Β τεύχος βιβλίου ΑΕΠΠ

Ξεκίνησε από ptsiotakis, 09 Ιαν 2006, 06:02:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

P.Tsiotakis

Αγαπητοί φίλοι,

σας ανακοινώνω οτι το Β τεύχος του βιβλίου ΑΕΠΠ είναι στο τυπογραφείο των εκδόσεων Σαββάλα και την Δευτέρα 16/1 θα είναι στις προθήκες των βιβλιοπωλείων (περισσότερα στην ιστοσελίδα http://ptsiot-book.tripod.com/ )

Η επερχόμενη καταιγίδα θα είναι χρώματος σκούρου μπλε και θα περιέχει CD.

Φήμες που θέλουν τα εκτυπωτικά μηχανήματα να διαλύονται κατά την έναρξη της εκτύπωσης είναι ανυπόστατες.

Επίσης ΔΙΑΨΕΥΔΩ κατηγορηματικά οτι ο σεισμός 6.9 ριχτερ σχετίζεται με το παραπάνω γεγονός.  Η προσπάθεια σκοτεινών κύκλων να συσχετίσουν τα δυο γεγονότα θα πέσει στο κενό

Σας ευχαριστώ για την αναμονή και εύχομαι το αποτέλεσμα να σας δικαιώσει. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ


Με εκτίμηση,

Άρης Βερνάρδος

Αγαπητέ Παναγιώτη,
έχω σοβαρότατη ενημέρωση από διάφορους κύκλους (τους οποίους δεν πρόκειται να αποκαλύψω) ότι ο σεισμός συνδέεται άμεσα με την κυκλοφορία του βιβλίου σου. Γι' αυτό σε παρακαλώ να σταματήσεις να μας λες ψέμματα!
Όσο δε για τα εκτυπωτικά μηχανήματα, μην προσπαθείς να το κρύψεις. Το ξέρει πλέον όλος ο κόσμος ότι καταστράφηκαν και ότι χρησιμοποιήθηκαν καινούρια (γι' αυτό και καθυστέρησε η έκδοση του β΄ τεύχους).

Εύχομαι να γέλασες, όπως γέλασα κι εγώ με το δικό σου post. Συγχαρητήρια για την κυκλοφορία του β΄ τεύχους. Σου εύχομαι τα καλύτερα!
Α. Βερνάρδος
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Ε.Μ.Π.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19

P.Tsiotakis


Βαγγέλης Κανίδης

Παναγιώτη
Αρχικά συγχαρητήρια για την έκδοση.
Δεν έχω διαβάσει το βιβλίο σου και έτσι δεν έχω να παρατηρήσω τίποτα σχετικό με το περιεχόμενό του.
Πιστεύω απο τα υπόλοιπα γραφόμενα σου που έχω δεί on-line  ότι θα είναι καλό.  Το έχω συστήσει μάλιστα μαζί με αυτό του Δουκάκη σε μαθητές μου.
Να σου πω και κάτι που με ενοχλεί γενικά στα βοηθητικά βιβλία.  Αυτό είναι το να βγαίνουν σε δύο τεύχη !!! ΄Έχω πάντα την άισθηση ότι θα μπορούσε να βγεί σε ένα τεύχος  και να μην χρειάζεται να πληρώσω δύο βιβλία.

Φιλικά  

Βαγγέλης
Βαγγέλης

P.Tsiotakis

Αγαπητέ κε Κανίδη,

Συμφωνώ μαζί σας, στους δύσκολους καιρούς που ζούμε δεν είναι εύκολο να προμηθεύεται κάποιος 2 βιβλία αντί για 1 - ειδικά κάποιος μαθητής και για ένα μόνο μάθημα.

Ωστόσο, για το συγκεκριμένο βιβλίο θα ήθελα να συζητήσουμε ΑΦΟΥ το δείτε.

Εσείς θα δουλεύατε με ένα βιβλίο (βοήθημα) που έχει 780 σελίδες;

Με εκτίμηση,

EleniK

Αγαπητέ Βαγγέλη,

δε νομίζω ότι ένα τεράστιο βοήθημα είναι καλή λύση. Από οικονομικής απόψεως η διαφορά δεν θα είναι ιδιαίτερα μεγάλη. Από την άλλη όμως σκέψου να έχεις να κουβαλάς (μαζί με τα βοηθήματα για άλλα μαθήματα) και ένα ακόμα 800 σελίδων; Εκτός του βάρους και τον κίνδυνο σκολίωσης, υπάρχει ο κίνδυνος να δει ο μαθητής το βοήθημα και να τρομάξει ! Οπότε δεν θα το ανοίξει.
Προσωπικά προτιμώ τα δυο τεύχη.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

xaidi

Δεν σας υποχρέωσε κανείς να αγοράσετε  βοήθημα, ώστε να αντιμετωπίζετε ήδη και ....ασθένειες! .
Νομίζω το θέμα έχει ξεφύγει!
Ευχαριστώ,

Vangelis

Αγαπητόι φίλοι
η πρόταση μου φυσικά δεν είναι τα δύο βιβλία να γίνουν ένα!! γιατί αυτό δεν θα είχε κανένα νόημα.  Η πρότασή μου απλά διατυπώνει αμφιβολίες για την σκοπιμότητα ενός βιβλίου (ή δύο) με σύνολο 800 σελίδες!.  

Όπως έχω αναφέρει δεν το έχω διαβάσει ακόμα και έτσι κάθε κρίση μου δεν αφορά αυτό καθ' ευατό το βιβλίο το οποίο κάλιστα μπορεί να αποτελέσει ένα κλασικό βιβλίο αναφοράς.

Περισσότερα αφού το διαβάσω.

Καλό βράδυ σε όλους  (τώρα που γράφω είναι βράδυ)

EleniK

Μάλλον δεν κατάλαβες το αστείο μου περί σκολίωσης xaidi. Πλάκα έκανα σχετικά με το μέγεθος και το βάρος που συνεπάγεται. Φυσικά κανείς δεν σε υποχρεώνει να κάνεις τίποτα.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

xaidi

Για να τοποθετηθώ και εγώ επίσημα., νομίζω ότι αστεία με πνευματική δουλειά ορισμένων ανθρώπων καλό είναι να μην κάνουμε τόσο εύκολα. Και ειδικά δουλεία που προκύπτει να είναι 800 σελίδων! Παρόλα αυτά συγνώμη που δεν κατάλαβα το αστείο.
Τώρα επί του θέματος: Νομίζω ότι σε ορισμένα δημόσια σχολεία δεν γίνεται προετοιμασία, ούτε καν προγραμματισμένο μάθημα για παιδιά που πρόκειται σύντομα να τους καθοριστεί το μέλλον.
Για να μιλήσω για όλους τους φροντιστηριακούς, μιλώντας για μένα κάθε καλοκαίρι πριν την έναρξη της χρονιάς αγοράζω καινούργια βιβλιογραφία ψάχνω γενικώς για να μην μακρηγορώ και ανανεώνω τη διδακτέα ύλη όσο αφορά ασκήσεις κορμού ή άλλες κ.λ.π.
Εγώ συγχαίρω όλους αυτούς που δαπανούν χρόνο και πνευματική εργασία ώστε οι υπόλοιποι να έχουμε στη διάθεσή μας βιβλία τα οποία έτοιμα πια τα χρησιμοποιούμε όλοι και τα «κρίνουμε». Στις δικές μου σημειώσεις προς τα παιδιά γίνεται πάντα αναφορά η βιβλιογραφία από την οποία «ψάρεψα» όλα αυτά που τους δίνω.
Μέχρι τώρα συνδύαζα πολλά βιβλία γιατί κανένα δεν ήταν ακριβώς αυτό που ήθελα εγώ για τους μαθητές μου. Αποφεύγω δε να συστήνω βοηθήματα λόγω κόστους για τους γονείς που ήδη τους στοιχίζει αρκετά το «ποθητό αποτέλεσμα».
Για παράδειγμα δεν ενθαρρύνω ποτέ τους μαθητές να διαβάζουν τη θεωρία από βοηθήματα για ευνόητους λόγους. Θεωρία που χρειάζεται για τις ασκήσεις δίνεται σε μορφή ασκήσεων αν κάνουμε ερευνά σε διάφορα βιβλία (π.χ. μετρητές αθροιστές κ.λ.π.).
Φέτος είναι η πρώτη φορά που αποφάσισα να συστήσω στους μαθητές μου βοήθημα, γιατί βρήκα στο εμπόριο κάποιο το οποίο δεν έχει θεωρία έχει πολλές θεωρητικές ασκήσεις και πολύ καλές ασκήσεις κορμού κ.λ.π. και ήδη το προμηθευτήκαμε μαζικά για να πετύχουμε καλύτερη τιμή.
Θεωρώ ότι το βιβλίο και το τετράδιο του μαθητή είναι καλά (άλλωστε αυτό έχουμε και μ΄ αυτό πορευόμαστε). Χρειάζονται όμως και επιπλέον πράγματα τα οποία εμείς που δεν συγγράφουμε βιβλία και σεβόμαστε όσους το κάνουν πρέπει απλά να διαλέξουμε σύμφωνα με την προσωπική μας κρίση.
Ευχαριστώ,

Sergio

Συνάδελφοι,

Πιστεύω ότι όλοι θα συμφωνήσουμε πως ευσυνείδητοι συνάδελφοι υπάρχουν σε όλα τα εμπλεκόμενα «μέρη», τόσο στα δημόσια σχολεία, όσο και στα ιδιωτικά σχολεία και τα φροντιστήρια.  Αντίστοιχα, ατυχείς περιπτώσεις παρατηρούνται επίσης σε όλες τις «κατηγορίες» (όλοι έχουμε τις σχετικές εμπειρίες μας).

Ο στόχος όλων είναι κοινός οπότε ίσως θα ήταν πιο εποικοδομητικό να ασχολούμαστε με τις πραγματικές δυσκολίες του μαθήματος και των μαθητών μας παρά με τα όποια προβλήματα τυχαίνει να παρατηρούμε σε συναδέλφους.  Ακόμα και αν κάποια από τα σχόλια που «ακούγονται» προς τη μία ή την άλλη πλευρά είναι αληθή, δε βοηθά σε τίποτα η σχετική συζήτηση.  Όποιος θέλει και μπορεί να προσφέρει, θα προσφέρει.   Συζητάμε για να βελτιωνόμαστε όλοι.

Όσο για τις αναφορές στην εργασία άλλων, νομίζω ότι η πρακτική που ακολουθεί ο/η xaidi είναι ίσως η πιο ενδεδειγμένη.  Αφού ούτως ή άλλως οι καλές προσπάθειες των συναδέλφων συγγραφέων τυγχάνουν της αποδοχής και της «εκμετάλλευσης» των υπολοίπων, το ελάχιστο ηθικό και δίκαιο είναι η αναφορά των πηγών μας.  Όσο για τους μαθητές μας που θέλουν να αγοράσουν βοήθημα, σκόπιμο είναι να τους συμβουλεύουμε να επιλέξουν ό,τι θεωρούμε ότι θα τους βοηθήσει πιο αποτελεσματικά.
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)