ΓΕΛ: Back to the Future

Ξεκίνησε από odysseas, 27 Νοε 2014, 06:19:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

petrosp13

Φτάνει κύριε πρόεδρε
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Αθανάσιος Πέρδος

Παράθεση από: fupat2 στις 11 Μαΐου 2015, 02:36:28 ΜΜ
Και είναι και επώνυμος καμάρι μου, όχι σαν και σένα και τον φίλο σου.

Τι έγινε αγαπητέ, σε ενοχλεί η ανωνυμία;

itt

Έχει εκτροχιαστεί η κουβέντα. Προβλέπω την έλευση του fupat3 σύντομα.

petrosp13

Οι admin βρίσκονται κάπου εδώ κοντά;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Laertis

Don't feed the troll.
Ο λόγος που του απευθύνετε ή γενικώς απευθύνεται είναι η (ψηφιακή) ζωή του. Έχει διαγραφεί ήδη 4 φορές και επιμένει να μετέχει στο forum με άλλα ονόματα. Νομίζω ότι η 5η διαγραφή δεν θα αλλάξει την κατάσταση. Όσο του απαντάτε, και μάλιστα διαφωνείτε μαζί του  θα πέρνει οξυγόνο και θα νομίζει ότι οι "επαναστατικές" ιδέες του βρίσκουν ευήκοα ώτα, έστω και με διαφωνίες. Ας του απαντούν αυτοί που συμφωνούν μαζί του.
Το τραγικό είναι ότι κατηγορεί μονίμως το φόρουμ που του προσέφερε το βήμα, αλλά σε παλιότερη προτροπή μας να ανοίξει το δικό του φόρουμ για να διατυπώσει τις "επαναστατικές" ιδέες αρνήθηκε πεισματικά. Γιατί άραγε ; Που αλλού θα βρει τόσο κόσμο να απευθυνθεί ; Όλο και κάποιος ανάμεσα σε τόσο κόσμο θα τσιμπήσει ....
Η ομάδα διαχείρισης έχει γνώση της κατάστασης και προσπαθεί δημοκρατικά να βρει μια λύση ενάντια στην αυθαιρεσία και ανευθυνότητα της ανωνυμίας που υπερασπίζεται (ο μοναδικός ίσως) με τόσο σθένος, ο  φερόμενος ως "συνάδερφος Πληροφορικός".
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

fupat2

#920
Παράθεση από: Laertis στις 11 Μαΐου 2015, 04:24:55 ΜΜ
Έχει διαγραφεί ήδη 4 φορές ...

Δεν έχω "διαγραφεί" έτσι αόριστα. ΕΣΥ με έχεις διαγράψει θες να πεις. Εσύ και οι δυο-τρεις φίλοι σου.

Παράθεση από: Laertis στις 11 Μαΐου 2015, 04:24:55 ΜΜ
Το τραγικό είναι ότι κατηγορεί μονίμως το φόρουμ που του προσέφερε το βήμα, αλλά σε παλιότερη προτροπή μας να ανοίξει το δικό του φόρουμ για να διατυπώσει τις "επαναστατικές" ιδέες αρνήθηκε πεισματικά. Γιατί άραγε ; Που αλλού θα βρει τόσο κόσμο να απευθυνθεί ; Όλο και κάποιος ανάμεσα σε τόσο κόσμο θα τσιμπήσει ....
Είναι προφανές ότι δεν έχω και σε πολύ εκτίμηση την διαχείριση αυτού του φόρουμ. Ούτε τους αναγνωρίζω το δικαίωμα να με κρίνουν, κριτές μου είναι οι αναγνώστες. Ο λόγος που βρίσκομαι εδώ παρόλο που με διαγράψατε ως fupat είναι γιατι δεν άντεχα να βλέπω να παραπλανιέται η κοινότητα των πληροφορικών, όταν ξεκινήσατε να μας κάνετε πλύση εγκεφάλου για την τράπεζα θεμάτων και το πόσο καλή είναι. Ευτυχώς τελικά φάγατε την πατάτα με την τράπεζα θεμάτων, και λουφάξατε.

Παράθεση από: Laertis στις 11 Μαΐου 2015, 04:24:55 ΜΜ
Η ομάδα διαχείρισης έχει γνώση της κατάστασης και προσπαθεί δημοκρατικά να βρει μια λύση ενάντια στην αυθαιρεσία και ανευθυνότητα της ανωνυμίας που υπερασπίζεται (ο μοναδικός ίσως) με τόσο σθένος, ο  φερόμενος ως "συνάδερφος Πληροφορικός".

Χρησιμοποιείς την λέξη "δημοκρατικά" για την ομάδα των δυό-τριών φίλων σου που κόβουν και ράβουν σε αυτό το φόρουμ;;; Αν θες δημοκρατία, να βάλεις ως διαχειριστές όλους τους επώνυμους πληροφορικούς εδώ μέσα. Είναι προφανές ότι δεν σε παίρνει ή ότι δεν σου αρέσει να το κάνεις αυτό, αλλά εφόσον δεν το κάνεις, τότε καλό είναι να μην πιάνεις την λέξη "δημοκρατία" στο στόμα σου.

Δεν θα δώσω άλλη συνέχεια στο τρολλ, το οποίο είναι προφανές ότι το δημιουργούν κάποιοι για να παραπλανήσουν την κοινότητα για μια ακόμα φορά. Όποιος έχει παρακολουθήσει την ιστορία αυτού του φόρουμ, γνωρίζει πολύ καλά τι εννοώ και τι ρόλο έχει παίξει ο καθένας εδώ μέσα.  Περιμένω όμως από αυτούς που μου λένε να σωπάσω, να μας πουν τι προτείνουν να κάνουμε με το πρόβλημα που έχει προκύψει στον κλάδο μας, εξαιτίας του μπαλτά και του κουράκη.

Και αν με διαγράψουν οι διαχειριστές, είναι προφανές ότι δεν θα ξαναμπώ σε αυτό το φόρουμ.
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

petrosp13

Παράθεση από: Laertis στις 11 Μαΐου 2015, 04:24:55 ΜΜ
Don't feed the troll.
Ο λόγος που του απευθύνετε ή γενικώς απευθύνεται είναι η (ψηφιακή) ζωή του. Έχει διαγραφεί ήδη 4 φορές και επιμένει να μετέχει στο forum με άλλα ονόματα. Νομίζω ότι η 5η διαγραφή δεν θα αλλάξει την κατάσταση. Όσο του απαντάτε, και μάλιστα διαφωνείτε μαζί του  θα πέρνει οξυγόνο και θα νομίζει ότι οι "επαναστατικές" ιδέες του βρίσκουν ευήκοα ώτα, έστω και με διαφωνίες. Ας του απαντούν αυτοί που συμφωνούν μαζί του.
Το τραγικό είναι ότι κατηγορεί μονίμως το φόρουμ που του προσέφερε το βήμα, αλλά σε παλιότερη προτροπή μας να ανοίξει το δικό του φόρουμ για να διατυπώσει τις "επαναστατικές" ιδέες αρνήθηκε πεισματικά. Γιατί άραγε ; Που αλλού θα βρει τόσο κόσμο να απευθυνθεί ; Όλο και κάποιος ανάμεσα σε τόσο κόσμο θα τσιμπήσει ....
Η ομάδα διαχείρισης έχει γνώση της κατάστασης και προσπαθεί δημοκρατικά να βρει μια λύση ενάντια στην αυθαιρεσία και ανευθυνότητα της ανωνυμίας που υπερασπίζεται (ο μοναδικός ίσως) με τόσο σθένος, ο  φερόμενος ως "συνάδερφος Πληροφορικός".

Το θέμα είναι ότι μπαίνουμε καθημερινά να διαβάσουμε κάτι καινούριο και διαβάζουμε ιστορίες για αγρίους
Δεν ταϊζουμε τα troll, ταϊζονται μόνα τους
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Laertis

Παράθεση από: fupat2 στις 11 Μαΐου 2015, 04:42:08 ΜΜ
......
Και αν με διαγράψουν οι διαχειριστές, είναι προφανές ότι δεν θα ξαναμπώ σε αυτό το φόρουμ.

Όπως έκανες τις προηγούμενες 4 φορές ; Τα λόγια ενός ανεύθυνου και αυθαίρετου αλλά κατά τα άλλα θιγμένου "μέλους" που πάντα αδικείται αλλά που επίσης θεωρεί ότι πάντα έχει δίκιο ....  Αν κρατούσες το λόγο σου και είχα το δικαίωμα θα σε διέγραφα αλλά ξέρω ότι δεν έχεις "λόγο" όπως και ταυτότητά μέσα σε αυτό το φόρουμ. Ο λόγος σου αλλάζει εύκολα όπως τα nickname που επιλέγεις για να κρύβεσαι, μήπως και παραπλανήσεις τους ηλιθίους και εξουσιαστές που αναγκάζεσαι να συναναστρέφεσαι σε αυτό εδώ το φόρουμ.....
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

demodosm

Ας αγνοήσουμε .... τα troll.

Εγω πάντως άρχισα .... αντίσταση στο σχολείο.
Ενημέρωσα όλους τους συναδέλφους ότι δεν θα συνεχίσω να κάνω πράγματα
που έκανα και δεν ορίζει καμία διάταξη ότι είναι υποχρεωσή μου (γραμματειακή υποστήριξη,
email αποστολή και λήψη, Nεστωρ, Myschool, Βεβαιώσης μισθοδοσίας, Καταχώρηση και
διαχείριση αδειών, site και blog σχολείου, vbi κλπ)
Γνώριζα ότι τα έκανα χωρις να είναι υποχρεωση μου αλλα τα έκανα  για να βοηθήσω το
σχολείο.
Δεν έχει νόημα να βοηθώ ένα σχολείο που δεν με σέβεται σαν επιστημονα και συνάδελφο
(ωχ.. ξεχάστηκα η πληροφορική είναι δεξιότητα και όχι επιστήμη σύμφωνα με το ΝΠΙΔ).
Θέλω και εγώ να πάρω το πρόγραμμα ή τα στατιστικά ή μια τάξη υπεύθυνος....
Δεν με σέβεται ένα σχολέιο που κατάργησε το μάθημα επιλογή στην Β' και που
το μάθημα κετεύθυνσης από 2 το έκανε μονόωρο (στο δικό μου σχολείο -7 ώρες).
Στην Γ' Λυκείου καταργεί το μάθημα επιλογής μόνο τα επιλεγόμενα πληροφορικής αλλά
κρατάει τα υπόλοιπα (ιστορία της τέχνης, κλπ Αλήθεια τι τους πείραζε να αφήσουν και την πληροφορική;)
και το μάθημα κατεύθυνης το στέλνει μόνο στα
οικονομικά πανελλαδικώς εξαταζόμενο (άλλες -6 ώρες).
Σύνολο -13 ώρες και με αφήνει με 3 στην Β' και άντε 6 στην Γ' και αντε 2 η επιλογής στην Α' (σύνολο 11).

Αρα μείωση ωρών πάνω από 50%.
Δεν έχω πρόβλημα να πάω και σε γυμνάσιο και σε Δημοτικό (πρώτη φορά θα είναι;)
Ηδη όμως έχει χαθεί μισός συνάδελφος αναπληρώτης και έρχεται και η σειρα μας;
Και περιμένουν μετά από όλα αυτά να τους κάνω όλα αυτά που έκανα...

Συνάδελφοι πρέπει να βρεθούμε και να κρατήσουμε όλοι κοινλή στάση...
Εκτός αν θεωρούμε ότι όλα καλώς.... και να τους κτηπάμε και κανένα φραπέ....!!!!!!! :-X

alkisg

Παράθεση από: fupat2 στις 11 Μαΐου 2015, 04:42:08 ΜΜ
Και αν με διαγράψουν οι διαχειριστές, είναι προφανές ότι δεν θα ξαναμπώ σε αυτό το φόρουμ.

Αυτή η υπόσχεσή σου είναι υπερβολικά καλή ευκαιρία για να την αφήσω να περάσει έτσι!!!
Εδώ και τόσα χρόνια έχουμε φάει ένα σωρό εργατοώρες να συζητάμε μόνο και μόνο για το πώς θα σε πείσουμε να μας αφήσεις ήσυχους!
Μέχρι που και με είχες καταφέρει να παραιτηθώ από την ομάδα διαχείρισης για κάμποσα χρόνια γιατί δεν είχα καμία όρεξη να μπαίνω σε ρόλο χωροφύλακα...

Πάντως να ξέρεις ότι την επόμενη φορά που θα ξαναμπείς και θα ξαναδημιουργήσεις προβλήματα, μάλλον θα καταλήξουμε να μειώσουμε δραστικά τα προνόμια των ανώνυμων μελών του φόρουμ. Έχεις ήδη κάνει πολύ κακό σε αυτήν την κοινότητα και αρκετοί άξιοι συνάδελφοι σταματήσανε να ασχολούνται με σημαντικά ζητήματα λόγω του ενοχλητικού σου ρόλου. Αρκετά πια, είναι καιρός να καταλάβεις ότι κάνεις πολύ περισσότερο κακό παρά καλό.

Σαν ανώνυμος arliba/mirtilo/stpdt/fupatNN, στο καλό και να μην ξαναακούσουμε ποτέ για σένα.
Ως επώνυμος μπορείς να ξαναέρθεις όποτε θες.

tdrivas

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

nektar

Παράθεση από: petrosp13 στις 07 Μαΐου 2015, 12:50:45 ΜΜ
Νομίζω ότι είναι εύκολα εφαρμόσιμο

Συμφωνώ με την πρόταση του Πέτρου Παπαδόπουλου.
Είναι λειτουργικά ισοδύναμη με άλλη γενική πρόταση που θα βρείτε σχηματικά εδώ:
https://www.dropbox.com/s/osttz42xbtd6wwr/Exetastiko_DyoProsanatolismoi.png?dl=0
Πέτρο και λοιπά μέλη του στεκιού: Πώς το βλέπετε; Θα μπορούσε να αποτελέσει τη βάση
για μια συζήτηση για το οριστικό εξεταστικό σύστημα;
Νεκτάριος Μουμουτζής

tdrivas

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

petrosp13

Παράθεση από: nektar στις 12 Μαΐου 2015, 09:43:36 ΠΜ
Συμφωνώ με την πρόταση του Πέτρου Παπαδόπουλου.
Είναι λειτουργικά ισοδύναμη με άλλη γενική πρόταση που θα βρείτε σχηματικά εδώ:
https://www.dropbox.com/s/osttz42xbtd6wwr/Exetastiko_DyoProsanatolismoi.png?dl=0
Πέτρο και λοιπά μέλη του στεκιού: Πώς το βλέπετε; Θα μπορούσε να αποτελέσει τη βάση
για μια συζήτηση για το οριστικό εξεταστικό σύστημα;


Υπάρχει ένα πρόβλημα
Δεν έχουμε σκεφτεί το άνοιγμα πεδίων της θεωρητικής και δεν βλέπω πώς μπορεί να γίνει, εφόσον τα πεδία ανοίγουν μόνο με μαθήματα κατεύθυνσης
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tdrivas

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas