Δομή προγράμματος

Ξεκίνησε από Akis St, 03 Μαΐου 2018, 03:16:48 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Akis St

Καλησπέρα. Θέλω να κάνω μια ερώτηση. Κατά τη δήλωση των μεταβλητών κάποιος μαθητής ενώ δεν χρησιμοποίησε λογικές μεταβλητές έγραψε

ΛΟΓΙΚΕΣ:

και φυσικά την άφησε κενή.

Αυτό επιτρέπεται;

bugman

Λάθος το βλέπω! Δεν γίνεται να δηλώνεις "τίποτα".

Akis St

Θα μπορούσε να βάλει ! για να το χαρακτηρίσει ως σχόλιο και να μη βαθμολογηθεί αρνητικά;

petrosp13

Ναι, ή θα μπορούσε να δηλώσει μια μεταβλητή χωρίς να την χρησιμοποιήσει στο πρόγραμμα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

taxata

#4
Οι εκπαιδευτικοί - διορθωτές - βαθμολογητές είναι καλό να μη λειτουργούν ως compilers ώστε να χτυπάνε σε συντακτικά λάθη και μάλιστα μιας "γλώσσας" που "υπάρχει" και εξετάζεται σε χαρτί. Οφείλουν να δίνουν βαρύτητα σε αλγοριθμικά λάθη και όχι τόσο σε συντακτικά μικρής μάλιστα αξίας.

Τάσος_Χατζηπαπαδόπουλος
Κύριε δεν έχω internet
http://users.sch.gr/chatzipap/

ntzios kostas

Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

bugman

Το ότι εξετάζεται στο χαρτί δεν σημαίνει ότι δεν έχει κανόνες η ΓΛΩΣΣΑ. Τώρα αν υπάρχει ανοχή σε συντακτικά λάθη, τότε πρέπει να είναι φανερή...πχ "συντακτικά λάθη επιτρέπονται". Θα μπορούσε κανείς να χρησιμοποιεί μια Πραγματική για αλφαριθμητική. Και αυτό συντακτικό λάθος είναι. Το τι ήθελε να πει ο "ποιητής" του προγράμματος μπορεί να βγει "νοηματικά", να ξεπεράσουμε δηλαδή τη γκιλοτίνα του compiler. Μετά όμως τίθεται το ερώτημα...: Γιατί χρησιμοποιούμε γλώσσα και όχι μια περιγραφή του προγράμματος με απλά λόγια;
Τελικά δηλαδή τι εξετάζουμε; Την χρήση μιας απλής γλώσσας όπως η ΓΛΩΣΣΑ, για ένα πρόβλημα από μια τυπική σειρά προβλημάτων, ως την απαιτούμενη ικανότητα "προγραμματισμού", ή απλά την κατανόηση των αλγορίθμων, ανεξάρτητα από τη χρήση γλώσσας;
Πάντως γνώμη μου είναι να επιτρέπονται μέχρι δυο συντακτικά λάθη ανά 30 γραμμές κώδικα (4 στις 60 κ.ο.κ), και να γίνεται αποδεκτό κάθε πρόγραμμα που με απλές διορθώσεις όπως πχ το να "απορριφθεί" η γραμμή ΛΟΓΙΚΕΣ:  να επιτρέπει στο πρόγραμμα να εκτελείται σωστά!


taxata

Τα συντακτικά λάθη πρέπει να βαραίνουν ποιοτικά όχι ποσοτικά, τα αλγοριθμικά δε, ουσιαστικά !
Τάσος_Χατζηπαπαδόπουλος
Κύριε δεν έχω internet
http://users.sch.gr/chatzipap/