Θεωρία-Οδηγίες

Ξεκίνησε από dtzimas, 29 Μαρ 2015, 08:05:31 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

dtzimas

Συμπιεσμένη Θεωρία και Οδηγίες σε όλη την ύλη. Ελεύθερο για χρήση.

nikolasmer

Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

dtzimas

Παράθεση από: nikolasmer στις 30 Μαρ 2015, 11:54:19 ΠΜ
Ευχαριστούμε πολύ!

:-)
Άλλωστε όπως όλα δείχνουν, η ΑΕΠΠ (δυστυχώς) θα συνεχίσει να είναι το πανελλαδικό μάθημά μας.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: dtzimas στις 30 Μαρ 2015, 10:35:36 ΜΜ
:-)
Άλλωστε όπως όλα δείχνουν, η ΑΕΠΠ (δυστυχώς) θα συνεχίσει να είναι το πανελλαδικό μάθημά μας.

Δυστυχώς;; Έχεις επίγνωση της πραγματικότητας; Πρώτα φροντίζεις μην πέσει το σπίτι σου, και μετά το ανανεώνεις...

dtzimas

Παράθεση από: janag79 στις 30 Μαρ 2015, 11:39:32 ΜΜ
Δυστυχώς;; Έχεις επίγνωση της πραγματικότητας; Πρώτα φροντίζεις μην πέσει το σπίτι σου, και μετά το ανανεώνεις...

Προφανώς είσαι σε σύγχυση. Ποιος είπε το αντίθετο?

evry

Ο κάθε ένας έχει επίγνωση της δικής του πραγματικότητας.
Αν το σπίτι σου δεν έχει γερά θεμέλια αργά ή γρήγορα θα πέσει, οπότε καλό θα ήταν να φροντίσεις να μην είσαι μέσα. Για να πας σε νέο σπίτι θα πρέπει να περιμένεις τις κατάλληλες συνθήκες. Για μας αυτές οι συνθήκες ήταν τώρα με το 6ωρο μάθημα και τις επιλογές των τμημάτων μέσω της ΑΔΙΠ.
Με το νέο πρόγραμμα σπουδών το μάθημα προφανώς αναβαθμίστηκε.
Με το σύστημα που βλέπω μας έχουν βάλει στη θέση του ΑΟΔΕ.
Αν τα πράγματα μείνουν έτσι, είναι θέμα χρόνου να φύγει το μάθημα εντελώς και να αντικατασταθεί με ένα μάθημα διοίκησης επιχειρήσεων.
Βγάζει μάτι ότι το μάθημα δεν κολλάει σε αυτή την κατεύθυνση

Παράθεση από: janag79 στις 30 Μαρ 2015, 11:39:32 ΜΜ
Δυστυχώς;; Έχεις επίγνωση της πραγματικότητας; Πρώτα φροντίζεις μην πέσει το σπίτι σου, και μετά το ανανεώνεις...

Για να μην αναφέρω τις συνέπειες στο ωράριο των καθηγητών αφού πλέον σε ένα λύκειο δεν υπάρχει περίπτωση να έχει κάποιος πάνω από 10 ώρες. Σε κάποια μπορεί να πέσει και στις 6-8.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής