ΓΕΛ: Back to the Past

Ξεκίνησε από veni, 13 Μαΐου 2015, 12:22:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

nikosx

Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

dpa2006

Παράθεση από: nikosx στις 12 Οκτ 2017, 12:45:05 ΜΜ
https://www.esos.gr/arthra/53344/oi-epistimonikes-enoseis-sto-proskinio-enopoiisi-kladon-kai-eidikotiton-ton

όλοι;

Ανησυχητικό....!
Όλοι ίσα κι όμοια.
Science αντί Φυσικής Χημείας Βιολογίας Γεωλογίας
Επιστήμης Υπολογιστών μέσα όλοι οι Απόφοιτοι (και Σεμιναριούχοι...)
μου άρεσε το σχόλια στο παραπάνω άρθρο:

Σχόλια (1)
Παράθεση
Αλχημειοβιολογίες....
11 Οκτ 2017 21:36

Και έτσι θα μειωθούν τα μαθήματα στις Πανελλαδικές σε 3:
1. Έκθεση
2. Μαθηματικοπληροφορική
3. Φυσικοχημειοβιολογία!!!
Πως δεν το σκεφθήκατε όλοι εσείς οι μεταρρυθμιστές της παιδείας τόσα χρόνια;;
Μια απλή αλχημεία κι όλα ωραία
!!!

ΥΓ:
Δεν νομίζω ότι απέχουμε πολύ πλέον από την θεσμοθετημένη "επιστροφή στο Μέλλον"....
http://cgi.di.uoa.gr/~epetir/
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

gbougioukas

Μας δίνουν διδακτική επάρκεια στα Μαθηματικά και - αν καταλαβαίνω καλά - υπάρχει έστω και ένας από μας που θα πει όχι;
Γιώργος Μπουγιούκας
Computer Science (BSc), Bioinformatics & Neuroinformatics (MSc)
https://gbougioukas.wordpress.com/
https://apothesis.eap.gr/handle/repo/54953

lxart

http://news.in.gr/greece/article/?aid=1500167571
Εμείς να υποθέσω ότι είμαστε ικανοποιημένοι; >:(

gbougioukas

@lxart

Αν ψηφιστεί η πρόταση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), η οποία προφανώς μας δίνει δυνατότητα διδακτικής επάρκειας στα Μαθηματικά, γιατί να μην είμαστε ικανοποιημένοι; Ένα θέμα εδώ θα ήταν να τεκμηριωθεί επιστημονικά ότι για αυτή την επάρκεια δεν χρειάζονται επιπλέον παρακολουθήσεις μαθηματικών αντικειμένων, καθώς το σύνηθες πρόγραμμα σπουδών Πληροφορικής περιλαμβάνει στα υποχρεωτικά μαθήματα πληθώρα μαθηματικών αντικειμένων, μεταξύ των οποίων και θεμέλια των Μαθηματικών όπως η Προτασιακή και Κατηγορηματική Λογική/Λογισμός. Μια επιστημονική τεκμηρίωση του θέματος έχω δημοσιεύσει ήδη πριν κάποιο καιρό με αφορμή την Β' ανάθεση τότε των Μαθηματικών σε Πληροφορικούς:

Τεκμηριώνεται επιστημονικά η Β' ανάθεση του μαθήματος των μαθηματικών σε πληροφορικούς στην β/βάθμια εκπαίδευση;

(Η ίδια επιστημονική τεκμηρίωση, θεωρώ, δικαιολογεί επίσης και την Α' Ανάθεση)
Γιώργος Μπουγιούκας
Computer Science (BSc), Bioinformatics & Neuroinformatics (MSc)
https://gbougioukas.wordpress.com/
https://apothesis.eap.gr/handle/repo/54953

dpa2006

Παράθεση από: gbougioukas στις 12 Οκτ 2017, 11:44:14 ΜΜ
Μας δίνουν διδακτική επάρκεια στα Μαθηματικά και - αν καταλαβαίνω καλά - υπάρχει έστω και ένας από μας που θα πει όχι;

Όχι στο όχι!
Προφανή είναι αυτά τα πράγματα...
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

nikosx

Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

gbougioukas

Παράθεση από: nikosx στις 17 Οκτ 2017, 10:11:35 ΠΜ
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1500168313

Κινητικότητα.


Από τις πληροφορίες του άρθρου προκύπτει ότι η Πληροφορική είναι μάθημα εμβάθυνσης στην Β' Λυκείου αλλά και ότι τα μαθήματα εμβάθυνσης είναι 4ωρα. Συνεπάγεται η Πληροφορική είναι 4ωρο μάθημα στην Β' Λυκείου. Να διαμαρτυρηθούμε;
Γιώργος Μπουγιούκας
Computer Science (BSc), Bioinformatics & Neuroinformatics (MSc)
https://gbougioukas.wordpress.com/
https://apothesis.eap.gr/handle/repo/54953

nikosx

#728
.
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

nikosx

Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

gbougioukas

Παράθεση από: nikosx στις 17 Οκτ 2017, 12:48:23 ΜΜ
http://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/i-nea-katanomi-ton-32-oron-didaskalias-sti-v-lykeioy-neo-orologio-programma

Διπλό μάθημα Μαθηματικά/Πληροφορική (!), από ένα 4ωρο το καθένα. Δηλαδή...όποιος παίρνει Μαθηματικά παίρνει και Πληροφορική*! Είναι πρόβλημα αυτό; Πως το αντιλαμβάνεσαι; (Προτιμάς 1 ώρα κορμού;;;; )

Και στην Γ' προφανώς, 6 ώρες Πληροφορικής, είμαστε μέσα σε Πολυτεχνεία (επιλογή σε 3ο και 4ο μάθημα), Ιατρικές (επιλογή στο 4ο μάθημα!!), Οικονομικές(επιλογή στο 4ο μάθημα που δίνει πρόσβαση σε Πολυτεχνεία αφού κάνει ζεύγος με τα Μαθηματικά), απ' ότι φαίνεται με καλούς όρους..
http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2017/%CE%9F%CE%A1%CE%98%CE%97_%CE%95%CE%A0%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%9B%CE%97%CE%A8%CE%97-_%CE%9B%CE%A5%CE%9A%CE%95%CE%99%CE%9F_%CE%A0%CE%91%CE%A1%CE%9F%CE%A5%CE%A3%CE%99%CE%91%CE%A3%CE%97.pdf

*Σημειώστε εδώ την ενότητα στην διδακτική επάρκεια Μαθηματικά/Πληροφορική, με άλλα λόγια Α' Ανάθεση τα Μαθηματικά σε πληροφορικούς:
https://www.esos.gr/arthra/53216/rythmizetai-nomothetika-i-didaktiki-kai-paidagogiki-eparkeia
Γιώργος Μπουγιούκας
Computer Science (BSc), Bioinformatics & Neuroinformatics (MSc)
https://gbougioukas.wordpress.com/
https://apothesis.eap.gr/handle/repo/54953

nikosx

 α. Από που βγάζουμε το συμπέρασμα ότι μαθηματικά και πληροφορική πάνε μαζί?   
β. Πανελλαδικά θα δίνουν 3 μαθήματα μαζί με έκθεση, οπότε όπου είναι 4ο επιλογής είναι μη πανελλαδικά εξεταζομενο και στα πολυτεχνεία είναι απέναντι από τη φυσική.
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

gbougioukas

Παράθεση από: nikosx στις 17 Οκτ 2017, 03:13:57 ΜΜ
α. Από που βγάζουμε το συμπέρασμα ότι μαθηματικά και πληροφορική πάνε μαζί?   
β. Πανελλαδικά θα δίνουν 3 μαθήματα μαζί με έκθεση, οπότε όπου είναι 4ο επιλογής είναι μη πανελλαδικά εξεταζομενο και στα πολυτεχνεία είναι απέναντι από τη φυσική.

Που λέει ότι θα δίνουν τρία μαθήματα πανελλαδικά μαζί με έκθεση; Εδώ φαίνεται καθαρά ότι είναι 4!
http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2017/%CE%9F%CE%A1%CE%98%CE%97_%CE%95%CE%A0%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%9B%CE%97%CE%A8%CE%97-_%CE%9B%CE%A5%CE%9A%CE%95%CE%99%CE%9F_%CE%A0%CE%91%CE%A1%CE%9F%CE%A5%CE%A3%CE%99%CE%91%CE%A3%CE%97.pdf

Διπλό μάθημα λέει στην β' Λυκείου: Πληροφορική/Μαθηματικά. Τι πάει να πει διπλο;; Όποιος παίρνει το ένα παίρνει και το άλλο, προφανώς.
http://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/i-nea-katanomi-ton-32-oron-didaskalias-sti-v-lykeioy-neo-orologio-programma
Γιώργος Μπουγιούκας
Computer Science (BSc), Bioinformatics & Neuroinformatics (MSc)
https://gbougioukas.wordpress.com/
https://apothesis.eap.gr/handle/repo/54953

nikosx

A. Το αναλυτικό σχέδιο του υπουργείου το λέει καθώς και ο ίδιος ο υπουργός το είχε πει καθαρά στη συνέντευξη που είχε δώσει στην τηλεόραση.
Β. Το άρθρο, όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ, αναφέρει ως διπλό μάθημα το χημεία/βιολογία.
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

gbougioukas

Παράθεση από: nikosx στις 17 Οκτ 2017, 03:36:26 ΜΜ
A. Το αναλυτικό σχέδιο του υπουργείου το λέει καθώς και ο ίδιος ο υπουργός το είχε πει καθαρά στη συνέντευξη που είχε δώσει στην τηλεόραση.
Β. Το άρθρο, όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ, αναφέρει ως διπλό μάθημα το χημεία/βιολογία.
"Οι κεντρικά οργανωμένες εξετάσεις του Ιουνίου αφορούν τέσσερα (4) μαθήματα. Πλην της Νέας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας, που είναι μάθημα κοινό για όλους, τα υπόλοιπα τρία είναι μαθήματα εμβάθυνσης που επιλέγει κάθε μαθητής/τρια.  Εφόσον επιδιώκει την εισαγωγή του/της στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, επιλέγει ζεύγος μαθημάτων που δίνει πρόσβαση σε συγκεκριμένο επιστημονικό πεδίο. Ως 3ο μάθημα εμβάθυνσης

    είτε επιλέγει μάθημα που συνδυάζεται με κάποιο μάθημα του αρχικού ζεύγους δημιουργώντας νέο ζεύγος, που δίνει πρόσβαση και σε άλλο επιστημονικό πεδίο,
    είτε επιλέγει μάθημα που προαπαιτείται για συγκεκριμένα τμήματα (σε συνδυασμό με το ζεύγος που επέλεξε), δηλ. σχέδιο, ξένες γλώσσες, μουσική,
    είτε απλώς επιλέγει ένα μάθημα που τον ενδιαφέρει."
http://www.minedu.gov.gr/lykeio-2/sxolika-nea-lykeio/29784-28-08-2017-metarrythmisi-kai-anavathmisi-tou-genikoy-lykeiou-kai-neo-systima-eisagogis-stin-tritovathmia-ekpaidefsi-4

Δεν καταλαβαίνω από που προκύπτει από τα παραπάνω ότι το τέταρτο μάθημα είναι "προαιρετικό" (;;; )

Στο παρακάτω άρθρο μιλάει για "3 επιλεγόμενα 4ωρα μαθήματα μεταξύ 9 μαθημάτων 4ωρων και του διπλού μαθήματος"... Η Χημεία/Βιολογία είναι 4ωρο. Άρα ποιο είναι το διπλό; Έχει κοκκινίσει τα Μαθηματικά και την Πληροφορική (διπλό μάθημα, μη-4ωρο, 4+4 = 8 ώρες).Αυτό καταλαβαίνω εγώ, τέλος πάντων, θα δούμε.
http://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/i-nea-katanomi-ton-32-oron-didaskalias-sti-v-lykeioy-neo-orologio-programma
Γιώργος Μπουγιούκας
Computer Science (BSc), Bioinformatics & Neuroinformatics (MSc)
https://gbougioukas.wordpress.com/
https://apothesis.eap.gr/handle/repo/54953