Χώρος προβλήματος

Ξεκίνησε από Sergio, 31 Μαΐου 2011, 12:45:24 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Για τον προσδιορισμό του χώρου ενός προβλήματος που δίνεται στις εξετάσεις, ο μαθητής:

οφείλει να «αρκείται» στα στοιχεία που αναφέρονται στην εκφώνηση και να μην υποθέτει τίποτα επιπλέον ως δεδομένο
νομιμοποιείται να «συμπληρώνει» την εκφώνηση με βάση τις δικές του εμπειρίες και γνώσεις από το χώρο του προβλήματος

Αθανάσιος Πέρδος

Παράθεση από: kpde στις 05 Ιουν 2011, 04:09:06 ΜΜ
Θα προτιμήσω αυτή τη φορά να απαντήσω επί της ουσίας μήπως και βοηθήσω να επιστρέψει η κουβέντα εκεί που ήταν πριν τις αναφορές από τον Papert.
Η αναφορά στον Papert έχει γίνει στο θέμα θεώρησης των πινάκων ως στατικούς ή δυναμικούς και έχει αιτιολογηθεί πλήρως. Δεν έχει καμία σχέση με το θέμα που συζητείται εδώ.

Έχω επίσης υποστηρίξει ότι ο ντόρος σχετικά με τους στατικούς ή δυναμικούς πίνακες που έγινε πέρυσι για μένα δεν έχει νόημα. Το Βιβλίο είναι ξεκάθαρο στο πως πρέπει να αντιμετωπίζεται το θέμα και αυτό άλλωστε πολύ σωστά επικαλέστηκε και η επιτροπή. Θα χρησιμοποιήσω ένα δικό σου όρο "Ξεκόλα" γιατί εδώ δεν εξετάζουμε αυτό. Πήγαινε στο θέμα με τους πίνακες και γράψε την άποψη σου. Εδώ άλλη μια φορά εξετάζουμε το χώρο προβλήματος. Εκτός αν δεν μπορώ να έχω άποψη γιατί όλοι πέρυσι ασχολήθηκαν με τους πίνακες και όχι με τα ρεκόρ. Εγώ είχα ασχοληθεί και πέρυσι με το ρεκόρ.

Και για να τελιώνουμε γιατί πιστέυω ότι δεν μπορώ να βάλω σε κανένα μυαλό και πολύ περισσότερο σε σένα και αυτό δεν είναι καθόλου ειρωνικό, απλά δεν ξέρω ποιος ή ποια είσαι αφού κρύβεσαι πίσω από την ανωνυμία σου, η άποψη μου είναι η εξής και την καταθέτω πέρα από τις όποιες λογομαχίες είχαμε εμείς εδώ μέσα.

Ερώτηση 1
Αν κάποιος ρωτούσε 100 τυχαία άτομα "ποιος κερδίζει στο άλμα εις μήκος" και έπρεπε να επιλέξουν από τις δύο παρακάτω απαντήσεις
α) όποιος πηδάει πιό μακριά
β) όποιος πηδάει πιό κοντά
ποια νομίζετε ότι θα ήταν τα ποσοστά της κάθε απάντησης;

Αν κάποιος ρωτούσε 100 τυχαία άτομα "με τι ακρίβεια μετρούνται οι επιδόσεις στο άλμα εις μήκος" και έπρεπε να επιλέξουν από τις τρεις παρακάτω απαντήσεις
α) σε μέτρα
β) σε εκατοστά
γ) σε χιλιοστά
ποια νομίζετε ότι θα ήταν τα ποσοστά της κάθε απάντησης;

Αν κάποιος ρωτούσε 100 τυχαία άτομα "Όταν κάποιος καταρρίπτει το ρεκόρ στη διάρκεια ενός αγώνα στο άλμα εις μήκος" και έπρεπε να επιλέξουν από τις δύο παρακάτω απαντήσεις
1) Ισχύει το ρεκόρ των προηγούμενων αγώνων.
2) Το ρεκόρ αλλάζει.
ποια νομίζετε ότι θα ήταν τα ποσοστά της κάθε απάντησης;

Για τις τρεις παραπάνω ερωτήσεις εκτιμώ ότι οι απαντήσεις θα ήταν οι εξείς:
Στην πρώτη ερώτηση το συντριπτικό ποσοστό θα απαντούσε α.
Στην τρίτη ερώτηση το συντριπτικό ποσοστό θα απαντούσε β
Στη δεύτερη ερώτηση η οποία είναι και η πιο σχετική με το θέμα ένα 25 - 30% θα έλεγε σε εκατοστά. Και εδώ έρχεται το ζητούμενο. Δικαιούμαστε να αγνοήσουμε όλους αυτούς που γνωρίζουν πως μετρούνται οι επιδόσεις  και χρησιμοποιούν στατικό πίνακα με απόλυτα συγκεκριμένες θέσεις απλά και μόνο γιατί δεν το λέει η εκφώνηση. Οι συγκεκριμένοι δεν δίνουν λύση η οποία παράγει διαφορετικές εξόδους όπως στο ερώτημα με τα ρεκόρ.
Και παίρνοντας αφορμή γιατί να θεωρηθεί σωστή η παραδοχή των θεματοδοτών ότι το ρεκόρ αγώνων δεν αλλάζει στη διάρκεια του αγώνα (όπως ανάφερε ο Σέργιος δεν το έλεγε η εκφώνηση) και όχι η παραπάνω για τα εκατοστά.
   
Νομίζω ότι οποιαδήποτε άλλη αναφορά εκ μέρους μου στο συγκεκριμένο θέμα δεν έχει νόημα.

Θα ήθελα μόνο μία παρατήρηση. Είτε είμαι είρων, είτε είμαι εριστικός, είτε ευγενικός γνωρίζουν όλοι ποιος είμαι γιατί πέρα από αυτό το forum έχω εκτεθεί και σε συνέδρια πληροφορικής και θα συνεχίσω να εκτείθεμαι και να καταθέτω την άποψη μου χωρίς να κρύβομαι πίσω από ψευδώνυμα και καλλιτεχνικά. Και μπορεί ο κάθενας να με χαρακτηρίσει όπως θέλει. Αλλά θα πεί ο Πέρδος είναι .......... όχι κάποιο ψευδώνυμο.
Για αυτό καταθέτω ως πρόταση στους διαχειριστές να απαιτείται από όλους τους συμμετέχοντες να εμφανίζεται το όνομα τους και η ιδιότητα τους στα μηνύματα που στέλνουν. Για αρχή εγώ θα το συμπληρώσω στο profil μου. Επίσης θα απαντάω μόνο σε όσους έχουν το θάρρος να υπογράφουν τα μηνύματα τους.