Τελικό Επαναληπτικό Διαγώνισμα 2015-2016 από το Στέκι

Ξεκίνησε από Laertis, 10 Μαΐου 2016, 11:07:48 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Laertis

Επαναληπτικό Διαγώνισμα για την Ανάπτυξη Εφαρμογών (2015-2016).

-- από την Ομάδα Διαγωνισμάτων του Στεκιού


Update 26/5/2016 14:45: Διόρθωση στο αρχείο λύσεων
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

soc_h

Σωκράτης

annastasios

πολύ καλό μπράβο,
συγχαρητήρια σε όσους δούλεψαν για αυτό,
ευχαριστούμε

Laertis

Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

noname

Το θέμα Α, το Β1 και το θέμα Γ είναι εξαιρετικά!
Συγχαρητήρια στην ομάδα διαγωνισμάτων!

vtsakan

Συγχαρητήρια στους συναδέρφους! Εξαιρετικό!
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

Λαμπράκης Μανώλης

Συγχαρητήρια  και από εμένα , πολύ καλό ειδικά η θεωρία

gioufkas

Πολύ ποιοτικό και πρωτότυπο(όπως πάντα  ;))... Όμως δεν είναι εκτός ύλης σύμφωνα με τις οδηγίες Δεκεμβρίου ο υπολογισμός της πολυπλοκότητας;
Ιδιαίτερα με κέρδισε το 4ο Θέμα και το Α4.

Καλή επιτυχία και καλή δύναμη σε όλους.

meteo_xampos

Πολύ καλό το διαγώνισμα παιδιά!!! Θα ήθελα να χει και μια αναφορά από λίστες και δένδρα όμως... Τα ερωτήματα με τη πολυπλοκότητα δε ζητάει να υπολογίσουν τα παιδιά την πολυπλοκότητα, αλλά βασίζεται στο ότι γνωρίζουν (και το λέει και το βιβλίο) ότι δυο εμφωλευμένοι βρόγχοι έχουν πολυπλοκότητα Ο(n*n) και ένας απλός βρόγχος έχει Ο(n).

Λαμπράκης Μανώλης

Καλημέρα ... λύσεις μπορούμε να σχολιάσουμε ή θα έπρεπε να περιμένουμε λίγο να το προσπαθήσουν όλοι ?? εγώ θα ήθελα να τσεκάρω κάποιες λύσεις στα θέματα θεωρίας, αν έχει όρεξη κάποιος να τα κουβεντιάσουμε ας μου στείλει personal mail για να μην βάλουμε σε πειρασμό τους υπόλοιπους

ευχαριστώ

Laertis

Συνάδερφοι μπορείτε να σχολιάσετε οτιδήποτε θέλετε για τα θέματα και τις λύσεις αυτών. Το διαγώνισμα αυτό όπως και τα προηγούμενα, υπακούουν  στη φιλοσοφία του στεκιού. Δηλαδή

  • είναι ανοικτό και ελεύθερα προσβάσιμο
  • απευθύνεται σε όλους
  • μπορεί να χρησιμοποιηθεί απο όλους ακόμα και εν μέρει και
  • δέχεται τα σχόλια και τις απόψεις όλων.
Οπότε φίλε Μανώλη μπορείς να σχολιάσεις ότι θέλεις ελεύθερα. Οι λύσεις από την ομάδα διαγωνισμάτων θα ακολουθήσουν εν ευθέτω χρόνω.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Λαμπράκης Μανώλης

Καλησπέρα

μου άρεσαν πάρα μα πάρα πολύ τα ερωτήματα Α2 και Α4, πολύ πιθανά να μπει κάτι παρόμοια και στις πανελλήνιες, βατά γενικά, έχουν ερωτήματα στα οποία κάποιος πρέπει να έχει κατανοήσει τους αντίστοιχους αλγορίθμους, αλλά ταυτόχρονα όχι κάτι πολύ δύσκολο. θα ήθελα να παραθέσω κάποιες ενδεικτικές απαντήσεις στο Α4, με κάποια σχόλια, για παραπάνω συζήτηση με τους μαθητές, να μου πείτε τη γνώμη σας

1.Λάθος (αντίθετα θα εκτελέσει τις περισσότερες εντολές)
2. Λάθος (θα εκτελεστεί ακριβώς 9 φορές )
3. Σωστό (θα αντιμεταθέταμε κάθε φορά το μεγαλύτερο με το τρέχων αρχικό, άρα θα έκανε φθίνουσα αντί αύξουσα)
4. Σωστό (σε όλες τις επαναλήψεις θα πάρει τιμή 10 καθώς είναι η τελευταία τιμή της επανάληψης )
5. Λάθος (αν μέτρησα σωστά τις επαναλήψεις το εσωτερικό για θα εκτελεστεί για 9+8+7+6+5+4+3+2+1=45 φορές, καθώς ο αριθμός επαναλήψεων που εκτελείται είναι μεταβλητός)
6. Σωστό (αντιμεταθέτει κάθε φορά το μικρότερο στοιχείο κάθε φορά με το τρέχων αρχικό)

Β εδώ μου φάνηκε πως αν και θεωρητικά απλούστερο θα μπορούσε να μπερδευτεί κάποιος

1.  ακέραιες σταθερές --> 1,9,10
2. αριθμητική έκφραση --> λ+1
3. αλφαριθμητική μεταβλητή --> η μεταβλητή Τ
4. λογική έκφραση-->  Α[μ] < Α[κ]

συμφωνείται ή βλέπετε κάτι λάθος ?? ευχαριστώ

karaberis

#12
Μια σκέψη για το θέμα Α: Θεωρώ ότι η συμμετοχή της "νέας" ύλης είναι υπερβολικά μεγάλη. Αν ο σκοπός του διαγωνίσματος είναι κάνουν οι μαθητές εξάσκηση στα νέα κεφάλαια, τότε η κατανομή αυτή είναι αποδεκτή. Όμως δεν θα μπορούσε να σταθεί ως διαγώνισμα πανελλαδικών, αφού "αγνοεί" σχεδόν όλη την υπόλοιπη θεωρία (π.χ. δομές και μετατροπές, υποπρογράμματα). Και όπως ίσως θα γνωρίζετε όλοι τα θέματα πρέπει να καλύπτουν όλη την ύλη.

karaberis

#13
ΘΕΜΑ Β (Πάλι επιλέχτηκαν κεφάλαια από την νέα ύλη, αποδοτικότητα και λειτουργίες σε στοίβα. Σχετικά εύκολα και τα δύο).

Είχα ανεβάσει τις απαντήσεις, αλλά τις έσβησα γιατι απότι είδα θα ανεβάσουν απαντήσεις οι ίδιοι οι θεματοδότες.

Laertis

Συνάδερφε  karaberιs μπορείς να ανεβάσεις όποιες λύσεις θέλεις και όποτε θέλεις.

Όσον αφορά για την κριτική των θεμάτων που υπακούουν στη νέα ύλη, είναι αποδεκτή  αλλά προτείνω να  μη το δεις ως "διαγώνισμα πανελλαδικών" αλλά  περισσότερο σφαιρικά, σε σχέση με τη φιλοσοφία και με τα προηγούμενα  θέματα του στεκιού. Τα διαγωνίσματα του στεκιού είναι πάρα πολλά - η ομάδα διαγωνισμάτων υπάρχει εδώ και μια 10ετία και εμπλουτίζεται με ανοικτή πρόσκληση κάθε χρόνο-, οπότε η υπόλοιπη ύλη έχει σχεδόν υπερ-καλυφθεί σε προηγούμενα διαγωνίσματα. Μη θέλοντας να επαναλαμβανόμαστε επιλέξαμε κυρίως θέματα της νέας ύλης που δεν υπάρχουν σε αφθονία ούτε στο στέκι ούτε αλλού.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola