Αποστολέας Θέμα: Goneis.gr  (Αναγνώστηκε 11554 φορές)

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1066
Goneis.gr
« στις: 01 Οκτ 2008, 11:35:57 μμ »
Ποια είναι η γνώμη σας για το πρόγραμμα Γονείς.gr;

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1463
  • Δεν αντέχω την (συμ)-πίεσηηη .......
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Απ: Goneis.gr
« Απάντηση #1 στις: 02 Οκτ 2008, 09:24:57 πμ »
Το θέμα αυτό χωρά πολλή συζήτηση ...

Το έψαξα και σας ενημερώνω για όποια στοιχεία μπόρεσα να συλλέξω απο την πλευρά των εκπαιδευτών.

Το πρόγραμμα αυτό περιλαμβάνει 5 ώρες κατ'οίκον εκπαίδευση, τηλεκπαίδευση 40 ώρες και στη συνέχεια πιστοποίηση των γνώσεων μέσω του ΟΕΕΚ και των πιστοποιημένων φορέων. Το πρόγραμμα υλοποιείται απο διάφορους φορείς (εταιρίες ή ΚΕΚ κ.α) και για κάθε εκπαιδευόμενο πιστώνονται 350 ευρώ (Αθήνα-Θεσ/νίκη) ή 400 για τις υπόλοιπες περιοχές. Κάθε εκπαιδευόμενος "παίρνει" ένα πακέτο (βιβλίο, έκπτωση για ADSL σύνδεση, ίσως κατάλληλο λογισμικό κ.α). Για κάθε πιστοποίηση ο φορέας παίρνει επιδότηση 200 ευρώ.

Πριν 3-4 μέρες μου ήρθε ένα mail απο μια εταιρεία η οποία περιλαμβάνεται στους φορείς υλοποίησης, και μου πρότεινε να συμμετάσχω ως εκπαιδευτής και να κάνω ηλεκτρονική δήλωση. Η πρόταση ήταν η εξής :

70 ευρώ για κάθε 5ωρο που θα πραγματοποιηθεί σε εκπαιδευόμενο που έχει δηλωθεί και επιλεγεί απο την εταιρεία
120 ευρώ σε περίπτωση που εγώ προτείνω τον εκπαιδευόμενο στην εταιρεία
Σε περίπτωση που πιστοποιηθεί ο εκπαιδευόμενος άλλα 50 ευρώ συν.

Αυτά ως γεγονότα ...
Τα θέματα που δημιουργούνται είναι αρκετά :

1) Οι εκπαιδευτές επιλέγονται απο τους φορείς υλοποίησης και δεν ελέγχεται τι γνώσεις έχουν, τι είδους εκπαίδευση έχουν, αν είναι Πληροφορικοί , αν ... και αν...
2) Τα 70 ευρώ/5ωρο είναι σαφώς λίγα σε σχέση με τα 350 που παίρνει η εταιρεία για κάθε εκπαιδευόμενο
3) Επιχειρείται να εμφανιστούμε ως "πωλητές" και προωθητές της εταιρείας (κάτι που σιχαίνομαι) ώστε να βρίσκουμε εμείς τους πελάτες και να τους προτείνουμε, με bonus 50 ευρώ επιπλέον
4) Ο εκπαιδευτής πρέπει να γίνει περιοδεύων πωλητής με πελατολόγιο και επισκέψεις κατ'οίκον.
5) Για ποιό λόγο δεν οργανώθηκε κεντρικά απο το Υπουργείο, όπως άλλα προγράμματα, η εκπαίδευση των γονέων στα σχολεία ;
6) Ποιος ακριβώς είναι ο στόχος του προγράμματος; Η αύξηση των πιστοποιήσεων στις βασικές γνώσεις Πληροφορικής; Η αύξηση των ευρυζωνικών συνδέσεων; Η πριμοδότηση των ελεύθερων κέντρων σπουδών;
7) Αν κάποιος εκπαιδευόμενος δηλώσει ότι θέλει να συμμετάσχει στην πιστοποίηση και δεν πετύχει μπορεί ο φορέας να του ζητήσει να καλύψει ο ίδιος τα έξοδα που αφορούν την πιστοποίηση.
8)Αρκούν 5 + 40 ώρες για να μπορέσει κάποιος εντελώς αρχάριος να πιστοποιηθεί ;

Δε ξέρω αλλά είμαι πολύ επιφυλακτικός

Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

xaidi

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2009
  • *
  • Μηνύματα: 111
  • who is WHO!!!!!!
Απ: Goneis.gr
« Απάντηση #2 στις: 02 Οκτ 2008, 07:59:24 μμ »
ώντας υπέυθυνη κέντρου φορέα πιστοποίησης γνωρίζω πολλά γι'αυτό αν θέλετε συγκεκριμένες πληροφορίες είμαι διαθέσημη. Εμείς στο κέντρο δεν το τρέξαμε για πολλούς λόγους..... >:(
Ευχαριστώ,

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1066
Απ: Goneis.gr
« Απάντηση #3 στις: 03 Οκτ 2008, 12:15:19 πμ »
Αγαπητοί συνάδερφοι θα θέσω και μια άλλη πλευρά του θέματος. Πολύ σωστά αναφέρατε τα γεγονότα και έτσι ακριβώς είναι. Ποιος όμως είναι ο ρόλος του δημόσιου σχολείου, συγκεκριμένα του Γυμνασίου, καθώς σε αυτά απευθύνεται,  στο πρόγραμμα goneis.gr ; ???

Η απάντηση είναι απλή: Να συγκεντρώνει πελάτες για τους Ιδιώτες/b].

Κέρδος για το Γυμνάσιο μηδέν. Μόνο γραφειοκρατική δουλεία για την συγκέντρωση των αιτήσεων και την αποστολή στον αντίστοιχο υπεύθυνο. Πλήρη απαξίωση του δημόσιου σχολείου. Θα μου πείτε όμως ότι στα πλαίσιο των προγραμμάτων της ΕΕ για σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα έτσι έπρεπε να γίνει. Όμως αυτό παρά είναι τραβηγμένο.

Συγχαίρω κάποιους  συναδέρφους που  αρνήθηκαν να συμμετέχουν σε αυτήν την διαδικασία, και πιστεύω να μην υπάρξουν και επιπτώσεις άπο αυτήν την κίνησή τους.

Δείτε και την πλευρά των επιχειρήσεων - φορέων εκπαίδευσης: Δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα για μια επιχείρηση να σου έρχονται οι πελάτες δέκα - δέκα ή και περισσότεροι

ντελάλη για να συγκεντώση πελάτες για τους να το πως λαικά και ωμά

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1463
  • Δεν αντέχω την (συμ)-πίεσηηη .......
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Απ: Goneis.gr
« Απάντηση #4 στις: 03 Οκτ 2008, 08:48:10 πμ »

Συγχαίρω κάποιους  συναδέρφους που  αρνήθηκαν να συμμετέχουν σε αυτήν την διαδικασία, και πιστεύω να μην υπάρξουν και επιπτώσεις άπο αυτήν την κίνησή τους.


Τι είδους επιπτώσεις μπορεί να υπάρξουν; Δεν κατάλαβα τι εννοείς ...

Εγώ αρνήθηκα τη "σύμπραξη" γιατί, όπως ακριβώς είπες, διαφωνώ με την απαξίωση του Δημόσιου σχολείου και δε θέλω να είμαι ο μεσάζων για να κερδίζουν εύκολα τα κέντρα ελευθέρων σπουδών.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1066
Απ: Goneis.gr
« Απάντηση #5 στις: 04 Οκτ 2008, 12:44:02 πμ »
Laertis καταρχήν συγχαρητήρια που αρνήθηκες να παίξεις τον ρόλου του μεσάζων στην όλη διαδικασία.
Για τις κυρώσεις που έγραψα δεν αναφερόμουν σε εσένα προσωπικά  καθώς εσύ απλά αποφάσισες να μην συνεργαστείς με την συγκεκριμένη εταιρεία. Υπάρχουν όμως και άλλοι συνάδερφοι που αρνήθηκαν να συγκεντρώσουν  τις αιτήσεις των γονέων όπως ζήτησαν από το Υπουργείο. Γι' αυτούς λέω  μην τυχόν κανένας στραβός και παράξενος πει καμία κουβέντα.

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3121
  • Dracarys
    • Panagiotis Tsiotakis
Απ: Goneis.gr
« Απάντηση #6 στις: 04 Οκτ 2008, 05:54:49 μμ »
Δε μπορώ να εκφραστώ ελεύθερα για αυτό το θέμα...   

Όλο αυτό το θέμα, αν και ξεκινά για σωστούς λόγους υλοποιείται όπως υλοποιείται.
Απο τα τέλη Αυγούστου (πριν λάβουμε το mail στα σχολεία), όλοι οι "ενδιαφερόμενοι" είχαν έτοιμα τα εκπαιδευτικά πακέτα για την τηλεκπαίδευση  >:D

Εγώ είμαι σε λύκειο, αλλά αν ήμουν σε γυμνάσιο δε θα δημιουργούσα λογαριασμούς mail, ούτε θα μάζευα στοιχεία. Αυτό θα μπορούσε να το κάνει το ΥΠΕΠΘ ή κάποια ειδική επιτροπή που θα συσταθεί για το σκοπό αυτό  >:D

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1463
  • Δεν αντέχω την (συμ)-πίεσηηη .......
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Απ: Goneis.gr
« Απάντηση #7 στις: 06 Οκτ 2008, 10:47:45 μμ »
Ανακοίνωση της ΟΛΜΕ σχετικά με το πρόγραμμα goneis.gr

http://olme-attik.att.sch.gr/files/annolme/goneisgr.pdf
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1066
Απ: Goneis.gr
« Απάντηση #8 στις: 07 Οκτ 2008, 09:02:32 πμ »
Κάλιο αργά παρά ποτέ !!
Οπως πάντα η ΟΛΜΕ επίκαιρα και έγκυρα τοποθετήθηκε . Αν και πίστευα ότι η ΠΕΚΑΠ θα έκανε την πρώτη κινηση, όπως θα έπρεπε, αλλά............

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3121
  • Dracarys
    • Panagiotis Tsiotakis
Απ: Goneis.gr
« Απάντηση #9 στις: 07 Οκτ 2008, 10:04:25 πμ »
Ουφ, τώρα ησύχασα Γιώργηδες !!

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1066
Απ: Goneis.gr
« Απάντηση #10 στις: 08 Οκτ 2008, 12:50:36 πμ »
Πραγματικά Παναγιώτη, τώρα μπορούμε να κοιμόμαστε ήσυχοι  μετά την ανακοίνωση της ΟΛΜΕ :D

EleniK

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 704
Απ: Goneis.gr
« Απάντηση #11 στις: 12 Οκτ 2008, 09:41:03 πμ »
Με συγχωρείτε συνάδελφοι αλλα δεν καταλαβαίνω. Γιατί να είμαστε τόσο αρνητικοί?
Η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ μιλάει για 35 ευρώ ανά γονέα, κάτι το οποίο δεν ισχύει. Το σχολείο που είμαι εγώ λαμβάνει από τον φορέα υλοποίησης 130 €/γονέα. Άσχημα είναι? ΝΑ χρησιμοποιηθούν για την αναβάθμιση του σχολείου? Δεν λέω ότι δεν κερδίζουν οι ιδιωτικοί φορείς υλοποίησης αλλα κερδίζουν και τα σχολεία. Γιατί πόσοι από εμάς θα αναλάμβαναν να φέρουν σε πέρας τέτοιο έργο? Ελάχιστοι και βγάζω και τον εαυτό μου. Ο φορέας που επιλέξαμε μου πρότεινε να ανήκω στους εκπαιδευτές και αρνήθηκα. Συμφωνώ ότι τα 70 € για τις 5 ώρες κατ' οίκον είναι ελάχιστα. Οι γονείς επωφελούνται και μάλιστα εγώ ενθάρρυνα τα μαθήματα να τα κάνουν μαζι με τα παιδιά τους για πολλούς λόγους που καταλαβαίνετε.
Κομματικά δεν ανήκω πουθενά για να μην παρεξηγηθώ αλλά τελοσπάντων μην είμαστε πάντα αρνητικοί.

Αυτά πάντα με εκτίμηση όμως στο γενικότερο έργο της ΟΛΜΕ.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1280
  • There are always possibilities...
Απ: Goneis.gr
« Απάντηση #12 στις: 12 Οκτ 2008, 09:55:05 πμ »
Κανείς δεν αμφισβητεί ότι η εκπαίδευση των γονιών είναι θετικό.

Αυτό στο οποίο αντιδρούν όλοι είναι ότι ζητείται από τους καθηγητές των σχολείων να κάνουν τους χαμάληδες των ιδιωτικών φορέων υλοποίησης με την συλλογή των στοιχείων κτλ. Δεν μπορούν οι ιδιωτικοί φορείς να διαθέσουν άτομα για τον σκοπό αυτό;
Εμένα προσωπικά επίσης με ενοχλεί η λογική του κυνηγού κεφαλών που υπάρχει στο συγκεκριμένο πρόγραμμα. Φέρε τόσους θα πάρεις τόσα.

Και εξάλλου δεν είναι το μόνο πρόγραμμα εκπαίδευσης γονιών. Υπάρχουν και τα προγράμματα των ΚΕΕ τα οποία είναι αξιοπρεπέστατα.
 
A man provided with paper, pencil, and rubber, and subject to strict discipline is in effect a universal machine - Alan Turing

EleniK

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 704
Απ: Goneis.gr
« Απάντηση #13 στις: 12 Οκτ 2008, 10:02:13 πμ »
Δεν ειναι τοσο χαμαλικι. Τώρα πυ δεν χρειάζεται να πληκτρολογουμαι και τα στοιχεια. Όπως ειναι οι αιτησεις τις μαζευεις και κουριερ τα παει στην ΕΔΕΤ.
Συμφωνω για το κυνηγι κεφαλων, δεν ειπα οτι το προγραμμα ειναι τελειο, απλα οτι δεν ειναι τοσο αρνητικο όπως παρουσιάζεται.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1066
Απ: Goneis.gr
« Απάντηση #14 στις: 13 Οκτ 2008, 12:03:42 πμ »
Με συγχωρείτε συνάδελφοι αλλα δεν καταλαβαίνω. Γιατί να είμαστε τόσο αρνητικοί?
Η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ μιλάει για 35 ευρώ ανά γονέα, κάτι το οποίο δεν ισχύει. Το σχολείο που είμαι εγώ λαμβάνει από τον φορέα υλοποίησης 130 €/γονέα. Άσχημα είναι? ΝΑ χρησιμοποιηθούν για την αναβάθμιση του σχολείου?
Αγαπητή Ελένη, για να καταλάβω: αναφέρεις ότι το δημόσιο σχολείο θα λάβει από τον φορέα υλοποίησης 130€ ανά γονέα; αυτό  ισχύει για κάθε σχολείο;
Σε ρωτώ γιατί δεν έχω ακούσει κάτι τέτοιο.

EleniK

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 704
Απ: Goneis.gr
« Απάντηση #15 στις: 13 Οκτ 2008, 09:46:44 πμ »
Αγαπητέ Γιώργο,

οι προσφορές είναι ανά σχολείο. Προσωπικά δουλεύω σε ιδιωτικό σχολείο της Θεσσαλονίκης, αλλα δεν άκουσα οτι υπάρχει διαφορετική προσφορά για το αν το σχολείο είναι δημόσιο. Αν θέλετε όμως μπορώ να πάρω τηλέφωνο και να μάθω. Γιατί να υπάρχει διαφορά?
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1066
Απ: Goneis.gr
« Απάντηση #16 στις: 13 Οκτ 2008, 09:53:23 μμ »
Και όμως Ελένη νομίζω πως έχει.
Δεν έχω ακούσει για κανένα δημόσιο σχολείο να λαμβάνει τέτοια μπόνους από τους ιδιώτες. Ούτε και η προκήρυξη για το έργο ,ανέφερε πως ο ιδιώτης είχε κάποια υποχρέωση προς το Γυμνάσιο της περιοχή του.
Ας μας διαφωτίσει και κάποιος άλλος

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1463
  • Δεν αντέχω την (συμ)-πίεσηηη .......
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Απ: Goneis.gr
« Απάντηση #17 στις: 14 Οκτ 2008, 05:20:30 μμ »
Ούτε εγώ έχω ακούσει για χρήματα που δίνονται προς τα Γυμνάσια. Η ΟΛΜΕ αναφέρει 35 ευρώ το κεφάλι, η Ελένη 130 .... Προφανώς παίζει σα το χρηματιστήριο, ανάλογα με το φορέα υλοποίησης.

Δείτε το συνημμένο που ήρθε σε όλα τα σχολεία. Μπήκε κι η ΕΕΦ στο χορό... ;D
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3121
  • Dracarys
    • Panagiotis Tsiotakis
Απ: Goneis.gr
« Απάντηση #18 στις: 14 Οκτ 2008, 10:06:32 μμ »
Γιώργο, μόλις διάβασα το συνημμένο σου, συνειδητοποίησα στιγμιαία οτι ο κλάδος των πληροφορικών είμαστε για τα ΜΠΑΖΑ

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1463
  • Δεν αντέχω την (συμ)-πίεσηηη .......
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Απ: Goneis.gr
« Απάντηση #19 στις: 14 Οκτ 2008, 10:57:48 μμ »
Δυστυχώς Παναγιώτη η ΕΕΦ και ΕΜΕ είναι αυτοί με τόοοσα χρόνια προσφοράς στην Πληροφορική στην Ελλάδα. Γιαυτό η Πληροφορική μπήκε στραβά στην εκπαίδευση και χωλαίνει μέχρι και σήμερα (15 χρόνια μετά).

Παρόλες τις αντιθέσεις και τις διαφωνίες μου με την ΕΕΦ, και τη θέση που κατέλαβε (για να μην πω άρπαξε) στην Πληροφορική εκπαίδευση, θεωρούσα ότι ήταν σοβαρά άτομα. Πόσο λάθος έκανα...
Σε τι διαφέρει η ΕΕΦ απο το συνοικιακό μου ΚΕΣ ; Φυσικά στην 15ετή προσφορά ....
Βρε δε πάτε όλοι στο διάολο .... >:(

Ο θυμόσοφος λαός μας το εκφράζει καλύτερα αυτό που συμβαίνει με μια σοφή παροιμία :

Μάθανε ότι γ....μαστε, πλακώσανε κι οι γύφτοι ....

Υ.Γ Συγγνώμη συνάδελφοι για τη γλώσσα που χρησιμοποιώ αλλά η υπομονή μου έχει ξεπεράσει τα όρια
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3121
  • Dracarys
    • Panagiotis Tsiotakis
Απ: Goneis.gr
« Απάντηση #20 στις: 15 Οκτ 2008, 03:36:35 μμ »

Εμένα μου αρέσουν οι επιμορφώσεις
είναι εποικοδομητικές για την απορροφητικότητα

stratosg

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 301
  • Η εξουσία αποβλακώνει.
Απ: Goneis.gr
« Απάντηση #21 στις: 19 Οκτ 2008, 08:58:24 μμ »
Εμένα πάλι μου ήρθε Sms από ΤΕΙ για να συμμετάσχω, αλλά τους έγραψα στα τελευταία των υποδημάτων μου. Τώρα έχω να προτείνω κάτι δυνατό. Αφού τους επιμορφώσουμε τους γονείς, να τους δώσουμε και ένα δυό μαθήματα δεύτερη ανάθεση καλού κακού. Και σιγά μη δώσουν χρήματα σε δημόσια σχολεία. Τα ιδιωτικά είναι απλά επιχειρίσεις, κάτι που δεν είναι τα δημόσια, οπότε το καθεστώς είναι λίγο διαφορετικό.

Τώρα όσον αφορά στο συνάφι μας, την τύφλα μας την μαύρη. Ένα κάρο ενώσεις, διαφορετικές η μία από την άλλη, με διαφορετικές απόψεις η μια από την άλλη. Μπράβο μας, αυτό σημαίνει ότι είμαστε καλοί στην αλγοριθμική και εφαρμόζουμε πλήρως το "διαίρει και βασίλευε", μόνο που σε αυτή την περίπτωση πέσαμε έξω αγαπητοί συνάδελφοι. Έπρεπε ίσως για μια φορά να εφαρμόσουμε το "η ισχύς εν τη ενώσι".

Ξέρω ότι είμαι εκτός θέματος αλλά είμαι κουρασμένος και αγανακτησμένος. Σας ζητώ συγγνώμη.
« Τελευταία τροποποίηση: 19 Οκτ 2008, 09:35:05 μμ από stratosg »
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1066
Απ: Goneis.gr
« Απάντηση #22 στις: 21 Οκτ 2008, 09:04:40 πμ »
Οσο αφορά για τα χρήματα που αναφέρει η Ελένη ότι λαμβάνει το σχολείο,μάλλον δεν υφίσταται κάτι τέτοιο. Ισως επειδή η Ελένη εργάζεται σε ιδιωτικό σχολείο, να υπάρχει διαφορετικη μεταχείριση απο τον φορέα υλοποίησης του προγράμματος.

Για την ΕΕΦ που αναφερατε, είχα δει πριν καιρό κάποιο email που είχε ερθει στο σχολείο και δίαφήμιζε σεμινάρια που πραγματοποιούσε η ΕΕΦ, και μάλιστα εξιδικευμένα(για δικτυα,διαχείριση δικτύων κτλ) και παραξενευτηκα αρκετα, αναρωτώντας με τι ασχολείται η ΕΕΦ. Μετά απο καιρό με νεο email διφήμιζε σεμινία που οδηγούν σε πιστοποιητικό γνώσης υπολογιστών αναγνωρισμένο από τον ΟΕΕΚ. Εκει κατάλαβα ότι η ΕΕΦ όπως πολύ σωστά είπε και ο  Laertis  "δεν διαφέρει σε τίποτα απο το συνοικιακό ΚΕΣ" , άρα δεν μπορούσε να μείνει αμέτοχη απο αυτό το πρόγραμμα όπου "και η κουτσή Μαρία έχει συμμετάσχει"


Εμείς τι κάνουμε;

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3121
  • Dracarys
    • Panagiotis Tsiotakis
Απ: Goneis.gr
« Απάντηση #23 στις: 05 Νοέ 2008, 06:55:49 μμ »
Λαέρτη, αν και δεν έχει σχέση με το goneis.gr  πάρε άλλο ένα χτύπημα στο συνημμένο έγγραφο

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1066
Απ: Goneis.gr
« Απάντηση #24 στις: 05 Νοέ 2008, 11:12:33 μμ »
Παρόλα αυτά, εγώ τους συγχαίρω για το περιεχόμενο των σεμιναρίων που  υλοποιούν

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3121
  • Dracarys
    • Panagiotis Tsiotakis
Απ: Goneis.gr
« Απάντηση #25 στις: 06 Νοέ 2008, 08:37:31 πμ »
Δεν είδα πουθενά έκπτωση για εκπαιδευτικούς   ;D

ούτε καν για φυσικούς  :D

Crazy_Waters

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 87
Απ: Goneis.gr
« Απάντηση #26 στις: 06 Νοέ 2008, 02:09:11 μμ »
Το πιο επικίνδυνο και εξοργιστικό σε αυτό που επισύναψε ο συνάδελφος Παναγιώτης είναι ότι
"Η πιστοποιημένη βεβαίωση Ετήσιας διάρκειας δύναται να χρησιμοποιηθεί στη Α/θμια Εκπ/ση, στη Β/θμια Εκπ/ση, στην Ιδιωτική Εκπ/ση, σε Κ.Ε.Κ,  Ι.Ε.Κ και σε Εταιρείες  του Δημόσιου και Ιδιωικού τομέα."
Δεν ντρέπονται καθόλου πάντως!!!!

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3018
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Goneis.gr
« Απάντηση #27 στις: 06 Νοέ 2008, 02:52:38 μμ »

 Εδώ δεν ντρέπεται το υπουργείο που τους προωθεί και βάζει τα σχολεία να μαζέψουν τα προσωπικά δεδομένα των γονέων, θα ντρέπονται αυτοί?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3121
  • Dracarys
    • Panagiotis Tsiotakis
Απ: Goneis.gr
« Απάντηση #28 στις: 07 Νοέ 2008, 12:01:56 μμ »

stratosg

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 301
  • Η εξουσία αποβλακώνει.
Απ: Goneis.gr
« Απάντηση #29 στις: 09 Νοέ 2008, 11:53:42 πμ »
Συγγνώμη που επεμβαίνω, αλλά νομίζω πως πολύ καλά κάνουν. Από τη στιγμή που αυτοί έχουν μια ένωση, ενώ εμείς περισσότερες οι οποίες δεν συνεργάζονται μεταξύ τους αλλά ανταγωνίζονται η μια την άλλη τότε επιμένω πως καλά ΜΑΣ κάνουν. Εγώ ΠΕ20 εσύ ΠΕ19, εγώ από την τάδε σχολή εσύ από τη δείνα, στη σχολή μου εμείς έτσι στη δική σας εσείς γιουβέτσι κι αυτά όχι μόνο μεταξύ ΠΕ19 και ΠΕ20 αλλά και ανάμεσα τους ΠΕ19 και ΠΕ20. Τι περιμένετε κύριοι; Ζήτω το διαίρει και βασίλευε, ζήτω μας κι εμάς που το εφαρμόζουμε τόσο καλά. Το έχω ξαναπεί κάποια στιγμή πρέπει να ενωθούμε γιατί καλό το "διαίρει και βασίλευε", καλό και το "μοναχός σου χόρευε κι όσο θέλεις πήδα" αλλά σε τελική ανάλυση η ισχύς εν τη ενώσι. Δεν είμαστε διαφορετικοί, ίδιοι είμαστε όσον αφορά στην υπηρεσία και στην εκπαίδευση γενικότερα.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1463
  • Δεν αντέχω την (συμ)-πίεσηηη .......
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Απ: Goneis.gr
« Απάντηση #30 στις: 09 Νοέ 2008, 12:24:08 μμ »
Φίλε Στράτο

είναι όντως έτσι όπως τα λες. Αυτή η πολυδιάσπαση είναι το πρόβλημα. Αλλά δυστυχώς η διάσπαση αυτή προέρχεται όχι απο εμάς τους Πληροφορικούς. Απο τη στιγμή που υπάρχουν χιλιάδες συνάδελφοι καθηγητές Πληροφορικής με πτυχίο Μαθηματικού, Φυσικού, Χημικού, Θεολόγου,Γυμναστή και δε ξέρω γω τι άλλο, είναι φυσικό να ανήκουν αυτοδικαίως και στην αντίστοιχη ένωση του βασικού πτυχίου σπουδών. Ξέρω αρκετούς Φυσικούς διορισμένους ως Πληροφορικούς που είναι εγγεγραμμένοι και δραστηριοποιούνται μέσω της ΕΕΦ, ή αντίστοιχα Μαθηματικούς στην ΕΜΕ.

Πως μπορεί να έχουμε μια Ενιαία Ένωση όταν αποτελούμαστε απο τις 12 φυλές του Ισραήλ;
Πως μπορεί ο συνάδελφος καθηγητής Πληροφορικής με Χ πτυχίο να διεκδικήσει με το ίδιο πάθος και πείσμα με μένα και σένα την ανάθεση μαθημάτων και τις ώρες αυτών ή άλλα βασικά προβλήματα που απασχολούν τον κλάδο, όταν ξέρει πολύ καλά ότι μπορεί λόγω του βασικού πτυχίου του να συμπληρώνει ωράριο με Φυσική, Χημεία ή Μαθηματικά ; Ή ότι θεωρείται παιδαγωγικά επαρκής ενώ εγώ κι εσύ όχι ;
Δεν εχω προσωπικά με τους παραπάνω συναδέλφους, ίσα ίσα που αρκετοί απο αυτούς είναι όντως πολύ καλοί στη δουλειά τους αλλά δυστυχώς τόσα χρόνια στην εκπαίδευση δε βλέπω να μπορούμε να ενωθούμε...
Η τακτική Διαίρει και Βασίλευε ισχύει , αποδίδει και συνεχίζει απτόητη απο το Υπουργείο. Ακόμη μια πέτρα στο τοίχος  είναι ο αποκλεισμός των ΠΕ20 (σαν και μένα) απο τις θέσεις ΠΛΗΝΕΤ, ενώ οι παραπάνω συνάδελφοι χωρίς καν βασικό πτυχίο Πληροφορικής προηγούνται και σχεδόν προτάσσονται απο όλους τους ΠΕ19 λόγω ετών υπηρεσίας και καλών βιογραφικών.

Ειλικρινά δε θέλω να συζητώ πια για αυτό το θέμα για τους διορισμούς 1992-1997 , με έχει κουράσει και με έχει πικράνει τόσα χρόνια, έχω υποστεί όλες τις συνέπειες (κακές ως επι το πλήστον), αλλά δυστυχώς τα περισσότερα προβλήματα που προκύπτουν οφείλονται σε αυτήν την 5 ετία.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

stratosg

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 301
  • Η εξουσία αποβλακώνει.
Απ: Goneis.gr
« Απάντηση #31 στις: 09 Νοέ 2008, 05:09:07 μμ »
Μάλλον δεν έγινα κατανοητός, δεν εννοούσα τους συναδέλφους που δεν έχουν πρώτο πτυχίο πληροφορικής, που κατ' εμέ καλώς εκμεταλλεύθηκαν την ευκαιρία που κακως τους έδωσε το υπουργείο ελλείψει σχεδιασμού, αλλά για εμάς τους υπόλοιπους, τους "γνήσιους" ΠΕ19 και ΠΕ20. Για κοίτα λίγο ΠΕΚΑΠ, ΣΤΕΜΠ, ΕΠΕ, ΕΚΠΕ, και αν συνεχίσουμε λίγο ακόμα θα αρχίσουμε και ABS, EBD, TCS. Αυτό εννοώ. Επίσης το τάδε ΤΕΙ είναι καλύτερο από το δείνα, ομοίως οι Πανεπιτημιακές σχολές και κορυφή οι των Πολυτεχνείων. Δεν μιλάω παρά μόνο για σχολές Πληροφορικής και μόνο. Βρώμα και δυσωδία. Επιμένω πως στην εκπαίδευση είμαστε ένα και το αυτό και πως θα έπρεπε να υπάρχει μόνο μία ένωση. Οι υπόλοιποι πληροφορικοί που δεν ανήκουν στην εκπαίδευση θα μπορούσαν να ανήκουν σε οποιαδήποτε από τις υπόλοιπες. Και κάποια στιγμή πρέπει να βάλουμε στο υπουργείο κι έναν πληροφορικό που θα υπερασπίζεται τα συμφέροντά μας. Τώρα μας διοικούν Φιλόλογοι, Φυσικομαθηματικοί και Οικονομολόγοι.

Και βέβαια συμφωνώ σε όλα όλα αναφέρεις στην προηγούμενη απάντηση σου ειδικά όσον αφορά στην πλήρωση θέσεων ΠΛΗΝΕΤ και συμβούλων. Εδώ που υπηρετώ και οι δύο είναι μαθηματικοί. Ευτυχώς η σύμβουλος δείχνει να έχει και έχει πληροφορική κι όχι μαθηματική συνείδηση.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

Λευτέρης Δουκέρης

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2013
  • *
  • Μηνύματα: 185
  • ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΑΞΙΑ ΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ
    • ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΥΡΙΟΥ
Απ: Goneis.gr
« Απάντηση #32 στις: 10 Νοέ 2008, 11:11:42 μμ »
παιδια καλησπερα
Αυτό για το 35€ , ισχύει . Βέβαια δεν είναι ταρίφα αυτό το ποσό. Αν το "παιξει " καλα ο διευθυντής ...εχει μεγαλύτερη κονομα για το δημόσιο σχολείο.
εμενα μου πρότεινο "ο φορέας " υλοποίησης 100€ το 5 ωρο και όχι 70€
Στην αρχή δελεάστικα αλλα μολις κατάλαβα τι "πατάτα και τι Μούφα είναι το πρόγραμμα" , την έκανα ......!!!!!!!
Θα εκπαιδεύαμε για 5 ώρες τους γονείς (κυρίος στην ασφάλεια διαδικτύου ) και μετα θα έμπαιναν με κωδικούς σε κάποιο site και θα έκαναν e-learning....δηλ κάποιος γονιός που δεν ήξερε να πατήσει κλίκ θα μάθενε με τηλεεπαίδευση πληροφορική ... έστω και σε αυτή την απλή μορφή της

ΤΡΙΧΕΣ κατσαρές

Εγω βρήκα τεσπα 40 γονείς , οπότε θα παρουμε 1300€ , οπότε θα πάρει ... το εργαστηριάκη , μνήμες και κλιματιστικό
Για αυτό το λόγο και ασχολήθηκα


Πάντος βρε παιδια ... αν το οργανόναμε εμείς ,το ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ το ξερετε ότι θα έβγαζα σαν σχολειο 13.000 €?????????

Ζήτω το ιδιοτικό - δημόσιο αλαλούμ μας




ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

Vangelis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 784
  • Για ακούτε και κανένα μεγαλύτερο!!!
Απ: Goneis.gr
« Απάντηση #33 στις: 26 Νοέ 2008, 12:57:32 πμ »
Οι καθηγητές του κλάδου ΠΕ 20 μπορούν να πάρουν θέση ΠΛΗΝΕΤ απο "λάθος" του Υπουργείου δεν τους δώσανε το δικαίωμα να πάρουν μέρος στην επιλογή των Συμβούλων (Προσωπικά πιστέυω ότι θα έπρεπε να έχουν το δικαίωμα να κριθούν ισάξια με όλους).
Η ΠΕΚΑΠ δέχεται σα μέλη της όλους τους καθηγητές Πληροφορικής χωρίς να εξετάζει το πτυχίο τους οπότε δεν νομίζω ότι πρέπει να την κατηγορίσουμε για διαχωρισμούς και διασπάσεις.  Οι άλλες ενώσεις είναι που δέχονται μόνο ορισμένα πτυχία και το αστείο είναι δε ότι οι μισοί καθηγητές Πανεπιστημίων στα τμήματα Πληροφορικής δεν θα μπορούσαν να γίνουν μέλη σε αυτές τις ενώσεις.
Πρίν βέβαια αρχίσουμε να κατηγορούμε τι έκανε και τι δεν έκανε η ΠΕΚΑΠ ας ρωτήσουμε να δούμε πόσοι ασχολούνται με αυτήν.

Φιλικά και χωρίς διάθεση αντιδικίας 

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1463
  • Δεν αντέχω την (συμ)-πίεσηηη .......
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Απ: Goneis.gr
« Απάντηση #34 στις: 26 Νοέ 2008, 08:55:35 πμ »
Φίλε Βαγγέλη,

Δεν υπάρχει καμία διάθεση αντιδικίας απο μέρους μου. Απλά αυτή είναι η πραγματικότητα. Κανείς δεν κατηγόρησε την ΠΕΚΑΠ για διαχωρισμούς. Οι διαχωρισμοί ξεκίνησαν και συνεχίζονται δυστυχώς απο τις εγκυκλίους του ΥΠΕΠΘ. Κι όσο διαρκεί η διοίκηση του "διαίρει και βασίλευε" ο κλάδος δεν πρόκειται να ενωθεί και να διεκδικήσει και να πετύχει λύσεις στα προβλήματά του.
Θέλω να πιστεύω ότι όλοι οι συνάδελφοι καθηγητές Πληροφορικής έχουν κοινά προβλήματα, κοινούς στόχους και για να πετύχουμε κάτι χρειάζεται κοινή δράση.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1066
Απ: Goneis.gr
« Απάντηση #35 στις: 29 Νοέ 2008, 12:32:46 πμ »
Συμφωνώ με όσα αναφέρθηκαν παραπάνω σχετικά με τα προβλήματα του χώρου μας. Πιστεύω ότι ένα μεγάλο μέρος των προβλημάτων και της ασυνεννοησίας που υπάρχει μεταξύ μας οφείλετε σε μια μερίδα πληροφορικών που μπήκαν πρώτοι στον χώρο της εκπαίδευσης και έχουν καταλάβει κύριες θέσεις στον τομέα μας. Αυτές οι θέσεις μπορεί να είναι ΠΛΗΝΕΤ, Σύμβουλοι, Υπεύθυνοι για προγράμματα σπουδών κτλ.
Οι περισσότεροι από αυτούς δεν έχουν καν "πληροφορική συνείδηση" και το μυαλό τους είναι πως να προασπίσουν τα συμφέροντα του άλλου κλάδου στον οποίο ανήκουν.

Ίσως να μην το ξέρετε οι περισσότεροι ότι είμαστε τρίτοι σε αριθμό καθηγητών ανά ειδικότητα στην εκπαίδευση; μετά τους φιλολόγους και του μαθηματικούς. Αναρωτιέμαι επιτρέπεται να μην έχουμε την δύναμη που πρέπει;

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3121
  • Dracarys
    • Panagiotis Tsiotakis
Απ: Goneis.gr
« Απάντηση #36 στις: 29 Νοέ 2008, 08:00:18 μμ »
Γιώργο, πολύ εύστοχο σχόλιο

- Σημαντικός παράγοντας του προβλήματος

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1066
Απ: Goneis.gr
« Απάντηση #37 στις: 02 Δεκ 2008, 01:04:24 πμ »
Δυστυχώς Παναγιώτη τα πράγματα στον χώρο μας δεν βλέπω να διορθώνονται άμεσα. Την υλοποίηση ενός ενιαίου φορέα για την συνένωση όλων των ενώσεων και οργανώσεων πληροφορικής που οραματίζονται κάποιοι δεν την βλέπω να πραγματοποιείται για τα επόμενα 20 χρόνια.
Θέτω σαν όριο τα 20 χρόνια διότι τόσα πιστεύω θα χρειαστούν για να φύγουν από την "εξουσία" οι "πληροφορικοί" που κατέχουν τις κύριες θέσεις, και μπούνε στην θέση τους άλλοι, με ανοιχτό μυαλό και με ιδέες που θα βοηθήσουν τον κλάδο μας.
Ως τότε ε θα είμαστε απλώς θεατές στο γεγονός το πως γεύονται κάποιοι τους καρπούς της πληροφορικής (πχ ενωση φυσικών και όχι μόνο αυτή).
Δυστυχώς η  πληροφορική έχει καταντήσει  ένας χώρος που λεηλατήθηκε και βιάστηκε από όλες τις ειδικότητες και ιδίως στον χώρο της εκπαίδευσης

EleniK

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 704
Απ: Goneis.gr
« Απάντηση #38 στις: 20 Φεβ 2009, 08:21:54 πμ »
Το πρόγραμμα για τους Γονείς ξαναρχίζει!!!!
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1463
  • Δεν αντέχω την (συμ)-πίεσηηη .......
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Απ: Goneis.gr
« Απάντηση #39 στις: 20 Φεβ 2009, 08:33:55 πμ »
Μετά την τεράστια επιτυχία που γνώρισε ο περιοδεύων θίασος επανέρχεται στην πόλη σας  :D
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1066
Απ: Goneis.gr
« Απάντηση #40 στις: 21 Φεβ 2009, 01:01:55 πμ »
Τρέξτε να προλάβετε : ΚΕΚ, Φροντιστήρια, σχολές πληροφορικής, κτλ.........και μην ξεχνάμε : ΕΕΦ

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2772
  • Πύργος Ηλείας
    • ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ηλείας
Απ: Goneis.gr
« Απάντηση #41 στις: 05 Μάρ 2009, 07:08:14 μμ »
Στο νέο e-goneis ΔΕΝ εμπλέκονται τα σχολεία για τις εγγραφές των γονέων...

EleniK

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 704
Απ: Goneis.gr
« Απάντηση #42 στις: 08 Μάρ 2009, 10:24:15 πμ »
Ναι είναι κατευθείαν από τους γονείς και η δήλωση είναι on-line από τους ίδιους.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19