ΠΟΛΥΜΕΣΑ-ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ

Ξεκίνησε από Nikosn, 28 Σεπ 2009, 11:55:44 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

lp

Σχετικά με το φωτομάγαζο εγώ κάνω ψηφιακή επεξεργασία φωτογραφίας. Ρετουσάρισμα, διορθώσεις κλπ σε φωτογραφίες και τα παιδιά τρελαίνονται με αυτό. Δες το www.dpgr.gr
Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

Nikosn

Εγώ πάντως παιδιά ούτως ή άλλως στα μαθηματα επιλογης πληροφορικής ΔΕΝ ακολουθω το βιβλίο, απλά παίρνω το  υς τίτλους απο τα κεφαλαια του οδηγού σπουδων (πχ πολυμεσα) και κανω κατι αντίστοιχο σε εφαρμογη, οπότε είμαι και νομοτυπος και προσπαθω να τους τραβηξω και το ενδιαφερον, απλα το ενα θεμα τραβαει τους μισους μετα κατι αλλο τραβαει τους υπολοιπους κοκ. Το ΓΕΛ θελει πολυ υπομονη και να εχετε στο μυαλο σας οτι τα παιδακια τα εχουν πρηξει με το νεο συστημα: Αρχαια στη Γ, μαθηματικα γενικης μαθ κατευθ, φυσικη γενικης, φυσ κατ, χημ γεν, χημ κατ κοκ. Φυσικο ειναι να φερονται ετσι σε ενα μαθημα επιλογης, δεν τα αδικω καθολου....
Η γνώση κατακτάται μέσα από τα λάθη μας

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: Laertis στις 02 Οκτ 2009, 12:55:01 ΜΜ
Νομίζω ότι την ενημέρωση μπορούμε και πρέπει να την κάνουμε εμεις οι ίδιοι, εφόσον εμάς αφορά κατα κύριο λόγο το ωράριό μας, και να μην ζητάμε συνεχώς και με το παραμικρό απο την ΠΕΚΑΠ να παίρνει θέσεις.
Εγώ εδώ και χρόνια αναλαμβάνω την ενημέρωση των μαθητών και των συναδέλφων (στα γρήγορα εννοείται) κάθε νέα χρονιά και μάλιστα τις πρώτες κιόλας μέρες, γιατί είχα το ίδιο ακριβώς πρόβλημα απο την παραπληροφόρηση που γίνονταν απο άλλους συναδέλφους που δεν έχουν ιδέα γα τα μαθήματα επιλογής.
Συμφωνώ ότι την ενημέρωση πρέπει να την κάνουμε μόνοι μας.
Για την ΠΕΚΑΠ που ανέφερα, πιστεύω πως πρέπει να στείλει ένα ενημερωτικό υπόμνημα για να ενημερώσει όλους τους συναδέρφους(γιατί υπάρχουν πολλοί που  δεν το γνωρίζουν) ότι μπορούν να διδάσκουν εκτός από τις εφαρμογές λογισμικού και τα δίκτυα στο λύκειο. Αυτό διότι υπάρχει μεγάλη παραπληροφόρηση και άγνοια ακόμα και από τους διευθυντές.

lp

Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 06 Οκτ 2009, 12:09:05 ΠΜ
Αυτό διότι υπάρχει μεγάλη παραπληροφόρηση και άγνοια ακόμα και από τους διευθυντές.

Συνήθως δεν είναι αγνοια αλλά συμφέροντα μεταξύ ειδικοτήτων  ;)
Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

pthomop

Εννοείται ότι δεν αδικώ καθόλου τα παιδιά της Γ΄που δεν θέλουν να παρακολουθήσουν καθόλου. Είναι τόσο πηγμένα στο διάβασμα και από την στιγμή που δεν μετρά ο βαθμός είναι απόλυτα φυσιολογικό να αδιαφορήσουν. Το πρόβλημα μου όμως είναι οτι η 1 ωρα από τις 2 γίνεται στην αίθουσα και όχι στο εργαστήριο μιας και την ίδια ώρα η άλλη συνάδελφος έχει ΕΦ. Πληροφ.
Τι γίνεται τοτε?

Δημήτρης Δαλαγιώργος

Παράθεση από: pthomop στις 07 Οκτ 2009, 11:59:39 ΠΜ
Εννοείται ότι δεν αδικώ καθόλου τα παιδιά της Γ΄που δεν θέλουν να παρακολουθήσουν καθόλου. Είναι τόσο πηγμένα στο διάβασμα και από την στιγμή που δεν μετρά ο βαθμός είναι απόλυτα φυσιολογικό να αδιαφορήσουν. Το πρόβλημα μου όμως είναι οτι η 1 ωρα από τις 2 γίνεται στην αίθουσα και όχι στο εργαστήριο μιας και την ίδια ώρα η άλλη συνάδελφος έχει ΕΦ. Πληροφ.
Τι γίνεται τοτε?

Δεν μπορείτε να φτιάξετε το πρόγραμμα ώστε να μην υπάρχει επικάλυψη των μαθημάτων πληροφορικής; Είναι μια πρόκληση για τον υπεύθυνο του ωρολογίου προγράμματος, αλλά τα εργαλεία που έχουν τα σχολεία στη διάθεσή τους το καθιστούν σχετικά εύκολο. Το σχολείο μας έχει 2 εργαστήρια και καμιά 15αριά τμήματα πληροφορικής που τα έχουμε μοιράσει στα 2 εργαστήρια και μπορούμε να κάνουμε μάθημα πάντα εκεί. Εντάξει, προφανώς δημιουργούνται κενά στο πρόγραμμα του καθενός μας, αλλά αξίζει φυσικά τον κόπο...
Ενάντια στην ηλιθιότητα, ακόμα και οι θεοί, μάταια αγωνίζονται.
Friedrich Schiller

pthomop

Παράθεση από: Δημήτρης Δαλαγιώργος στις 07 Οκτ 2009, 12:38:38 ΜΜ

Δεν μπορείτε να φτιάξετε το πρόγραμμα ώστε να μην υπάρχει επικάλυψη των μαθημάτων πληροφορικής; Είναι μια πρόκληση για τον υπεύθυνο του ωρολογίου προγράμματος, αλλά τα εργαλεία που έχουν τα σχολεία στη διάθεσή τους το καθιστούν σχετικά εύκολο. Το σχολείο μας έχει 2 εργαστήρια και καμιά 15αριά τμήματα πληροφορικής που τα έχουμε μοιράσει στα 2 εργαστήρια και μπορούμε να κάνουμε μάθημα πάντα εκεί. Εντάξει, προφανώς δημιουργούνται κενά στο πρόγραμμα του καθενός μας, αλλά αξίζει φυσικά τον κόπο...

Δυστυχώς έχουμε μόνο 1 εργαστήριο και τα παιδιά που έχουν επιλέξει το μάθημα προέρχονται απο 3 τμήματα από τα οποία τα υπόλοιπα κάνουν ΑΟΘ και ΕΦ. ΠΛ. Θα πρέπει λοιπόν τα αλλα παιδιά να εχουν κενό. έχει κανείς να προτείνει κάποια λύση?

sstergou

Μόνο αν χωρίσετε τα τμήματα επιλογής ανάλογα την κατεύθυνση ή το τμήμα γενικής παιδείας.

pfan

Λύσεις υπάρχουν πολλές, αλλά θα πρέπει ο διευθυντής και ο προγραμματιστής να έχουν την θέληση να τις υλοποιήσουν.
Στο σχολείο μου έχουμε διάφορα μοντέλα για να γίνονται όλα τα μαθήματα (ακόμα και το ΑΕΠΠ) στο εργαστήριο. Έχουμε 3 τμήματα στην Α (Εφ. Πλ.), 2 στην Β (Εφ. Υπ.) και στη Γ έχουμε 2 με εφαρμογές υπολογιστών, 2 με πολυμέσα δίκτυα και 4 κατεύθυνση που και τα 13 (26 ώρες) κάνουν στο εργαστήριο και σε κάποια έχουμε και συνδιδασκαλίες. Τώρα σε κάθε τάξη έχουμε και ένα άλλο μοντέλο. Στη Γ που είναι και μεγαλύτερο το πρόβλημα για παράδειγμα σπάμε 2 τμήματα της Γ το ένα μέρος κάνει ένα μάθημα γενικής παιδείας 2ωρο και το άλλο επιλογές (και Εφ. ΠΛ.) την άλλη ώρα αυτό που είχε την γενική παιδεία κάνει τις επιλογές του (και Πολ. Δίκτυα) και αυτοί που είχαν επιλογές κάνουν το μάθημα γενικής παιδείας. Βέβαια θα έχεις μάλλον ανισοκατανομή στα τμήματα αυτά. Άλλες χρονιές μπορεί να σπάσουμε ανα 3 τμήματα αλλά έτσι μπορεί να "γεννηθούν"  ώρες παραπάνω από το μάθημα γενικής παιδείας ή να χρειάζεται 2 καθηγητές της γενικής παιδείας ταυτόχρονα, τώρα αν διαλέξεις ειδικότητα που περισσεύει και δεν ζητάς καθηγητή από το γραφείο μάλλον δεν θα υπάρχει πρόβλημα. Επίσης αν βρεις κατάλληλο έδαφος (αλλά είναι παράνομο) μπορεί τα παιδιά να μην κατανεμηθούν απόλυτα αλφαβητικά αλλά αλφαβητικά σύμφωνα με τις επιλογές τους αυτό είναι θέμα πολιτικής του κάθε σχολείου και τι σχέσεις έχει με το γραφείο. Γενικά πιστεύω ότι πρέπει να προσπαθήσουμε να έχουμε όλα τα μαθήματά μας εργαστηριακά αλλιώς δεν μπορούμε να παράγουμε ουσιαστικό εκπαιδευτικό έργο.
Πύρζα Φανή
Καθηγήτρια Πληροφορικής

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: pthomop στις 07 Οκτ 2009, 05:13:35 ΜΜ

Δυστυχώς έχουμε μόνο 1 εργαστήριο και τα παιδιά που έχουν επιλέξει το μάθημα προέρχονται απο 3 τμήματα από τα οποία τα υπόλοιπα κάνουν ΑΟΘ και ΕΦ. ΠΛ. Θα πρέπει λοιπόν τα αλλα παιδιά να εχουν κενό. έχει κανείς να προτείνει κάποια λύση?
Αν ο προγραμματιστής του σχολείου θέλει τότε όλα μπορούν να γίνουν.
ΠαράθεσηΠαράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 06 Οκτ 2009, 12:09:05 ΠΜ

    Αυτό διότι υπάρχει μεγάλη παραπληροφόρηση και άγνοια ακόμα και από τους διευθυντές.


Συνήθως δεν είναι αγνοια αλλά συμφέροντα μεταξύ ειδικοτήτων
Είναι και αυτό μια εκδοχή

lp

Παράθεση από: pthomop στις 07 Οκτ 2009, 05:13:35 ΜΜ
Δυστυχώς έχουμε μόνο 1 εργαστήριο και τα παιδιά που έχουν επιλέξει το μάθημα προέρχονται απο 3 τμήματα από τα οποία τα υπόλοιπα κάνουν ΑΟΘ και ΕΦ. ΠΛ. Θα πρέπει λοιπόν τα αλλα παιδιά να εχουν κενό. έχει κανείς να προτείνει κάποια λύση?

Η λύση είναι ενοποίηση των δύο μαθημάτων επιλογής υπολογιστών σε 1 τμήμα. Δηλώνουν ότι θέλουν και εμείς κάνουμε εργαστήριο ταυτόχρονα με τα 2 τμήματα. Αρκει βέβαια να είναι μικρός ο αριθμός παιδιών.
Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου