Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10
1
Linux / Απ: Συμβατότητα D-Link GO-SW-24G
« Τελευταίο μήνυμα από schmeichel3 στις Χθες στις 10:53:33 μμ »
Σας ευχαριστώ και τους 2 :)
2
"Αυτό που βλέπω εγώ είναι ότι τα θέματα των ηλεκτρονικών εμείς μπορούμε να τα λύσουμε, τα δικά μας αυτοί μπορούν?

Δεν ξέρω αν μπορούν. Μια κόντρα αν οι καθηγητές Πληροφορικής μπορούν να λύσουν μεγαλύτερο εύρος θεμάτων από τους Ηλεκτρονικούς δε βλέπω τι σημασία μπορεί να έχει.."

Συναδελφοι καλησπερα, νομιζω οτι βλεπουμε το δασος αντι για το δεντρο.
Μιλαμε για ΕΠΑΛ, και οχι για Γενικο Λυκειο.
Η συγκριση με τους ηλεκτρονικους ειναι επιβεβλημενη, καθως στο μηχανογραφικο τους εχουν τις ιδιες σχολες με τους πληροφορικους (γιατι; αντι να παλαιψουμε για να αρθει αυτη η αδικια, παμε και μονο εμεις, στην ειδικοτητα πληροφορικης, ανεβαζουμε το επιπεδο των θεματων).
Αν λοιπον, σας ρωτησει ενας μαθητης σε ποια ειδικοτητα να παει για να περασει σε καποιο ΤΕΙ πληροφορικης πιο ευκολα, η απαντηση ειναι στους ηλεκτρονικους. Με το χερι στην καρδια, και για να εχει σιγουρη επιτυχια, αυτο πρεπει να απαντησετε. Αν ηταν γιος, κορη η ανηψιος/ανηψια σας, αυτο θα επρεπε να του απαντησετε. Για σιγουρη και ευκολη επιτυχια, ξαναλεω. Δεν εχουν οι μαθητες την αδυναμια και την τρελλα που εχουμε εμεις με την πληροφορικη, απλα θελουν αποτελεσματα, δηλαδη να πετυχουν σε καποια σχολη με τη λιγοτερη δυνατη προσπαθεια.
Αν ρωτησει για στρατιωτικες σχολες η αστυνομια, εκει ειναι βεβαιο πως πρεπει να του απαντησετε να μην παει πληροφορικη, αλλα σε οποιαδηποτε αλλη ειδικοτητα (κατα προτιμηση Γεωπονια η Οικονομια - Διοικηση).
Τσεκαρετε λιγο τα θεματα τους και θα με καταλαβετε. Και για να μη νομιζετε οτι δεν ξερω τι μου γινεται, την ιδια συζητηση εχω κανει με φιλο φροντιστη που συμβουλευει/βοηθαει τα παιδια να επιλεξουν ειδικοτητα (δεν εχει καποιο συμφερον με συγκεκριμενη ειδικοτητα, αφου το φροντιστηριο του τις υποστηριζει ολες). Και να σημειωθει οτι το φροντιστηριο εχει πολυ καλο ποσοστο επιτυχιας για ολες τις ειδικοτητες που υποστηριζει.

Οσο για τη συζητηση περι μαθηματος που διδασκεται δυο χρονιες, και αρα οι απαιτησεις ειναι υψηλοτερες, θα απαντησω το εξης:

Φετος ειχα μια Β πληροφορικης με δεκα μαθητες, εκ των οποιων οι δυο δυνατοι. Τρεις τεσσερις παρακολουθουσαν με αξιοπρεπεια και οι υπολοιποι ουτε που ενδιαφερονταν.
Ειχα και το γενικης παιδειας, οποτε και απο εκει προσπαθουσα να τους βοηθησω και να τους μαθω οσο μπορουσα να σκεφτονται αλγοριθμικα και να ειναι σε θεση να αντιμετωπισουν και να φτιαξουν ενα προγραμμα.
Το αποτελεσμα: τουλαχιστον απογοητευτικο. Εκτος απο τους δυο, οι υπολοιποι δεν εχουν παρει μυρωδια, ουτε απο python, ουτε απο αλγοριθμους. Να σημειωθει πως ολο το χρονο τους εχω κανει καμια 100ρια ασκησεις, εκτος βιβλιου (απο το κεφαλι μου και εμπειρια 20 χρονων στην ταξη), μπας και τους μεινει τιποτα.
Αν τους ρωτησετε τωρα, καμια if, αντε και for, και με το ζορι.
Επομενως οσοι σκεφτονται με δεδομενα σχολεια αστικων κεντρων, με υψηλου επιπεδου μαθητικο δυναμικο, ας ξανασκεφτουν.

Παρασυρομαστε συχνα (και εγω το κανω) απο το πως θα θελαμε να ειναι τα πραγματα, και οχι απο το πως ειναι πραγματικα.
Μονο που τα προβληματα δε λυνονται θαβοντας το κεφαλι μας στην αμμο.
Το αποτελεσμα θα ειναι, σε χρονικο οριζοντα πενταετιας, να μειωθει δραματικα ο αριθμος των μαθητων που επιλεγει ειδικοτητα πληροφορικης.
Αν αυτο θελουμε, ας συνεχισουμε ετσι, ειμαστε σε καλο δρομο.

Ευχαριστω,

Λινα Παπακυριαζη

Υ.Γ. Συγνωμη για την ελλειψη τονων, γραφω απο χαλασμενο πληκτρολογιο  :)
Υ.Γ.2 Με καθε σεβασμο για τους συναδελφους που εγραψαν τα εγχειριδια (Προγραμματισμου και Δικτυων), respect για την προσπαθεια τους, η ανιδιοτελεια σπανιζει στις μερες μας και ειναι συγκινητικη. Το αν ειναι ομως εγχειριδια για Πανελλαδικα Εξεταζομενα μαθηματα, (με το ευρος της υλης που εχει επιλεγει), ειναι μια τελειως διαφορετικη συζητηση.
3
Άρθρα - Βιβλία - Εκπαιδευτικό Λογισμικό / Απ: Βιβλιο C++ (για αρχαριους)
« Τελευταίο μήνυμα από pagouris στις Χθες στις 01:34:47 μμ »
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις! Η αλήθεια είναι ότι ο Χατζηγιαννάκης είναι πιο βατός και πιο στρέιτ. Λογικά θα αρχίσω με αυτόν και βλέπουμε. Νομίζω πάντως ότι στις σχολές που θέλω να μπω τώρα κάνουν περισσότερο c και από αντικειμενοστρεφή Java.
4
Linux / Απ: Πρόβλημα σε νέα εγκατάσταση 16.04
« Τελευταίο μήνυμα από alkisg στις Χθες στις 08:29:32 πμ »
Όπως τα λες είναι. Στο αρχείο /etc/ltsp/update-kernels.conf πειράζουμε τη γραμμή CMDLINE_LINUX_DEFAULT="init=/sbin/init-ltsp forcepae video=eDP-1:d".
Στο 01-mac-address, το 01- παραμένει, η mac μπαίνει μετά το 01.
5
Linux / Απ: Πρόβλημα σε νέα εγκατάσταση 16.04
« Τελευταίο μήνυμα από jim_katsar στις 22 Ιούν 2017, 11:47:53 μμ »
Για να ξεκαθαρίσω...
Για τον server δίνω την εντολή: sudo dpkg-reconfigure grub-pc, και περνάω την παράμετρο: video=eDP-1:d
Για τους clients πάω στο αρχείο: /etc/ltsp/update-kernels.conf και περνάω την παράμετρο: video=eDP-1:d (ουσιαστικά προσθέτων μία γραμμή με το προηγούμενο) και στη συνέχει 'δημοσίευση εικονικού'

Και για ξεχωριστές παραμέτρους για κάθε client ( με βάση τη mac-address) φτιάχνω αρχειάκια: /var/lib/tftpboot/ltsp/i386/pxelinux.cfg/01-mac-address και περνάω όποια παράμετρο θέλω (όπου 01-mac-address = η mac του κάθε client )

Σωστά; Αν κάνω κάπου λάθος διόρθωσέ με. Ευχαριστώ.
6
Linux / Απ: Συμβατότητα D-Link GO-SW-24G
« Τελευταίο μήνυμα από jim_katsar στις 22 Ιούν 2017, 11:18:47 μμ »
Συνάδελφε schmeichel3 το συγκεκριμένο switch το είχα σε σχολείο το προηγούμενο ακαδημαϊκό έτος (2015-2016) με 5 fat και 4 thin μηχανάκια και δούλευε απροβλημάτιστα...
Το πρότεινα κ φέτος(ως αρκετά οικονομικο για Gigabit) σε σχολείο που ήμουν το αγοράσαμε αλλά δυστυχώς δεν στήθηκε το εργαστήριο γιατί από το δήμο δεν ήρθαν ποτέ να ολοκληρώσουν την καλωδίωση του εργαστηρίου (κ δουλεψαμε με WinXP). Να σημειώσω ότι το είχα βρει πιο οικονομικό γύρω στα 60ευρώ στο γνωστό e-shop
7
Τα επιχειρήματά μου είναι σαφή και δεν πρόκειται να τα ξαναδιατυπώσω. Τα υπόλοιπα ήταν απαντήσεις σε δικά σου - ρητορικά ίσως - αλλά απαξιωτικού τόνου ερωτήματα.
8
Linux / Απ: Συμβατότητα D-Link GO-SW-24G
« Τελευταίο μήνυμα από alkisg στις 22 Ιούν 2017, 07:21:42 μμ »
Μια χαρά μου φαίνεται αυτό το switch αν και δεν το έχω δοκιμάσει. Το να συνδέσεις και άλλους σταθμούς πάνω του εκτός LTSP δεν είναι πρόβλημα.
Πρόβλημα θα υπάρχει μόνο αν ποτέ στο μέλλον πας να συνδέσεις πάνω του και δεύτερο switch, και μετά πας να συνδέσεις κάποιους LTSP clients στο δεύτερο switch. Εκείνοι οι clients θα πάνε υπερβολικά αργά.
9
Linux / Συμβατότητα D-Link GO-SW-24G
« Τελευταίο μήνυμα από schmeichel3 στις 22 Ιούν 2017, 06:21:29 μμ »
Άλκη και συνφορουμίτες, καλησπέρα. Δέχτηκα παρότρυνση από συνάδελφο να σου στείλω για την "συμβατότητα"-"συνεργασία" του παρακάτω switch σε ltsp.
Μιλάμε αρχικά για fat clients (5 σταθμοί). Επιπλέον αν θα υπάρχει πρόβλημα το switch αυτό να δίνει 2-3 ports και σε άλλο εργαστήριο (όχι για ltsp). H υποδομή από το κεντρικό router μέχρι το εν λόγω switch θα είναι gigabit.
http://www.skroutz.gr/s/4214198/D-Link-GO-SW-24G.html
Ευχαριστώ πολύ
10
Δυστυχώς κάποιοι κάποιοι καθηγητές αδυνατούν να αντιληφθούν ότι οι μαθητές που έδιναν για δεύτερη ή τρίτη κλπ χρονιά είχαν διδαχθεί pascal και για να μην είναι σε μειονεκτική θέση χωρίς να φταίνε οι ίδιοι τίποτα,
Ποιοι φταίνε για αυτό? Αυτό δεν είναι ευθύνη του υπουργείου? Φταίνε δηλαδή οι καθηγητές? Ας έβαζε το υπουργείο ένα μεταβατικό σύστημα. Φταίει η Python και για αυτό? Μήπως προσπαθείς να κατηγορήσεις την συγγραφική ομάδα για όλα τα άσχημα του εκπαιδευτικού συστήματος?

Παράθεση
Το αν η συγγραφική ομάδα και η επιτροπή έχει πλούσια βιογραφικά και υψηλού επιπέδου γνώσεις δεν της δίνει το δικαίωμα να θυματοποιεί μαθητές και κατ' επέκταση τομείς και ειδικότητες επειδή πάσχει από  overqualification complex. Και αλλαγή ύλης – μαθήματος- γλώσσας προγραμματισμού,  και βιβλίο το Νοέμβρη, και τετράδιο pdf τον Απρίλη και αυξημένη δυσκολία στα θέματα....  Αλλά τελικά αναβαθμιστήκαμε...
Τι δουλειά έχουν τα βιογραφικά και όλα αυτά που λες με το αν πρέπει οι μαθητές να κάνουν κάτι πιο προχωρημένο ή όχι. Απλά ψάχνεις αφορμές να κατηγορήσεις όσους έφεραν το νέο μάθημα με ειρωνείες και προσβολές. Από επιχειρήματα όμως δε βλέπω τίποτα.
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10