Objective C

Ξεκίνησε από JR, 28 Ιαν 2011, 08:41:09 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

JR

Καλησπέρα στην κοινότητα!

Είμαι μαθητής γ'λυκείου και όπως λέει και ο τίτλος θέλω να μάθω objective c για να φτιάξω διάφορα apps για το iphone. Ο καθηγητής μου είπε να ανατρέξω εδώ καθώς γνωρίζει πως κάποιοι θα ξέρουν.. Θα με ρωτήσετε 'μα στην γ λυκείου βρήκες και εσύ να ασχοληθείς με αυτά?', το θέμα είναι πως προτιμώ να κάνω κάτι επικοδομητικό αφού τελειώνω το διάβασμα παρά το λιώσιμο στο facebook...

Οποιοδήποτε καλό site για να με βοηθήσει θα ήταν super, και επειδή ξέρω πως η c σχετίζεται με την γλωσσομάθεια, αν υπάρχει κάτι που να συνδέει τις εντολές της objective-c με την γλωσσομάθεια θα ήταν τέλειο καθώς θα μπορώ να κάνω παπάδες  ;D (μιας και ξέρω τέλεια την γλώσσα!)

Όποιος μπορεί να με βοηθήσει θα ήταν τέλειο. (δωρεάν τα apps σε αυτούς χαχαχ)

Ευχαριστώ.

dkotanid

Για να φτιάξεις apps δεν αρκεί η c, αλλά θες και πολλά άλλα πραματάκια να ξέρεις. Περίμενε next year που θα δόσεις εξετάσεις και μετά δόσε χρόνο σε αυτά. Μάθε και λιγουλάκι unix πρώτα.
Μη μου τους κύκλους τάραττε
Αρχιμήδης

evry

Άφου έχεις χρόνο (την ύλη ΑΟΔΕ την έχεις βγάλει?  >:D) ρίξε μια ματιά στα παρακάτω

iPhone Game Tutorial

iPhone Developer FAQ

Βιβλίο για την Objective C από την Apple

iOS Developer Program
καλό tutorial
Εισαγωγή στην Objective C
Το περιβάλλον Cocoa

Από το λίγο ψάξιμο που έκανα, μου δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι δεν υπάρχουν καλά εργαλεία για ανάπτυξη εφαρμογών για iPhone σε windows. Το XCode δεν ξέρω αν έχει βγει για windows.
Υπάρχουν φυσικά υποκατάστατα του Cocoa/XCode όπως το GNUStep, το οποίο αυτή τη στιγμή είναι μάλλον η καλύτερη επιλογή (όλα αυτά με επιφύλαξη γιατί δεν έχω ασχοληθεί με το αντικείμενο) και μπορείς να το βρεις στο παρακάτω λινκ
http://www.gnustep.org/

Το GNUStep υπάρχει πλέον και για windows!!! Μπορείς να το κατεβάσεις από εδώ
http://www.gnustep.org/experience/Windows.html
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr