ΝΑ ΠΩΣ ΛΥΝΕΤΑΙ Η ΑΔΙΚΙΑ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ Γ

Ξεκίνησε από exw_aporia, 31 Μαΐου 2010, 02:16:01 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

exw_aporia

ΝΑ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ:
Επειδή όλοι ψάχνουμε πού έχει εξαφανιστεί η ΚΕΕ, έχω να καταθέσω τα εξής:
1. Οι άνθρωποι που μαζεύονται για να βάλουν τα θέματα δεν αποτελούν μία "ομάδα" η οποία να έχει υπόσταση και τις επόμενες ημέρες. Δίνει λύσεις στα προβλήματα που εκδηλώνονται άμεσα (όπως "έδωσε  λύση" με τη γνωστή διευκρίνιση...) και μετά η ΚΕΕ διαλύεται.
2. Ωστόσο, υπάρχει δυνατότητα ΝΑ ΣΥΓΚΛΗΘΕΙ ξανά εκ των υστέρων η ΚΕΕ σε περίπτωση που διαπιστωθεί πρόβλημα στη διόρθωση. Κάτι τέτοιο δεν είναι πρωτόγνωρο, έχει ξανασυμβεί.
3. Αυτή τη στιγμή όλοι ψάχνουμε τρόπο να αντιληφθούν οι "υπεύθυνοι" (...) το πρόβλημα που υπάρχει. Σαφώς η πίεση που ασκήθηκε και η οργή που εκδηλώθηκε από το "στέκι", το "τρωκτικό", το Alfavita κτλ. βοήθησαν. Η ΕΠΥ έχει πάρει θέση, η ΠΕΚΑΠ (επιτέλους...) πήρε κι αυτή ξεκάθαρη θέση. Γονείς ήδη μαζεύουν υπογραφές ώστε να μην ξεκινήσει η βαθμολόγηση.
4. Πιο σημαντικό όμως είναι να διοχετευθούν σωστά οι ενέργειες όλων.  Ο τρόπος να αντιληφθεί το Υπουργείο το πρόβλημα και να "τραβήξει το αυτί" της ΚΕΕ και να την συγκάλέσει εκ νέου, ώστε να δώσει σαφείς οδηγίες είναι:
ΠΙΕΣΗ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΩΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΈΙΟ, ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΝΤΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. (ΟΤ)ΑΝ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.
Ευχαριστω και περιμενω τις αποψεις σας
ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΜΕΣΑ !

Καρκαμάνης Γεώργιος

Συνάδερφοι, μην ξεχνάμε ότι έχουν συμβεί πολύ χειρότερα σε άλλα μαθήματα κατά καιρούς σε σημείο που το ποσοστό αποτυχίας έφτανε το 60% κάτω από την βάση και δεν έγινε τίποτα, παραμόνο διαμαρτυρίες.

Μην περιμένετε να γίνει κάτι σε εμάς που  τα ποσοστό αποτυχίας δεν θα είναι τόσο τραγικά

dim

#2
Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 01 Ιουν 2010, 12:02:07 ΠΜ
Μην περιμένετε να γίνει κάτι σε εμάς που  τα ποσοστό αποτυχίας δεν θα είναι τόσο τραγικά
Λυπάμαι αλλά νιώθω πως είναι τραγωδία.
Λυπάμαι αλλά νιώθω πως είναι τραγικό.
Δυο μέτρα και δυο σταθμά... άλλος να βαθμολογηθεί έτσι και το ίδιο γραπτό να βαθμολογηθεί αλλιώς.
ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΟ ... ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ...
Οκ πολλά είναι άδικα... αλλά εδώ έχω να κάνω με τα παιδιά... αυτό με τρελαίνει.
Έφτασα στο σημείο να σκέφτομαι.. πως δεν έπρεπε να  αντιδράσουμε τώρα...
Όλα τα γραπτά να βαθμολογηθούν με τον ίδιο τρόπο λανθασμένο η σωστό... αλλά όλα τα γραπτά.
Ναι στη διαμαρτυρία προς γνώση και συμμόρφωση αλλά για του χρόνου. 
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2947.msg28688#msg28688
Μεγάλα τα  ποσοστά αποτυχίας .... Οκ κανένα πρόβλημα - μα κανένα!!!. Ας Έδινε για σωστή απάντηση στο Γ συνταγή μαγειρικής.... οκ θα διέγραφα πίνακες και πινακάκια.. αλλά σε όλα τα γραπτά!!
Το πρόβλημα εδώ είναι άλλα γραπτά να βαθμολογηθούν με τον ένα τρόπο και τα "ίδια" γραπτά με άλλο τρόπο.


Καρκαμάνης Γεώργιος

Συμφωνώ μαζί σου ότι όλα τα γραπτά πρέπει να βαθμολογηθούν με τον ίδιο τρόπο. Αλλά δεν ξέρω τον τρόπο που θα γίνει αυτό.

Έχω αναφέρει και αλλού την γνώμη μου ότι πρέπει μαζί με τα θέματα να έρχονται και οδηγίες για την βαθμολόγηση, το πως θα γίνεται κατανομή μονάδων ανά υποερώτημα ώστε όλα τα βαθμολογικά κέντρα να έχουν ενιαία στάση και γραμμή.
Θα γίνει άραγε ποτέ αυτό;

Crazy_Waters

Να ρωτήσω κάτι που όντως αγνοώ αφού δεν έχω επιλεγεί ποτέ για βαθμολογητής. Δηλαδή όλα τα άλλα θέματα εκτός από το φετεινό Γ βαθμολογούνται πάντα με ενιαία και απόλυτα κριτήρια? Αν μιλάμε για να κοπεί 1 μόριο στα 100 αν εφαρμόσει κάποιος την οδηγία της ΚΕΕ, συγνώμη αλλά 1 μόριο μπορεί να κοπεί κατά βούληση του διορθωτή για χίλιους δυο λόγους (από ότι βλέπω και στα άλλα θέματα φέτος και έχω δει να λένε οι βαθμολογητές και προηγούμενες χρονιές). Έχω πει σε άλλο θέμα ότι οι φιλόλογοι π.χ. στην έκθεση (ατυχές το παράδειγμα αλλά εκεί παίζονται πολλά μόρια) έχουν από ότι ξέρω σχετική ελευθερία στη βαθμολόγηση και ρωτάω γιατί εμείς να πρέπει να τηρήσουμε τόσο τυπολατρικά τις οδηγίες της ΚΕΕ? Άλλωστε όταν στην τελευταία οδηγία υπενθυμίζει ότι "κάθε τεκμηριωμένη λύση....."  αυτό δεν υπονοεί? Άμα ήταν τόσο απόλυτα τα πράγματα τότε οι 2 βαθμολογητές θα βάζαν πάντα τα ίδια ακριβώς μόρια ή θα καταργούνταν οι βαθμολογητές, θα σκανάραμε τα γραπτά και θα τα συγκρίναμε με τις 3-4-5-10 πιθανές λύσεις. Να με συγχωρέσετε πάλι γιατί μιλάω εκ του ασφαλούς......