ΓΕΛ: Back to the Past

Ξεκίνησε από veni, 13 Μαΐου 2015, 12:22:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

veni

Το νομοσχέδιο ψηφίστηκε. Δυστυχώς ο κλάδος μας δέχεται ένα ακόμη (αλεπάλληλο) χτύπημα στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Οι ώρες μας διαρκώς μειώνονται και το αντικείμενό μας υποβαθμίζεται αδιαλείπτως τα τελευταία χρόνια.

Νομίζω ότι ακόμη δεν έχουμε δει τον πάτο του βαρελιού.

Η διοίκηση εξυπηρετείται από το γεγονός ότι αρκετοί παρέχουμε διοικητικές υπηρεσίες ως "αντάλλαγμα" της απόσπασης και της απόστασης από τον τόπο κατοικίας.
Θεωρώ την παραπάνω πραγματικότητα ως την αχίλλειο πτέρνα του κλάδου μας. Αρκετοί βολεύτηκαν (και καλώς έπραξαν) όμως αυτό εκτιμώ ότι αποδυνάμωσε τον κλάδο.

Οφείλουμε να προασπίσουμε την επιστήμη μας, να μην του αφήσουμε ήσυχους και να ενημερώνουμε διαρκώς τους πάντες για τα τεκταινόμενα στο χώρο μας.

Η ΕΛΠΙΔΑ ... ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΥΣ !  >:(   ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ.


Βενιέρης Γεώργιος
Καθηγητής Πληροφορικής
Πιλοτικό (R.I.P.)  Γυμνάσιο

andreas_p

Ο καθένας από εμάς (ΠΕ19/20) , από σήμερα και στο εξής , ας κάνει το παρακάτω :

Χώρος Α.

Στέκεται για 5 min  σε μια αίθουσα διδασκαλίας.

Χώρος Β.

Κάθεται για 5 min οπουδήποτε ( λέγε με υποστήριξη) εκτός αίθουσας διδασκαλίας.

Πού νοιώθει πιο άνετα ;;  Τι είναι εκείνο που τον γεμίζει ;;;  Τι του ταιριάζει ;;;

Να ξεκαθαρίσει τη θέση και το ρόλο του.  Αν επιλέξει το Β , να τροποποιήσει και το ΠΕ19/20  σε ΔΕ19/20 !!!  Τελείωσες ΕΜΠ και μεταπτυχιακό κ.α. για να γράφεις κείμενα στο word  και να αλλάζεις χαρτί στον εκτυπωτή ;;;;

Α

pthomop

Παράθεση από: demodosm στις 11 Μαΐου 2015, 05:54:53 ΜΜ

Εγω πάντως άρχισα .... αντίσταση στο σχολείο.
Ενημέρωσα όλους τους συναδέλφους ότι δεν θα συνεχίσω να κάνω πράγματα
που έκανα και δεν ορίζει καμία διάταξη ότι είναι υποχρεωσή μου (γραμματειακή υποστήριξη,
email αποστολή και λήψη, Nεστωρ, Myschool, Βεβαιώσης μισθοδοσίας, Καταχώρηση και
διαχείριση αδειών, site και blog σχολείου, vbi κλπ)
Γνώριζα ότι τα έκανα χωρις να είναι υποχρεωση μου αλλα τα έκανα  για να βοηθήσω το
σχολείο.

Συνάδελφε δεν μπορείς να αρνηθείς πλέον τις εξωδιδακτικές εργασίες. Θα σου λείπουν 4-8 ώρες για να συμπληρώσεις ωράριο και η ίδια κατάσταση θα επικρατεί σε όλα τα Λύκεια του χρόνου. Ας ληφθεί υπόψη ότι σε Λύκεια με 2 Πληροφορικούς ο νεότερος σε υπηρεσία μένει εκτός.
Επιπροσθέτως θα αναλάβεις και τα οικονομικα της σχολικής επιτροπής που τα έκανα και αυτά.
Αλίμονο σε μας που ήμαστε στην διάθεση. Παίζει το σενάριο για μετάταξη σε διοικητικές θέσεις.

petrosp13

Να μην ξεχάσουμε να δώσουμε συγχαρητήρια και στην κοινότητα της Χημείας που επιτέλους μετά από 15 χρόνια αδικίας και λαθραίας εισόδου μέσω της Τεχνολογικής ΙΙ σε τόσες μη συναφείς σχολές (Πληροφορική, ΗΜΜΥ, Μαθηματικό, Αρχιτεκτόνων, Αυτοματισμού κτλ.), απέκτησε την θέση που της αρμόζει, αυτή που της αξίζει δικαιωματικά
Μέσα από έναν αγνό και άδολο αγώνα, με γνώμονα πάντα το καλό των παιδιών και ενάντια στις μεθοδεύσεις πολιτικάντηδων που προσπάθησαν ακόμα και χθες να επιβάλλουν την είσοδο σε τέτοιες σχολές και με άλλο ανίερο τρόπο-πίσω πόρτα (Φυσική-Πληροφορική), τελικώς επικράτησε το ορθό, η αδικία αποκαταστάθηκε και πλέον οι σχολές Πληροφορικής είναι αδερφάκια με τις σχολές Οικονομίας και Διοίκησης, όπως συμβαίνει και διεθνώς

ΥΓ. Στρέβλωση υπέρ μας, παύει να είναι στρέβλωση
ΥΓ2. Πρώτα το καλό των παιδιών και της παιδείας γενικότερα. Γιατί προσφέρουμε παιδεία και όχι εκπαίδευση κύριοι των δευτερευόντων "επιστημών"
ΥΓ3. Εγκάρδιους χαιρετισμούς σε όλους τους συναδέλφους που ανταλλάξαμε βαριές κουβέντες τα τελευταία 2 χρόνια. Περασμένα ξεχασμένα τώρα που επικράτησε επιτέλους το επιστημονικά ορθό και αναιρέθηκαν οι αδικίες.

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

odysseas

Παιδιά, συμμερίζομαι την απογοήτευση και το θυμό που εκφράζετε και βρίσκομαι κι εγώ σε δύσκολη θέση απέναντι στους μαθητές μου που θα εξεταστούν με αυτό το παράλογο "προσωρινό" σύστημα. Ωστόσο, πιστεύω ότι δε χρειάζεται να υπερβάλλουμε: είναι απολύτως βέβαιο ότι οποιοδήποτε σύστημα βρίσκεται σε τόσο μεγάλη αναντιστοιχία με την πραγματικότητα δεν θα επιβιώσει. Ο χρόνος (και η λογική) λειτουργούν θετικά.

nikosx

Τα σημαντικά θέματα του μαθήματός μας αυτή τη στιγμή:

- Πρέπει να γίνει μία ισορροπημένη-δίκαιη κατανομή των σχολών στα πεδία. Μεγάλη προσοχή στις σχολές Πληροφορικής. Θα υπάρξουν σχολές που θα δίνεται πρόσβαση από περισσότερα του ενός πεδίου; Αν ναι, Πληροφορικές, Μαθηματικά και άλλες πρέπει να είναι κοινές στο 2ο και στο 5ο, διαφορετικά οι Πληροφορικές πρέπει να είναι μόνο στο 5ο.

- Συντελεστές βαρύτητας. Για να αποφύγουν την πολύπλοκη κατάσταση που θα δημιουργήσουν οι συντελεστές των μαθημάτων, ίσως πάνε στους ίδιους συντελεστές ανά Πεδίο. Οπότε, ένα σενάριο είναι το παρακάτω:
1ο πεδίο: Αρχαία και Ιστορία
2ο πεδίο: Μαθηματικά Φυσική
3ο πεδίο (από Θετική): Βιολογία Χημεία
3ο πεδίο (από Θεωρητική): Βιολογία Γ.Π. Έκθεση*  θα έχουμε μείωση μορίων-και αν ναι πόσο;
3ο πεδίο (από Οικ-Πληρ): Βιολογία Γ.Π. Έκθεση*  θα έχουμε μείωση μορίων-και αν ναι πόσο;
4ο πεδίο (από Θετική): Ιστορία Γ.Π. Έκθεση
4ο πεδίο (από Θεωρητική): Μαθηματικά Γ.Π. Έκθεση
4ο πεδίο (απο Οικ-Πληρ): Ιστορία Γ.Π. Έκθεση
5ο πεδίο: Οικονομία Πληροφορική*   αυτό πιστεύω ότι είναι το λογικό αφού ο προσανατολισμός είναι Οικονομίας και Πληροφορικής
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

petrosp13

Στο 5ο πεδίο είναι δεδομένο ότι το πρώτο μάθημα βαρύτητας θα είναι τα Μαθηματικά, όπως είναι και τώρα
Το δεύτερο μάθημα θα είναι έκπληξη
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

nikosx

Ναι, αλλά έως και τώρα το 5ο πεδίο είχε όλες τις οικονομικές σχολές και καμία της πληροφορικής, ενώ τώρα το 5ο πεδίο έχει τις οικονομικές και τις Πληροφορικές (ελπίζω). Δεν είναι το ίδιο.
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

str



συναδελφε   petro  θα  πρεπει  να  συνειδητοποιησουμε  ολοι  οταν  δεν  διαμαρτυρωμαστε  για  αυτα  που   γινονται  στους  αλλους  μετα  δε  θα  βρεθει  κανενας να  διαμαρτυρηθει  για  κανενα  μας

tdrivas

Η υποπαράγραφος 11 ορίζει ότι με απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων ορίζονται η ακριβής κατάταξη των Τμημάτων της παραγράφου 1 του άρθρου 3 του παρόντος στα Επιστημονικά Πεδία και οι συντελεστές βαρύτητας σε δύο (2) μαθήματα ανά Σχολή ή Τμήμα ή εισαγωγική κατεύθυνση.

Αρα, δεν ειναι σιγουρο ακομα οτι οι συντελεστες θα αφορουν ολο το πεδιο.


Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

petrosp13

Παράθεση από: str στις 13 Μαΐου 2015, 01:15:18 ΜΜ

συναδελφε   petro  θα  πρεπει  να  συνειδητοποιησουμε  ολοι  οταν  δεν  διαμαρτυρωμαστε  για  αυτα  που   γινονται  στους  αλλους  μετα  δε  θα  βρεθει  κανενας να  διαμαρτυρηθει  για  κανενα  μας

Αν η φωνή σας δεν έφτασε στα αυτιά μου που διαβάζω τα πάντα καθημερινά, σημαίνει ότι δεν φωνάξατε αρκετά
Ή δεν φωνάξατε καθόλου και τώρα απλά το επικαλείστε
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

demodosm

Αγαπητέ συνάδελφε pthomop

Δεν είναι υποχρέωση μας να αναλαμβάνουμε ότι εξωδιδακτικό υπάρχει στο σχολείο.
Δεν μπορεί να είμαστε η γραμματέας και τεχνικοί για όλα τα θέματα στο σχολείο.

Αν δεν αντιδράσουμε έρχονται και άλλες φάπες.....

Σαφώς και πρέπεις να πάρεις εξωδιδακτικό έργο αλλά όχι 2πλάσιο, 3πλάσιο ή 5πλάσιο από
τους άλλους. Το να αναλάβεις ένα από αυτά και όχι όλα δεν μπορεί κανένας να σε υποχρεώσει.

Ετσι και αλλίως εδώ που φτάσαμε (χωρις μάθημα επιλογής στην Β και Γ και και μονόωρο στην Β)
αρκεί μισός πληροφορικός. Οπότε οι θέσεις χάθηκαν......

Δεν αντιδράσαμε.... και δεν προβάλαμε τις θέσεις μας...

Αν είχαμε συγκροτημένες θέσεις.... δεν άκουσα από κανένα για τα μαθήματα επιλόγης (ουτε ΠΕΚΑΠ στη μορφωτικών υποθέσεων
στην Βουλή, ούτε η ΕΠΕ).

Αλήθεια πόσοι μαζευτήκαμε έξω από την Βουλή....

Πότε δεν είναι αργά... οι καθαρίστριες κατάφεραν και κέρδισαν τις θέσεις τους... θέτοντας σύμβολα όπως την σκήνη εξω από το υπουργείο.

Αν κάναμε έξω από το υπουργείο Παιδείας διαμαρτυρία και μαζευόμαστε 1000 άτομα (Αθήνα, επαρχία με παιδιά και σκυλιά)
νομίζεις ότι θα άρεσε στον Κουράκη και στο Γραμματές του για την εικόνα του..........

seibei

Τελικά τις έγραψε στα παλιά του τα παπούτσια ο Μπαλτάς όλες αυτές τις δεκάδες σχολές του "Πληροφορική και ὀχι Χημεία".
Και την ΑΔΙΠ μαζί...

Μπράβο του!!!

demodosm

seibei.... O Μπαλτάς είναι ένας φιλόσοφος .... Μηχανολογός-Ηλεκτρολογος Μηχανικός.

Δεν ασχολείται με προγράμματα σπουδών και ώρες......

Το κουμάντο το κάνει ο γραμματέας του Κουράκη που είναι... χημικός.
Οπότε όπως καταλαβένεις 'εβγαλε όλα τα αποθυμένα του....


P.Tsiotakis

http://360pedia.gr/protypa-kai-peiramatika-sxoleia-h-peri-aristeias/
Φιλάρετος Αλικαρίδης, άμισθος επιστημονικός σύμβουλος Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. Αριστείδη Μπαλτά
======================================================================

στην τελευταία συνέντευξη της κας Νικολάρα στο ραδιόφωνο έλεγε στο μέλος του ΔΣ της ΟΕΦΕ ότι συνεργάτης της ηγεσίας του Υπουργείου, επισκέφτηκε πρόσφατα Νοσοκομείο και οι πλέον άρτιες νοσοκόμες ήταν εκείνες που είχαν περάσει από θεωρητική. Για αυτό διατήρησε την πρόσβαση στις νοσηλευτικές από τη θεωρητική κατεύθυνση.

Άσχετο με τη συνέντευξη παραπάνω, αλλά πολύ σχετικό με τον εκπαδευτικό σχεδιασμό του υπουργείου παιδείας το 2015