Απορία (Ρητορική για το Θέμα Α1)

Ξεκίνησε από veni, 28 Μαΐου 2010, 07:13:22 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: karaberis στις 30 Μαΐου 2010, 02:21:03 ΜΜ
Διάλεξε σενάριο....

Ουπς, μόλις είδα ότι αναφέρεσαι σε άλλο πράγμα! Όμως η αρχική σου σκέψη έτσι κι αλλιώς κολλάει με την απάντησή μου...

karaberis

Εγώ όμως (συνήγορος του διαβόλου) θα πω ότι το πρόβλημα δεν πηγάζει από την αλλαγή της σειράς γραφής κάποιων συνθηκών (όπως στο παράδειγμά σου που στη συγκεκριμένη κουβέντα δεν είναι επιτυχημένο), αλλά από το αν μας ενοχλεί ή όχι ότι δεν υλοποιείται σωστά το λεκτικό της εκφώνησης.

Η εκφώνηση λέει:

αν η ΑΠΑΝΤΗΣΗ δεν είναι τάδε ή τάδε ή τάδε ή τάδε

και εγώ σαν πιστός "compiler" θα παρήγαγα τον ακόλουθο "κώδικα" χωρίς να παίρνω πρωτοβουλίες απλοποίησης του ή μετατροπής του σε φιλικότερη προς τον άνθρωπο μορφή:

ΑΝ ΟΧΙ (ΑΠΑΝΤΗΣΗ=τάδε ή ΑΠΑΝΤΗΣΗ=τάδε ή ΑΠΑΝΤΗΣΗ=τάδε ή ΑΠΑΝΤΗΣΗ=τάδε) ΤΟΤΕ ...

Έγινα, άραγε, κατανοητός; ???

Όσο για την κριτική, είναι πάντα δεκτή (χωρίς κριτική αρχίζεις να σκαρφαλώνεις τα καλάμια). >:D

Ακριβή

Παράθεση από: twisted στις 30 Μαΐου 2010, 01:58:23 ΜΜ
Γεια σας συνάδελφοι!!!!
Εγω θα ήθελα να ρωτήσω αν ένας μαθητής έχει σωστά τις συνθήκες αλλά έχει βάλει εμφάνισε ή εκτύπωσε λογικά θα πάρει τις 4 από τις 8 μονάδες του θέματος. Σωστά;;

Στο βαθμολογικό αποφασίσαμε 1 μονάδα εάν αντί για ΓΡΑΨΕ έχει Εμφάνισε.

ntzios kostas

1 από όλα ή 1 από κάθε ένα;

Προσωπικά δεν θα κόψω τίποτα. Άλλο και τούτο πάλι.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

merlin

Παράθεση από: Ακριβή στις 30 Μαΐου 2010, 07:53:39 ΜΜ
Στο βαθμολογικό αποφασίσαμε 1 μονάδα εάν αντί για ΓΡΑΨΕ έχει Εμφάνισε.

Μα είναι δυνατόν να κόβουμε μονάδες για τέτοια θέματα ακόμα! Εδώ γεμίσαμε 100 σελίδες για το Γ και αν θα κόψουμε ΕΣΤΩ και 1 μονάδα και το θεωρούμε το ίδιο λάθος με το Εμφάνισε αντί για ΓΡΑΨΕ?
Προσωπικά ας μου έγραφε ΕΚΤΥΠΩΣΕ, ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ, ΔΕΙΞΕ κλπ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΟΒΑ ούτε ΜΙΣΟ μόριο!
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

nickandy

Σε ποιο βαθμολογικό έγινε αυτό? Εντάξει ρε παιδιά δηλαδή και αν βάλει Εμφάνισε τι έγινε. Εδώ έχουμε σοβαρότερα προβλήματα

merlin

Εντάξει, τέλος. Δεν θέλω να διδάξω ποτέ σε Λύκειο.
Έχω απογοητευτεί πλήρως.
Θα κάτσω στο γυμνασιάκι μου με τα ρομποτάκια μου και την Logo μου.
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

karaberis

Παράθεση από: merlin στις 30 Μαΐου 2010, 08:01:16 ΜΜ
Μα είναι δυνατόν να κόβουμε μονάδες για τέτοια θέματα ακόμα! Εδώ γεμίσαμε 100 σελίδες για το Γ και αν θα κόψουμε ΕΣΤΩ και 1 μονάδα και το θεωρούμε το ίδιο λάθος με το Εμφάνισε αντί για ΓΡΑΨΕ?
Προσωπικά ας μου έγραφε ΕΚΤΥΠΩΣΕ, ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ, ΔΕΙΞΕ κλπ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΟΒΑ ούτε ΜΙΣΟ μόριο!

Συγνώμη αν κάνω λάθος, η εκφώνηση ζητούσε κώδικα γραμμένο σε ΓΛΩΣΣΑ, σωστά;;;
Στην περίπτωση αυτή δεν είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ο υποψήφιος για να πάρει τα όποια μόρια του αναλογούν να χρησιμοποιήσει την εντολή ΓΡΑΨΕ; Ή μήπως και εδώ αρχίσαμε να κάνουμε στρογγυλέματα; ???

Σπύρος Δουκάκης

Συνάδελφοι, αυτά λύθηκαν στην ημερίδα της ΕΠΥ.

Συγγραφείς, σχολικοί σύμβουλοι, θεματοδότες κ.α. ξεκαθάρισαν ότι δεν παίζει κανένα ρόλο το ρήμα που θα χρησιμοποιηθεί στην προστακτική ώστε να καταλαβαίνει ο χρήστης που θα εκτελέσει με χαρτί και μολύβι έναν αλγόριθμο γραμμένο με οποιδήποτε τρόπο ή η υποθετική ΓΛΩΣΣΑ την εντολή εξόδου.

Μην το παρακάνουμε. Γυρνάμε το μάθημα πολλά χρόνια πίσω.

merlin

#24
Το θέμα ήθελε να δει πως χρησιμοποιείς τους λογικούς / συγκριτικούς / αριθμητικούς τελεστές και τις ΕΤΟΙΜΕΣ συναρτήσεις της ΓΛΩΣΣΑΣ (και προτεραιότητα πράξεων κλπ).
Είναι δυνατόν να κολλάμε στην εντολή εξόδου?
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

merlin

Παράθεση από: sdoukakis στις 30 Μαΐου 2010, 08:09:28 ΜΜ
Συνάδελφοι, αυτά λύθηκαν στην ημερίδα της ΕΠΥ.

Συγγραφείς, σχολικοί σύμβουλοι, θεματοδότες κ.α. ξεκαθάρισαν ότι δεν παίζει κανένα ρόλο το ρήμα που θα χρησιμοποιηθεί στην προστακτική ώστε να καταλαβαίνει ο χρήστης που θα εκτελέσει με χαρτί και μολύβι έναν αλγόριθμο γραμμένο με οποιδήποτε τρόπο ή η υποθετική ΓΛΩΣΣΑ την εντολή εξόδου.

Μην το παρακάνουμε. Γυρνάμε το μάθημα πολλά χρόνια πίσω.
Ευτυχώς! Ομολογώ ότι δεν το ήξερα ότι συζητήθηκε αυτό.

Αυτοί που διορθώνουν, γίνεται να το μάθουν ή είναι πολύ αργά?
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

Ακριβή

1 από τις 8 φυσικά.  30 άτομα ήμασταν στο βαθμολογικό εχθές και έγινε ολόκληρη συζήτηση γι αυτό το θέμα.  Τελικά αποφασίσαμε να κόψουμε 1 μονάδα μόνο και μόνο γιατί έλεγε να γραφούν σε ΓΛΩΣΣΑ.

Σπύρος Δουκάκης

Παράθεση από: Ακριβή στις 30 Μαΐου 2010, 08:30:05 ΜΜ
1 από τις 8 φυσικά.  30 άτομα ήμασταν στο βαθμολογικό εχθές και έγινε ολόκληρη συζήτηση γι αυτό το θέμα.  Τελικά αποφασίσαμε να κόψουμε 1 μονάδα μόνο και μόνο γιατί έλεγε να γραφούν σε ΓΛΩΣΣΑ.

Ακριβή σε παρακαλώ πολύ να μας πεις το βαθμολογικό, ώστε αν κάποιος από την ΚΕΕ διαβάζει το forum να επιληφθεί του θέματος. Είναι αδιανόητο.

Ακριβή

Συγνώμη βρε παιδιά ποιος είναι ο λόγος να μαθαίνουν οι μαθητές τη σύνταξη της ΓΛΩΣΣΑΣ εάν δεν την εξετάζουμε;  Κι αν έχουν λυθεί αυτά σε συνέδρια έχουν ενημερωθεί γι όλα αυτά οι συνάδελφοι που διδάσκουν το μάθημα;  Κι επιτέλους αυτό το βιβλίο λέει ΓΡΑΨΕ και τονίζει ότι είναι η μόνη που μπορούμε να χρησιμοποιούμε ως εντολή εξόδου στη ΓΛΩΣΣΑ;  Κι εγώ γιατί το τονίζω αυτό στα παιδιά όταν τους μαθαίνω ΓΛΩΣΣΑ και τις διαφορές από την ψευδογλώσσα και χάνω το χρόνο μου;

Αφού έχουν όλα λυθεί ας μας το πει κάποιος.

Και αφού είναι κι αυτό ένα άλλο μεγάλο ζήτημα μην ανησυχείτε εγώ προσωπικά αύριο το πρωί θα στείλω ερώτηση στην ΚΕΕ να μας απαντήσει εάν πρέπει να κόβουμε κάτι ή τίποτα.

Ακριβή

Παράθεση από: merlin στις 30 Μαΐου 2010, 08:04:11 ΜΜ
Εντάξει, τέλος. Δεν θέλω να διδάξω ποτέ σε Λύκειο.
Έχω απογοητευτεί πλήρως.
Θα κάτσω στο γυμνασιάκι μου με τα ρομποτάκια μου και την Logo μου.

Μην το συζητάς!  Πολύ καλύτερα στο γυμνάσιο.  Διδάσκω και σε γυμνάσιο και σε λύκειο.  Θα μπαίνεις στο μάθημα επιλογής Γ Λυκείου και θα λες από που να φύγω.