ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ

Ξεκίνησε από katr, 30 Ιαν 2007, 07:26:32 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

katr

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΕΓΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΜΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ. ΟΙ ΩΡΕΣ ΜΑΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΡΕΥΣΤΕΣ!! ΠΟΤΕ ΑΡΑΓΕ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ Α' ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΔΕΙΑΣ;;
ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΜΑΣ; ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ.
ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΘΗΤΟΩΡΕΣ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ Α  ΚΑΙ ΔΥΟ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗ Β ΛΥΚΕΙΟΥ. Ή ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΑΛΛΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΤΕΘΕΙ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΥΣΤΕΓΑΖΟΜΕΝΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Ή ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΝΗΘΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΙ ΩΡΕΣ ΠΕΡΝΑΝΕ ΣΕ ΑΛΛΟ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ.
ΚΑΠΟΤΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΤΡΑ ΣΤΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ (Π.Χ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ Α ΠΑΛΙΑ ΔΕ ΜΕΤΡΟΥΣΕ ΣΤΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΣΗΜΕΡΑ ΟΜΩΣ ΜΕΤΡΑ)
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ΜΟΝΟ ΟΙ ΩΡΕΣ ΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ!!

evry


   Δεν κατάλαβα για ποιο λόγο δεν μπορείς να έχεις πολλά τμήματα πληροφορικής. Στο σχολείο που είμαι έχω όλη την Α Λυκείου δηλαδή 6 τμήματα!!! Τους έχω ακόμη και 1η ώρα.
    Τα παιδιά θα επιλέξουν τι μάθημα θέλουν και όχι ο διευθυντής. Μήπως σου έχουν πει αυτή τη δικαιολογία για να συμπληρώνει ωράριο κάποιος άλλος συνάδελφος οικονομολόγος-κοινωνιολόγος-νομικός? για ψάξε το. Από τη στιγμή που τα παιδιά θέλουν πληροφορική θα πρέπει ο δ/ντης να κόψει το λαιμό του και να βγάλει το πρόγραμμα.

Επίσης η απάντηση στο ερώτημά σου "ΠΟΤΕ ΑΡΑΓΕ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ Α' ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΔΕΙΑΣ" είναι ότι μπορούμε να κάνουμε κάτι και αυτό λέγεται ΜΑΘΗΜΑ. Δεν αναφέρομαι φυσικά σε σένα, αλλά δεν μπορεί να είναι τυχαίο ότι σε όσα σχολεία έχω πάει στην Αθήνα οι "παλαιοί" συνάδελφοι (όχι και όλοι) έχουν μετατρέψει την τάξη σε internet cafe. Άντε μετά εσύ να κάνεις μάθημα.
    Και φυσικά όταν ο άλλος δεν κάνει μάθημα δεν μπορεί να αξιολογήσει και σωστά τους μαθητές. Αποτέλεσμα ένας συνάδελφος να ξεκινάει τους βαθμούς του στο μάθημα της επιλογής από 20!!!! Όταν εσύ προσπαθείς να κάνεις μάθημα και να βάλεις φυσιολογικούς βαθμούς είσαι ο παράξενος και ο κακός που δεν βοηθάς τα παιδιά.
     Όταν αυτά θα εκλείψουν και θα πείσουμε τους άλλους καθηγητές ότι δουλεύουμε ίσως το μάθημα να γίνει υποχρεωτικό.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

mariaS

Πάντως είναι πολύ δύσκολη η κατάσταση στα μαθήματα επιλογής του Λυκείου ειδικά στις μεγαλύτερες τάξεις. Εδώ τα παιδιά της Γ δεν ασχολουνται με τα μαθήματα Γενικής Παιδείας, θα ασχοληθούν με ένα μάθημα επιλογής που δεν μετράει στο μέσο όρο!

Έχεις δίκιο βέβαια και στο θέμα της παράδοσης που δημιουργείται σε ένα σχολείο. Στο δικό μου σχολείο φέτος τα παιδιά ενός τμήματος επιλογής της Γ απαίτησαν από την πρώτη μέρα να μην κάνουμε μάθημα αλλά να κάνουν αυτοί ότι θέλουν (δηλ. παιχνίδια και Internet) γιατί έτσι γινόταν πάντοτε. Επειδή εγώ αυτό δεν το δέχτηκα και αποφάσισα να τους κάνω μάθημα, έχω γίνει η κακιά καθηγήτρια και μου κάνουν τη ζωή δύσκολη.


evry


  Πιστεύω ότι αν μπεις μέσα αποφασισμένος να κάνεις μάθημα θα κάνεις μάθημα. Θα τσακωθείς με κάποιους, θα ρίξεις και μερικές ωριαίες αποβολές αλλά μάθημα θα γίνει, είναι βέβαιο.
   Πάντως αν σου κάνουν τη ζωή δύσκολη, τότε μια λύση υπάρχει να τους την κάνεις και εσύ. Δηλαδή, μη διστάζεις να βγάζεις έξω με ωριαία αποβολή όποιον σε ενοχλεί, και μην το συζητάς καθόλου. Επίσης βάλε τους πολύ χαμηλούς βαθμούς στο τετράμηνο, μιλαώ να ξεκινήσεις από 05 ή 06. Αφού όπως σου λένε δεν τους ενδιαφέρει αφού δεν μετράει στο μέσο όρο δεν θα έχουν πρόβλημα. Αυτοί που θα έχουν πρόβλημα θα είναι οι γονείς τους, οι οποίοι μόλις δουν τον βαθμό θα έρθουν σίγουρα να σου ζητήσουν το λόγο. Και εκεί θα πρέπει να τους εξηγήσεις ότι το σχολικό εργαστήριο δεν είναι internet cafe αλλά αίθουσα με υπολογιστές στην οποία γίνεται μάθημα και δεν παίζουμε παιχνίδια, και ότι είναι καλύτερα να μάθουν τα παιδιά τώρα 5 πράγματα από το να τα σκάνε μετά σε κάτι ECDL για να πάρουν πιστοποίηση Η/Υ.
    Σκεφτόμουν να κάνω και εγώ κάτι τέτοιο φέτος αλλά επειδή έφεραν αρκετοί εργασίες δεν έβαλα πολύ χαμηλούς βαθμούς μια και πλέον μπορώ και κάνω μάθημα (με λίγες φωνές φυσικά).

Ένα άλλο σημαντικό θέμα είναι κατά πόσο σε καλύπτει ο διευθυντής σου. Το έχεις συζητήσει με τη διεύθυνση?
 
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

taouk

Το επιλογής μάθημα στην Α,Β,Γ Λυκείου δεν είναι μάθημα με την αυστηρή έννοια του όρου.
Δεν είναι κάτι στο οποίο μπορείς να διδάξεις - με την παραδοσιακή έννοια - θεωρητική ύλη (αυτή που έχει το βιβλίο). Μπορείς κάποιες φορές να τους εξηγήσεις κάποια πράγματα(ως εκεί).
Ο μαθητής ξέρει ότι το μάθημα του δε μετράει στη βαθμολογία. Αυτό κατευθείαν αναιρεί οποιαδήποτε προσπάθεια για να λειτουργήσει σαν κανονικό μάθημα.
Σκέψου ότι έχεις απέναντί σου 20 - 30 παιδιά, που έχουν κουραστεί από τα βαρετά μαθήματα της ημέρας, και ήρθαν στην ώρα του παιδιού για να παίξουν και να χαλαρώσουν.
Αυτό που μπορείς να κάνεις, ανάλογα με τον εξοπλισμό που έχεις, είναι να τους δείξεις πως δουλεύουν κάποιες εφαρμογές ώστε να αντιληφθούν ότι ο υπολογιστής δεν είναι μόνο παιχνίδι και γραφομηχανή.
Το ζητούμενο λοιπόν, είναι να περάσουμε από την κατάσταση του "εκπαιδεύουμε μια τεχνολογικά αναλφάβητη κοινωνία" (αυτό κάνουμε τώρα) σε "μια κοινωνία τεχνολογικά πρωτοπόρα".
Για να γίνει αυτό θα πρέπει να γίνει κανονικά εξεταζόμενο μάθημα (από την πρώτη γυμνασίου) και να ασχολείται, πέρα από τις εφαρμογές, με γλώσσες προγραμματισμού και θέματα δικτύων. Θα πρέπει να δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές που αγαπούν τις θετικές επιστήμες να ασχοληθούν περισσότερο με αυτές και λιγότερο με τα θρησκευτικά, τα αρχαία και τα συναφή.

evry


  Το πρόβλημα με αυτό το μάθημα δεν είναι ακριβώς ότι δε μετράει στη βαθμολογία. Το πρόβλημα είναι ότι δεν είναι μάθημα επιλογής και ας το λένε έτσι. Αυτό συμβαίνει γιατί αναγκάζουν τα παιδιά να επιλέξουν υποχρεωτικά ένα μάθημα επιλογής και μεταξύ οικονομίας γαλλικών ή δεν ξέρω και εγώ τι άλλο επιλέγουν το μη χείρον, δηλαδή την πληροφορική με την ελπίδα ότι θα περάσουν μια ξεκούραστη ώρα. Ενώ κανονικά θα έπρεπε να έχουν τη δυνατότητα να μην επιλέξουν κανένα μάθημα και να πηγαίνουν σπίτι τους.
      Όσον αφορά τη Γ Λυκείου σίγουρα πρέπει να είσαι πιο χαλαρός λόγω του φόρτου και του άγχους που έχουν. Δε μπορεί όμως να κάνεις το ϊδιο στην Α και τη Β. 
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

dozb

Συγνώμη κι όλας, αλλά τι λογική είναι αυτή "Να μην επιλέγουν κανένα μάθημα και ν πηγαίνουν σπίτι τους?"
Πιστεύει κανείς ειλικρινά ότι ανάμεσα στη δυνατότητα να μην κάνουν μάθημα και να κάνουν, τα παιδιά θα διάλεγαν το μάθημα?

Συμφωνώ απολύτως με τη mariaS  . Το καθεστώς με το μάθημα επιλογής στην Α' και Β' Λυκείου έχει δημιουργήσει την εξής κατάσταση: Να μπαίνουν τα παιδιά στην αίθουσα με τη λογική ότι θα περάσουν μια ώρα της πλάκας χωρίς καθόλου μάθημα και οι κόντρες που δημιουργούνται ανάμεσα σε αυτήν την πεποίθηση και την επιθυμία του οποιουδήποτε καθηγητή να διδάξει κάτι είναι ανυπέρβλητες.

Και πολύ λογικό το βρίσκω από τη στιγμή που είναι ΤΟ ΜΟΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ που δε λαμβάνεται υπόψιν στο μέσο όρι και δεν εξετάζεται γραπτά.

Η κατάσταση που αντιμετωπίζω φέτος στην πρώτη Λυκείου είναι ενδεικτική... Αρχικά με  συζήτηση , μετά με τις Ωριαίες - όπως προτείνει η evry (που μεταξύ μας δεν είναι και λύση ψωμοτύρι) και αφού καταλήξαμε απλά σε μέγιστη αντιπάθεια και συνεχείς αντιπαραθέσεις ξανά με συζήτηση όπου τα παιδιά μου παραδέχτηκαν (και χωρίς κανένα ενδοιασμό) ότι "την Πληροφορική την πήραμε για να κολοβαρέσουμε κι εσείς μας αναγκάζετε να κάνουμε μάθημα που δε μας χρειάζεται γιατί πάμε και ECDL" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Στην ερώτησή μου δε "Θα λειτουργούσατε  το ίδιο και σε άλλο μάθημα επιλογής?" μου απάντησαν ξεκάθαρα: "Όχι , θα το θεωρούσαμε λογικό να είχαν οι καθηγητές απαιτήσεις από εμάς" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Επιτέλους το μάθημα αυτό ή να καταργηθεί ή να γίνει υποχρεωτικό και ισότιμο με τα άλλα..... Καταντάει παρωδία....

DHMHTRHS

      Παιδιά συγνώμη για την παρέμβαση αλλά θα συμφωνήσω και εγώ με την Evry. Αν είσαι αποφασισμένος να κάνεις μάθημα θα κάνεις μάθημα. Διαφορετικά μπορείς να βρεις χίλιες δυο δικαιολογίες (τα παιδιά δεν ενδιαφέρονται, τα παιδιά δεν προσπαθούν, το υπουργείο φταίει γιατί το μάθημα δεν είναι υποχρεωτικό κ.λ.π.), για να μην κάνεις μάθημα. Οταν οι ίδιοι οι καθηγητές απαξιώνουν το μάθημα, γιατί προκειμένου να κοπιάσουν για ν' αλλάξουν μια κατάσταση, προτιμούν να την διαιωνίζουν, τότε τι να περιμένουμε από τα παιδιά; Το αν το μάθημα έχει καταντήσει παρωδία οι αποκλειστικοί υπεύθυνοι είμαστε εμείς. Γιατί αυτή η κατάσταση δεν ξεκίνησε από τα παιδιά! Ξεκίνησε από κάποιους συναδέλφους (καθηγητές Πληροφορικής!!!!!), οι οποίοι είτε λόγω αδυναμίας, είτε λόγω τεμπελιάς απλά δεν προσπάθησαν ποτέ να κάνουν μάθημα.
    Επίσης σε καμμία περίπτωση δεν είναι λύση να καταργηθεί το μάθημα γιατί κάποιοι δεν μπορούν ή δεν αντέχουν άλλο. Και να' στε σίγουροι συνάδελφοι ότι ακόμη και υποχρεωτικό να γίνει και να μετρά στον βαθμό πάλι θα παρατηρούνται παρόμοια φαινόμενα.
Η λύση κατά την γνώμη  μου είναι μία: Μπαίνεις στην τάξη αποφασισμένος να κάνεις μάθημα και θα κάνεις μάθημα!!!! και τα πιτσιρίκια όταν δουν τον καθηγητή αποφασισμένο αργά ή γρήγορα θα προσαρμοστούν .
     

dozb

Λυπάμαι, αλλά αν κι εγώ παλιότερα ήμουν οπαδός της ίδιας άποψης "αν ο καθηγητής θέλει, τα παιδιά θα το δεχτούν" βλέπω ότι αυτό δεν ισχύει πάντα... Σε πληροφορώ ότι από την αρχή της χρονιάς αυτό ακριβώς προσπαθώ και κάνω: Μάθημα.
Αρχικά με τη δημιουργία ηλεκτρονικής εφημερίδας στο πρώτο τετράμηνο και μετα με βιβλίο και εισαγωγή στο πρώτο κεφάλαιο με ασκησούλες κι εφρμογή στην Access.... Κανένα ενδιαφέρον και καμία αλλαγή....
Λες όταν μπω στο δυαδικό, τα παιδιά να ξυπνήσουν από τη λήθη τους και την απροθυμία τους και να συνεργαστούν? ... Μάθημα  τελικά με φωνές μπορείς να κάνεις. Αντιμετωπίζεις όμως την πλήρη απάθεια και κανείς δε μαθαίνει τίποτα...     Καταντάς απλώς γραφικός και αντιπαθητικός.....
Εφόσον και αν λοιπόν θέλεις να αναβαθμίσεις το μάθημά σου, γιατί να μην επιμείνεις στην  αλλαγή του σε υποχρεωτικο;
Και αν προτείνω μέσα στις λύσεις την κατάργησή του (έτσι όπως διδάσκεται σήμερα) το κάνω γιατί εμένα προσωπικά δε με ικανοποιεί να μπαίνω στην τάξη αν δεν πρόκειται να μάθω και κάτι στα παιδιά, απλά για να δικαιολογήσω τις ώρες μου και την ύπαρξή μου στο γενικό λύκειο....

evry


Κατ'αρχήν είναι "Ο" evry και όχι "η"

    Τώρα εντάξει, η αλήθεια είναι κάπου στη μέση, σίγουρα υπάρχουν περιπτώσεις που δεν μπορείς να κάνεις μάθημα με τίποτα. Δεν ασχολείται κανένας ίσως να γίνεις γραφικός και θα σκούσεις εκφράσεις του στυλ "Καλά ρε δάσκαλε, τι το παλεύεις αφού βλέπεις ότι δεν σε παρακολουθεί κανένας" ή "Κύριε γιατί τα κάνουμε όλα αυτά?" και τους λες "Μα ρε παιδιά το μάθημα είναι επιλογής, αν θέλατε ας μην το παίρνατε", και σου απαντάνε ότι "δεν υπήρχε άλλη επιλογή, είμασταν αναγκασμένοι". Για αυτό είπα ότι αν το μάθημα συνεχίσει να είναι επιλογής θα πρέπει να υπάρχει το δικαίωμα στα παιδιά να μην πάρουν κανένα επιλογής, αλλιώς ας γίνει υποχρεωτικό.
   Πάνω σε αυτό που είπε ο dozb
Πιστεύει κανείς ειλικρινά ότι ανάμεσα στη δυνατότητα να μην κάνουν μάθημα και να κάνουν, τα παιδιά θα διάλεγαν το μάθημα?
και εγώ απαντάω πρώτον ότι συμβαίνει σε όλα τα μαθήματα και 2ον
Πιστεύει κανείς ότι υπάρχουν πολλοί γονείς που θα προτιμήσουν να γυρνάει το παιδί σπίτι από το να κάνει υπολογιστές?
Δε νομίζω ότι είναι και πάρα πολλοί

Τέλος πάντων από τη δική μου μικρή εμπειρία (4 χρόνια) έχω βγάλει το εξής συμπέρασμα: Αν έχεις ένα τμήμα από την 1η (στην 1η είναι πιο ψαρωμένα) και τους έχεις δώσει να καταλάβουν ότι εγώ δουλεύω έτσι, τους αφήνεις φυσικά και λίγο στο internet έτσι? δεν πρόκειται να αντέξουν μάθημα όλη τη χρονιά, μετά στις επόμενες δυο τάξεις θα έχεις πιο εύκολο έργο.
   Αν όμως πάρεις τη Β ή τη Γ Λυκείου και έχουν συνηθίσει από την 1η να παίζουν όλη μέρα και μπεις ξαφνικά και τους πεις θα κάνουμε μάθημα, μάλλον θα βάλουν τα γέλια, και γενικά είναι δύσκολο. Άλλα όπως είπα και πριν αν είσαι διατεθειμένος να κάνεις μάθημα θα κάνεις, απλά όλοι φτάνουμε μέχρι κάποια όρια ψυχικής αντοχής και λέμε ότι από εδώ και πέρα δεν αξίζει τον κόπο, ανάλογα με τα όρια του καθενός. Δηλαδή το να παλεύεις με τα κύματα με ελάχιστες πιθανότητες επιτυχίας και αναγνώρισης δεν είναι εύκολο και αν κάποια στιγμή δε βρεις ανταπόκριση θα τα παρατήσεις όπως κάνουν αρκετοί καθηγητές.

  Πάντως για όσους έχουν βρει την εύκολη λύση και αφήνουν τα παιδιά να παίζουν στο internet κάνοντας ελάχιστο μάθημα όλη τη χρόνια (δε μιλάω για μετά το Πάσχα που δε μπορεί να γίνει μάθημα), ας σκεφτούν ότι κάποια ανοιξιάτικη μέρα κάποιος μαθητής θα πει
"Κύριε αφού δεν κάνουμε μάθημα γιατί καθόμαστε μέσα? Αφηστέ μας να φύγουμε αφού δεν κάνουμε τίποτα"
Και να δω εκεί τι θα απαντήσει ο καθηγητής
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Wizard

Θα συμφωνήσω με τον evry. Πέρισυ, άντεξα μέχρι τον Φεβρουάριο (ειδικά με την γ' τάξη), μετά ουδέν. Είχα ήδη μάθει ότι τις προηγούμενες χρονιές, το μόνο που κάνανε είναι να μπαίνουνε στο Internet. Πόσο μπορεί να παλεύει κάποιος;
Όσο το μάθημα δεν γίνεται γενικής παιδείας και συμμετοχή του βαθμού στο μέσο όρο, θα είμαι γραφικός στις πιο πολλές περιπτώσεις. Αλλιώς ας το καταργήσουνε, δεν είμαι baby-sitter των τελευταίων ωρών!
Το έχω ξαναπει: ώρες-ώρες μεταξύ σοβαρού και αστείου πιστεύω ότι η Πληροφορική μπήκε στο λύκειο γιατί α) έπρεπε κάτι να δείξουνε ότι γίνεται με τις νέες τεχνολογίες και β) για την δωρεάν τεχνική υποστήριξη από όσους δεν ξέρουν/διεκδικούν τα δικαιώματά τους...

dozb

Επίσης να διορθώσω : Είναι η dozb

Λοιπόν, για να μιλήσουμε για συγκεκριμένα πράγματα....

Νομίζω ότι έχω ήδη διευκρινήσει ότι κάνω μάθημα (η ελεύθερη ώρα internet είναι πάντα στο παιχνίδι περίπου μια φορά το μήνα, κυρίως για να "γλυκάνω" τα παιδιά που προσπαθώ να κάνω τη δουλειά μου - που τα αναγκάζω δηλαδή τα καημενα να κάνουν μάθημα !!!!!) Οποτε το ότι προτεινω να γίνει υποχρεωτική ή να καταργηθει η πληροφορική δεν είναι επειδή θέλω να ξεφύγω  των  ευθυνών μου.

Επίσης, το πρόβλημα φετος παρατηρειται στην πρωτη λυκειου (του χρονου???ποιου χρονου? τα παιδια ήδη μου λένε οτι δε θα επιλέξουν Πληροφορική του χρόνου... τόσο τους εχει θυμώσει που δεν περναει το δικο τους). Παρεπιπτόντως να αναφερω ότι το ίδιο πρεπει να εγινε με τον προηγούμενο καθηγητή και πέρσι .... γιατί στο επιλογης της Β' φετος έχω 2 παιδιά!!!!!!   Βεβαια, του χρόνου θα εχω πάρει μάλλον μετάθεση για Αθήνα και τα ίδια θα τραβήξει και ο επόμενος πληροφορικός.....

Τρίτον, το ότι το μάθημα γίνεται παρωδία δεν οφειλεται στο ότι δε γίνεται μάθημα, αλλά στο ότι τα παιδια πιστευουν οτι ΔΕ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να γίνεται μάθημα.....  

Για να ανακεφαλαιώσω λοιπόν, δε λέω "Κάντε το μάθημα υποχρεωτικό και μετά θα δουλέψω", αλλά "Κάντε το υποχρεωτικό επειδή δουλεύω ήδη και γιατί θελω να κάνω ουσιαστικότερη δουλειά"

Και μια που όλοι όσοι έχουν γραψει στο εδώ θέμα είναι καθηγητες που όπως λένε θελουν να διδάξουν πληροφορική και όχι να αφηνουν τα παιδια να παίζουν παιχνιδια στο ιντερνετ, γιατί δεν υποστηρίζουν και την προαγωγή του μαθήματός μας σε υποχρεωτικό για να γινεται καλύτερη δουλειά..... Δεν καταλαβαίνω ειλικρινά..... Που η διαφωνία? Η άποψη "ας παραμείνει επιλογής" θα ταιριαζε περισσότερο σε ανθρώπους που δε θελουν να δουλέψουν και γι'αυτό τους βολεύει η ταμπέλα "μη υποχρεωτικό"  !!!!

dozb

Και κάτι άλλο που πρόσεξα τώρα:
Εvry said.....
"Όταν αυτά θα εκλείψουν και θα πείσουμε τους άλλους καθηγητές ότι δουλεύουμε ίσως το μάθημα να γίνει υποχρεωτικό."

Θέλεις να πεις ότι το να γίνει το μάθημα υποχρεωτικό είναι ένα δώρο που θα περιμενουμε να μας κάνουν οι υπόλοιποι συνάδελφοι - κριτες της χρησιμότητας του μαθήματός μας και της δουλειάς μας?????????????????????

Wizard

Το μόνο που ξέρω είναι οι προτάσεις του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας που αναφέρουν ότι πρέπει να δημιουργηθεί μάθημα "Πληροφορική" γενικής παιδείας και να δίνεται και στις Πανελλήνιες.

evry


Όχι δεν θέλω να πω αυτό. Απλά καλό δεν είναι οι συνάδελφοι σου να σε εκτιμούν σαν συνάδελφο; Δηλαδή ότι το μάθημα που κάνεις είναι και αυτό πολύ σημαντικό για την εκπαίδευση των παιδιών; Δηλαδή να σε βλέπουν σαν ένα καθηγητή ισότιμο με αυτούς και όχι σαν τα παιδί για όλες τις δουλειές που ο μόνος λόγος ύπαρξής του στο σχολείο είναι η τεχνική στήριξη των υπολογιστών.
     Φυσικά και δεν πρόκειται να γίνει το μάθημα υποχρεωτικό έτσι. Αυτό είναι καθαρά αποτέλεσμα πιέσεων και συσχετισμού δυνάμεων. Όμως άντε και γίνεται υποχρεωτικό. Αυτοί που δεν κάνουν μάθημα θα συνεχίσουν να μην κάνουν μάθημα.

Παράθεση από: dozb στις 01 Απρ 2007, 05:05:09 ΜΜ
Και κάτι άλλο που πρόσεξα τώρα:
Εvry said.....
"Όταν αυτά θα εκλείψουν και θα πείσουμε τους άλλους καθηγητές ότι δουλεύουμε ίσως το μάθημα να γίνει υποχρεωτικό."

Θέλεις να πεις ότι το να γίνει το μάθημα υποχρεωτικό είναι ένα δώρο που θα περιμενουμε να μας κάνουν οι υπόλοιποι συνάδελφοι - κριτες της χρησιμότητας του μαθήματός μας και της δουλειάς μας?????????????????????
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr