ΑΝΑΘΕΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (Β ΑΝΑΘΕΣΗ)

Ξεκίνησε από tyllman, 25 Ιουν 2015, 01:14:55 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

einstein

Τελικά συνάδελφοι, θέλουμε να διδάσκουμε Μαθηματικά στο Γυμνάσιο ή όχι;

peter13

http://didefth.gr/fek/fek_2015_2499b.pdf
Εδώ πάντως λέει
ΠαράθεσηΜαθηματικά Μαθηματικά ΠΕ03
ΠΕ04, ΠΕ19, ΠΕ20 (οι δυο
τελευταίοι κλάδοι με
πτυχίο Πληροφορικής ή
Μαθηματικών)

ότι όσοι έχουν πτυχίο πληροφορικής ή μαθηματικών μπορούν να το πάρουν ως β ανάθεση!

Το αστείο του πράγματος είναι πως ενώ οι ΠΕ04 μπορούν να το παρούν ως β ανάθεση ένας πληροφορικός με πτυχίο ΠΕ04 δε μπορει... :p

Καρκαμάνης Γεώργιος

Νομίζω ότι η Β ανάθεση των μαθηματικών στους πληροφορικούς παραμένει.

Όμως σε ποιους αναφέρεται με τη φράση " κλάδοι με πτυχίο πληροφορικής";
Ποιοι από τον κλάδο ΠΕ19-20  δεν μπορούν να διδάξουν μαθηματικά;

dpa2006

Παράθεση από: peter13 στις 21 Νοε 2015, 11:25:44 ΠΜ
http://didefth.gr/fek/fek_2015_2499b.pdf
Εδώ πάντως λέει
ότι όσοι έχουν πτυχίο πληροφορικής ή μαθηματικών μπορούν να το πάρουν ως β ανάθεση!

Το αστείο του πράγματος είναι πως ενώ οι ΠΕ04 μπορούν να το παρούν ως β ανάθεση ένας πληροφορικός με πτυχίο ΠΕ04 δε μπορει... :p
Πληροφορικός με (Αμιγές) Πτυχίο Πληροφορικού έχει κανονικά Β Ανάθεση Μαθηματικά
Πληροφορικός με  Πτυχίο Μαθηματικού (διδάσκει Πληροφορική) έχει κανονικά Β Ανάθεση Μαθηματικά
Οι ΠΕ04(Κυρίως ΠΕ04.01 να υποθέσω) δεν το έχουν ως Β ανάθεση.
Δεν ισχύει πλεον η αναγνώριση Β ειδικότητας που έγινε πριν 2,5 χρόνια περίπου;

Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

Καρκαμάνης Γεώργιος

Σε όσους έχει αποδοθεί δεύτερη ειδικότητα, μπορούν να διδάξουν μαθηματικά.

Ισως αναφέρεται σε θεολόγους, γυμναστές, κλπ που έχουν διοριστεί στον κλάδο Π19 και ΠΕ20 και διδάσκουν πληροφορικοι, καθώς και σε ορισμένα πτυχια ΤΕΙ που ανήκουν στον κλάδο ΠΕ20, πχ Αυτοματισμού

dpa2006

Ευχαριστώ για τη διευκρίνιση! :)
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science


evry

#22
Σήμερα βγήκαν οι νέες αναθέσεις μαθημάτων για Γυμνάσιο - Λύκειο.
Τα μαθηματικά οι πληροφορικοί τα έχουν ως Γ' ανάθεση, και οι φυσικοί ως Β' ανάθεση έχουν πλέον προτεραιότητα.
Υποθέτω ότι έχει σχέση με το γεγονός ότι  ΠΕ86 = ΠΕ19 + ΠΕ20, και ότι οι ΠΕ20 δεν κάνουν μαθηματικά
https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/anatheseis_mathimaton_gymnasioy_lykeioy.pdf

ΥΓ. Σήμερα ξεκίνησε και το συνέδριο της ΠΕΚΑΠ...
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

gbougioukas

Παράθεση από: evry στις 04 Μαΐου 2018, 09:26:36 ΜΜ
Σήμερα βγήκαν οι νέες αναθέσεις μαθημάτων για Γυμνάσιο - Λύκειο.
Τα μαθηματικά οι πληροφορικοί τα έχουν ως Γ' ανάθεση, και οι φυσικοί ως Β' ανάθεση έχουν πλέον προτεραιότητα.
Υποθέτω ότι έχει σχέση με το γεγονός ότι  ΠΕ86 = ΠΕ19 + ΠΕ20, και ότι οι ΠΕ20 δεν κάνουν μαθηματικά

"Δεν κάνουν μαθηματικά οι Π20" λένε αυτοί που τους βολεύει να το λένε. Οι οδηγοί σπουδών άλλα λένε, δηλαδή ότι οι ΠΕ20 κάνουν πολύ περισσότερα μαθηματικά από τους Φυσικούς στα υποχρεωτικά προγράμματα σπουδών, χωρίς να συμπεριλάβουμε τον προγραμματισμό ως κομμάτι της Αριθμητικής Peano ή ως Αριθμητική Robinson ή ως μ-Αναδρομικές συναρτήσεις...
Γιώργος Μπουγιούκας
Computer Science (BSc), Bioinformatics & Neuroinformatics (MSc)
https://gbougioukas.wordpress.com/
https://apothesis.eap.gr/handle/repo/54953

evry

#24
Δυστυχώς αυτό που έχει σημασία δεν είναι ούτε τι λένε οι οδηγοί σπουδών ούτε η αριθμητική peano, αλλά οι υπουργικές αποφάσεις. Και με βάση την προηγούμενη υπουργική απόφαση οι ΠΕ20 (και όχι Π20) δεν μπορούσαν να κάνουν μαθηματικά εκτός αν είχαν 2ο πτυχίο μαθηματικών.

Αυτό ίσως χρησιμοποιήθηκε ως αφορμή μετά από πιέσεις μαθηματικών/φυσικών ώστε να αφαιρεθεί από τον κλάδο μας η β' ανάθεση.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

gbougioukas

Παράθεση από: evry στις 05 Μαΐου 2018, 12:41:29 ΜΜ
Δυστυχώς δεν μπορείς να αντιληφθείς ότι αυτό που έχει σημασία δεν είναι ούτε τι λένε οι οδηγοί σπουδών ούτε η αριθμητική peano, αλλά οι υπουργικές αποφάσεις. Και με βάση την προηγούμενη υπουργική απόφαση οι ΠΕ20 (και όχι Π20) δεν μπορούσαν να κάνουν μαθηματικά εκτός αν είχαν 2ο πτυχίο μαθηματικών.

Μιλάς για την υπουργική απόφαση σαν είναι η αδιαμφισβήτητη παραδοχή υπεράνω κριτικής. Εγώ θεωρώ ότι οι ΠΕ20 μπορούσαν και μπορούν να διδάξουν Μαθηματικά με προτεραιότητα μάλιστα απέναντι στους Φυσικούς. Αν μια υπουργική απόφαση είναι λανθασμένη πρέπει να κρίνεται και να αλλάζει. Πως θα γίνει όμως αυτό όταν θεωρείται a priori αδιαμφισβήτητη; Η επιστήμη δεν λειτουργεί έτσι.
Γιώργος Μπουγιούκας
Computer Science (BSc), Bioinformatics & Neuroinformatics (MSc)
https://gbougioukas.wordpress.com/
https://apothesis.eap.gr/handle/repo/54953

evry

Ποιος είπε ότι δεν μπορείς να ασκήσεις κριτική? Ας μπούμε όλοι να ασκήσουμε κριτική από το πληκτρολόγιο. Θα αλλάξει κάτι? Σημασία έχει τι ισχύει και τι εφαρμόζεται στον πραγματικό κόσμο. Και αυτό που εφαρμόζεται είναι αυτό που ορίζει κάθε φορά η ηγεσία του υπουργείου ότι και να λέμε εμείς. Δεν είναι θέμα επιστημονικών ή παιδαγωγικών επιχειρημάτων και αυτό δεν μπορείς να καταλάβεις. Οι αποφάσεις αυτές λαμβάνονται σε άλλο επίπεδο και με εντελώς διαφορετική επιχειρηματολογία.
Η συγχώνευση των δυο κλάδων σε έναν, κατά τη γνώμη μου δεν ήταν τόσο αθώα όσο φαίνεται.

Το μόνο σίγουρο είναι πως  όσοι συμπλήρωναν με μαθηματικά φέτος, του χρόνου θα ψάχνουν να βρουν ώρες ή σχολείο.

ΥΓ. Στη διαβούλευση το θέμα των ΚΕΠΛΗΝΕΤ, συγκέντρωσε τα περισσότερα σχόλια. Τι άλλαξε με αυτό?

ΥΓ2. Σήμερα είναι η 2η μέρα του συνεδρίου της ΠΕΚΑΠ.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

gkatsion

Μας τελείωσαν... φέτος συμπλήρωσαν ωράριο πιο πολλοί συνάδελφοι από ποτέ με Μαθηματικά Β ανάθεσης!

δυστυχώς είμαστε μόνο για εορταστικές εκδηλώσεις, τι γιορτάζουμε δεν ξέρω...
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

ilias_s

#28
Παράθεση από: gkatsion στις 05 Μαΐου 2018, 11:10:11 ΜΜ
Μας τελείωσαν... φέτος συμπλήρωσαν ωράριο πιο πολλοί συνάδελφοι από ποτέ με Μαθηματικά Β ανάθεσης!

δυστυχώς είμαστε μόνο για εορταστικές εκδηλώσεις, τι γιορτάζουμε δεν ξέρω...

Υπάρχει η γνωστή παροιμία "μαζί με το βασιλικό ποτίζεται και η γλάστρα"... Πολλοί θα διαφωνήσουν αν είναι καλό ή κακό που ποτίζεται και η γλάστρα αλλά όλοι θα συμφωνήσουμε πως στην παροιμία αυτή η γλάστρα είναι, χωρίς αμφιβολία, δεύτερος ρόλος!!!

Προσωπικά θα διαφωνήσω πως "τελειώνουμε" ως κλάδος ΠΕ86 επειδή δεν έχουμε ανάθεση τα Μαθηματικά του Γυμνασίου. Η κατάσταση για εμάς δεν ήταν ούτε είναι καλή. Και τα μαθηματικά δεν μας έλυναν κανένα πρόβλημα μακροπρόθεσμα... το αντίθετο θα έλεγα! Είτε το θέλουμε είτε όχι, δεν ήταν ποτέ το μάθημα της ειδικότητάς μας (ασχέτως αν έχουμε τις γνώσεις να το διδάξουμε) και δεν θα μπορούσε να μας σώσει σε βάθος χρόνου. Σε καμία περίπτωση δε συμμερίζομαι την άποψη πως η διδασκαλία των μαθηματικών ήταν "αναβάθμιση" των πληροφορικών όπως άκουσα να λένε πολλοί συνάδελφοί μου.

Ίσως για πολλούς να ήταν βολικό να συμπληρώνουν με μαθηματικά, μπορεί να βόλευε ώστε να μειώνεται το πλεόνασμα που υπάρχει στον κλάδο γενικά ΑΛΛΑ όσο οι πληροφορικοί βολεύονται με τα Μαθηματικά τόσο χάνει έδαφος η Πληροφορική ως διδακτικό αντικείμενο στην εκπ/ση και αυτό, μακροπρόθεσμα, αποκλείεται να βγει σε όφελος κανενός..! Κανονικά θα έπρεπε να πιέζουμε για την ουσιαστική αναβάθμιση του μαθήματος στα γυμνάσια, όπως σχεδιάζονταν γύρω στο 2012, αλλά δεν έγινε ποτέ!

Τέλος, είναι συνήθως στο χέρι του καθενός μας αν θα μας θεωρούν τα "παιδιά για τα θελήματα" (που φτιάχνουμε το internet και στήνουμε τον προτζέκτορα για τις γιορτές). Εάν θέτουμε τους εαυτούς μας στην υπηρεσία του καθενός, αργά η γρήγορα το φιλότιμο θα μεταφραστεί (δικαίως ή αδίκως... δεν έχει σημασία) σε "αδυναμία" ή "ανασφάλεια" και αυτό θα γίνει αντικείμενο εκμετάλλευσης.

Eri

Βγήκε διορθωτική εγκύκλιος!
ΠΕ 86 2η ανάθεση τα μαθηματικά κ όχι 3η!