Ανεβάζω ένα φύλλο εργασίας το οποίο θέλει περίπου ένα διωρο σχετικά με τη δομή επανάληψης. Οι μαθητές δεν έχουν κάνει τη while, αλλά ξέρουν τι είναι η λίστα. Δηλαδή πριν κάνουμε τη for καλό είναι να δείξουμε ένα δυο απλά παραδείγματα με λίστες, κατά τη γνώμη μου, διότι το ιδίωμα for ... in είναι αρκετά απλό. Κρύβει τον μετρητή της επανάληψης και ουσιαστικά υλοποιεί τον καθολικό ποσοδείκτη "για κάθε" των μαθηματικών.
Οι λίστες δεν χρειάζεται να περιέχουν απαραίτητα αριθμούς, αλλά λέξεις που θα περιγράφουν διάφορα αντικείμενα, π.χ. ομάδες.
edit: Το αρχείο αρχικά είχε πρόβλημα, το διόρθωσα
evry κάτι τρέχει με το αρχείο :)
Έχεις δίκιο, μάλλον μπέρδεψα τις εκδόσεις.
Τώρα είναι οκ
Ευχαριστούμε, πολύ βοηθητικό!