Αποστολέας Θέμα: 2004 - Θέμα 2  (Αναγνώστηκε 5144 φορές)

tanius76

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 45
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Re: 2004 - Θέμα 2
« Απάντηση #15 στις: 04 Ιούν 2004, 01:49:41 μμ »
 Παιδιά αν μπορούμε να κάνουμε κάτι όλοι εμείς εδω
κάποια πρόταση και να την στείλουμε με e- mail

Ας το κάνουμε και να γράψουμε τις θέσεις μας
πάνω σε όλα τα θέματα...
Φιλικά
Τάνια

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3119
  • Dracarys
    • Panagiotis Tsiotakis
Re: 2004 - Θέμα 2
« Απάντηση #16 στις: 05 Ιούν 2004, 08:17:29 πμ »
Αγαπητοί φίλοι,

ταυτίζομαι με τις απόψεις του Σέργιου αλλά δεν νομίζω οτι αυτή τη στιγμή μπορεί να αλλάξει κάτι΄

Αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι συζήτηση-προτάσεις με μαζική συμμετοχή (ώστε να εισακουστούν) για ένα καλύτερο αύριο

Με εκτίμηση,

pfan

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 104
  • ...
Re: 2004 - Θέμα 2
« Απάντηση #17 στις: 06 Ιούν 2004, 07:43:40 μμ »
Σέργιο γεια σου,
Το λάθος που έκανε μαθήτριά σου δυστυχώς εμφανίζεται πολύ συχνά σε γραπτά. Ο πίνακας που βγαίνει είναι
2,3,2,3,2,3
15,16,15,16,2,16
32,33,32,33,2,33
και το D=66
Αν το πάρουμε σύμφωνα με την λογική: ότι τιμές εκτυπώνονται σωστά παίρνουν 1 μονάδα τότε αυτή η απάντηση  θα πρέπει να βαθμολογηθεί με 5 στα 18.
Βέβαια ο μαθητής το μόνο που παρανόησε ήταν η εντολή c[I+1] την είδε ως c+1 οπότε είχε και τον παραπάνω πίνακα. Υπάρχει η άλλη λογική που λέει ότι έκανε 3 φορές το λάθος μια για κάθε επανάληψη οπότε και πρέπει να αφαιρεθούν 3 μονάδες και να πάρει 15 στα 18.
Υπάρχει και η άλλη λογική που λέει ότι το λάθος χρεώνεται μια φορά και πρέπει να πάρει 17 στα 18. Αν και εγώ συμφωνώ ότι πρέπει να πάρει 15 στα 18 βλέπω ότι δεν υπάρχει ενιαία γραμμή σε όλους τους διορθωτές. Συγκεκριμένα ένα αντίστοιχο πίνακα που τον διόρθωσαν 6 άνθρωποι βρήκαμε βαθμολογίες από 3 έως 16.
Πάντως μαζί τον υπεύθυνο συμφωνήσαμε για το 2ο θέμα τα εξής:
Αν ο μαθητής έχει 6 επαναλήψεις αντί για 3 τότε αφαιρούμε -6.
Αν ο μαθητής έχει κάνει το λάθος c+1 αφαιρούμε -8.
Αν το D το εμφανίζει σε όλες τις επαναλήψεις τότε δεν του δίνουμε τις 2 μονάδες
Αν το D το βρήκε με λάθος τιμή αλλά σωστό τρόπο αφαιρούμε -1
Και τέλος προσπαθούμε να βρούμε αν έχει γίνει κάποιο λάθος να ακολουθήσουμε τον  πίνακα τιμών και να δώσουμε κάποιες μονάδες στον μαθητή συνεκτιμώντας όλο το γραπτό.

Παναγιώτη είναι σίγουρο ότι οι συζητήσεις-προτάσεις θα έχουν σαν αποτέλεσμα ένα καλύτερο «αύριο» (τουλάχιστον σε αυτούς που μετέχουν)
όμως μπορώ να σου πω ότι έχουν και αποτελέσματα αυτή την στιγμή έστω και για τα υπόλοιπα γραπτά που μένουν αδιόρθωτα ή αυτά που θα περαστούν από δεύτερο χέρι ή και αυτά που θα πάνε στην αναβαθμολόγιση.
Πύρζα Φανή
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγήτρια Πληροφορικής

Βαγγέλης Καλαφάτης

  • Επισκέπτης
Re: 2004 - Θέμα 2
« Απάντηση #18 στις: 09 Ιούν 2004, 10:59:22 μμ »
Συνάδελφε Sergio  καλησπέρα
Δίαβασα τον προβληματισμό σου αι απαντώ.
Οι δοηγίες του υπουργείου που αναφέρομαι περιέχονται σε ένα βιβλιαράκι με τίτλο "Γενικές αρχές και υποδείξεις για την αξιολόγηση των γραπτών εξετάσεων της Β και Γ τάξηε του Ενιαίου Λυκείου" που κυκλοφόρησε το 2000.  Έκτοτε - είανι αλήθεια- δεν είδα τίποτα παρόμοιο, άρα υποθέτω ότι ισχύει.
Στην παράγραφο 8.4  λοιπόν αναφέρει :  Στην περίπτωση που το θέμα (ιδίως αν πρόκειται για άσκηση ή πρόβλημα) έιανι χωρισμένο σε υποερωτήματα, τότε είναι δυνατόν σε ένα απο τα αρχικά στάδια να υπάρξει κάποιο λάθος αριθμητικό ή άλλο.  Στη συνέχεια ο μαθητής διαπραγματέυεται σωστά το υπόλοιπο θέμα χρησιμοποιώντας, όμως το λάθος που προηγήθηκε.  Στην περίπτωση αυτή, ο μαθητής χάνει μόρια μόνο στο υποερώτημα που έκανε το λάθος ενώ τα μόρια των υπολοίπων ερωτήσεων δεν επηρεάζονται απο το λάθος αυτό.
Η άρχη αυτή βέβαια  ισχύει και στην δικαιοσύνη που δεν μπορείς να δικαστείς ή να τιμωρηθείς για το ίδιο παράπτωμα δύο φορές!.  
Συνεπώς το λάθος πρέπει να μετρήσει μόνο μια φορά.  Βέβαια αυτό στην δική μας περίπτωση γενά ορισμένα πρακτικά προβλήματα όπως για παράδειγμα πως θα ελέγξω τις πράξεις που έκανε.  Αυτό μπορεί να γίνει μόνο να έχει γράψει όλο το πίνακα αντιστοιχίσεων και όχι μόνο τα τελικά αποτελέσματα.
Επίσης υπάρχει και ένα ακόμα πρόβλημα.  Τι εξετάζει το πρόβλημα στην περίπτωση του D. Εξετάζουμε άν ο μαθητής της Γ λυκείου ξέρει να πολλάπλασιάζει δύο αριθμούς ή εξετάζουμε αν ξέρει να "τρέχει" έναν αλγόριθμο;.
Προσωπικά κοιτάω τις πράξεις αν έχουν σημειωθεί και βάζω ορισμένους βαθμούς.  Δεν τους βάζω όλους (ειδικά για το D) γιατί το θεωρώ κουτό να βάζω 2 μόρια σε κάποιον που ξέρει ότι 5 * 6 = 30.
Ειδικά εξατάζω τις πράξεις στην περίπτωση που ο μαθητής  έχει θεωρήσει το C[i+1] = C+1 !!
τότε πρακτικά θα πάρει μόνο 5.  Εγώ βάζω γύρω στα 10-12 (αν φυσικά είναι τα υπόλοιπα σωστά).  
Γενικά πιστεύω ότι πρέπει να αποφεύγονται τελικά τέτοιες ασκήσεις που ένα αρχικό λάθος προκαλεί μια σειρά λαθών.

Αντε καλή διόρθωση συνάδελφοι και απ' ότι φαίνεται θα τα ξαναλέμε και του χρόνου (μια και το μάθημα θα παραμείνει)