Θέμα Δ

Ξεκίνησε από evry, 12 Ιουν 2018, 10:35:07 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

kstsa

το έχω λύσει με συνάρτηση χάνω και τις 8 μονάδες

P.Tsiotakis

Στο ερώτημα Δ2 η επεξεργασία γίνεται για κάθε δειγματοληψία, άρα κατά στήλες.

P.Tsiotakis

Παράθεση από: kstsa στις 13 Ιουν 2018, 12:22:41 ΜΜ
το έχω λύσει με συνάρτηση χάνω και τις 8 μονάδες

Όχι αλλά θα χάσεις μονάδες (δε μπορώ να εκτιμήσω τι θα αποφασιστεί στα βαθμολογικά κέντρα) σε σχέση με το 8.

P.Tsiotakis

στην πρώτη σύγκριση στη διαδικασία
το ρ έχει τιμη;;



Παράθεση από: mikezante στις 13 Ιουν 2018, 11:17:11 ΠΜ
Και εδώ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΕΜΑΔ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: πληθος, ι, μ, μαξ, αθρ, λ, ΕΠ[20, 12] 
  ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: Π[20], τεμπ2
  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: ΜΟ[20], τεμπ
  ΛΟΓΙΚΕΣ: flag
ΑΡΧΗ
                                                                             !Δ2
  flag <- ΨΕΥΔΗΣ
  ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    ΔΙΑΒΑΣΕ πληθος
  ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ πληθος > 0 ΚΑΙ πληθος <= 20
  ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ πληθος
    ΔΙΑΒΑΣΕ Π[ι] 
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
                                                                             !Δ3
  ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ πληθος
    ΓΡΑΨΕ Π[ι] 
    ΓΙΑ μ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 12
      ΚΑΛΕΣΕ Υ_Ε(μαξ) 
      ΕΠ[ι, μ] <- μαξ
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
                                                                             !Δ4
  ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ πληθος
    αθρ <- 0
    ΓΙΑ μ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 12
      αθρ <- αθρ + ΕΠ[ι, μ] 
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    ΜΟ[ι] <- αθρ/12
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΓΙΑ ι ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ πληθος
    ΓΙΑ λ ΑΠΟ πληθος ΜΕΧΡΙ ι ΜΕ_ΒΗΜΑ -1
      ΑΝ Π[λ - 1] > Π[λ] ΤΟΤΕ
        τεμπ2 <- Π[λ - 1] 
        Π[λ - 1] <- Π[λ] 
        Π[λ] <- τεμπ2
        τεμπ <- ΜΟ[λ - 1] 
        ΜΟ[λ - 1] <- ΜΟ[λ] 
        ΜΟ[λ] <- τεμπ
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ πληθος
    ΑΝ ΜΟ[ι] > 7 ΤΟΤΕ
      ΓΡΑΨΕ Π[ι] 
      flag <- ΑΛΗΘΗΣ
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΝ flag = ΨΕΥΔΗΣ ΤΟΤΕ
   ΓΡΑΨΕ "Κανένας ποταμός με ρύπους πάνω απο 7"
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ


ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Υ_Ε(ρ) 
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: ρ, τιμη
ΑΡΧΗ
  ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    ΔΙΑΒΑΣΕ τιμη
    ΑΝ τιμη > ρ ΤΟΤΕ
      ρ <- τιμη
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ τιμη = 0
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ


Διορθωμενο

mikezante

Παιδια στη λυση μου το μαξ/ρ απο βιασύνη δεν εχει αρχικοποιηθεί, οπως παρατήρησαν αρκετοι φίλοι παραπάνω.(Αν μπορει καποιος admin να επέμβει στον κωδικα μου, διοτι δεν ειμαι σε pc) :(
Γεράσιμος Βαρδακαστάνης
mikevard@hotmail.com

evry

Άλκη ποιος μαθητής μπορεί να έχει κάνει κάτι τέτοιο?
μήπως έδινες εσύ πανελλήνιες? :D
Παράθεση από: alkisg στις 13 Ιουν 2018, 11:47:51 ΠΜ
Κάποιοι μαθητές έχουν λύσει το Δ4 με χρήση πίνακα index,
....
Οπότε αν διορθώνετε και δείτε Π[index[ι]] κλπ, ας είναι περίεργο, δώστε λίγο παραπάνω προσοχή μήπως είναι σωστότατο. :)
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

papaluk

Σε επιτροπή σε μαθητές που εξετάζονται προφορικά, η επιτροπή (30 καθηγητές ) αποφάσισαν ότι δεν θα κοπεί κανένα μόριο.. ενώ η οδηγία έλεγε για διαδικασία..

petrosp13

Και το διάβασε που απαγορεύεται σε συνάρτηση;; Ωραία πράγματα. Αν άλλη επιτροπή αποφασίσει το ορθό, η ισονομία πάει περίπατο
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

pvs

Δεν ξέρω αν έχει τύχει και σε κάποιον άλλον,
μαθητής μου έγραψε
αρχη_επαναληψης
διαβασε πληθος
μεχρις_οτου πληθος<=20
μέχρι εδώ καλά
μετά αρχίζουν τα δύσκολα καθώς όταν αναφερόταν στις γραμμές έγραφε
για ι απο 1 μεχρι 20
και όχι
για ι απο 1 μεχρι πληθος και όλο αυτό το συνέχισε σε κάθε ερώτημα.
Πάει όλο το Δ?

gthal

Παράθεση από: evry στις 13 Ιουν 2018, 04:33:58 ΜΜ
Άλκη ποιος μαθητής μπορεί να έχει κάνει κάτι τέτοιο?
μήπως έδινες εσύ πανελλήνιες? :D
χαχαχα
Κι εγώ το ίδιο ακριβώς σκέφτηκα    ;D
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

gthal

Παράθεση από: papaluk στις 13 Ιουν 2018, 04:52:09 ΜΜ
Σε επιτροπή σε μαθητές που εξετάζονται προφορικά, η επιτροπή (30 καθηγητές ) αποφάσισαν ότι δεν θα κοπεί κανένα μόριο.. ενώ η οδηγία έλεγε για διαδικασία..
Εγώ προσωπικά θα το χαρώ αυτό γιατί ήμουν ανέκαθεν ενάντια σ' αυτή την αδικαιολόγητη απαγόρευση για τις Συναρτήσεις (που έχει επιφέρει και άλλα προβλήματα και απαγορεύσεις)
Όμως τι γίνεται; κάθε βαθμολογικό βαθμολογεί βάσει δικών του αυθαίρετων κανόνων;
Και τότε πού πάει η ισονομία όπως είπε και ο Πέτρος;
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

gthal

Παράθεση από: pvs στις 13 Ιουν 2018, 05:17:13 ΜΜ
Πάει όλο το Δ?
Σίγουρα δεν μηδενίζεται όλο το Δ - αν είναι δυνατόν!
Θα στοιχίσει όμως γιατί είναι σοβαρό λαθάκι
Αλλά και πάλι, κάθε λάθος "τιμωρείται" μία μόνο φορά, οπότε δεν πιστεύω να του κόβουν σε κάθε ερώτημα επειδή θα πηγαίνει ως το 20
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

pgrontas

#27
Αν εχει λυθεί με συνάρτηση πρέπει να σίγουρα κοπούν μονάδες, καθώς θα περιέχει εισαγωγή δεδομένων.
Θεωρώ λογικό να κοπούν 2-3 μονάδες.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

ολγα

Όλο το Δ;;; :D

Η επιτροπή δίνει στο Δ2β 2 μονάδες. Πόσο να κόψεις; 1 δεν είναι αρκετή; Το ίδιο λάθος πόσες φορές πρέπει να το μετρήσεις τη στιγμή που δεν επηρεάζει την προγραμματιστική δυσκολία των υπόλοιπων ερωτημάτων;

pvs

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Οκ το έθεσα υπερβολικά όταν έγραψα για όλο το Δ αλλά "μη βαράτε"  :) :) :)