Ενημέρωση για την Ένωση Πληροφορικών Ελλάδας

Ξεκίνησε από nektar, 12 Οκτ 2011, 11:52:36 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

nektar

Φωτεινή, ρίξε μια ματιά στο προσωπικό μου ιστολόγιο σε παρακαλώ (http://moumoutzis.blogspot.com/)
Πολλά από αυτά που λες, ιδίως αυτά που αφορούν την ανθρώπινή μας υπόσταση, με προβληματίζουν κι εμένα.
Εκτιμώ ότι συνδέονται άρρηκτα με τον (κεκαλυμένο) ανθρωπιστικό πυρήνα της Πληροφορικής που είπα ότι πρέπει να δείξουμε και σε σχέση με την αξιολόγηση (πρότυπο πρόγραμμα σπουδών) της ΕΠΕ. Καθώς και με την κοινή ιδιότητά όλων ως Ελλήνων, φορέων μια μακραίωνης και διαρκούς Ανθρωπιστικής παράδοσης που πλέον σήμερα είναι απαραίτητη για όλη την Ανθρωπότητα και την οποία, δυστυχώς αγνοούμε εμείς οι ίδιοι.
Νεκτάριος Μουμουτζής

Vangelis

Παράθεση από: falexakos στις 16 Οκτ 2011, 09:22:46 ΜΜ
http://review.epe.org.gr/doc.php?q=5&d=ce
........
Εδώ φαίνεται ότι π.χ. το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχ/κών & Μηχανικών Η/Υ του ΑΠΘ αξιολογείται με πάνω από 0.5 (>=50% συνάφεια με Πρόγραμμα Σπουδών Πληροφορικής) κι επομένως οι απόφοιτοί του μπορούν να θεωρηθούν Πληροφορικοί, σε αντίθεση, ας πούμε, μ' αυτούς του Δημοκρίτειου. ...
Συνάδελφε να θεωρήσω ότι σύμφωνα με τα γραφόμενά σου, οι απόφοιτοι των τμημάτων που αξιολογούνται με βαθμό συνάφειας κάτω απο 0,5 (50%) δεν μπορούν να θεωρηθούν Πληροφορικοί? 


Παράθεση από: falexakos στις 14 Οκτ 2011, 11:16:40 ΜΜ
Σε άλλο thread αυτού εδώ του forum, διαβάζω τερατολογίες (τις έχω ξανακούσει) του στυλ: Τον Dijkstra, τον Knuth, τον Παπαδημητρίου ή τον Stallman δεν θα τον γράφατε στην ΕΠΕ. Να σχολιάσω εδώ λοιπόν κάτι, μιας κι εδώ ενημερώνουμε για την ΕΠΕ: Ας ξεκινήσω με μια τυχαία σύγκριση: Κατ' αρχήν, στην ΠΕΚΑΠ σίγουρα δεν θα μπορούσαν να γίνουν μέλη οι προαναφερθέντες (δεν δίδαξαν ποτέ Πληροφορική σε Δημοτικό, Γυμνάσιο ή Λύκειο). Τέλος η -τυχαία- σύγκριση.  ;) Απ' την άλλη, στην ΕΠΕ, υπάρχει πρόβλεψη για επίτιμα μέλη, αν αποδεδειγμένα η προσφορά κάποιου στην επιστήμη της Πληροφορικής είναι αρκετά αναγνωρισμένη (αντιγράφω απ' το καταστατικό της ΕΠΕ: "[...]συντελούν αποδεδειγμένα με οποιοδήποτε τρόπο στην προαγωγή της Πληροφορικής"). Όσοι δεν έχετε λοιπόν βασικό πτυχίο Πληροφορικής, αλλά αισθάνεστε νέοι Knuth, Stallman, Ritchie, Παπαδημητρίου κλπ., μην ανησυχείτε, σπεύσατε. Αρκεί να αποδείξετε την εφάμιλλη με του π.χ. -Μαθηματικού- Dijkstra προσφορά σας και σας δεχόμαστε.  ::)

Και εδώ συνάδελφε μάλλον υπάρχει παρανόηση στο τι υποστηρίζουμε (είχα γράψει και εγώ κάτι σχετικό).

Βασική θέση της ΕΠΕ είναι  ότι για να διδάσκει σήμερα κάποιος στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση κλάδου ΠΕ19-20 πρέπει να έχει βασικό πτυχίο Πληροφορικής και δεν μετράει τίποτα άλλο όπως Μεταπτυχιακό, Διδακτορικό, έρευνες κ.λπ.  (Αν κάνω λάθος με διορθώνεις)

Το θέμα μας λοιπόν δεν είναι αν  τον Dijkstra, τον Knuth, τον Παπαδημητρίου ή τον Stallman τον γράφετε στην ΕΠΕ ή όχι αυτό είναι αποκλειστικά δικό σας θέμα! 

Το θέμα είναι ότι  αυτούς σύμφωνα με τις δικές σας θέσεις, δεν τους θεωρείτε ότι έχουν τα τυπικά προσόντα να διδάξουν στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Εκτός και αν θεωρείτε ότι η αποδοχή ενός ατόμου από την ΕΠΕ είναι τυπικό προσόν που καθιστά κάποιον ικανό για διδασκαλία στην Δευτεροβάθμια. Οπότε θα πρέπει να αλλάξετε το αίτημά σας και να ζητάτε ότι για να διδάξει κάποιος στην Δευτεροβάθμια θα πρέπει να γίνεται αποδεκτός από την ΕΠΕ (υπερβολή μεν χρήσιμη δε για να δείξει την ανακολουθία και ότι πρέπει να υπάρχει μια ελαστικότητα κριτηρίων και σκέψης).

Με την ίδια ακριβώς λογική υποστηρίζουμε ότι δεν μπορείτε να απορρίπτετε συναδέλφους που έχουν διδάξει για πολλά χρόνια στην Εκπαίδευση και θέλουν να παραμείνουν στον κλάδο ΠΕ19-20 (αν δεν θέλουν μπορούν να ζητήσουν μετάταξη) ακόμα και αν δεν είναι της κλάσης του Knuth κ.λπ 

Να μιλήσουμε για αξιολόγηση των καθηγητών Πληροφορικής το δέχομαι και το υποστηρίζω.  Εκεί στην πράξη (και στην τάξη) να ξεχωρίσουμε  αυτούς που θέλουν και έχουν όρεξη να διδάξουν από αυτούς  που διορίστηκαν γιατί δεν είχαν  άλλη επιλογή  και από τότε "άραξαν".

Η ΠΕΚΑΠ δεν έχει (ευτυχώς) αυτό το πρόβλημα! :).  Αν αυτοί διοριστούν!!! (με κάποια ειδική ρύθμιση κ.λπ για να πάρουν 600 Ευρώ!!! το μήνα ) στον κλάδο ΠΕ19-20, γίνονται αυτόματα μέλη της.   Να σημειώσω ότι και η ΠΕΚΑΠ (όπως και όλες οι ενώσεις) έχει πρόβλεψη για επίτιμα μέλη με σημαντική συνεισφορά κ.λπ 


Ελπίζω να μην θεωρηθεί ότι υποστηρίζω διορισμούς χωρίς πτυχίο πληροφορικής ! (μερικοί έχουν δυσκολίες στην κατανόηση κειμένων)

falexakos

#62
@Vangelis: Κατ' αρχάς, ειλικρινά δεν θυμάμαι αν αυτό για τον Παπαδημητρίου (συγκεκριμένα) το έγραψες εσύ ή άλλος. Πάντως η ιδέα ήταν: "Αυτοί δεν δέχονται ούτε τον Παπαδημητρίου, τί να λέμε τώρα" (μάλιστα αυτή την άποψη τη συνάντησα και στο forum του ADSLgr). Εγώ λοιπόν μίλησα για το αν και κατά πόσο, προσωπικότητες όπως ο Παπαδημητρίου μπορούν ή όχι να είναι μέλη της ΕΠΕ. Κι επειδή αυτός που το είχε γράψει ήταν μέλος της ΠΕΚΑΠ, γι' αυτό απάντησα έτσι. Χαίρομαι πάντως που υπάρχει πρόβλεψη στην ΠΕΚΑΠ για τέτοια άτομα. Δεν ασχολήθηκα καν με το αν οι Dijkstra, Stallman, Παπαδημητρίου κλπ, θα μπορούσαν να διδάξουν Πληροφορική. Ούτως ή άλλως δε φαντάζομαι να διαφωνεί κανείς ότι -ειδικά τέτοιας εμβέλειας προσωπικότητες- μπορούν! Δεν είναι καν θέμα τυπικών προσόντων εδώ. Σαν να ρωτάμε αν ο Tesla φερ' ειπείν θα μπορούσε να διδάξει Μαθηματικά.
Για το πρώτο που ρωτάς: Γνώμη μου είναι ότι Πληροφορικός είναι όποιος έχει παρακολουθήσει ένα  Πρόγραμμα Σπουδών Πληροφορικής. Άρα, η σχολή του πρέπει να έχει ένα 0.5 τουλάχιστον ως βαθμολογία στην μελέτη που παρουσιάζουμε. Ή αλλιώς: Δεν είναι Πληροφορικός όποιος έχει παρακολουθήσει πρόγραμμα σπουδών που δεν έχει ούτε κατά το ήμισυ συνάφεια με Π.Σ. Πληροφορικής. Μιλάμε για βασικό πτυχίο πάντα. Ξαναλέω ότι τίποτα στη ζωή δεν είναι θέσφατο. Όμως, για την όποια διαφωνία/ένσταση σχετικά μ' αυτή τη δουλειά, θα συμφωνείς ότι πρέπει να υπάρχουν τεκμήρια.
Επίσης: Είμαι κι εγώ απόφοιτος του Τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών του Παν. Κρήτης, το οποίο παίρνει χαμηλότερο βαθμό απ' το τμήμα Πληρ/κής του ΤΕΙ Λάρισας. Τί να κάνουμε, με βάση τα Π.Σ. των δυο τμημάτων, έτσι είναι! Το Π.Σ. της Λάρισας έχει φαίνεται περισσότερη συνάφεια με Πληροφορική. Κι εγώ και πολλοί συμφοιτητές μου, το αποδεχόμαστε. Αν αποδειχθεί με κάποιον σοβαρό τρόπο ότι π.χ. το περιεχόμενο (ας πούμε) του Π.Σ. της Λάρισας είναι διαφορετικό (φτωχότερο) απ' ό,τι παρουσιάζεται επίσημα, το ξανασυζητάμε/αξιολογούμε. Το αν θα πάμε στο Παν. Κρήτης να καταθέσουμε τη μελέτη... Μα υπάρχει αναρτημένη εδώ και χρόνια στο διαδίκτυο. Κάμποσοι καθηγητές στο Τ.Ε.Υ. είναι συμφοιτητές και φίλοι αρκετών εξ' ημών. Μέχρι στιγμής, κανένα πρόβλημα. :)
Και τελειώνω με μια θλιβερή διαπίστωση: Εκεί που αρχίσαμε να μιλάμε για σύγκλιση και ενότητα, βλέπω δυστυχώς ότι ανεβαίνουν ξανά οι τόνοι. Ας μην κατηγορηθούμε (πάλι) ότι φταίει η ΕΠΕ γι' αυτό. Τώρα, όταν κάνουμε αξιολόγηση (είτε στην τάξη για τους εκπαιδευτικούς όπως λες, είτε σ' ένα Τμήμα ΑΕΙ/ΤΕΙ), είναι λογικό κάποιοι να στεναχωρηθούν (ίσως και αδίκως βρε αδερφέ). Πώς να γίνει όμως; Στον τόπο μας λένε ότι αν δεν σπάσεις αυγά δε φτιάχνεις ομελέτα.

@nektar: Χαρά στην υπομονή σου που ασχολείσαι με την fof. Ένα κλικ στο προφίλ και βλέπεις όλα τα posts κάποιου. Εδώ: https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=4202.0 φαίνεται πόσο σοβαρά και με τι επίπεδο μιλάει. Ίσως να μην ξέρεις ότι έχει στείλει επιστολή στην ΠΕΚΑΠ όπου έγραφε ότι "πρέπει να τιμωρηθεί η κακιά ΕΠΕ" και να μας κάνουνε ντα και κάτι τέτοια. Εδώ που τα λέμε, αν είναι να το ρίξουμε στο χαβαλέ, καλή ιδέα θα ήταν. Ν' αρχίσω να υπογράφω κι εγώ έτσι:
Φώτης Αλεξάκος
Πληροφορικός - Καθηγητής Χημείας.



fof

;D ;D Η αλήθεια είναι ότι θα αρχίσω να σας παίρνω στο χαβαλέ!!!

@falexakos: μιας και με ξέρεις! , αν νοιώθεις την ανάγκη μιας προσωπικής επίθεσης (διότι αδυνατείς βλέπω  να υπερασπίσεις τις απόψεις σας)  στείλε μου π.μ.

Vangelis

Φώτη χαίρομαι που συμφωνούμε και ελπίζω να μην συμπεριλαμβάνεις και εμένα σε αυτούς που ανεβάζουν τους τόνους.

Είναι λοιπόν προφανές ότι πρέπει να έχουμε κάποια ευελιξία και να μην είμαστε απόλυτοι. 

Από την απάντησή σου κατάλαβα ότι προσωπικά εσύ και όχι η ΕΠΕ θεωρεί ότι οι απόφοιτοι των τμημάτων με αξιολόγηση κάτω απο 0,5 δεν μπορούν να θεωρηθούν Πληροφορικοί.

Αυτό όπως καταλαβαίνεις εισάγει μια νέα διάκριση μεταξύ των Πληροφορικών. Φαντάζεσαι να υπάρξει από μια ομάδα, που ενστερνίζονται τις απόψεις σου, αίτημα μετάταξης των αποφοίτων των άλλων σχολών  απο την Εκπαίδευση σε άλλο τομέα της διοίκησης (Υπουργεία, Δήμους κ.λπ) αφού δεν έχουν τα κατάλληλα  προσόντα;.  Μήπως σε λίγο εμφανιστεί και μια Ένωση Καθαρών Πληροφορικών Ελλάδας;  Η οποία θα κατηγορεί  την ΕΠΕ ότι δέχεται ως μέλη άτομα  τα οποία δεν είναι  Πληροφορικοί;

Έχω πει επανειλημμένα ότι ο δρόμος της διάσπασης και των διακρίσεων είναι εύκολος και δεν έχει τέλος, δύσκολη είναι η σύνθεση των απόψεων και η αποδοχή των άλλων. Μπορύμε να βρούμε και να βρίσκουμε χίλιους λόγους για να τρωγόμαστε αλλα θα πρέπει να βρούμε τους λόγους που μας ενώνουν.

Πρέπει να βλέπουμε μπροστά και όχι πίσω και πέρα από το στενό προσωπικό μας συμφέρον, κάντε ένα βήμα εσείς να κάνουμε και εμείς ένα και να δούμε παρέα τα συμφέροντα της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση (και των Πληροφορικών) χωρίς  κανιβαλισμούς.   

Παράθεση από: falexakos στις 18 Οκτ 2011, 02:58:42 ΜΜ
...
Επίσης: Είμαι κι εγώ απόφοιτος του Τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών του Παν. Κρήτης, το οποίο παίρνει χαμηλότερο βαθμό απ' το τμήμα Πληρ/κής του ΤΕΙ Λάρισας. Τί να κάνουμε, με βάση τα Π.Σ. των δυο τμημάτων, έτσι είναι!
....

"Το τι να κάνουμε... έτσι είναι" είναι εύκολο να το λέμε θεωρητικά αλλά για φαντάσου να έλεγαν απο το Υπουργείο ότι τα τμήματα με μεγαλύτερο βαθμό αξιολόγησης πληρότητας αντικειμένου προηγούνται στους διορισμούς!  Τότε θα είχες την ίδια άποψη για την αξιοπιστία της λίστας?  Φαντάζεσαι τι θα γινόταν στα Πανεπιστήμια και στα Πολυτεχνεία;
Δεν γνωρίζω ποια μεθοδολογία χρησιμοποιούν στο εξωτερικό αλλά σίγουρα δεν χρησιμοποιούν αυτή που χρησιμοποιήσατε εσείς. Ίσως κάποια από τα κριτήρια που χρησιμοποιήσατε τα χρησιμοποιούν και εκείνοι αλλά σίγουρα χρησιμοποιούν πολλά άλλα  επιπρόσθετα.  Η λίστα που έχετε δημοσιεύσει έχει προφανείς αδυναμίες.

nektar

Επαναλαμβάνω ότι η αξιολόγηση των προγραμμάτων σπουδών αποσκοπεί στο να θέσει τις βάσεις της οριοθέτησης μεταξύ επιστήμης - χρήσης Πληροφορικής κάτι που είναι απαραίτητο σε ένα αντικείμενο που έχει αυτή τη διττή φύση. Και όπως πολλοί χρήστες γίνονται στη συνέχεια Πληροφορικοί σπουδάζοντας, έτσι και πολλά τμήματα έχουν ήδη γίνει και άλλα θα γίνουν στο μέλλον τμήματα Πληροφορικής βελτιώνοντας τον οδηγό σπουδών τους.

Αποσκοπούμε στη βελτίωση προσώπων και τμημάτων και όχι στην τιμωρία τους. Γι' αυτό και προτείνουμε την αξιοποίηση όσων βρίσκονται στους κλάδους ΠΕ19-20 δεχόμενοι ότι ξέρουν να χρησιμοποιούν την Πληροφορική και άρα είναι πολύτιμοι για να διδάξουν τη σωστή αξιοποίησή της από τους συναδέλφους τους στους κλάδους από τους οποίους προέρχονται. Αν πάλι επιθυμούν να μείνουν στους κλάδους της Πληροφορικής, δεν τους θέλουμε μασκαράδες με προσωπείο Πληροφορικού. Τρόποι υπάρχουν, στο χέρι μας είναι να τους αξιοποιήσουμε και να δοθούν οι απαραίτητες διευκολύνσεις.  Είναι, πέραν όλων των άλλων, ζήτημα αξιοπρέπειας και καταξίωσης των σπουδών Πληροφορικής. Απαξιωμένα τμήματα, απαξιωμένοι καθηγητές οδηγούν σε απαξιωμένη Πληροφορική Παιδεία και σε πρωτοβάθμια / δευτεροβάθμια και, τελικώς, σε πλήρη κατεδάφιση.

Και κάτι ακόμη. Ανέφερα ότι στο προσωπικό μου ιστολόγιο υπάρχουν κάποιες αναρτήσεις που αφορούν την ανθρωπιστική φύση της Πληροφορικής που παραμένει σε λανθάνουσα κατάσταση και είναι κατεπείγουσα ανάγκη να την ανακτήσουμε αν θέλουμε η Πληροφορική να έχει ένα θετικό κοινωνικό ρόλο και να μην καταντήσει παλλακίδα του κυοφορούμενου τεχνοφασισμού. Χάριν της συζητήσεως και με σταθερή προσήλωση στην ανάγκη οικοδόμησης μιας ουσιαστικής (όχι επίπλαστης και πρόσκαιρης) ενότητας, παραπέμπω σε μία από αυτές τις αναρτήσεις και αναμένω τα σχόλιά σας:

Η θεραπευτική αποστολή της Πληροφορικής - http://moumoutzis.blogspot.com/2010/01/blog-post.html

Νεκτάριος Μουμουτζής

Vangelis

Παράθεση από: nektar στις 18 Οκτ 2011, 08:37:06 ΜΜ
.... Αν πάλι επιθυμούν να μείνουν στους κλάδους της Πληροφορικής, δεν τους θέλουμε μασκαράδες με προσωπείο Πληροφορικού....

Κρίμα ξαναγυρνάμε στις παλιές εμμονές της ΕΠΕ (Ωραία λόγια περί ανθρωπισμού αλλα ο φανατισμός - φανατισμός)

Είναι μασκαράδες λοιπόν.

Ας κρίνουν οι συνάδελφοι ποιοι επιθυμούν την σύγκλιση των ενώσεων και ποιοί την σαμποτάρουν.


nektar

Είναι λυπηρό και συνάμα εξόχως αποκαλυπτικό να εμμένουν στην ανωνυμία εκείνοι που μεθοδεύουν την ανωμαλία.
Ήδη από την εποχή της ιδρύσεως της ΕΠΕ, όταν προβληματιζόμασταν για το ποιο θα είναι το όνομά της, είχαμε
επισημάνει τη κεντρική σημασία που έχουν τα ονόματα στη ζωή μας. Αργότερα διαπιστώσαμε ότι αυτό το ζήτημα
αυτό αφορά και τα τεχνήματα της Πληροφορικής, ιδίως το λογισμικό.
Μια που ξεκίνησα με μια πρώτη παραπομπή σε προσωπικό κείμενο που επιχειρεί να αναδείξει την ανθρωπιστική διάσταση
της επιστήμης μας, επιτρέψτε μου και μία δεύτερη:
Η κεντρική σημασία του Ονόματος - http://moumoutzis.blogspot.com/2009/01/blog-post_27.html
Νεκτάριος Μουμουτζής

falexakos

#68
Κατ' αρχάς, υποθέτω ότι με το "δεν τους θέλουμε", ο Νεκτάριος παραπάνω, εννοεί δεν τους θέλουμε στην ΕΠΕ. (Φιλόλογος σε Ένωση Πληροφορικών; Κολλάει; ) Όσο για τα υπόλοιπα που γράφεις Vangelis (περί προτιμήσεων πιο "καθαρών" Πληροφορικών απ' το Χ Υπουργείο κλπ), ΑΝ γίνει ποτέ κάτι τέτοιο, θα σημαίνει ότι δίδεται ιδιαίτερο βάρος στην εργασία μας. Κι ότι η Πολιτεία θα έχει αναγνωρίσει κάπως τη διαφορά μεταξύ Χρήσης Η/Υ και Πληροφορικής. Ο διάλογος με μια τέτοια Πολιτεία (που "σκύβει" πάνω και απ' τους Πληροφορικούς) είναι πιστεύω πιο εύκολος και σίγουρα θα λύσει κάθε πρόβλημα και θα εμποδίσει κάθε πιθανή αδικία.
Επίσης, δες την ανάγκη διάκρισης του ποιος είναι Πληροφορικός και ποιος δεν είναι. Αν έχεις σκεφτεί άλλον τρόπο απ' αυτόν που προτείνουμε, είμαι όλος αυτιά. Επέτρεψέ μου να θέσω κι εγώ κάποια θέματα για προβληματισμό: Μια και αναφέρθηκες και σε Μεταπτυχιακά και Διδακτορικά παλιότερα. Έστω ότι κάνω ένα PhD με θέμα διατριβής τις Αριθμητικές Μεθόδους. Έχω, τρόπον τινά, PhD στην Αριθμητική Ανάλυση. Γίνομαι Μαθηματικός; Ούτε έξω απ' την ΕΜΕ δεν μπορώ να περάσω. Άλλο πρόβλημα: Στο Τμήμα που τελείωσα, παρακολούθησα επιτυχώς τα εξής μαθήματα: Γραμμική Άλγεβρα, Γενικά Μαθηματικά, Διακριτά Μαθηματικά, Πιθανότητες Ι, Εφαρμοσμένα Μαθηματικά, Απειροστικό Λογισμό Ι και ΙΙ, Αριθμητική Ανάλυση, Συνήθεις Διαφορικές Εξισώσεις και Θεωρία Αριθμών. Συνολικά δέκα (10) μαθήματα του τμήματος Μαθηματικών. Θα μπορούσα λες να διδάξω Μαθηματικά, άντε, στο Γυμνάσιο; Άνετα λέω εγώ. Είμαι Μαθηματικός; ΟΧΙ φυσικά. Θα έπρεπε να διορίζομαι ως ΠΕ03; Όχι φυσικά (λέω εγώ).  Αυτά, για να εξηγήσω περισσότερο το πνεύμα μας.
Τώρα, οφείλω να αναφέρω και μερικά, διαδικαστικά ας πούμε ζητήματα:
Όντως, δεν αναφέρομαι σ' εσένα όταν λέω ότι κάποιοι ανεβάζουν τους τόνους. Επίσης, σου απαντώ διότι σε θεωρώ επώνυμο. Γράφεις από πολλά χρόνια στο "Στέκι" και φυσικά κ. Σύμβουλε σε γνωρίζουν όλοι.  Μάλιστα, προσωπικά σε θεωρώ πολύ διαλλακτικό άνθρωπο. Όμως, υποθέτω ότι ο Γ. Γ. της ΕΠΕ, ζητάει και τυπική επωνυμία, απ' τη στιγμή που -σε άλλο thread- τον κατηγόρησες, εμμέσως πλην σαφώς, για διαπλοκή! Δεν ξέρω αν αυτές οι "καταγγελίες" προορίζονται για εσωτερική κατανάλωση εν όψει των εκλογών της ΠΕΚΑΠ (προσωπικά δεν το πιστεύω). Το δίκαιο πάντως θα ήταν να απαγγείλεις τις κατηγορίες σου με το ονοματεπώνυμό σου, καθαρά και χωρίς υπονοούμενα, έτσι ώστε να δώσεις και στον άλλο την ευκαιρία να υπερασπιστεί τον εαυτό του. Πιστεύω να συμφωνούμε σ' αυτό κι ελπίζω να μην φαίνομαι εριστικός ή επιθετικός, διότι ειλικρινά δεν είναι αυτή η πρόθεσή μου.
Ευχαριστώ,
Φώτης Αλεξάκος.

jtsop

Παράθεση από: Vangelis στις 18 Οκτ 2011, 02:21:46 ΜΜ

Βασική θέση της ΕΠΕ είναι  ότι για να διδάσκει σήμερα κάποιος στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση κλάδου ΠΕ19-20 πρέπει να έχει βασικό πτυχίο Πληροφορικής και δεν μετράει τίποτα άλλο όπως Μεταπτυχιακό, Διδακτορικό, έρευνες κ.λπ.  (Αν κάνω λάθος με διορθώνεις)

Το θέμα μας λοιπόν δεν είναι αν  τον Dijkstra, τον Knuth, τον Παπαδημητρίου ή τον Stallman τον γράφετε στην ΕΠΕ ή όχι αυτό είναι αποκλειστικά δικό σας θέμα! 

Το θέμα είναι ότι  αυτούς σύμφωνα με τις δικές σας θέσεις, δεν τους θεωρείτε ότι έχουν τα τυπικά προσόντα να διδάξουν στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.


Συνάδελφε και συνυποψήφιε, αν και καθυστερημένα απαντώ γιατί θέλω να δεις πως καμιά φορά η γλώσσα έχει δώσει λύση.

Ο Dijkstra, ο Knuth, ο Παπαδημητρίου και ο Stallman κατά τη γνώμη μου δεν έχουν τυπικά προσόντα για να διδάξουν Πληροφορική στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αν ο Knuth λάμβανε μέρος στον επόμενο ΑΣΕΠ (εφόσον θα υπάρχουν θέσεις ΠΕ19), καταλαβαίνουμε όλοι ότι θα ήταν στους απορριπτέους. Για αυτόν ακριβώς το λόγο λέγονται  τυπικά προσόντα . Δυστυχώς τα τυπικά προσόντα είναι τυπικά και όχι oυσιαστικά, άρα θέλοντας και μη δεν λαμβάνουν υπόψη τους ειδικές περιπτώσεις. Δεν νομίζω ότι μια ένσταση στο ΑΣΕΠ ακόμα και αν η ΠΕΚΑΠ και η ΕΠΕ και η ΟΛΜΕ συμφωνούσαν, θα γινόταν δεκτή.

ΥΓ: εκτός των άλλων σίγουρα ένας απόφοιτος της σχολής Λυκουρέτζου (=Ψηφιακά Συστήματα Πειραιά) θα τον περνούσε καθώς θα είχε ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ!

ΕΡΩΤΗΣΗ: Εσείς πιστεύετε ότι ο Knuth έχει τα τυπικά προσόντα για να δώσει στον επόμενο ΑΣΕΠ;

fof

Μιας και πλησιάζουν οι μέρες της εκλογής των εκπροσώπων μας, θέλω να ζητήσω επωνυμία από τους συναδέλφους που βάζουν υποψηφιότητα (για όσους βέβαια θέλουν), που  μιλούν σε αυτόν τον χώρο και εκφράζουν τις απόψεις και τους στόχους τους για το μέλλον του κλάδου.

Σίγουρα ένα κομψό και πλούσιο βιογραφικό είναι απόρροια δραστήριου και καταρτισμένου υποψηφίου , για μένα όμως το σημαντικότερο και ουσιαστικό κομμάτι κρίσης  του, ως εκπρόσωπο, είναι η ιδεολογία – άποψή στα δρώμενα του κλάδου.

Θα ήθελα λοιπόν κι εγώ, μαζί με αρκετούς συναδέλφους, να γνωρίσουμε και τυπικά αυτούς που επιθυμούν να εκπροσωπήσουν τον κλάδο μας, διότι ουσιαστικά τους γνωρίζουμε μέσα από τα ψευδώνυμα συμμετοχής τους σε αυτόν τον χώρο συζήτησης.

jimmaria

Παράθεση από: jtsop στις 26 Οκτ 2011, 11:12:07 ΜΜ

ΕΡΩΤΗΣΗ: Εσείς πιστεύετε ότι ο Knuth έχει τα τυπικά προσόντα για να δώσει στον επόμενο ΑΣΕΠ;
Καλά συνάδελφε πού ζεις? Στον επόμενο ΑΣΕΠ ??? Πότε εννοείς, το ... 2030?

jtsop

Παράθεση από: jimmaria στις 27 Οκτ 2011, 05:07:34 ΜΜ
Καλά συνάδελφε πού ζεις? Στον επόμενο ΑΣΕΠ ??? Πότε εννοείς, το ... 2030?

Προφανώς το θέμα που έθιξα δεν ήταν πότε θα έχει ΑΣΕΠ. (αν πρόσεξες εμμέσως έθιξα το θέμα ότι υπήρξε χρονιά -2007- που ο ΑΣΕΠ δεν είχε θέσεις πληροφορικής)

jtsop

Όντας το άτομο που υποστηρίζεις σθεναρά την ανωνυμία σου θα έλεγα ότι είναι μάλλον άκομψο να ζητάς από άλλους χρήστες να δώσουν τα πραγματικά τους στοιχεία. Σαφώς ως υποψήφιος έχω όνομα και συγκεκριμένες απόψεις που θα δημοσιοποιηθούν σύντομα, αλλά δε νομίζω ότι χρειάζεται εδώ να γράψω το ονοματεπώνυμό μου. Αν αυτά που έχω γράψει στο φόρουμ τα θεωρεί αξιόλογα (δεν έχω γράψει και τίποτα ουσιαστικό βέβαια) μπορεί να μου στείλει πμ και να του πω το όνομα μου και να τον παραπέμψω στη σελίδα μου.

ΥΓ: αφού το ζήτησες, θα σου στείλω με πμ το όνομα μου, αλλά θα προτιμούσα να μην το δημοσιεύσεις.

Παράθεση από: fof στις 27 Οκτ 2011, 03:34:46 ΜΜ
Μιας και πλησιάζουν οι μέρες της εκλογής των εκπροσώπων μας, θέλω να ζητήσω επωνυμία από τους συναδέλφους που βάζουν υποψηφιότητα (για όσους βέβαια θέλουν), που  μιλούν σε αυτόν τον χώρο και εκφράζουν τις απόψεις και τους στόχους τους για το μέλλον του κλάδου.

Σίγουρα ένα κομψό και πλούσιο βιογραφικό είναι απόρροια δραστήριου και καταρτισμένου υποψηφίου , για μένα όμως το σημαντικότερο και ουσιαστικό κομμάτι κρίσης  του, ως εκπρόσωπο, είναι η ιδεολογία – άποψή στα δρώμενα του κλάδου.

Θα ήθελα λοιπόν κι εγώ, μαζί με αρκετούς συναδέλφους, να γνωρίσουμε και τυπικά αυτούς που επιθυμούν να εκπροσωπήσουν τον κλάδο μας, διότι ουσιαστικά τους γνωρίζουμε μέσα από τα ψευδώνυμα συμμετοχής τους σε αυτόν τον χώρο συζήτησης.


fof

Σου διαφεύγει μια ειδοποιός διαφορά.. :)

Πρώτον. Δεν είμαι υποψήφια (σημαντικός παράγων θεωρώ!)
Και δεύτερον. (όπως έχει ήδη προτείνει  o @falexakos) Με ένα κλικ στο προφίλ βλέπεις όλα τα post κάποιου...  εκεί λοιπόν θα δεις και το δικό μου όνομα