Α' φάση της πράξης «Ψηφιακή τάξη» (Η/Y για Α’ τάξη Γυμνασίου 2009-2010)

Ξεκίνησε από Wizard, 30 Ιουλ 2009, 03:19:51 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Circle

Παράθεση από: zavag στις 31 Αυγ 2009, 04:00:03 ΜΜ
..
Είπε επίσης ότι θα πάρουν το ΚΟΥΠΟΝΙ και οι καθηγητές που διδάσκουν στην Α' Γυμνασίου. Εμείς είμαστε τέτοιοι;;;
..

Δεν γνωρίζω άλλη ειδικότητα εκπαιδευτικών με γνωστικό αντικείμενο που να αλλάζει, να εξελίσσεται  τόσο γρήγορα και με λειτουργικά έξοδα όπως εμείς.

Σκεφτείτε πόσα χρήματα έχετε δαπανήσει στους υπολογιστές που έχετε αγοράσει, αναβαθμίσει τόσα χρόνια. Πόσα χρήματα σε βιβλία, σε συνδέσεις ίντερνετ κτλ... (Πόσο σας έχουν κοστίσει εσάς; Εγώ με ένα πολύ πρόχειρο υπολογισμό για αγορά μηχανημάτων έχω διαθέσει περίπου 5000 με 6000 Ε ως τώρα)

Πότε θα είναι ο καιρός να επιδοτηθούμε κ εμείς για κάτι τόσο απαραίτητο για τη δουλειά μας;;;

pentsas

Συνάδελφοι, τα όργανα( 7. Τα όργανα και οι διαδικασίες...)  ξεκίνησαν να παίζουν(για μαντέψτε για ποιους).  :-$  :-$  :-$ .
Μιλάμε για φοβερό φαγοπότι. Ε ρε γλέντια που έχουμε να κάνουμε!!!
Θα τρώει η μάνα(τα λαμόγια) και του παιδιού (ΠΕ19-20) δε θα δίνει.
Συνάδελφοι πρέπει να προσέχουμε πάρα πολύ για να μην αιφνιδιαστούμε και πάλι.
Δεν αναλαμβάνουμε τίποτα εάν δεν είναι ξεκάθαρο ποιες θα είναι οι απολαβές μας γι' αυτό που πρόκειται  αναλάβουμε.






Ανακοινώθηκε κι επίσημα σήμερα απ τον υπ. Παιδείας Αρη Σπηλιωτόπουλο, η επιδότηση όλων των μαθητών της Α Γυμνασίου για να αγοράσουν μαθητικό ηλεκτρονικό υπολογιστή.

Οι μαθητές με ένα κουπόνι  (450 ευρώ), το οποίο θα τους χορηγεί το σχολείο θα προμηθεύονται τον υπολογιστή, ο οποίος θα είναι συγκεκριμένου τύπου .

Έτσι, μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας στις 31 Οκτωβρίου, 126.000 μαθητές της Α’ Γυμνασίου θα διαθέτουν τον δικό τους προσωπικό μαθητικό ηλεκτρονικό υπολογιστή για χρήση και στο σχολείο και στο σπίτι. Ο υπολογιστής αυτός είναι κατάλληλος για μαθητές και θα περιλαμβάνει προεγκατεστημένα μαθήματα και βιβλία σε ηλεκτρονική μορφή, ενώ προβλέπει ελεγχόμενη πλοήγηση στο διαδίκτυο. Επιπλέον θα διανεμηθούν 5.000 διαδραστικοί πίνακες, οι οποίοι θα προσφέρουν απεριόριστες δυνατότητες στους μαθητές.
                                       Διδασκαλία
Τον υπολογιστή θα φέρουν μαζί τους στο σχολείο οι μαθητές για τη διδασκαλία δύο μαθημάτων τα οποία θα διδάσκονται και με τη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή .

Οι μαθητές θα διδάσκονται και με τη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή δύο από τα παρακάτω τέσσερα (4) που ορίστηκαν, με βάση τα δεδομένα που προέκυψαν από πρόσφατη έρευνα του ΥΠ.Ε.Π.Θ. στην εκπαιδευτική κοινότητα, και τα οποία θεωρούνται ως εκπαιδευτικά προσφορότερα:

i. Γεωγραφία

ii. Ιστορία

iii. Βιολογία / Φυσικές Επιστήμες

iv. Μαθηματικά

2. Τα τμήματα της διδακτέας ύλης, η διδασκαλία των οποίων θα γίνεται με τη χρήση του ηλεκτρονικού

υπολογιστή, θα επιλέγονται από τους διδάσκοντες με κριτήριο την καταλληλότητα του συγκεκριμένου διδακτικού μέσου για την επίτευξη καλύτερου εκπαιδευτικού αποτελέσματος και σε ποσοστό μέχρι 30% του συνόλου της διδακτέας ύλης. Στα επόμενα σχολικά έτη ο αριθμός των μαθημάτων και του ποσοστού της διδακτέας ύλης είναι δυνατόν να αυξηθεί, εφόσον κριθεί σκόπιμο, μετά την αξιολόγηση του πρώτου έτους εφαρμογής της εν λόγω δράσης.

3. Το ΥΠ.Ε.Π.Θ. θα χορηγεί, κάθε χρόνο, αρχής γενομένης από το σχολικό έτος 2009−2010, ικανό αριθμό φορητών ηλεκτρονικών υπολογιστών στα Γυμνάσια όλης της χώρας πριν από την έναρξη του διδακτικού έτους, έτσι ώστε κάθε μαθητής της Α΄ τάξης του Δημόσιου Γυμνασίου να εξοπλίζεται με ένα φορητό ηλεκτρονικό υπολογιστή, τον οποίο θα χρησιμοποιεί και τα επόμενα δυο χρόνια στη σχολική αίθουσα και του οποίου την κατοχή θα διατηρεί και μετά την αποφοίτησή του.

Παράλληλα, θα διατίθεται και αριθμός φορητών ηλεκτρονικών υπολογιστών, που θα χρησιμοποιούνται από τους εκπαιδευτικούς που θα διδάσκουν στην Α΄ Γυμνασίου.

4. Το διδακτικό υλικό που θα χρησιμοποιείται, θα είναι το ψηφιακό υλικό που έχει στη διάθεσή του το ΥΠ.Ε.Π.Θ. (εκπαιδευτικό λογισμικό, εφαρμογές λογισμικού, σενάρια, κ.λπ.) και το οποίο θα αναπροσαρμόζεται και θα εμπλουτίζεται όπου χρειάζεται.

5.. Οι εκπαιδευτικοί που θα διδάσκουν τα μαθήματα με χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή θα είναι εκπαιδευτικοί της αντίστοιχης προς τα ανωτέρω μαθήματα ειδικότητας, που κατέχουν επιπλέον την πιστοποίηση του προγράμματος επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση.

Ελλείψει των ανωτέρω εκπαιδευτικών, μπορούν να διδάσκουν τα μαθήματα και εκπαιδευτικοί που κατέχουν γνώση πληροφορικής και χειρισμού Η/Υ, όπως αυτή ορίζεται στις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 26 του π.δ. 50/2001 (ΦΕΚ 39 Α΄), όπως αυτή τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με την παρ. 16 του άρθρου μόνο του π.δ. 347/2003 (ΦΕΚ 315 Α΄) και την παρ. 4 του άρθρου μόνο του π.δ. 44/2005 (ΦΕΚ 63 Α΄). Το εκπαιδευτικό προσωπικό που θα συμμετάσχει στη δράση θα προτείνεται, κατόπιν

εκδήλωσης ενδιαφέροντος των εκπαιδευτικών, από το Διευθυντή της Σχολικής Μονάδας και θα εγκρίνεται από το Σύλλογο διδασκόντων και την οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

6.. Η χρηματοδότηση υλοποίησης του έργου θα ενταχθεί στο Δ΄ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης της Ευρωπαϊκής Ένωσης, [«Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς» (Ε.Σ.Π.Α.)], στο πλαίσιο σχεδιασμού του αναπτυξιακού προγράμματος περιόδου 2007−2013 για τη χρηματοδότηση προγραμμάτων και δομών εκπαίδευσης.

7.. Τα όργανα και οι διαδικασίες συντονισμού και υλοποίησης του ως άνω προγράμματος και κάθε άλλη λεπτομέρεια, θα οριστούν με νεότερες αποφάσεις του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων

ΠΗΓΗ: ESOS.GR, ρεπορτάζ του Σιακαβάρα Σωτήρη


pentsas

.
.
.
6.. Η χρηματοδότηση υλοποίησης του έργου θα ενταχθεί στο Δ΄ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης της Ευρωπαϊκής Ένωσης, [«Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς» (Ε.Σ.Π.Α.)], στο πλαίσιο σχεδιασμού του αναπτυξιακού προγράμματος περιόδου 2007−2013 για τη χρηματοδότηση προγραμμάτων και δομών εκπαίδευσης.
.
.
.

Ρε παιδιά έχω βαρεθεί τα τελευταία  χρόνια να διαβάζω την παραπάνω παράγραφο.
Θ' θελα ν' ξερα αυτοί οι "Ευρωπαίοι" δεν τα χρειάζονται τα λεφτά τους και τα δίνουν σε μας.
Καλύτερη επένδυση θα ήταν αν τα μάζευαν και τα κάνανε κομπόστ. Έτσι τουλάχιστον θα γινόταν λίπασμα και θα μπορούσαν να το χρησιμοποιήσουν για να λιπαίνουν τα "μποτζάι" τους.
Πολύ περίεργο.
Για να είναι ηλίθιοι αποκλείεται.
Βρε μπας και είναι και αυτοί στο "κόλπο";

dim

Καλή χρονιά.  :)
Είμαι σε γυμνάσιο και σήμερα είπε η κ. Διευθύντρια πως εσύ κ. "........" θα αναλάβεις την ψηφιακή τάξη!
Η απάντηση μου ήταν όχι δεν μπορώ να την αναλάβω. Έχω πλήρες ωράριο 18 ώρες μάθημα + 3 ώρες εργαστήριο.
Δεν θα μπορέσω να την αναλάβω.
Διευθύντρια: και ποιός θα την αναλάβει?
Εγώ: Δεν ξέρω.
Διευθύντρια: Θα πάρω αμέσως τηλέφωνο τον προϊστάμενο! Ποιός θα την αναλάβει... εσύ θα την αναλάβεις...... και μπδιαμ ποιδβσξδ!!! κάτι έλεγε χαμηλόφωνα και σε άλλη γλώσσα!!
Τι κάνουμε? Τι κάνω?  :'(
.... Και τα email σήμερα φυσικά εγώ τα πήρα!!!

pentsas

dim, πρώτα απ'όλα ψυχραιμία και ψηλά το κεφάλι.
Ούτε μπορεί ούτε και έχει το δικαίωμα "η κ. Διευθύντρια" να αναθέσει κάτι σε κάποιον όταν αυτό το κάτι δεν έχει ακόμα προσδιοριστεί νομοθετικά(εγκύκλιοι κλπ).
Ακόμα όμως και αν προσδιοριστεί, η ανάθεσή του είναι αρμοδιότητα του συλλόγου των καθηγητών και όχι του διευθυντή.
Ο διευθυντής απλά προεδρεύει του συλλόγου.
Αυτό που έχει να κάνει (κατά τη γνώμη μου) ο καθένας από μας που αντιμετωπίζει τέτοια προβλήματα είναι να απευθύνεται στην ΠΕΚΑΠ ή στον/ην σύμβουλο και να απαιτεί την υποστήριξή τους.
Εγώ προσωπικά εάν δω ότι πιέζομαι υπερβολικά και δεν έχω τη στήριξη που πρέπει σκέφτομαι να παραιτηθώ από τα διδακτικά μου καθήκοντα.

za√‘ag

Παράθεση από: pentsas στις 01 Σεπ 2009, 02:40:07 ΜΜ
Συνάδελφοι, τα όργανα( 7. Τα όργανα και οι διαδικασίες...)  ξεκίνησαν να παίζουν(για μαντέψτε για ποιους).  :-$  :-$  :-$ .
Μιλάμε για φοβερό φαγοπότι. Ε ρε γλέντια που έχουμε να κάνουμε!!!
Θα τρώει η μάνα(τα λαμόγια) και του παιδιού (ΠΕ19-20) δε θα δίνει.
Συνάδελφοι πρέπει να προσέχουμε πάρα πολύ για να μην αιφνιδιαστούμε και πάλι.
Δεν αναλαμβάνουμε τίποτα εάν δεν είναι ξεκάθαρο ποιες θα είναι οι απολαβές μας γι' αυτό που πρόκειται  αναλάβουμε.

Δηλαδή ;;; ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ για τις "απολαβές";


Παράθεση
........
Οι μαθητές θα διδάσκονται και με τη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή δύο από τα παρακάτω τέσσερα (4) που ορίστηκαν, με βάση τα δεδομένα που προέκυψαν από πρόσφατη έρευνα του ΥΠ.Ε.Π.Θ. στην εκπαιδευτική κοινότητα, και τα οποία θεωρούνται ως εκπαιδευτικά προσφορότερα:

i. Γεωγραφία

ii. Ιστορία

iii. Βιολογία / Φυσικές Επιστήμες

iv. Μαθηματικά

........
Παράλληλα, θα διατίθεται και αριθμός φορητών ηλεκτρονικών υπολογιστών, που θα χρησιμοποιούνται από τους εκπαιδευτικούς που θα διδάσκουν στην Α΄ Γυμνασίου.


Το δικό μας μάθημα δεν είναι μέσα σ' αυτά ... οπότε ... πάπαλα :(

Παράθεση.........

5.. Οι εκπαιδευτικοί που θα διδάσκουν τα μαθήματα με χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή θα είναι εκπαιδευτικοί της αντίστοιχης προς τα ανωτέρω μαθήματα ειδικότητας, που κατέχουν επιπλέον την πιστοποίηση του προγράμματος επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση.

Ελλείψει των ανωτέρω εκπαιδευτικών, μπορούν να διδάσκουν τα μαθήματα και εκπαιδευτικοί που κατέχουν γνώση πληροφορικής και χειρισμού Η/Υ, όπως αυτή ορίζεται στις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 26 του π.δ. 50/2001 (ΦΕΚ 39 Α΄), όπως αυτή τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με την παρ. 16 του άρθρου μόνο του π.δ. 347/2003 (ΦΕΚ 315 Α΄) και την παρ. 4 του άρθρου μόνο του π.δ. 44/2005 (ΦΕΚ 63 Α΄). Το εκπαιδευτικό προσωπικό που θα συμμετάσχει στη δράση θα προτείνεται, κατόπιν

εκδήλωσης ενδιαφέροντος των εκπαιδευτικών, από το Διευθυντή της Σχολικής Μονάδας και θα εγκρίνεται από το Σύλλογο διδασκόντων και την οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.


Μπορούμε να το μεταφράσουμε ως: "συμπλήρωση ωραρίου" για μας ;; Λέω εγώ τώρα ...

Παράθεση

6.. Η χρηματοδότηση υλοποίησης του έργου θα ενταχθεί στο Δ΄ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης της Ευρωπαϊκής Ένωσης, [«Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς» (Ε.Σ.Π.Α.)], στο πλαίσιο σχεδιασμού του αναπτυξιακού προγράμματος περιόδου 2007−2013 για τη χρηματοδότηση προγραμμάτων και δομών εκπαίδευσης.
7.. Τα όργανα και οι διαδικασίες συντονισμού και υλοποίησης του ως άνω προγράμματος και κάθε άλλη λεπτομέρεια, θα οριστούν με νεότερες αποφάσεις του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων

ΠΗΓΗ: ESOS.GR, ρεπορτάζ του Σιακαβάρα Σωτήρη

Από τη χρηματοδότηση του ΕΣΠΑ εμείς τι θα πάρουμε;;;
Εκτός βέβαια από τη Β_ΕΣΠΑ  που χρειαζόμαστε για να τρέχουμε από το ενα σχολείο στο άλλο για να συμπληρώνουμε ωράριο και να υλοποιήσουμε την Ψηφιακή τάξη !!
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

george79

φιλε dim όποιον και να πάρει δεν μπορεί να σου κάνει κανένας τίποτα. Η στυγνή αλήθεια είναι ότι στο δημόσιο μπορείς να κάνεις ότι θέλεις, να δουλεύεις όση ώρα θέλεις και να μην σου κάνει κανένας τίποτα.
Πάμε σε εμάς τους ευσυνείδητους δημοσίους υπαλλήλους. Η εγκύκλιος για τους υπεύθυνους εργαστηρίων αναφέρει ότι υποστηρίζουμε ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΑ το έργο των άλλων συναδέλφων και δεν το αναλαμβάνουμε εμείς. Επίσης οι συνάδελφοι που θα αναλάβουν να κάνουν αυτά απαραίτητα πρέπει να έχουν πιστοποίηση. Άρα ξέρουν από υπολογιστές και δεν χρειάζονται καμία βοήθεια.
Όσο για τις υπόλοιπες δουλειές του σχολείου, στην αρχή της χρονιάς θα γίνει σύλλογος όπου στον κάθε εκπαιδευτικό θα ανατεθούν κάποιες εργασίες. Δεν γίνεται ο πληροφορικός να παίρνει 10 εργασίες και κάποιοι άλλοι, μία η καμία. Θα πρέπει να υπάρχει ισοκαταμερισμός.
Όσο για την φράση "και ποιος θα το κάνει;" δεν μπορείς να επιλύεις εσύ όλα τα προβλήματα του σχολείου. Υπάρχει διευθυντής και άλλοι συνάδελφοι
Κάποια στιγμή πρέπει να αντιδράσουμε. Μας βρίσκουν νεόυς, μας ρίχνουν στο φιλότιμο και τελικά το έχουν παραφορτώσει το "γαϊδούρι"


pentsas

Πολύ απλά:
Σενάριο 1(το πιο πιθανό):
Το "αναλαμβάνουμε" μεν αλλά είμαστε "ανίκανοι" να το διαχειριστούμε.
Τι θα κάνει ο κάθε διευθυντής; Δεν θα ψάξει κάποιον "ικανό" να το κάνει;
Τους πληρώνουμε με το ίδιο νόμισμα.
Σενάριο 2(το πιο απίθανο):
Δεν διαπραγματεύομαι, απαιτώ. Και αν δε με καταλαβαίνουν ενεργοποιώ τους συνδικαλιστικούς φορείς, την ΠΕΚΑΠ, τους συμβούλους κλπ.

za√‘ag

Παράθεση από: pentsas στις 01 Σεπ 2009, 05:24:25 ΜΜ
Πολύ απλά:
Σενάριο 1(το πιο πιθανό):
Το "αναλαμβάνουμε" μεν αλλά είμαστε "ανίκανοι" να το διαχειριστούμε.
Τι θα κάνει ο κάθε διευθυντής; Δεν θα ψάξει κάποιον "ικανό" να το κάνει;
Τους πληρώνουμε με το ίδιο νόμισμα.
Σενάριο 2(το πιο απίθανο):
Δεν διαπραγματεύομαι, απαιτώ. Και αν δε με καταλαβαίνουν ενεργοποιώ τους συνδικαλιστικούς φορείς, την ΠΕΚΑΠ, τους συμβούλους κλπ.



Αλήθεια, μην παρεξηγηθώ, γιατί είναι απίθανο το 2ο σενάριο;;

Αυτοί που αναφέρεις ΠΕΚΑΠ, Συνδικαλιστές, Σχ. Σύμβουλοι ... ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΣΚΟΠΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ;;;;

Δεν είναι για να μας στηρίζουν;;; Εμείς είμαστε "μάχημοι" ... Δεν μπορούν να δώσουν λύσεις ;;;

Ας φροντίσουν να βρουν άτομα να στελεχώνουν τέτοιες χρηματοδοτούμενες μεταρρυθμίσεις

ή

ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ για το ΔΙΚΟ μας συμφέρον .....
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

pentsas

Φίλε μου zavag, δες στον παρακάτω σύνδεσμο και θα καταλάβεις.
Μόνο κάθισε πρώτα κάτω (αν δε κάθεσαι) γιατί υπάρχει κίνδυνος να γελάσεις μετα δακρύων http://pekap.blogspot.com/2009/08/blog-post_7397.html

za√‘ag

Είναι και αστείο αλλά και χρήσιμο .... (αν το δεις με την απαραίτητη κωδικοποίηση):

1. Όταν μας αναθέτουν μια επιπλέον εργασία ... θα φτερνιζόμαστε ΚΑΤΑΠΑΝΩ ΤΟΥΣ.

2. Όταν τα πράγματα δυσκολεύουν, τότε σκουπίζουμε τη μύτη μας και τα χαρτομάνδηλα δεν θα τα πετάμε στο "σκυβαλοδοχείο" αλλά θα τα αφήνουμε στο πλησιέστερο γραφείο.

3. Όταν βήχουμε και είμαστε κοντά σε "κακόπιστο" συνάδελφο στρέφουμε το πρόσωπο μας ΚΑΤΑΠΑΝΩ ΤΟΥ

4. Στη συνεδρίαση κατανομής εργασιών εμφανιζόμαστε συνεχώς με χειρουργικού τύπου μάσκα για να αποφύγουμε τους "ρύπους"

Μπορεί να ερμηνευθεί κι αλλιώς αν χρησιμοποιήσουμε διαφορετικούς decoders  ;D


Ε ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ .... ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΓΩΝΕΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Καρκαμάνης Γεώργιος

Συνάδερφοι αναρωτιέμαι ώρες - ώρες, σε τι θα βοηθήσει η χορήγηση Laptop στα παιδιά, που μάλιστα θα πρέπει να τα διατηρούν μέχρι το τέλος του Γυμνασίου.
Με τα λεφτά αυτά μπορούσαν να εξοπλίζονταν ένα μεγάλο αριθμό εργαστηρίων και να στήσουν άλλα τόσα και στείλε να διδάξουν μέσα σε αυτά τα όποια μαθήματα επιθυμείς.


za√‘ag

Κακώς αναρωτιέσαι φίλε μου .... έχει σχεδιαστεί ποτέ κάτι με γνώμονα την λογική ; Μόνο φαμφάρες και προεκλογικά ταξίμια είναι .... Το σκεπτικό ήταν (δική μου εκτίμηση) να πάρουμε τα λεφτά και να δείξουμε ότι ανησυχούμε για την πρόοδο των νέων !!! Τώρα πού θα δουλεύουν 25 laptops ταυτόχρονα ( με τέτοιες αίθουσες με μια πρίζα για ρεύμα και ίσως καμία πρόσβαση στο διαδίκτυο ), ποιός θα τα "παρακολουθεί", τι θα διδάξει, πώς θα διδάξει ... αυτά είναι μικρολεπτομέρειες που δεν αφορούν τους καρεκλοκηνυγούς.
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: zavag στις 03 Σεπ 2009, 12:14:32 ΠΜ
...Τώρα πού θα δουλεύουν 25 laptops ταυτόχρονα ( με τέτοιες αίθουσες με μια πρίζα για ρεύμα και ίσως καμία πρόσβαση στο διαδίκτυο )...

Κάπου είδα στις προδιαγραφές διάρκεια λειτουργίας με τη χρήση της μπαταρίας >=5,5 ώρες (ξέρετε κανέναν τέτοιο φορητό;).  Αν υποθέσουμε λοιπόν ότι έτσι θα είναι τα πράγματα, τότε εκτός από τις παρατηρήσεις του στυλ "Γιατί Γιώργο δεν έχεις ανοίξει το τετράδιό σου; Πάλι ξέχασες να το φέρεις;", θα ακούγονται πλέον και άλλες νέες παρατηρήσεις: "Γιατί Μαρία έκλεισε ο φορητός σου; Πάλι ξέχασες να τον φορτίσεις;"

Καρκαμάνης Γεώργιος

Στην προ εποχή laptop όταν ένας μαθητής δεν επιθυμούσε να παρακολουθεί(μάλλον βαριόταν) τον καθηγητή, σημείωνε, ζωγράφιζε, μιλούσε με τον διπλανό του και στην χειρότερη τον περιπτώσεων έστειλνε και κανένα SMS με το κινητό του.

Από φέτος τι νομίζεται ότι μπορεί να κάνει ένας αδιάφορος μαθητής έχοντας μπροστά του το laptop;