Απορία (Ρητορική για το Θέμα Α1)

Ξεκίνησε από veni, 28 Μαΐου 2010, 07:13:22 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: twisted στις 30 Μαΐου 2010, 01:58:23 ΜΜ
Γεια σας συνάδελφοι!!!!
Εγω θα ήθελα να ρωτήσω αν ένας μαθητής έχει σωστά τις συνθήκες αλλά έχει βάλει εμφάνισε ή εκτύπωσε λογικά θα πάρει τις 4 από τις 8 μονάδες του θέματος. Σωστά;;

Στο δικό μου βαθμολογικό συμφωνήσαμε να μην κόψουμε μονάδες αν κάποιος βάλει Εμφάνισε ή Εκτύπωσε ή Γράψε στο συγκεκριμένο θεμα

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: sdoukakis στις 30 Μαΐου 2010, 08:09:28 ΜΜ
Συνάδελφοι, αυτά λύθηκαν στην ημερίδα της ΕΠΥ.

Συγγραφείς, σχολικοί σύμβουλοι, θεματοδότες κ.α. ξεκαθάρισαν ότι δεν παίζει κανένα ρόλο το ρήμα που θα χρησιμοποιηθεί στην προστακτική ώστε να καταλαβαίνει ο χρήστης που θα εκτελέσει με χαρτί και μολύβι έναν αλγόριθμο γραμμένο με οποιδήποτε τρόπο ή η υποθετική ΓΛΩΣΣΑ την εντολή εξόδου.

Μην το παρακάνουμε. Γυρνάμε το μάθημα πολλά χρόνια πίσω.

Κάνω και το συνήγορο του διαβόλου : α
πό την στιγμή που δεν ήρθε οδηγία στα Λύκεια ή στα βαθμολογικά(και δεν μιλάω για φέτος) που να αναφέρει επίσημα ότι αυτήν την άποψη υιοθετεί και το Υπουργείο και ότι δεν πρέπει να υπάρχει επίπτωση στην βαθμολόγηση, τότε ο καθένας μπορεί να "πατήσει" στην ΓΛΩΣΣΑ και να κόψει μονάδες. και ότι αναφέρθηκε στο συνέδριο τη ΕΠΥ δεν μου λέει και τίποτα.


Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: gthal στις 30 Μαΐου 2010, 09:02:11 ΜΜ
Μα καλά,
μοιάζει σαν και οι βαθμολογητές να μην ξέρουν τη δουλειά τους.
Ή εγώ δεν ξέρω τη δουλειά τους  :)
Δεν θα σας πουν τι να κάνετε σε πανελλαδικό επίπεδο;
Κάθε κέντρο θα αποφασίσει δικιά του στάση;
Δεν είναι ότι οι βαθμολογητές δεν ξέρουν να κάνουν την δουλεία τους.
Είναι ότι δεν υπάρχει ενιαία αντιμετώπιση από όλα τα βαθμολογικά κέντρα ως προς την βαθμολόγηση. Ενιαία αντιμετώπιση που πρέπει να ορίζει κάθε φορά η ΚΕΕ με οδηγίες ως το προς πρέπει να βαθμολογείται το κάθε θέμα. Αν αυτό γινόταν τότε θα υπήρχε μια ενιαία γραμμή

Σπύρος Δουκάκης

Είμαι βέβαιος ότι δεν σε εκφράζει αυτό που λες και το λες για κάποιους άλλους.

Πες, λοιπόν, σε αυτούς τους άλλους ότι οδηγούν το μάθημα μια δεκαετία πίσω αυτές οι στάσεις και όποιοι ενστερνίζονται τέτοια πράγματα κάποια στιγμή, πιθανώς και του χρόνου να ψάχνουν να βρουν ώρες και μαθητές.

Αν δεν καταφέρουμε απο το τεχνικό χειρισμό του μαθήματος που κάνουμε σήμερα, να περάσουμε στο πρακτικό στάδιο και τελικά σε χειραφετικό στάδιο θα μας πουν αντε γεια οι μαθητές!

Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 31 Μαΐου 2010, 12:21:10 ΠΜ
Κάνω και το συνήγορο του διαβόλου : από την στιγμή που δεν ήρθε οδηγία στα Λύκεια ή στα βαθμολογικά (και δεν μιλάω για φέτος) που να αναφέρει επίσημα ότι αυτήν την άποψη υιοθετεί και το Υπουργείο και ότι δεν πρέπει να υπάρχει επίπτωση στην βαθμολόγηση, τότε ο καθένας μπορεί να "πατήσει" στην ΓΛΩΣΣΑ και να κόψει μονάδες. και ότι αναφέρθηκε στο συνέδριο τη ΕΠΥ δεν μου λέει και τίποτα.



Καρκαμάνης Γεώργιος

Αγαπητέ Σπύρο
Σαφώς και δεν με εκφράζει η άποψη αυτή καθώς ήμουν ο πρώτος στο βαθμολογικό που ανάφερα ότι δεν πρέπει να κοπούν μονάδες για Εμφάνισε κλπ, αλλά όπως έγραψα πριν λίγο από την στιγμή που δεν υπάρχει οδηγία επίσημη ο καθένας μπορεί  να ισχυριστεί και να πατήσει στην ΓΛΩΣΣΑ και να κόψει.

Όσο αφορά για την ΕΠΥ προφανώς δεν ήταν ο σκοπός μου να θίξω την ίδια ή το έργο της. Απλώς αναφέρθηκα σε μια ημερίδα που έγινε ( και έτυχε να γίνει από αυτήν) και βγήκε ένα συμπέρασμα που επίσημα δεν υπάρχει πουθενά ως οδηγία.

gthal

Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 31 Μαΐου 2010, 12:24:48 ΠΜ
Δεν είναι ότι οι βαθμολογητές δεν ξέρουν να κάνουν την δουλεία τους.
Είναι ότι δεν υπάρχει ενιαία αντιμετώπιση από όλα τα βαθμολογικά κέντρα ως προς την βαθμολόγηση. Ενιαία αντιμετώπιση που πρέπει να ορίζει κάθε φορά η ΚΕΕ με οδηγίες ως το προς πρέπει να βαθμολογείται το κάθε θέμα. Αν αυτό γινόταν τότε θα υπήρχε μια ενιαία γραμμή
Ναι, αυτό μόλις τώρα άρχισα να το καταλαβαίνω.
Δες αν θες και τον προβληματισμό μου εδώ
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2956.msg28788#msg28788
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

agananthsmenos apofoitos

Καλησπερα σας και απο εμενα. Προσωπικα, ειμαι ενας αποφοιτος λυκειου που παρακαλουθει με σεβασμο την κουβεντα που εχει γινει μεταξυ σας. Οσον αφορα το θεμα Α.1, εχω μια απορια. Εχω κανει οτι μου ζηταει σε εντολες στη ΓΛΩΣΣΑ, ωστοσο εχω δημιουργησει μικρα και αυτονομα προγραμματα σε ΓΛΩΣΣΑ για καθε ερωτημα ξεχωριστα τα οποια περιλαμβανουν και δηλωσεις μεταβλητων!! Εχω ηδη συμβουλευτει μερικους πληροφορικους της περιοχης μου και μου ειπαν πως δεν προκειται να χασω απο αυτο μορια (εκτος βεβαια και αν εχω κανει λαθος αυτο που μου ζηταει) αλλα βεβαια μερικες επιπροσθετες αποψεις και θεσεις ειναι καλοδεχουμενες  :)

Υ.Γ. δεν θελω να πλατιασω αλλα θα ηθελα να αναφερθω στο θεμα Γ. Κι εγω με πινακες το ελυσα ολο. Η εννοια που εχω ειναι εαν ΟΛΑ τα παιδια της τεχνολογικης 2 θα εχω την ιδια μεταχειριση (βαθμολογιση εννοω) με τα παιδια της θετικης ή της τεχνολογικης 1.....Προσωπικα, περισσοτερο με ενδιαφερει εαν οι βαθμοι θα μπουν με το ιδιο σκεπτικο απο ολους τουσ βαθμολογητες ουτως ωστε να μην αδικηθει κανεις, παρα να πιαστει σωστο ολο το θεμα.

difan

Κάποιος συνάδελφος βαθμολογητής μια βοήθεια?

Μαθήτρια μου έλυσε σωστά το θέμα (Α1), αλλά τις εντολές τις έγραψε με μικρά γράμματα και όχι με κεφαλαία όπως πρέπει στη ΓΛΩΣΣΑ.

Θα παρθεί υπόψη? Κόβονται μονάδες? Και αν ναι, πόσες?

Σπύρος Δουκάκης

Δεν θα κοπούν μόρια, για αυτό το λόγο... Δεν υπάρχει ζήτημα αν γραφούν οι εντολές με κεφαλαία ή πεζά.

Πώς προκύπτουν αυτές οι ερωτήσεις συνάδελφοι;

Παράθεση από: difan στις 31 Μαΐου 2010, 01:16:06 ΜΜ
Κάποιος συνάδελφος βαθμολογητής μια βοήθεια?

Μαθήτρια μου έλυσε σωστά το θέμα (Α1), αλλά τις εντολές τις έγραψε με μικρά γράμματα και όχι με κεφαλαία όπως πρέπει στη ΓΛΩΣΣΑ.

Θα παρθεί υπόψη? Κόβονται μονάδες? Και αν ναι, πόσες?

difan

Παράθεση από: sdoukakis στις 31 Μαΐου 2010, 01:20:35 ΜΜ
Δεν θα κοπούν μόρια, για αυτό το λόγο... Δεν υπάρχει ζήτημα αν γραφούν οι εντολές με κεφαλαία ή πεζά.

Πώς προκύπτουν αυτές οι ερωτήσεις συνάδελφοι;

Παράθεση από: difan στις 31 Μαΐου 2010, 01:16:06 ΜΜ
Κάποιος συνάδελφος βαθμολογητής μια βοήθεια?

Μαθήτρια μου έλυσε σωστά το θέμα (Α1), αλλά τις εντολές τις έγραψε με μικρά γράμματα και όχι με κεφαλαία όπως πρέπει στη ΓΛΩΣΣΑ.

Θα παρθεί υπόψη? Κόβονται μονάδες? Και αν ναι, πόσες?




Υποτίθεται ότι οι εντολές σε ΓΛΩΣΣΑ είναι με κεφαλαία.

Ευτυχώς υπάρχει χαλαρότητα στο συγκεκριμένο.

Σε ευχαριστώ για την απάντηση...:-)

ntzios kostas

ΠαράθεσηΜαθήτρια μου έλυσε σωστά το θέμα (Α1), αλλά τις εντολές τις έγραψε με μικρά γράμματα και όχι με κεφαλαία όπως πρέπει στη ΓΛΩΣΣΑ.

Δεν πρέπει στην Γλώσσα να γράφονται με Κεφαλαία. Ας κάνουμε και κάποια βήματα προόδου.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Καρκαμάνης Γεώργιος

Δεν κόβονται μονάδες όταν οι μαθητές:
1. γράψουν με μικρά αντί με κεφαλαία,
2. χρησιμοποιήσουν εμφάνισε, εκτύπωσε γράψε
3. γράψουν αυτόνομα Προγράμματα ή ακόμα και αλγορίθμους

freedomst

Προσωπικά έχω βαρεθεί να λέω στους μαθητές μου ότι δεν έχουν διαφορά τα κεφαλαία και τα πεζά...
Μπορεί να απαντάω σε αυτήν την ερώτηση και 10 φορές στην ίδια τάξη!
Και αυτό επειδή υπάρχουν συνάδελφοι και σε σχολεία και σε φροντιστήρια που μετά από τόσα χρόνια
επιμένουν να λένε στα παιδιά ότι στο πρόγραμμα γράφουμε μόνο με κεφαλαία!!!!
Οι εν λόγω συνάδελφοι πότε θα ενημερωθούν για να σταματήσει επιτέλους αυτή η παραπληροφόρηση?
Σταματοπούλου Ελευθερία
ΠΕ19 - ΓΕΛ Κρύας Βρύσης

"Ουδέν κακόν αμιγές καλού"

Σπύρος Δουκάκης

Παράθεση από: freedomst στις 01 Ιουν 2010, 12:30:56 ΠΜ
Οι εν λόγω συνάδελφοι πότε θα ενημερωθούν για να σταματήσει επιτέλους αυτή η παραπληροφόρηση?

Δεν χρειάζεται να ενημερωθούν. Το μόνο που χρειάζεται είναι να μελετήσουν το διδακτικό πακέτο, χωρίς να το ερμηνεύσουν όπως τους ταιριάζει (όπως έγινε στα θέμα Γ), αλλά συνδυάζοντας το πακέτο, με τα θέματα και τη βιβλιογραφία.

Γίνομαι σαφέστερος:
Στο 7ο κεφάλαιο στο βιβλίο μαθητή, παρουσιάζεται ο τρόπος συγγραφής και παρουσίασης αλγορίθμων με κωδικοποίηση σε ΓΛΩΣΣΑ [Βακάλη κ.α. (2009), σ. 147]: «Σε όλο το βιβλίο οι εντολές της ΓΛΩΣΣΑΣ είναι γραμμένες με μπλε χρώμα και είναι πάντα με κεφαλαία, ενώ οι μεταβλητές είναι με πεζά ή κεφαλαία αλλά με το πρώτο γράμμα πάντα κεφαλαίο. Τα σχόλια των προγραμμάτων είναι γραμμένα με πράσινο χρώμα». Όπως διευκρινίζεται στο βιβλίο καθηγητή [Βακάλη κ.α. (1999), σ. 157]: «Πρέπει να συνηθίσουν από την αρχή, που τα προγράμματα είναι απλά, να τηρούν συγκεκριμένους κανόνες στη συγγραφή των προγραμμάτων, ώστε αυτά να είναι κατανοητά και ευκολοδιάβαστα».
Πολλοί εκπαιδευτικοί, παρερμηνεύοντας τις οδηγίες του διδακτικού πακέτου, απαιτούν από τους μαθητές την τήρηση των παραπάνω κανόνων. Για παράδειγμα, υπάρχουν ακραίες βαθμολογικές αξιολογήσεις σε περίπτωση που ο μαθητής δεν έχει χρησιμοποιήσει κεφαλαία γράμματα για τις εντολές σε επίπεδο ΓΛΩΣΣΑΣ.
Η παρερμηνεία αυτή έχει αντιμετωπιστεί πλήρως είτε από κάποια θέματα πανελληνίων εξετάσεων, είτε από τους επικεφαλείς των βαθμολογικών κέντρων (Θέματα 2002, 2005).


Τα παραπάνω προέρχονται από το άρθρο των Ψαλτίδου, Τσιωτάκη, Αδαμόπουλου, Στέργου που περιλαμβάνεται στην έκδοση της Ελληνικής Εταιρείας Επιστημόνων & Επαγγελματιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ΕΠΥ), με τίτλο Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, Παρελθόν, Παρόν, Μέλλον, που θα κυκλοφορήσει τις επόμενες ημέρες.

Γιαννούλης Γιώργος

Παράθεση από: agananthsmenos apofoitos στις 31 Μαΐου 2010, 12:51:45 ΜΜ
Καλησπερα σας και απο εμενα. Προσωπικα, ειμαι ενας αποφοιτος λυκειου που παρακαλουθει με σεβασμο την κουβεντα που εχει γινει μεταξυ σας. Οσον αφορα το θεμα Α.1, εχω μια απορια. Εχω κανει οτι μου ζηταει σε εντολες στη ΓΛΩΣΣΑ, ωστοσο εχω δημιουργησει μικρα και αυτονομα προγραμματα σε ΓΛΩΣΣΑ για καθε ερωτημα ξεχωριστα τα οποια περιλαμβανουν και δηλωσεις μεταβλητων!! Εχω ηδη συμβουλευτει μερικους πληροφορικους της περιοχης μου και μου ειπαν πως δεν προκειται να χασω απο αυτο μορια (εκτος βεβαια και αν εχω κανει λαθος αυτο που μου ζηταει) αλλα βεβαια μερικες επιπροσθετες αποψεις και θεσεις ειναι καλοδεχουμενες  :)

Υ.Γ. δεν θελω να πλατιασω αλλα θα ηθελα να αναφερθω στο θεμα Γ. Κι εγω με πινακες το ελυσα ολο. Η εννοια που εχω ειναι εαν ΟΛΑ τα παιδια της τεχνολογικης 2 θα εχω την ιδια μεταχειριση (βαθμολογιση εννοω) με τα παιδια της θετικης ή της τεχνολογικης 1.....Προσωπικα, περισσοτερο με ενδιαφερει εαν οι βαθμοι θα μπουν με το ιδιο σκεπτικο απο ολους τουσ βαθμολογητες ουτως ωστε να μην αδικηθει κανεις, παρα να πιαστει σωστο ολο το θεμα.
Φίλε μου, να σου πω την αλήθεια, όταν τα διάβασα τα θέματα αναρωτήθηκα και εγώ αν θέλει κομμάτι σε μορφή ΓΛΩΣΣΑΣ ή πλήρες πρόγραμμα για το καθένα. Πίστευα πως θα μας έρθει διευκρίνηση, αλλά κανείς μαθητής δεν το ρώτησε για διευκρίνηση...
ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να σου κόψει κάποιος μονάδες για αυτό πάντως (Θέλω να πιστεύω...)