ΓΕΛ: Back to the Past

Ξεκίνησε από veni, 13 Μαΐου 2015, 12:22:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

pthomop

Παράθεση από: demodosm στις 13 Μαΐου 2015, 04:23:27 ΜΜ
Αγαπητέ συνάδελφε pthomop

Δεν είναι υποχρέωση μας να αναλαμβάνουμε ότι εξωδιδακτικό υπάρχει στο σχολείο.
Δεν μπορεί να είμαστε η γραμματέας και τεχνικοί για όλα τα θέματα στο σχολείο.

Αν δεν αντιδράσουμε έρχονται και άλλες φάπες.....

Σαφώς και πρέπεις να πάρεις εξωδιδακτικό έργο αλλά όχι 2πλάσιο, 3πλάσιο ή 5πλάσιο από
τους άλλους. Το να αναλάβεις ένα από αυτά και όχι όλα δεν μπορεί κανένας να σε υποχρεώσει.

Ετσι και αλλίως εδώ που φτάσαμε (χωρις μάθημα επιλογής στην Β και Γ και και μονόωρο στην Β)
αρκεί μισός πληροφορικός. Οπότε οι θέσεις χάθηκαν......

Δεν αντιδράσαμε.... και δεν προβάλαμε τις θέσεις μας...

Αν είχαμε συγκροτημένες θέσεις.... δεν άκουσα από κανένα για τα μαθήματα επιλόγης (ουτε ΠΕΚΑΠ στη μορφωτικών υποθέσεων
στην Βουλή, ούτε η ΕΠΕ).

Αλήθεια πόσοι μαζευτήκαμε έξω από την Βουλή....

Πότε δεν είναι αργά... οι καθαρίστριες κατάφεραν και κέρδισαν τις θέσεις τους... θέτοντας σύμβολα όπως την σκήνη εξω από το υπουργείο.

Αν κάναμε έξω από το υπουργείο Παιδείας διαμαρτυρία και μαζευόμαστε 1000 άτομα (Αθήνα, επαρχία με παιδιά και σκυλιά)
νομίζεις ότι θα άρεσε στον Κουράκη και στο Γραμματές του για την εικόνα του..........

Συμφωνώ μαζί σου αλλά όταν θα σου λείπουν ώρες και δεν θα μπορείς να συμπληρώσεις σε άλλο σχολείο τότε θα σε υποχρεώσουν να τους κάνεις και τους καφέδες τους.
Επίσης συμφωνώ πως οι αντιπρόσωποι μας στην βουλή δεν είπαν απολύτως τίποτα για την υποβάθμιση του κλάδου σε όλες τις τάξεις της δευτεροβάθμιας ενώ ο χημικός παρουσιάστηκε ως ο κατατρεγμένος και ο πλεον αδικημένος της εκπαίδευσης.
Και ρωτώ:
Γιατι στις 3 τάξεις του γυμνασίου μονόωρο μάθημα, όχι εξεταζόμενο τον Ιούνιο, βαθμός μαζί με την Τεχνολογία; Καλό το βόλεμα των φυσικομαθηματικών που πήραν την ειδικότητα και τις οργανικές μέσω ΕΛΚΕΠΑ αλλά ας κινητοποιηθούν και λίγο για μια στοιχειώδη αναβάθμιση τους.
Γιατί μάθημα επιλογής στην Α Λυκείου; Ο Αρβι σκόπιμα έβαλε Φ.Π και Θεατρολογία για να μην επιλέγουν το μάθημα μας και να μας εξαφανίσει από τα Λύκεια οριστικά.
Γιατί μονόωρο μάθημα στην Β Λυκείου με ύλη που δεν βγαίνει με τίποτα; Πόσες ώρες χάσαμε από το προηγούμενο πρόγραμμα σπουδών;
Για την Γ Λυκείου είναι γνωστά τα εγκλήματα τους. Συν την απώλεια των μαθημάτων επιλογής.

Αυτά οι εκπρόσωποι μας δεν μπορούσαν να τα αναφέρουν στην συζήτηση που έγινε στην βουλή;

Vangelis

Αν ήταν μόνο θέμα αντιπροσώπων μας θα είχε λυθεί το πρόβλημα  (Ο πρόεδρος  τη ΠΕΚΑΠ ήταν κάθε μέρα στη Βουλή).
Αλλά βλέπετε να ασχολούνται πολλοί με τα του κλάδου μας;

Απογοήτευση απο παντού.

pfan

Απογοήτευση και εγώ ...
Αυτό που με στεναχωρεί περισσότερο είναι ότι χωρίστηκαν οι σχολές πληροφορικής στα δύο. Αυτό εκτός του ότι είναι αδιανόητο είναι και «επιστημονικό» λάθος. Αν μου λέγαν ότι το ΑΕΠΠ δεν θα εξετάζεται αλλά οι σχολές πληροφορικής θα ήταν με όλες τις άλλες τις θετικές θα έλεγα ότι είναι λάθος αλλά όχι αδιανόητο... Επίσης η διάκριση που θα έχουμε μεταξύ των πληβείων και πατρικίων της 3ης και 2ης ομάδας είναι ένα δεύτερο πλήγμα για όλη την εκπαιδευτική κοινότητα.

Απογοήτευση επομένως συμφωνώ...

Όμως αν υπάρχει έστω και μια ελπίδα τα λάθη να διορθωθούν πρέπει ΟΛΟΙ μαζί, και ο καθένας από το δρόμο που μπορεί, να ανασυνταχθούμε και να διεκδικήσουμε τα αυτονόητα.
Πύρζα Φανή
Καθηγήτρια Πληροφορικής

dtzimas

#18
.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: dtzimas στις 14 Μαΐου 2015, 09:35:50 ΜΜ
Απογοήτευση & οργή. Για λίγο όμως. Περαστικοί θα είναι οι άσχετοι από το υπουργείο, όπως και ο Αρβ. 

Εγώ νομιζω οτι πρεπει να ανοίξει μια τεραστια συζήτηση για την εκπροσώπηση του κλάδου,  την εικόνα που υπάρχει για το γνωστικό μας αντικείμενο, πως θα αναδειξουμε την επιστήμη μας κτλ

Θεωρώ οτι υπαρχουν πολλά θέματα να λυθούν....

Γιάννης Αναγνωστάκης

Και δεν νομίζω οτι είναι ο κατάλληλος χώρος εδώ να γίνονται αυτές οι συζητήσεις, να μας διαβαζει ο καθε Κοντοπίδης....

makisele

http://www.skai.gr/tv/show/?showid=65953
Όποιος αντέχει πλέον και θέλει ας στείλει κάποιες ενστάσεις στον Κ.Μπαλτά που θα είναι καλεσμένος του κ.Τσίμα. Μπορεί για τώρα το θέμα να έκλεισε αλλά για μετά δεν ξέρουμε.

vageo

Το ότι ψηφίστηκε ο νόμος δεν σημαίνει ότι τίποτε δεν αλλάζει μέχρι το Σεπτέμβριο.
Θα μπορούσε να γίνει μια προσπάθεια, ώστε με την έναρξη της χρονιάς το Σεπτέμβριο, να μπει και κάποιο μάθημα επιλογής στη Γ τάξη.
Εδώ μέχρι και τίτλοι μαθημάτων αλλάζουν ώστε να τα έχουν ανάθεση κάποιες ειδικότητες.

pthomop

http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B3-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%8D%CE%B3%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%B1-%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1%CF%82-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%83%CE%AF%CF%89%CE%BD-%CF%85%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%AE%CE%BB%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CF%85%CF%81%CE%AF%CF%89%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%84%CE%BF%CE%BC%CE%B5%CE%AF%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%85%CE%B3%CE%B5%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82
Τίποτα δεν είναι τυχαίο.
Ακύρωσαν τις μετατάξεις, συνωστισμός στα ΠΥΣΔΕ από Πληροφορικούς, είστε πολλοί που δεν έχετε ωράριο , αντε επανδρώστε διοικητικές θέσεις γιατί προσλήψεις δεν γίνονται. Τι έχουμε τραβήξει σαν κλάδος τα τελευταία 4 χρόνια;


pthomop


ntzios kostas

Παράθεση από: pthomop στις 17 Μαΐου 2015, 12:54:08 ΜΜ
Ως συνάδελφος η σύζυγος του πρωθυπουργού γιατί δεν συμμετέχει ενεργά στη δικαίωση και αναβάθμιση της ειδικότητας;
Ίσως αυτή είναι μία λύση. Αν ήταν χημικός δεν θα της την είχαν πέσει όλοι;

Τελικά πρέπει να είμαστε περισσότερο επιθετικοί.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

pmkr

Αυτό προσωπικά εκτός στεκιού παλαιότερα (επί Αρβ) το είχα συζητήσει με συνδικαλιστές. Οι ομοϊδεάτες της "πρώτης φοράς αριστερά" ας κινητοποιηθούν. Γιατί όταν ήταν ο προηγούμενος υπουργός (ΠΑΣΟΚ) κάποιοι άλλοι προσπάθησαν;

P.Tsiotakis

Οι «άμισθοι» σύμβουλοι του κ. Αριστείδη Μπαλτά, οι αντιμνημονιακοί συνταξιούχοι του ΙΤΥΕ – ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ και τα προγράμματα ΕΣΠΑ

http://www.vukentra.gr/ekpaideftika-iep-diofantos/3210-bampis-kernaei-bampis-pinei-oi-amisthoi-symvouloi-tou-k-aristeidi-balta-oi-antimnimoniakoi-syntaksioyxoi-tou-itye-diofantos-kai-ta-programmata-espa


Diotima

Με αφορμή το παραπάνω άρθρο που παραθέτει ο Παναγιώτης διάβασα και το εξής ενδιαφέρον άρθρο στο ίδιο site:
http://www.vukentra.gr/ekpaideftika-ypourgeio-paideias/3183-i-mikropolitiki-tou-aristeidi-balta-kai-o-altouser
όπου αναφέρεται:
Καταργεί την ηλεκτρονική ψηφοφορία. Πώς αλλιώς θα μπορούν οι φοιτητοπατέρες να κλέβουν τις κάλπες και να κρεμούν τα κουρελόπανά τους για να διαφημίζουν την πραμάτεια τους;

Όπως είχε πει κάποτε για τη σχέση δασκάλου - μαθητή:
"Η κιμωλία και ο πίνακας είναι οργανική επέκταση των παραπάνω. Ακόμη κι αν -ή επειδή- είναι κακής ποιότητας και λερώνουν. Προτζέκτορες, επιδιασκόπια και λοιπά υποκατάστατα αποστειρώνουν τη διδακτική σχέση. Την εξαϋλώνουν τείνοντας τελικά να την καταργήσουν."

Έτσι και η ηλεκτρονική ψηφοφορία αποστειρώνει τη σχέση φοιτητοπατέρα και ψηφοφόρου φοιτητή, οπότε πρέπει να καταργηθεί!