Τι πιστεύετε για φέτινες εξετάσεις

Ξεκίνησε από ΜΙΤΜ, 21 Μαρ 2008, 11:05:48 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

sofi_arg

Δηλαδή δεν έχει κανείς να πεοτείνει κάποια παρόμοια άσκηση με αυτήν με το πτηνοτροφείο?Για να δείξω έστω μία στους μαθητές μου που ανησυχούν αφότου είδαν το θέμα και μετά. Αν μπορεί ας με βοηθήσει κάποιος συνάδελφος.

papaluk

δημιούργησε μια διαδικασία Δ1 η οποία να ταξινομεί πίνακα Δ1(Α,Ν), όπου Α ο πίνακας και Ν το μέγεθός του. Στη συνέχεια δημιούργησε μια συνάρτηση Σ1 η οποία να κάνει αναζήτηση και να επιστρέφει 0 ή τη θέση του στοιχείου Χ που έψαχνες θ<--Σ1(χ,ΟΝ,Μ) με ΟΝ ο πίνακας που ψάχνεις και Μ το μέγεθός του, τέλος δημοιύργησε μια συνάρτηση πλήθος που μετράει τιμές διαφορετικές του -1.
Έχοντας δεδομένο πίνακα Π[60,20] όπου έχει πόντους που πέτυχαν 60 παίκτες μπάσκετ σε 20 αγώνες (βάζεις -1  αν παίκτης δεν συμμετείχε σε αγώνα ) καθώς και πίνακα ΠΚ[20] με τα  ονόματα μπορείς να φτιάξεις δάφορα ερωτήματα.
πχ 1. να διαβάζεις συνεχώς ονόματα και κάνοντας χρήση της Σ1 και της πλήθος να υπολογίζεις κάθε όνομα που διαβάζεις σε πόσους αγώνες συμμετείχε. ΑΝ ένα όνομα δεν αντιστοιχεί σε παίκτη να σταματάς την επανάληψη
2. Να διαβάζεις συνεχώς ονόματα και κάνοντας χρήση της Σ1 και της Δ1 να εμφανίζεις τις 5 καλύτερες επιδόσεις παίκτη που διαβάζεις το όνομα και να σταματάς την επανάληψη αν δοθεί σαν όνομα κενό.

Υπάρχουν άπειρα σχετικά ερωτήματα με δεδομένους τους πίνακες που σου έδωσα και τα υποπρογράμματα Δ1, Σ1 και πλήθος. Μπορεί να σκεφτείς πολύ δύσκολα ερωτήματα, αλλά μν ξεφύγεις... :)
ελπίζω να σε βοήθησα.. καλή επιτυχία στους μαθητές σου. 

P.Tsiotakis

Σοφία, ΟΛΕΣ οι ασκήσεις που τα περιεχόμενα ενός πίνακα αποτελούν δείκτη για επεξεργασία που θα πραγματοποιηθεί σε άλλο πίνακα εντάσσονται σε αυτήν την κατηγορία. Υπο αυτήν την έννοια και το θέμα 4 στο φετινό τελικό διαγώνισμα στο στέκι αλλά και πολλές άλλες ασκήσεις.

Παρόμοια άσκηση με το κοτέτσι, έφτιαξα (εκ των υστέρων) και σε παραπέμπω: http://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp_ask3_5.htm#n

Μπορείς να βγάλεις κάποια ερωτήματα, για να μην τρελάνεις αυτήν την ώρα τους μαθητές σου.

ΥΓ: Δε μου αρέσει να βάζω τεμπέλες και λεζάντες στις ασκήσεις (πχ ασκήσεις δεικτών), ασκήσεις τέτοιες υπήρχαν και θα υπάρξουν και άλλες

sofi_arg


Christos

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 30 Απρ 2008, 10:01:57 ΠΜ
Πρόβλημα είναι κατάσταση που χρήζει αντιμετώπισης ->  Λάθος

κι αυτό γιατί πρέπει λύση να μην είναι γνωστή ούτε προφανής (γιατί τότε δεν είναι πρόβλημα)


Βέβαια και το "Αλγόριθμος είναι μια πεπερασμένη σειρά ενεργειών", απαντήθηκε Σωστό απο την επιτροπή πριν κάποια χρόνια, κάτι που θα με βρίσκει πάντα αντίθετο, λόγω της ύπαρξης του ρήματος είναι που δηλώνει ορισμό...

Γεια σας
Να καταθέσω και τη δική μου άποψη.
Μία κατάσταση που χρήζει αντιμετώπισης δεν είναι απαραίτητα πρόβλημα.(Δεν πρέπει να έχει προφανή λύση)
Για παράδειγμα: Η πόρτα είναι ανοικτή και φυσάει αέρας.
Λύση: Κλείνουμε την πόρτα.(Προφανής λύση)