Παραθέτω το παρακάτω απόσπασμα κώδικα , προσπαθώντας να κάνω την είσοδο ενός τυχαίου αριθμού και κατόπιν να υψώσω στο τετράγωνο τον εν λόγω αριθμό και να τον εμφανίσω κάπου . Μπορεί κάποιος να μου δώσει λύση;
Ευχαριστώ προκαταβολικά.
from tkinter import*
root=Tk()
xLabel=Label(text=" Παρακαλώ εισάγετε το τυχαίο αριθμο")
xLabel.pack()
xBox=Entry()
xBox.pack()
a=StringVar()
e2=StringVar()
a=Entry(root,textvariable=a)
yLabel=Label(text="το τετράγωνο του αριθμού είναι ίσο με ")
yLabel.pack()
yBox=Entry(root)
yBox.pack()
Διάβασε εδώ:
http://effbot.org/tkinterbook/tkinter-events-and-bindings.htm
Τα γραφικά περιβάλλοντα λειτουργούν με γεγονότα. Κάνεις σύνδεση ενός γεγονότος με μια συνάρτηση εξυπηρέτησης. Άρα το πρόγραμμά σου θα έχει δυο μέρη. Το ένα θα κατασκευάζει τα στοιχεία στη φόρμα, και το άλλο θα είναι η συλλογή συναρτήσεων εξυπηρέτησης και στο τέλος αυτού η σύνδεση (Bind) των συναρτήσεων με τα στοιχεία αυτά.
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου. Θα μελετήσω το σύνδεσμο που μου έστειλες :D
http://1epal.sgthrak.gr/images/anakoinoseis/24-0576-01_Programmatismos-Ypologiston_C-EPAL_BM.pdf
από σελίδα 159, εξηγεί τη χρήση του Tkinter.
Ευχαριστώ πολύ για την υπόδειξη στο βιβλίο ΕΠΑΛ