιαφερθούν οι ίδιοι να δείξουν τη διαφωνία τους δε μπορεί να ενδιαφερθεί κανείς. Αυτά βεβαίως και θα μπορούσαν να ανατρέψουν την κατάσταση. Και ήδη υπάρχει μεγάλη αντίδραση και από γονείς και μαθητές.

Μέχρι να ανατραπούν τα πράγματα εγώ θα «πενθώ». Και δεν πενθώ μόνο για το ότι χάνω τουλάχιστον τα μισούς μου μαθητές και ότι συνέπειες έχει αυτό για το βιοπορισμό μου.
Πενθώ γιατί  χάνω το καλύτερο μαθητικό δυναμικό μου, η Πληροφορική χάνει τους καλύτερους μαθητές της. Και τους χάνει άδικα γιατί κάποιοι αποφάσισαν να τους κλέψουν. Συναισθηματικά αγαπώ όλους τους μαθητές μου το ίδιο, διανοητικά όμως, όπως όλοι γνωρίζετε, με τους καλούς υπάρχει επικοινωνία σε βαθύτερο επίπεδο. Με αυτούς μπορείς να πας το μάθημα και λίγο παραπέρα, είναι αυτοί που μπορεί κάποια στιγμή να ξεχάσουν ότι μαθαίνουν κατ' ανάγκη και να σου πουν πόσο πολύ γουστάρουν να ασχολούνται, είναι αυτοί που παθιάζονται και διψάνε και για το παραπάνω, είναι αυτοί που τους αρέσει να ανακαλύπτουν και να ερευνούν και θα σου κάνουν τις πιο ψαγμένες ερωτήσεις.
Αυτών τη σκέψη θα θαυμάσεις όταν θα δεις μια λύση που δεν την είχες φανταστεί ποτέ.
Και η Αλγοριθμική-Προγραμματισμός είναι το ιδανικότερο μάθημα για όλα αυτά.

Και στην επιστολή που έστειλαν το 2014 τα μέλη ΔΕΠ του Τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του ΕΚΠΑ στον υπουργό Παιδείας αναφέρουν:

«Η Πληροφορική παρέχει μία ιδανική παιδαγωγική πλατφόρμα όπου οι νέοι μας μπορούν να διδαχθούν τον τόσο σημαντικό κύκλο μάθησης: Ιδέα-Σχεδιασμός-Υλοποίηση, μέσα από μία σειρά τυπικών λογικών βημάτων. Πρόκειται ίσως για το μόνο Επιστημονικό ή Τεχνολογικό γνωστικό αντικείμενο στο οποίο η απόσταση ιδέας και υλοποίησης είναι τόσο κοντινή ώστε να μπορεί να γεφυρωθεί στα πλαίσια μαθήματος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.»

Ώρες μπορεί και να βρω, μπορεί να περάσω και με λιγότερα, όχι ότι αυτό είναι αμελητέο, αυτούς τους μαθητές όμως που μου δίνουν αυτή τη μέγιστη χαρά και ικανοποίηση θα τους ξαναβρώ;

ΥΓ: Μπορεί να κούρασα αλλά είχα την ανάγκη να σας τα πω όλα αυτά. Θα ήθελα να μάθω επίσης αν ξέρετε, τι τυπικά προσόντα απαιτούνται για να παρακολουθήσει κάποιος τη Γενική Συνέλευση της ΠΕΚΑΠ.

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: Diotima στις 14 Ιουν 2015, 10:44:56 ΜΜ
... τους συναδέλφους που έμμεσα ή άμεσα απάντησαν στις ερωτήσεις που έθεσα στη σελ. 15 του Back to the Past...

Πάντως σχετικά με την τελευταία ερώτησή σου, νομίζω ότι έχεις καταλάβει ότι η απάντηση είναι "φυσικά, ναι!".

nikosx

τα θερμά μου συγχαρητήρια για την επιστολή
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr


Spyridon

"Γνωστοποίησε, δε, ότι υπάρχει μία συνεχής επικοινωνία και συνεννόηση μεταξύ των Τμημάτων, ενώ εντός των ημερών προγραμματίζεται συνάντηση αντιπροσωπείας των προέδρων των Τμημάτων με την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας για το θέμα"


http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%AE-%CF%80%CF%81%CF%85%CF%84%CE%AC%CE%BD%CE%B5%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%AD%CE%B4%CF%81%CF%89%CE%BD-%CF%84%CE%BC%CE%B7%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7-%CE%B8%CE%AD%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%BD%CE%AD%CE%BF-%CF%83%CF%8D%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%B1

demodosm

 :)  Diotima... δεν έχω λόγια να εκφράσω τις ευχαριστίες μου για αυτά που γράφεις....
Μόνο και μόνο για το πάθος που υπερασπίζεσε την Πληροφορική θα πρέπει να σε κάνουμε επίτιμο μέλος...
Θα πρέπει να ανοίξει ο σύλλογος....  Θα πρέπει να συμπεριλάβουμε και τους συναδέλφους που δουλεύουν σε φροντιστήρια...
Οσο περισσότεροι τόσο μεγαλύτερη η ισχύς...

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: demodosm στις 15 Ιουν 2015, 01:28:30 ΜΜ
:)  Diotima... δεν έχω λόγια να εκφράσω τις ευχαριστίες μου για αυτά που γράφεις....
Μόνο και μόνο για το πάθος που υπερασπίζεσε την Πληροφορική θα πρέπει να σε κάνουμε επίτιμο μέλος...
Θα πρέπει να ανοίξει ο σύλλογος....  Θα πρέπει να συμπεριλάβουμε και τους συναδέλφους που δουλεύουν σε φροντιστήρια...
Οσο περισσότεροι τόσο μεγαλύτερη η ισχύς...

Υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι φροντιστές που έχουν υποστηρίξει τον αγώνα και πολλές φορές έξω από τα φώτα της δημοσιότητας

Η ισχύς θα μεγαλώσει αν ενωθούμε σε μία ένωση όλοι οι Πληροφορικοί, εκπαιδευτικοί και μη...

Γιάννης Αναγνωστάκης

Επειδή υπάρχει θεία δίκη, κοιτάχτε λίγο ποια υπουργάρα (τεως) εμπλέκεται σε γνωστό σκάνδαλο..

http://www.sport-fm.gr/article/o-proedros-oi-treis-kai-i-sunadisi-sto-ntoumpai/3092658

seibei

Παράθεση από: nikosx στις 14 Ιουν 2015, 11:44:58 ΜΜ
τα θερμά μου συγχαρητήρια για την επιστολή
Και τα δικά μου.
Περιμένω από τον Μπαλτά να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων, να καταλάβει την χοντράδα που έκανε και να την διορθώσει.
Ελπίζω να μην έγινε και αυτός, αμέσως, επαγγελματίας πολιτικός...

pthomop

Παράθεση από: seibei στις 16 Ιουν 2015, 10:33:25 ΠΜ
Και τα δικά μου.
Περιμένω από τον Μπαλτά να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων, να καταλάβει την χοντράδα που έκανε και να την διορθώσει.
Ελπίζω να μην έγινε και αυτός, αμέσως, επαγγελματίας πολιτικός...

Δυστυχώς δεν είμαι αισιόδοξος. Η ζημιά είναι μεγάλη και μη αναστρέψιμη.

Με όποιον χημικό μιλάω , όλοι έχουν την ίδια απάντηση στο στόμα τους. Σας έδωσαν πανελλαδικό μάθημα. Γιατί διαμαρτύρεστε;

pthomop

Παράθεση από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 16 Ιουν 2015, 09:48:54 ΠΜ
Επειδή υπάρχει θεία δίκη, κοιτάχτε λίγο ποια υπουργάρα (τεως) εμπλέκεται σε γνωστό σκάνδαλο..

http://www.sport-fm.gr/article/o-proedros-oi-treis-kai-i-sunadisi-sto-ntoumpai/3092658

Ελπίζω στο μέλλον να αποκαλυφθούν τα σκάνδαλα του και να τιμωρηθεί παραδειγματικά.