Το Στέκι των Πληροφορικών

Γυμνάσιο => Γενικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: poursali στις 11 Φεβ 2010, 12:08:38 ΜΜ

Ψηφοφορία
Ερώτηση: Βάζετε απροειδοποίητο διαγώνισμα τριμήνου έχοντας κάνει μόνον επανάληψη στο προηγούμενο μάθημα?
Επιλογή 1: Ναι
Επιλογή 2: Όχι
Επιλογή 3: Και τα δυο
Τίτλος: (ψηφοφορία) Διαγωνίσματα τριμήνου
Αποστολή από: poursali στις 11 Φεβ 2010, 12:08:38 ΜΜ
Σε αντίστοιχο θέμα όπως συζητήσαμε ο νόμος είναι ξεκάθαρος. Επαναληπτικό διαγώνισμα μπαίνει αφού έχουμε κάνει επανάληψη στην τάξη και χωρίς να ειδοποιήσουμε τους μαθητές μας. Στην πράξη όμως πολλοί συνάδελφοι δεν το εφαρμόζουν και ειδοποιούν ακόμα και σε 10λεπτα τεστ. Εσείς τι εφαρμόζετε στην πράξη;
Δεν ψηφίζουμε με τι συμφωνούμε, αλλά τι εφαρμόζουμε στην πράξη.

το αντίστοιχο θέμα εδώ --> https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2595.0 (https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2595.0)
Τίτλος: Απ: (ψηφοφορία) Διαγωνίσματα τριμήνου
Αποστολή από: EleniK στις 21 Ιουν 2010, 11:27:03 ΠΜ
Συνάδελφε,

η λογική μου είναι ότι εφόσον θέλω τα παιδιά να μάθουν 5 πράγματα, σε αυτές τις ενότητες τους προειδοποιώότι θα βάλω τεστ ώστε να διαβάσουν. Βέβαια βάζω που και που και κανένα απροειδοποίητο για να δω τι γίνεται, αλλά κυρίως δουλεύω με προειδοποιημένα.

Ελένη
Τίτλος: Απ: (ψηφοφορία) Διαγωνίσματα τριμήνου
Αποστολή από: jsari στις 21 Ιουν 2010, 03:07:27 ΜΜ
Εγώ βάζω διαγωνίσματα στα οποία έχω κάνει επανάληψη και τους έχω προειδοποιήσει. Στα τεστ όμως τις περισσότερες φορές δεν τους προειδοποιώ.
Τίτλος: Απ: (ψηφοφορία) Διαγωνίσματα τριμήνου
Αποστολή από: mgbfw στις 22 Ιουν 2010, 12:29:01 ΠΜ
Πλέον τα απροειδοποίητα τεστ και διαγωνίσματα τα άφησα προ πολλού. Πάντοτε ακολουθεί ενημέρωση προς τους μαθητές για το τεστ. Αναφορικά με τα διαγωνίσματα, η επανάληψη γίνεται μέσω επαναληπτικών ασκήσεων που λύνουμε με τους μαθητές μέσα στην τάξη. Αντικειμενικός σκοπός είναι η μετάδοση της γνώσης και όχι να τσακώσω τους μαθητές αδιάβαστους. Ίσως να ακούγεται λίγο άσχημο αυτό αλλά δεν θέλω να θίξω κανέναν, άλλωστε όλοι προσπαθούμε για το καλύτερο, με τον δικό του τρόπο ο καθένας. Απλά πιστεύω ότι εν έτη 2010 θα πρέπει ως καθηγητές να απαλλάξουμε τα παιδιά από τον μπαμπούλα των εξετάσεων (ωριαίων και ολιγόλεπτων) και να δώσουμε στο παιδί να καταλάβει ότι αξία έχει η μάθηση και η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ και όχι η ξερή αναπαραγωγή γνώσης! Και αυτό γίνεται με πολλή δουλειά τόσο από τον καθηγητή όσο και από τους μαθητές καθόλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς με πολλές ασκήσεις και μικρά projects.